Lees het topic even door.quote:

Doe me dan maar een andere film.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vijf minuten, laatst op tv. Toen kwam er van die irritante reclame en besloot ik 'm maar een keer te kopen.

Ik vind het hoogstwaarschijnlijk een rotfilm.quote:

Maar er zitten schietgeweren in!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het hoogstwaarschijnlijk een rotfilm.
Jij kijkt er vol aandacht naar.
Dat is geen win-win situatie voor mij.![]()

Tja, ik ga cadeautjes natuurlijk niet voorkauwen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, tsja. Wat zal ik zeggen. Met een pot bier kom ik een heel eind. Maar je mag altijd andere suggesties doen.

Je hebt hem al gezien?quote:

quote:

quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:31 schreef Mikkie het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond?
Ik heb gehaktschnitzels met zigeunersmaak en aardappelkroketjes

plak die zin eens in google, dan vind je al vrij snel twee keer een uitlegquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:12 schreef Soempie het volgende:
'a sound's percieved loudness is proportional to the logarithm of the sound's physical intensity'
Snap er niks van. Daar bedoelen ze neem ik aan die exponentiele groei mee?help.
![]()
Dus bij het opschroeven van het volume komt het ons voor alsof het steeds harder en harder is, dan het in het echt is?
Of bij electrische schokken: het voelt harder dan het in werkelijkheid is?
Snapt iemand het wel?![]()

dat klopt. De dB schaal is een logaritmische schaalquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:17 schreef wyccie het volgende:
Als het geluid zacht is, vind je het ook zacht klinken. Maar als het geluid drie keer zo hard is, vind je het niet drie keer zo hard, maar uuhh... 9 keer? In ieder geval loopt dat veel sneller op. Het is geen lineair verband. Dat denk ik dat er bedoeld wordt.

dat was ook wat ik bedoelde met m'n brabbelzinnen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:17 schreef wyccie het volgende:
Als het geluid zacht is, vind je het ook zacht klinken. Maar als het geluid drie keer zo hard is, vind je het niet drie keer zo hard, maar uuhh... 9 keer? In ieder geval loopt dat veel sneller op. Het is geen lineair verband. Dat denk ik dat er bedoeld wordt.

nah.. in dat geval is slapen gewoon de laffe uitwegquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:25 schreef TradeMarkie het volgende:
trusten Soemp, en als je het niet meer snapt, dan helpt slapen

Slapen lost al uw problemen op, dat hebben we al lang en breed besprokenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
nah.. in dat geval is slapen gewoon de laffe uitweg

aub hier niet weer over beginnenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Slapen lost al uw problemen op, dat hebben we al lang en breed besproken

ik zou niet durvenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
aub hier niet weer over beginnen

Ik lag in een deuk toen ik de uitslag zagquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:30 schreef Mikkie het volgende:
Ajax binnen één minuut van 1-0 naar 3-0 achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |