Heb het er eerder met mensen over gehad, over dingen die erg gaaf zijn om te hebben maar ook extreem duur, zoals een slotgracht gevuld met lava zodat je daar handig boven kan barbecuen, een kartbaan in je tuin en een zwembad met duikplank die je vanaf het balkon bij je slaapkamer kan gebruiken. Oh en een ophaalbrugquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Jij hebt je toekomst al helemaal uitgestippeld, hč? Of gewoon aan het dagdromen?![]()
Er zit gewoon een knop 'bewerken' ergens linksboven toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:21 schreef wyccie het volgende:
Hoe moet ik de OP in Wikipedia bijwerken? Er missen nog twee linkjes naar voorgaande delen.
Gelukkig hoeven wij nooit zoveel in dure readers te lezen (want daarvoor hebben we dus al die dure boeken). Inderdaad onzin met auteursrechten. In de bieb kan ik ze ook lenen en kopiėren. Of onze docenten schrijven zelf een (gratis) stukje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:21 schreef Mikkie het volgende:
Maar ook daarbuiten weten ze de kosten hoog te houden: we moesten voor twee vakken een reader hebben. Eentje ą 25 euro en eentje ą 50 euro, ivm auteursrechten enzo. Leg je verdomme vijftig euro neer voor een stel kopieėn.
Oh, zo simpel kan het zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:22 schreef LadyBlack het volgende:
Er zit gewoon een knop 'bewerken' ergens linksboven toch?
Ik zou dat ook moeten doen, maar ik heb vannacht te lang geslapen dus ik wil nog niet naar bedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga plat, anders kan ik morgen niet uit bed
Grotemensengrappenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik slaap tegenwoordig nooit te lang
Vroegāh (lees: tot een half jaar geleden) ging ik vaak halverwege de nacht naar bed en sliep ik de volgende dag lekker uit. Eén dag in de week vroeg (lees: half negen) op om te werken, verder was 't eigenlijk amper voor half tien. Dat beviel me primaTegenwoordig gaat vijf dagen in de week om half acht de wekker, en twee keer om half tien. Dat zijn geen grappen meer
.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:06 schreef Whiteguy het volgende:
Lafaards. Ik blijf nog even stug bikkelen aan een werkstuk
jammer van je ontbijtjequote:Op maandag 8 oktober 2007 21:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ontbijt ging niet door. Hij zou er niet zijn 's morgens. Had z'n moeder nog even gebeld voor de zekerheid.
Daarom het hele plan omgegooid en Mexicaans gehaald.![]()
![]()
Het liedje is niet helemaal gelukt, plan was om te zingen zodra hij de deur open deed. Ik was alleen buiten adem toen ik aan kwam en hij heeft me eerst op een stoel gezet voor ik wat kon uitbrengen.Vroeg ook of hij zich een beetje jarig voelde: 'vanmiddag niet, maar nu wel!' Was dus wel geslaagd.
![]()
En voor Etcie: hij heeft sinds vorige week een vriendinnetje.![]()
ik kan me niet voorstellen dat soemp wil delenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In sommige culturen zegt dat niets
wat zei ikquote:
waar hebben politici nou wel verstand van danquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:02 schreef LadyBlack het volgende:
300 euro????![]()
Jij had vandaag in de ub-kantine moeten zijn, daar kwam iemand van de jongeren-SP een enquete houden, hoeveel geld je aan extra studiekosten kwijt was. Ik was een goeie kandidaat voor ze met mn excursies, maar jij was ook al over de grens van 260 euro (zoveel denkt het ministerie dat studenten per jaar kwijt zijn aan boeken ed) heen gekomen!
klinkt op zich goed, maar aangezien er in Nederland nog steeds de vaste boekenprijs wordt gehanteerd, moet je echt mazzel hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
Probeer trouwens te kijken naar de prijzen van die boeken buiten de winkel van de uni zelf.
quote:Ik durf de site van 12 tot 16 uur met een gerust hart aan Rianne over te dragen (en aan Jort, als hij zich weer beter heeft gemeld). Ik vond dat ze gisterochtend toen ik haar heb laten begaan (ik op de achtergrond meekijkend) de juiste keuzes heeft gemaakt. En ze schuwt niet collega's te hulp te roepen als ze twijfelt over een reactie.
Jaaaaaaaa fantastisch nieuwsberichtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kraker logeert achter filmdoek bioscoop
Hehehe
Whehehequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:53 schreef Etcetera het volgende:
ik ben aan het kijken naar de reacties bij DvhN.nl, daar zitten ook geen lieverdjes tussen. alleen is mijn tolerantiegrens vrij hoog geworden door FOK!ik vind iets niet snel ongepast. en de grens hier ligt eigenlijk lager
dus door FOK! ben ik een slechte moderator
Welke zijn het?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is nu een top 11 van Emo nummers op MTV
als iemand 'm kent wil ik graag een PMquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hehehe
ja lach maarquote:
Tokio Hotel zekerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is nu een top 11 van Emo nummers op MTV
Dat wilde ik net postenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hehehe
Ik vind dat een prachtig nummer, maar waarom zingt ze zo krampachtigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Help! Alicia Keys heeft een nieuw nummer! ARGH!
Omdat ze dat altijd doet, want ze is een vervelende hijgerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind dat een prachtig nummer, maar waarom zingt ze zo krampachtig
Nietes! De eerste 2 cd's zijn fijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat ze dat altijd doet, want ze is een vervelende hijger
Alicia Keys vind ik vervelend gehijg (hou ook niet van het constante veranderen van toonhoogte), Blof maakt pseudo-poėtische bagger net als Marco Borsato en Jamie Cullum dient ook vermeden te wordenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nietes! De eerste 2 cd's zijn fijn![]()
De clip toevallig gezien? waarom doet ze zo vaag? De hele tijd op en neer met haar bovenlichaam, heel raarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Help! Alicia Keys heeft een nieuw nummer! ARGH!
Nee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:14 schreef Etcetera het volgende:
en dat vriendinnetje heet zeker geen Cathy![]()
Goed ingeschat.quote:ik kan me niet voorstellen dat soemp wil delen![]()
In mijn geval was het voor een groot deel niet mogelijk. En ik wil veel boeken erg graag gewoon hebben, goede naslagwerken.quote:ik raad iedereen nog steeds mijn manier van boeken gebruiken aan: leen ze uit de bieb. dat scheelt een hele hoop geldmoet het wel willen natuurlijk... soms is het gewoon niet mogelijk
quote:
goedemorgen tevensmag ik mezelf nog ff een veer geven
quote uit het mailtje van Jan (begeleider) toen hij de site overdroeg aan Bert (collega):
Blofquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alicia Keys vind ik vervelend gehijg (hou ook niet van het constante veranderen van toonhoogte), Blof maakt pseudo-poėtische bagger net als Marco Borsato en Jamie Cullum dient ook vermeden te worden
zeker weten?quote:
quote:[..]
Goed ingeschat.![]()
[..]
dan zou ik het ook willen hebbenquote:In mijn geval was het voor een groot deel niet mogelijk. En ik wil veel boeken erg graag gewoon hebben, goede naslagwerken.Gelukkig denkt m'n ex er wat dat betreft hetzelfde over. En is hij gewoon een enorme rijke stinkerd.
![]()
quote:E
T
S
I
E
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier komt de foute opmerking van de dag: alles kan kapot![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier komt de foute opmerking van de dag: alles kan kapot![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:36 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ooit eens iemand in de bus naast me gehad, die vroeg of ik een vriend had. ja. toen zei hij dat ik er ook wel een 2de bij kon hebbennot
![]()
Ik ook.quote:en ik wou dat ik een rijke stinkerd was
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:42 schreef Etcetera het volgende:
niet klikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ooiquote:
Mooie instellingquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde eigenlijk: ik heb geen vriendje nodig.Niet dat ik hem wil.
![]()
Wat een secreten zijn jullie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]dat zeg ik ook wel 's tegen mensen
Met vriendje is het wel leukerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mooie instelling
Mijn vriendinnen meldden me vorige week dat ze vonden dat ik beter functioneerde als ik een vriendje hebWas ik toch lichtelijk door beledigd
ik meen het zelden hoorquote:
Maken de Spice Girls een comeback?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde eigenlijk: ik heb geen vriendje nodig.Niet dat ik hem wil.
![]()
Jamaar, dat wil ik niet horen.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maken de Spice Girls een comeback?
Daar gaat het niet om. Tuurlijk is het leuk, maar ik wil niet zo'n doos zijn die een vriendje nodig heeft om een volwaardig leven te leiden. Ik ben het afgelopen jaar zonder enige problemen vrijgezel geweestquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maken de Spice Girls een comeback?
Mijn beste vriendin zei een tijdje terug dat ik beter functioneerde zonder vriend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Tuurlijk is het leuk, maar ik wil niet zo'n doos zijn die een vriendje nodig heeft om een volwaardig leven te leiden. Ik ben het afgelopen jaar zonder enige problemen vrijgezel geweest
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin zei een tijdje terug dat ik beter functioneerde zonder vriend.![]()
Dat wil je ook niet horen.![]()
![]()
Hmmmmquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin zei een tijdje terug dat ik beter functioneerde zonder vriend.![]()
Dat wil je ook niet horen.![]()
![]()
quote:
Oh ja, jongens zijn stomquote:
OMG......quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:17 schreef Etcetera het volgende:
gaan we weer
oh ja, de vriendin van Zeegers (dooie advocaat) is aangehouden
Waar moet je uit kiezen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:17 schreef Etcetera het volgende:
ik weet niet wat ik in als topstorie moet doen
de titels die onder de topstories staanquote:
Het ging over twee 'relaties' van het afgelopen jaar. En die gingen ongeveer als volgt:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hmmmmmisschien ook niet nee
maar misschien functioneerde je op het laatst ook niet zo goed meer omdat je relatie slecht ging? Ik functioneerde bijzonder slecht, achteraf bekeken
Of je functioneert dus gewoon sowieso goed![]()
Zo he, iemand heeft last van moodswingsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het ging over twee 'relaties' van het afgelopen jaar. En die gingen ongeveer als volgt:
misschien wordt het iets, jaa!!,
of toch niet
hmmm, nee
, of wel?
o, hmm, nou,
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!, onee,
![]()
![]()
huh, shit, nee, misschien?, toch niet
en nee, dan functioneer ik niet naar behoren.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zou gaan voor de grote brand, of vriendin Zeegers aangehouden (eigenlijk liever dat ie dood is, maar helaas)
ik heb ff gelunched kijken of er nu nog wat anders interessants isquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zou gaan voor de grote brand, of vriendin Zeegers aangehouden (eigenlijk liever dat ie dood is, maar helaas)
welke films?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:02 schreef Soempie het volgende:
Morgen filmmarathon![]()
Vanaf half 8. Volgens mij duurt het dan tot midden in de nacht.Gelukkig kan ik donderdag uitslapen.
![]()
ik wil 'm wel overnemen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grmpf, punten gekregen in de AKQ. Daar ben ik wel blij mee, maar ik wou eigenlijk zo weg gaan om echt wat te gaan doen
Oeh dat zou wel prettig zijn, de vraag heb ik ondertussen gesteld, dan PM ik je zo het antwoordquote:
klinkt leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:07 schreef Soempie het volgende:
das experiment, thank you for smoking en v for vendetta.![]()
ja is goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oeh dat zou wel prettig zijn, de vraag heb ik ondertussen gesteld, dan PM ik je zo het antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |