Iets meer dan 4 jaar. Maar sommige dingen ben ik in rap tempo vergeten. Zoals mn wiskunde en mn Frans. Waarschijnlijk verdrongen. Of verdronkenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:25 schreef Soempie het volgende:
Eindexamen is voor jou zeker ook alweer een tijdje geleden?Ja, dat speciale papier.
Ik had net snijbonen, gebakken aardappelen en een hamburger, met perenyoghurt toequote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:31 schreef Mikkie het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik heb gehaktschnitzels met zigeunersmaak en aardappelkroketjes
Ik had al m'n hoop op jou.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:30 schreef Mikkie het volgende:
Die logaritmen heb ik nooit gesnapt. Ik hoop ook dat dat dit jaar niet terugkomt
Er is hier nog wel at over hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:36 schreef Soempie het volgende:
Ik heb gegeten: een halve zak chips, brood met kaas, choolade mousse met toffeesaus.
![]()
Ik zit propvol.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er is hier nog wel at over hoor
Aan jullie heb ik ook niks.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Logaritmen heb ik ook nooit gesnapt...
Dan weet ik het ook nietquote:
Eet je wel genoeg groente? [/mamamodus]quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:31 schreef Mikkie het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik heb gehaktschnitzels met zigeunersmaak en aardappelkroketjes
Ja, als het een rechte lijn werd op dat papier, dan toonde je exponentiele groei aan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik snapte ook het nut van logartimen niet. Ze werden vooral gebruikt bij onhandige schaalverdelingen: als iets 1 omhoog ging werd het 10 keer zo hard, maar 0,5 omhoog was niet 5 keer zo hard. Dat vond ik stom en onlogisch
En tóch ben ik geslaagd met Natuur & Techniek profiel (beta)
Ik vind er ook weinig aan, maar ik heb niet zoveel te kiezen meestalquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind snijbonen echt niks aan.. Gebakken aardappelen en hamburger: prima
Ik dacht, je bent 2 jaar verder... je hebt het wel uitgevogeld.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vooral wat statistiek betreft zou je beter moeten weten
Neequote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt niet de broek aan in huis?
Wel een mooie regel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee
Ik mag wel kiezen, maar dan moet ik zelf koken ook, maar dan wordt het weer zo laat voor we eten
Op zich zou ik het helemaal niet erg vinden om 1 of 2 keer te koken per week, maar luiheid weerhoudt me er toch vanquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Op zich zou ik het helemaal niet erg vinden om 1 of 2 keer te koken per week, maar luiheid weerhoudt me er toch van
ik moest spontaan aan dit plaatje denkenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Op zich zou ik het helemaal niet erg vinden om 1 of 2 keer te koken per week, maar luiheid weerhoudt me er toch van
Nee, schandalig hequote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En je moeder zet je niet aan het werk?![]()
vanwege het laatste feit weet je niet meer of je het eerste feit al verteld had?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:17 schreef Mikkie het volgende:
Had ik hier trouwens al verteld dat ik er van de week achter ben gekomen dat ik teveel dvd's heb, en een te slecht korte-termijngeheugen?
Welke heb je dubbel?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:17 schreef Mikkie het volgende:
Had ik hier trouwens al verteld dat ik er van de week achter ben gekomen dat ik teveel dvd's heb, en een te slecht korte-termijngeheugen? :")
Lekker dan, zo leert die jongen het toch nooit.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, schandalig he
Maar als ze er niet is ben ik wel degene die aan het werk moet, aangezien m'n broertje nog geen water kan koken met een waterkoker.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ik moest spontaan aan dit plaatje denken
Geloof me, ik heb het geprobeerd, maar hij wordt al zenuwachtig als ie een gaspit aan moet steken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker dan, zo leert die jongen het toch nooit.![]()
Die had je van mij gratis en voor niets mogen hebben, wat een k*t-film...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb op dezelfde dag (één keer 's ochtends en toen 's avonds nog een keer) Natural Born Killers besteld.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb op dezelfde dag (één keer 's ochtends en toen 's avonds nog een keer) Natural Born Killers besteld.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had z'n gezicht wel willen zien.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Had ik trouwens al gezegd dat ik m'n broertje vrijdag een cd voor z'n verjaardag heb gegeven die ik vorig jaar ook al aan hem gegeven had?
Ik ook, want ik had het op z'n bord gelegd 's ochtends, aangezien ik moest werken en hij vrij wasquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had z'n gezicht wel willen zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |