Zuipt wel lastig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef Whiteguy het volgende:
je hebt niet zo'n ding slingeren ergens ?
[afbeelding]

Ach soquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:55 schreef Etcetera het volgende:
http://forum.fok.nl/templates/new/i/p/14.gif << = [afbeelding]
oftewel 14.gif betekend dat iets goed is

Maar als Jack Nicholson zie je er altíjd stoer uitquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Ziet er altijd zielig uit een vrouw verkleed als man.![]()

you're welcomequote:

Goh...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
misschien dat ze daarom die dingen gebruiken bij de tbs instelling

Hihihi helaas nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:04 schreef Whiteguy het volgende:
je hebt niet zo'n ding slingeren ergens ?
[afbeelding]

De locatie is wel een oud ziekenhuis dat ooit gekraakt isquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het trouwens een raar thema: psychiatrische inrichting.
Is eigenlijk precies hetzelfde als "ziekenhuis" met als enig onderscheid dat je je als een debiel moet gedragen. Maar dat ben je na 5 minuten ook wel zat

Daar heb je het alquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De locatie is wel een oud ziekenhuis dat ooit gekraakt is![]()

quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
Dit werkt ook altijd wel:
[afbeelding]

Daar komt het wel op neer jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ja zeg, een belverbod??![]()
En laatst ook al van die slechte teksten dat je m stalkte?
Laten gaanje kunt ook alleen hoi zeggen als je m tegenkomt.... en blokkeren idd

Ja kijk hier wordt wat bereiktquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja
Het liep weer eens uit de hand op msn waarop ik vroeg of ik hem kon bellen en hij nee zei. Dus ik:Waarom niet? Hij: ik ben moe. Ik: ah ok snap ik, dan bel ik je morgen. Hij: nee liever niet. Ik: waarom niet? Hij: omdat ik je niet wil spreken. En dat nadat hij mij aanspreekt op msn
Maar zo is het altijd, als het hem uitkomt dan kan het allemaal maar als ik een keer iets wil dan kan het weer niet. Hmm hij is echt een lul
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Als ik het allemaal op een rijtje zet dan is de conclusie simpel maar als ik hem zie dan is hetquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja kijk hier wordt wat bereikt

Nu is de comfortabele positie van wederzijdse haat bereikt ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
De tactiek van mijn ex was: als de donder een rebound zoeken, mij totaal negeren voor een aantal maanden, en nu zijn we op een soort neutraal punt geloof ik. Lokt even wat frustraties uit de tent (van mijn kant iig) maar het werkt wel

Als het aan mij ligt hebben we dat ook al gehadquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu is de comfortabele positie van wederzijdse haat bereikt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |