Waar staat dat ziekenhuis?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De locatie is wel een oud ziekenhuis dat ooit gekraakt is![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja....en dan ga ik weer slapen omdat ik dan denk: dat weet ik straks ook nog wel
Not
sorryquote:
verstandigquote:
good luckquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:30 schreef Soempie het volgende:
vier fout in het meerkeuze gedeeltegehaald
Goed zo Soempquote:
wromniequote:
Ja, wonder boven wonder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Goed zo SoempDan heb je het zelfs heel goed gemaakt toch?
quote:
Product informatie
Het door u gezochte artikel is helaas niet meer leverbaar.
Omdat die vriendin een jongen leuk vindt en hij vroeg of we mee gingen zeilen, met zo'n snel ding. En dat wilde ze heel graag, maar daar had ik geen zin in.quote:
da's wel lief van jequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Omdat die vriendin een jongen leuk vindt en hij vroeg of we mee gingen zeilen, met zo'n snel ding. En dat wilde ze heel graag, maar daar had ik geen zin in.Maar heb wel gezegd dat zij natuurlijk wel moet gaan.
Wie weet
![]()
Tonkequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:37 schreef Etcetera het volgende:
ik wil 's kijken naar Brief voor de Koningbij Bol.com:
[..]
![]()
waren het zijn boekenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tonke![]()
Dat is wel balen. Ik had alle boeken, maar nu heeft m'n ex ze. Het was: of Harry Potter of Tonke Dragt mee.Dus ik wil al die boeken ook weer.
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's wel lief van jemaar wel jammer dat schier niet door gaat
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga naar Zandvoort. Denk dat het ook beter is om alleen te gaan. Een goed eind lopen en even rust nemen. Op het moment ga ik door alsof er niks aan de hand is en dat klopt gewoon niet en gaat ook helemaal niet goed.![]()
Tot later in elk geval.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:26 schreef Soempie het volgende:
Welke films heb je gekocht, wyc?
lijkt me niet verstandigquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
terwijl je hem gebruikt om te slowchatten... ?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:07 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n schoonzusje heeft vanmiddag haar auto, die ze net 3 dagen had, een stukje korter gemaakt op de A7![]()
Nog een geluk bij een ongeluk dat er alleen een bumpertje en een koplamp kapot zijn, want toyota starlets zijn niet echt veilige autos![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe is het met je schoonzusje dan? Zonder kleerscheuren er vanaf gekomen?
wat lief van jequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja ze had dus nik, en mn broertje ook niet, die zat ernaast. Ze was alleen heel erg geschrokken, zo erg zelfs dat ik me heb ingehouden en geen grappen heb gemaakt
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:24 schreef LadyBlack het volgende:
Wel erg zonde zeg, auto die je 3 dagen hebt
Een vriendin van mij heeft net dr auto laten repareren bij de garage, maar die is volgens mij genaaid, ze hadden nog een mankement gevonden (uhuh) en nu was ze ongeveer 400 euro kwijt!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat lief van je
lijkt me idd flink schrikken trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |