Weet je wat écht een goeie show was? Van Bryan Adams. Wát een kei in zijn vakquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vond je dat wel leuk?
De shows dus niet. Maar de zanger?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het duurde even, maar ik heb ze weer gevonden:
[afbeelding]
De Monty Python en de Holy Grail Killer Rabbit sloffen!![]()
![]()
Hier te koop
Dacht ik ook, maar ze zijn toch een tikje aan de prijzige kant. Later, als ik groot ben, heb ik het er misschien wel voor overquote:
Ik las: we zijn je verstand aan het bestuderen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:20 schreef RoofingBurner het volgende:
We zijn je van afstand aan het observeren.![]()
En voldoe ik aan het verwachtte gedragsprofiel?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:20 schreef RoofingBurner het volgende:
We zijn je van afstand aan het observeren.![]()
Dan zijn we gauw klaarquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik las: we zijn je verstand aan het bestuderen.![]()
![]()
Dat ook natuurlijk, Mark.Ik bedoel, die sloffen....
![]()
Vet gaaf cool zijn ze hequote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik las: we zijn je verstand aan het bestuderen.![]()
![]()
Dat ook natuurlijk, Mark.Ik bedoel, die sloffen....
![]()
Hou me op de hoogtequote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb mijn criminal minds profiel nog niet helemaal klaar, maar een vreemd profiel wordt het, dat zie ik nu al.![]()
Heb je wel eens kleine huisdieren gemarteld voor de lol?quote:
Nouja, ik vraag me toch af wat er nou in iemands hoofd omgaat als hij zulke sloffen uitkiest.quote:
Mikkie heeft ook vreselijke sloffen. Ik gok dat het een aqk-mannen-kwaal is.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb Homer Simpsons, ooit eens meegenomen uit USA, bijna nooit aangehad omdat ik er te warme voeten in krijg.
Vind je ze niet mooi dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ik vraag me toch af wat er nou in iemands hoofd omgaat als hij zulke sloffen uitkiest.![]()
Nee, alleen een Dobermann bewust pijn gedaan, sindsdien luistert hij wel naar mequote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je wel eens kleine huisdieren gemarteld voor de lol?
Hoe legendarisch is de killer rabbit denk jequote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, ik vraag me toch af wat er nou in iemands hoofd omgaat als hij zulke sloffen uitkiest.![]()
Ik heb hier drakenvoeten en bij de familie heb ik adelaars. Mooie sloffen maar minder handig omdat ze tot halverwege m'n schenen komen. Verder heb ik onder andere wrattenzwijnen (met slagtanden) en rendieren (met gewei) gehad. Ik koop ze nooit maar krijg meestal met Sinterklaas een nieuw paar omdat de oude versleten zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mikkie heeft ook vreselijke sloffen. Ik gok dat het een aqk-mannen-kwaal is.![]()
Als jij ze maar mooi vindt, toch?quote:
Ik was niet direct van plan ze te gaan kopen, want ze kosten 45 euro per paar en dat vind ik toch wat veelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als jij ze maar mooi vindt, toch?![]()
En ze zien er wel heel warm uit.![]()
Dat is ook het enige dat mij tegenhoudtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was niet direct van plan ze te gaan kopen, want ze kosten 45 euro per paar en dat vind ik toch wat veel
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:48 schreef Soempie het volgende:
Was m'n pyjama aan het aantrekken en ben tot de conclusie gekomen dat ik m'n mond moet houden over jullie sloffen
Ik weet ook niet wat er in mijn hoofd omgaat als ik pyjama's koop.![]()
Je begrijpt natuurlijk wel dat we nu op z'n minst een omschrijving willen hebben!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:48 schreef Soempie het volgende:
Was m'n pyjama aan het aantrekken en ben tot de conclusie gekomen dat ik m'n mond moet houden over jullie sloffen
Je weet wat nu de volgende vraag is he ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:48 schreef Soempie het volgende:
Of ze valt al in slaap als ze dat ding alleen al zietquote:
Ik hoepel op, is dat ook goed?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:07 schreef Supersheep het volgende:
Wie wil er hoepelen?
Tokio Hotelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh jullie lachen me toch uit, maar ik heb net kaartjes gewonnen op 3fm voor een concert
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hoepel op, is dat ook goed?
trusten
ik moest pas hard lachen toen ik er achter kwam dat ze een zanger hadden... de keren dat ik die clip had gezien altijd gedacht dat het een vrouw wasquote:
Ja, dat had ik ook en ook haarzijnhet stem zou van een vrouw kunnen zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ik moest pas hard lachen toen ik er achter kwam dat ze een zanger hadden... de keren dat ik die clip had gezien altijd gedacht dat het een vrouw was
Nee, een kleintje, daaromquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:19 schreef wyccie het volgende:
Welterusten, Mark
[..]
Heb jij zo'n megahoepel dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |