Jeej...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:49 schreef Soempie het volgende:
Je reactiesnelheid is in elk geval in orde, Mark.![]()
ik heb vast weer iets gemist. Vertelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jeej...
Ik ben wel benieuwd naar die evaluatie die gister over mij gemaakt is hier, toen iedereen me van een afstandje aan het volgen was
AKQ SC #271 - 'Acta est fabula' zegt Lienquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb vast weer iets gemist. Vertel
quote:
zo, dat is een slechte filmquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:03 schreef Nembrionic het volgende:
White Men Can't Jump kijken
Ja, en dan gingen we toch samen kijken?quote:
House kijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:02 schreef Soempie het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond?![]()
House kijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:02 schreef Soempie het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond?![]()
Goed dat je het zegt!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
House kijken
Ik heb wel trekjes van House
Als je je zaterdag verveelt moet je maar nederland 3 opzetten vanaf half 12, nacht van de popmuziek komt dan weer, das echt tof.quote:
Rapporteer ff bij een mod dan, misschien kunnen ze hem nog herstellenquote:
Ik ben ook goed in het afzeiken van iemand anders zonder ook maar te luisteren naar de inbreng van de ander. Maar dan moet die ander me wel eerst behoorlijk getergd hebbenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:26 schreef Soempie het volgende:
Welke trekjes heb je die House ook heeft?![]()
Ik wist niet dat je romantisch een film wilde kijken.quote:
Hij had wel weer mooie opmerkingen net.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben ook goed in het afzeiken van iemand anders zonder ook maar te luisteren naar de inbreng van de ander. Maar dan moet die ander me wel eerst behoorlijk getergd hebben
En zo nu en dan ben ik ook een cynische zak
Nee, anders had je em ook geen twee keer gekocht!quote:
die is stuk, soempie heeft hem geslooptquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar is de OP?
Je hebt hem al gezien!quote:
Nouja, je komt hier haast nooit, maar wel over de OP klagen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar is de OP?
Jij komt hier zo vaak en kan niet eens de OP makenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, je komt hier haast nooit, maar wel over de OP klagen.![]()
![]()
Ik fix hem na House.![]()
![]()
Wat?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
Nou...het is "Twee voor Twaalf" geworden
Ik was lui.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij komt hier zo vaak en kan niet eens de OP maken![]()
![]()
![]()
Lees het topic even door.quote:
Doe me dan maar een andere film.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vijf minuten, laatst op tv. Toen kwam er van die irritante reclame en besloot ik 'm maar een keer te kopen.
Ik vind het hoogstwaarschijnlijk een rotfilm.quote:
Maar er zitten schietgeweren in!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het hoogstwaarschijnlijk een rotfilm.
Jij kijkt er vol aandacht naar.
Dat is geen win-win situatie voor mij.![]()
Tja, ik ga cadeautjes natuurlijk niet voorkauwen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, tsja. Wat zal ik zeggen. Met een pot bier kom ik een heel eind. Maar je mag altijd andere suggesties doen.
Je hebt hem al gezien?quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:31 schreef Mikkie het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik heb gehaktschnitzels met zigeunersmaak en aardappelkroketjes
plak die zin eens in google, dan vind je al vrij snel twee keer een uitlegquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:12 schreef Soempie het volgende:
'a sound's percieved loudness is proportional to the logarithm of the sound's physical intensity'
Snap er niks van. Daar bedoelen ze neem ik aan die exponentiele groei mee?help.
![]()
Dus bij het opschroeven van het volume komt het ons voor alsof het steeds harder en harder is, dan het in het echt is?
Of bij electrische schokken: het voelt harder dan het in werkelijkheid is?
Snapt iemand het wel?![]()
dat klopt. De dB schaal is een logaritmische schaalquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:17 schreef wyccie het volgende:
Als het geluid zacht is, vind je het ook zacht klinken. Maar als het geluid drie keer zo hard is, vind je het niet drie keer zo hard, maar uuhh... 9 keer? In ieder geval loopt dat veel sneller op. Het is geen lineair verband. Dat denk ik dat er bedoeld wordt.
dat was ook wat ik bedoelde met m'n brabbelzinnen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:17 schreef wyccie het volgende:
Als het geluid zacht is, vind je het ook zacht klinken. Maar als het geluid drie keer zo hard is, vind je het niet drie keer zo hard, maar uuhh... 9 keer? In ieder geval loopt dat veel sneller op. Het is geen lineair verband. Dat denk ik dat er bedoeld wordt.
nah.. in dat geval is slapen gewoon de laffe uitwegquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:25 schreef TradeMarkie het volgende:
trusten Soemp, en als je het niet meer snapt, dan helpt slapen
Slapen lost al uw problemen op, dat hebben we al lang en breed besprokenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
nah.. in dat geval is slapen gewoon de laffe uitweg
aub hier niet weer over beginnenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Slapen lost al uw problemen op, dat hebben we al lang en breed besproken
ik zou niet durvenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
aub hier niet weer over beginnen
Ik lag in een deuk toen ik de uitslag zagquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:30 schreef Mikkie het volgende:
Ajax binnen één minuut van 1-0 naar 3-0 achter
Mja... We hebben voor de verandering eens geen ruzie op msnquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 04:34 schreef Nembrionic het volgende:
Gaan slapen. Dát moet je doen.
Ga ik ook trouwens want mijn hele ritme is naar de klote
Ik tot half 10, en dat vind ik nog niet eens echt uitslapen. Overigens ben ik nu al weer klaar met het boek wat ik nog moest hebben, was echt een stukje van een paar regelsquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:26 schreef Etcetera het volgende:
weekend![]()
lekker uitgeslapen tot een uur of half 9
![]()
succesquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zo naar een docent, kijken wat hij vindt van mijn idee om een paper die ik bij hem heb geschreven uit te bouwen tot scriptie
ach uitslapen is het ook niet echt maar wel lekker ipv 6u m'n bed uit moetenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik tot half 10, en dat vind ik nog niet eens echt uitslapen. Overigens ben ik nu al weer klaar met het boek wat ik nog moest hebben, was echt een stukje van een paar regels
Ik ken het. Daarom zat ik hier vannacht om 1 uur nog aan een opdracht te werken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:11 schreef Whiteguy het volgende:
Ik tracht al 3 dagen mezelf nuttig bezig te houden. Productiviteit is echter ver te zoeken ondanks de druk die er op staat... bestaan er ook cursussen motivatie zoeken ?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:30 schreef Soempie het volgende:
Hee, ik kom net terug van m'n tentamen. Volgens mij heb ik hem nog gehaald ook.![]()
POPquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:34 schreef Soempie het volgende:
Hoe gaat het met je POP?
quote:
oh irritant is datquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:44 schreef Soempie het volgende:
Je kent het wel, van die studenten die vlak voor het tentamen nog nerveus in hun boek zitten te bladeren.En in paniek vragen: weet jij hoe dat zit????
![]()
![]()
Door zo'n student heb ik de makkelijkste vraag van het tentamen verkeerd gedaan. Ze hebben echt een gave om je in de war te brengen.![]()
Voortaan kom ik wel 5 minuten te laat.![]()
ben bijna klaar hoorquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:44 schreef Soempie het volgende:
Je kent het wel, van die studenten die vlak voor het tentamen nog nerveus in hun boek zitten te bladeren.En in paniek vragen: weet jij hoe dat zit????
![]()
![]()
Door zo'n student heb ik de makkelijkste vraag van het tentamen verkeerd gedaan. Ze hebben echt een gave om je in de war te brengen.![]()
Voortaan kom ik wel 5 minuten te laat.![]()
gaan scannenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:49 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet over 2 uur klaar zijn met het lezen van een tekst voor een presentatie, volgens de planning. Lukt me nevernooitniet
En na het tentamen: wat had je daar? had je ook dat en dat? dat was een instinker hè? Blablablaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh irritant is datdan heb je alles op een rijtje komt er iemand bij je staan wat is dat wat is dit hoe zat dit ook alweer en dan raak je het kwijt
oh verschrikkelijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
En na het tentamen: wat had je daar? had je ook dat en dat? dat was een instinker hè? Blablabla
Echt, zout op.![]()
En je POP dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:53 schreef Etcetera het volgende:
ik heb de easylevel uitgespeelden nu ga ik richting centrum om te kijken voor een pc kast en voeding
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh verschrikkelijk
ik onthoud a) nooit wat ik heb ingevuld en b) het is altijd anders dan anderen, dus dan ben ik er al van overtuigd dat ik gezakt ben terwijl ik even daarvoor een heel goed gevoel er over had
afquote:
Moet je er dan ook een presentatie over geven?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:49 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet over 2 uur klaar zijn met het lezen van een tekst voor een presentatie, volgens de planning. Lukt me nevernooitniet
''Die boon is toch niet echt giftig, hè?''quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:57 schreef B.ertha het volgende:
Nijmeegse student eet gifboon op practicum
Gelukkig was het ziekenhuis toch om de hoek
Nee, die gaan we maandag voorbereiden, maar ik heb het hele weekend (als ik tijd heb) nodig om de rest van het leeswerk te doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Moet je er dan ook een presentatie over geven?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Net als die marokaan die laatst op de TV een glas 'varkensmelk' dronk.![]()
Waarom kan dat niet dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Net als die marokaan die laatst op de TV een glas 'varkensmelk' dronk.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanochtend werd in het programma van Evers beweerd dat het crema-laagje op Senseo-koffie met behulp van varkensvet wordt gemaakt
doe me maar een pak van dat spul, kunnen we eens testen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:04 schreef Etcetera het volgende:
mss een domme vraagmaar wat drinken biggetjes dan
Ik snap het ook niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:04 schreef Etcetera het volgende:
mss een domme vraagmaar wat drinken biggetjes dan
Waarschijnlijk kan het wel, maar heel moeilijk of is de melk niet te zuipen.quote:
Ik google nu en kan niet direct wat vinden, dus redelijke kans dat het niet waar isquote:
quote:
It's on the internets, so it must be true !quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik google nu en kan niet direct wat vinden, dus redelijke kans dat het niet waar is
Dat argument heb ik ooit een keer iemand op een verjaardag horen gebruiken, het viel direct stilquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
It's on the internets, so it must be true !
Ronja de Roversdochter.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vroeger eens ruzie gehad met een vriendinnetje omdat zij beweerde dat paarden geen melk konden gevenEn ik had dat gelezen in Ronja de Roversdochter, van Astrid Lindgren, dus ik wist heel zeker dat het wel kon
Naar wie ga je?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik er zo nog heen ga hoop ik dat ie al weg is..... dan ga ik maandag echtechtecht wel....
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb vroeger eens gevochten met een jongetje (1e of 2e klas) die een plastic veerboot had en bleef beweren dat het een hovercraft was.
Ik zou een laag uitgesneden truitje aan doen. Victor kennende moet het dan goedkomen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
Victor.... hij was nooit heel enthousiast over die paper, maar ik ben nu bereid () om naar Italië te gaan om daar eventueel meer onderzoek te doen, dus ik hoop dat er dan wat meer uit te halen is. De informatie hier in Nederland is een beetje beperkt namelijk (uiteraard)
* Whiteguy klikte wel meteen het fotoboek icoontje aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
![]()
je hebt wel gelijk ja
Die man kijkt echt té opvallend als je een kort rokje aanhebt
![]()
Bij hem let ik er dus op dat ik géén lage truitjes aanheb![]()
![]()
Whehehe, jammer dan.... niks te zienquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy klikte wel meteen het fotoboek icoontje aan![]()
![]()
Verstandig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
![]()
je hebt wel gelijk ja
Die man kijkt echt té opvallend als je een kort rokje aanhebt
![]()
Bij hem let ik er dus op dat ik géén lage truitjes aanheb![]()
![]()
Serieus johquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:58 schreef LadyBlack het volgende:
Victor is tegenwoordig wel papa he, van Victor IV
Hahaaa, ik heb t even opgezocht, hij is 50 geworden dit jaar (of wordt dat nog)quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Serieus johHoe oud is hij eigenlijk?
![]()
En de waargebeurde pikante verhalen???![]()
jij ookquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou een laag uitgesneden truitje aan doen. Victor kennende moet het dan goedkomen.![]()
Serieus
![]()
![]()
Zou wel gaaf zijn, onderzoek in Italie.Ik hoop voor je dat het lukt!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens vorige week met 2 studiegenotes een fantastische opzet bedacht voor een soap die zich afspeelt aan de OBS 32-34![]()
We hebben echt alle ingrediënten namelijk, verraad en gekonkel onder de docenten, gedonder in de Letterenfaculteit, de nodige eh...aparte
docenten en studenten: perfect dus!!!
Ohja, en we weten nog wel een paar pikante waargebeurde verhalen
Victor IVquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:58 schreef LadyBlack het volgende:
Victor is tegenwoordig wel papa he, van Victor IV
Overigens is zijn vrouw ook studente bij ons geweest..... daar ga je al
Dat weet ik wel. Marijke.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
Verder ligt Marijke met alles en iedereen overhoop, en wordt Henk echt ontzettend lullig aan de kant gezet als ie niet uitkijkt
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:11 schreef MaJo het volgende:
Godsamme, gesprek met ex op msn en weer loopt het uit de hand.Ik snap steeds niet hoe het kan maar hij verzint wel weer een reden om me af te kunnen kraken
En als ik mezelf dan verdedig wordt ie boos en dan gaat ie offline en blijf ik met een kutgevoel over.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:11 schreef MaJo het volgende:
Godsamme, gesprek met ex op msn en weer loopt het uit de hand.Ik snap steeds niet hoe het kan maar hij verzint wel weer een reden om me af te kunnen kraken
En als ik mezelf dan verdedig wordt ie boos en dan gaat ie offline en blijf ik met een kutgevoel over.
Geen gesprek meer beginnen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:11 schreef MaJo het volgende:
Blocken, verwijderen en MSN uitzetten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:11 schreef MaJo het volgende:
omdat ik hem nog leuk vind natuurlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
mag ik vragen waarom je zo graag contact met 'm wilt? ik zou 'm blokkeren als ik jou was
of, als hij begint met afzeiken, gewoon helemaal niet reageren? zo van: als het zo moet, dan maar niet?
Ja....en dan ga ik weer slapen omdat ik dan denk: dat weet ik straks ook nog welquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:21 schreef Soempie het volgende:
Ik mis nu college statistiek, omdat ik m'n tentamen nog wil leren.![]()
Kennen jullie dat, dat je midden in de nacht wakker wordt en dat je dan onmiddelijk de oplossing van iets weet? Alsof je het in je slaap uitgewerkt hebt.![]()
mja in het echt is ie meestal wel liev, maar op msn is het een lul. Dat is eigenlijk altijd al zo geweestquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]MaJo
Het loopt niet zo soepel he? Wat een rare jongen dat ie je nog wel zoent, en op msn zo lullig doet. Ik zou hem op msn maar even niet meer aanspreken.... het blijft een kutmedium in dit soort situaties.
Nou, niet meer mee msnen dus! Als ie je graag wil spreken belt ie maar toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
mja in het echt is ie meestal wel liev, maar op msn is het een lul. Dat is eigenlijk altijd al zo geweestIk hoef maar iets t zeggen of hij vindt me al irritant. en ik weet echt niet wat ik verkeerd doe
Verwacht ik niet, aangezien ik een belverbod opgelegd heb gekregenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, niet meer mee msnen dus! Als ie je graag wil spreken belt ie maar toch?
wtfquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Verwacht ik niet, aangezien ik een belverbod opgelegd heb gekregenDaarom snap ik ook niet waarom hij me steeds aanspreekt op msn (gaat van hem uit namelijk...)
maar goed, ik ga die lul uit mijn hoofd zetten en kaarten ophalen voor het Filmfestival gala morgen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vanavond een feestje met als thema psychiatrische inrichting, hoe zal ik eens gaan?
Als jezelfquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vanavond een feestje met als thema psychiatrische inrichting, hoe zal ik eens gaan?
Verkleed als willem schippersquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
Tjah, die had ik ook als eerste keuze, maar als vrouw wordt dit een hele transformatie lijkt me.quote:
En dus extra stoerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:01 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Tjah, die had ik ook als eerste keuze, maar als vrouw wordt dit een hele transformatie lijkt me.![]()
Zuipt wel lastig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef Whiteguy het volgende:
je hebt niet zo'n ding slingeren ergens ?
[afbeelding]
Ach soquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:55 schreef Etcetera het volgende:
http://forum.fok.nl/templates/new/i/p/14.gif << = [afbeelding]
oftewel 14.gif betekend dat iets goed is
Maar als Jack Nicholson zie je er altíjd stoer uitquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Ziet er altijd zielig uit een vrouw verkleed als man.![]()
you're welcomequote:
Goh...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
misschien dat ze daarom die dingen gebruiken bij de tbs instelling
Hihihi helaas nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef Whiteguy het volgende:
je hebt niet zo'n ding slingeren ergens ?
[afbeelding]
De locatie is wel een oud ziekenhuis dat ooit gekraakt isquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het trouwens een raar thema: psychiatrische inrichting.
Is eigenlijk precies hetzelfde als "ziekenhuis" met als enig onderscheid dat je je als een debiel moet gedragen. Maar dat ben je na 5 minuten ook wel zat
Daar heb je het alquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De locatie is wel een oud ziekenhuis dat ooit gekraakt is![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
Dit werkt ook altijd wel:
[afbeelding]
Daar komt het wel op neer jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ja zeg, een belverbod??![]()
En laatst ook al van die slechte teksten dat je m stalkte?
Laten gaanje kunt ook alleen hoi zeggen als je m tegenkomt.... en blokkeren idd
Ja kijk hier wordt wat bereiktquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja
Het liep weer eens uit de hand op msn waarop ik vroeg of ik hem kon bellen en hij nee zei. Dus ik:Waarom niet? Hij: ik ben moe. Ik: ah ok snap ik, dan bel ik je morgen. Hij: nee liever niet. Ik: waarom niet? Hij: omdat ik je niet wil spreken. En dat nadat hij mij aanspreekt op msn
Maar zo is het altijd, als het hem uitkomt dan kan het allemaal maar als ik een keer iets wil dan kan het weer niet. Hmm hij is echt een lul
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik het allemaal op een rijtje zet dan is de conclusie simpel maar als ik hem zie dan is hetquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja kijk hier wordt wat bereikt
Nu is de comfortabele positie van wederzijdse haat bereikt ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
De tactiek van mijn ex was: als de donder een rebound zoeken, mij totaal negeren voor een aantal maanden, en nu zijn we op een soort neutraal punt geloof ik. Lokt even wat frustraties uit de tent (van mijn kant iig) maar het werkt wel
Als het aan mij ligt hebben we dat ook al gehadquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu is de comfortabele positie van wederzijdse haat bereikt ?
Waar staat dat ziekenhuis?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De locatie is wel een oud ziekenhuis dat ooit gekraakt is![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja....en dan ga ik weer slapen omdat ik dan denk: dat weet ik straks ook nog wel
Not
sorryquote:
verstandigquote:
good luckquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:30 schreef Soempie het volgende:
vier fout in het meerkeuze gedeeltegehaald
Goed zo Soempquote:
wromniequote:
Ja, wonder boven wonder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Goed zo SoempDan heb je het zelfs heel goed gemaakt toch?
quote:
Product informatie
Het door u gezochte artikel is helaas niet meer leverbaar.
Omdat die vriendin een jongen leuk vindt en hij vroeg of we mee gingen zeilen, met zo'n snel ding. En dat wilde ze heel graag, maar daar had ik geen zin in.quote:
da's wel lief van jequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Omdat die vriendin een jongen leuk vindt en hij vroeg of we mee gingen zeilen, met zo'n snel ding. En dat wilde ze heel graag, maar daar had ik geen zin in.Maar heb wel gezegd dat zij natuurlijk wel moet gaan.
Wie weet
![]()
Tonkequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:37 schreef Etcetera het volgende:
ik wil 's kijken naar Brief voor de Koningbij Bol.com:
[..]
![]()
waren het zijn boekenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tonke![]()
Dat is wel balen. Ik had alle boeken, maar nu heeft m'n ex ze. Het was: of Harry Potter of Tonke Dragt mee.Dus ik wil al die boeken ook weer.
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's wel lief van jemaar wel jammer dat schier niet door gaat
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga naar Zandvoort. Denk dat het ook beter is om alleen te gaan. Een goed eind lopen en even rust nemen. Op het moment ga ik door alsof er niks aan de hand is en dat klopt gewoon niet en gaat ook helemaal niet goed.![]()
Tot later in elk geval.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:26 schreef Soempie het volgende:
Welke films heb je gekocht, wyc?
lijkt me niet verstandigquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
terwijl je hem gebruikt om te slowchatten... ?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:07 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n schoonzusje heeft vanmiddag haar auto, die ze net 3 dagen had, een stukje korter gemaakt op de A7![]()
Nog een geluk bij een ongeluk dat er alleen een bumpertje en een koplamp kapot zijn, want toyota starlets zijn niet echt veilige autos![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe is het met je schoonzusje dan? Zonder kleerscheuren er vanaf gekomen?
wat lief van jequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja ze had dus nik, en mn broertje ook niet, die zat ernaast. Ze was alleen heel erg geschrokken, zo erg zelfs dat ik me heb ingehouden en geen grappen heb gemaakt
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:24 schreef LadyBlack het volgende:
Wel erg zonde zeg, auto die je 3 dagen hebt
Een vriendin van mij heeft net dr auto laten repareren bij de garage, maar die is volgens mij genaaid, ze hadden nog een mankement gevonden (uhuh) en nu was ze ongeveer 400 euro kwijt!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat lief van je
lijkt me idd flink schrikken trouwens
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:09 schreef Neleos het volgende:
Ik heb vandaag uit verveling bij een collega nog tubgirl als bureaublad ingesteld.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |