Ja....en dan ga ik weer slapen omdat ik dan denk: dat weet ik straks ook nog welquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:21 schreef Soempie het volgende:
Ik mis nu college statistiek, omdat ik m'n tentamen nog wil leren.![]()
Kennen jullie dat, dat je midden in de nacht wakker wordt en dat je dan onmiddelijk de oplossing van iets weet? Alsof je het in je slaap uitgewerkt hebt.![]()
mja in het echt is ie meestal wel liev, maar op msn is het een lul. Dat is eigenlijk altijd al zo geweestquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]MaJo
Het loopt niet zo soepel he? Wat een rare jongen dat ie je nog wel zoent, en op msn zo lullig doet. Ik zou hem op msn maar even niet meer aanspreken.... het blijft een kutmedium in dit soort situaties.
Nou, niet meer mee msnen dus! Als ie je graag wil spreken belt ie maar toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
mja in het echt is ie meestal wel liev, maar op msn is het een lul. Dat is eigenlijk altijd al zo geweestIk hoef maar iets t zeggen of hij vindt me al irritant. en ik weet echt niet wat ik verkeerd doe
Verwacht ik niet, aangezien ik een belverbod opgelegd heb gekregenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, niet meer mee msnen dus! Als ie je graag wil spreken belt ie maar toch?
wtfquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Verwacht ik niet, aangezien ik een belverbod opgelegd heb gekregenDaarom snap ik ook niet waarom hij me steeds aanspreekt op msn (gaat van hem uit namelijk...)
maar goed, ik ga die lul uit mijn hoofd zetten en kaarten ophalen voor het Filmfestival gala morgen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vanavond een feestje met als thema psychiatrische inrichting, hoe zal ik eens gaan?
Als jezelfquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vanavond een feestje met als thema psychiatrische inrichting, hoe zal ik eens gaan?
Verkleed als willem schippersquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
Tjah, die had ik ook als eerste keuze, maar als vrouw wordt dit een hele transformatie lijkt me.quote:
En dus extra stoerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:01 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Tjah, die had ik ook als eerste keuze, maar als vrouw wordt dit een hele transformatie lijkt me.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |