Jeej...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:49 schreef Soempie het volgende:
Je reactiesnelheid is in elk geval in orde, Mark.![]()
ik heb vast weer iets gemist. Vertelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jeej...
Ik ben wel benieuwd naar die evaluatie die gister over mij gemaakt is hier, toen iedereen me van een afstandje aan het volgen was
AKQ SC #271 - 'Acta est fabula' zegt Lienquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb vast weer iets gemist. Vertel
quote:
zo, dat is een slechte filmquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:03 schreef Nembrionic het volgende:
White Men Can't Jump kijken
Ja, en dan gingen we toch samen kijken?quote:
House kijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:02 schreef Soempie het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond?![]()
House kijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:02 schreef Soempie het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond?![]()
Goed dat je het zegt!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
House kijken
Ik heb wel trekjes van House
Als je je zaterdag verveelt moet je maar nederland 3 opzetten vanaf half 12, nacht van de popmuziek komt dan weer, das echt tof.quote:
Rapporteer ff bij een mod dan, misschien kunnen ze hem nog herstellenquote:
Ik ben ook goed in het afzeiken van iemand anders zonder ook maar te luisteren naar de inbreng van de ander. Maar dan moet die ander me wel eerst behoorlijk getergd hebbenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:26 schreef Soempie het volgende:
Welke trekjes heb je die House ook heeft?![]()
Ik wist niet dat je romantisch een film wilde kijken.quote:
Hij had wel weer mooie opmerkingen net.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben ook goed in het afzeiken van iemand anders zonder ook maar te luisteren naar de inbreng van de ander. Maar dan moet die ander me wel eerst behoorlijk getergd hebben
En zo nu en dan ben ik ook een cynische zak
Nee, anders had je em ook geen twee keer gekocht!quote:
die is stuk, soempie heeft hem geslooptquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar is de OP?
Je hebt hem al gezien!quote:
Nouja, je komt hier haast nooit, maar wel over de OP klagen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar is de OP?
Jij komt hier zo vaak en kan niet eens de OP makenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, je komt hier haast nooit, maar wel over de OP klagen.![]()
![]()
Ik fix hem na House.![]()
![]()
Wat?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
Nou...het is "Twee voor Twaalf" geworden
Ik was lui.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij komt hier zo vaak en kan niet eens de OP maken![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |