quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:52 schreef ehqo het volgende:
Wie is laffer?
wauw, jij hebt wat fout gedaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:57 schreef MadMaster het volgende:
De OP is vernaggeld en ik krijg hem niet meer bijgewerkt, omdat dat ding te groot is.
Je kan nu klikken waar je wilt om het vorige topic te kunnen lezen...
Check...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En MM: klik op edit, maak de wijziging die je wil maken, doe ctrl+a, ctrl+x en vervang de OP door een klein aantal letters. Klik weer op edit, paste de bijgewerkte OP en klik invoeren, dan werkt het wel
Vekoma is een Nederlandse rollercoaster bouwer, die hebben dit dus op hun geweten...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja, over achtbanen: check http://en.wikipedia.org/wiki/X:%5C_No_Way_Out en dan vooral de laatste twee regels
Daar was ik het ook wel mee eens, maar bij de eerstvolgende heuvel heb je weer een grotere snelheid als je voorin zit (de trein remt af als je over de heuvel heen gaat), dus volgens mij moest het gemiddeld niet veel uitmakenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:15 schreef Whiteguy het volgende:
tim: check die laatste alinea
weet je dat alvast voor als je met achtbanen gaat proberen met die vriend van je
http://www.geocities.com/CapeCanaveral/Hangar/5168/
Ik mag hopen van nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar was ik het ook wel mee eens, maar bij de eerstvolgende heuvel heb je weer een grotere snelheid als je voorin zit (de trein remt af als je over de heuvel heen gaat), dus volgens mij moest het gemiddeld niet veel uitmaken
Gemiddeld maakt het niet uit, maar in het achterste wagentje heb je de meeste 'air-time', omdat het achterste deel van de trein door de kracht van het voorste gedeelte over de top van een hill getrokken wordt en je dus meer kracht op je lichaam krijgt. De beleving is achterin dus veel intenser, omdat een neerwaartse beweging veel intenser beleefd wordt dan een opwaartse (behalve in Superman The Ride)...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar was ik het ook wel mee eens, maar bij de eerstvolgende heuvel heb je weer een grotere snelheid als je voorin zit (de trein remt af als je over de heuvel heen gaat), dus volgens mij moest het gemiddeld niet veel uitmaken
Ik had het niet over gemiddelde snelheid maar over gemiddelde effectenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet
Als het gemiddelde anders is kom je namelijk niet meer als een geheel aan op het eindstation![]()
Jouw logica en natuurkunde kunnen mij niet deren, mijn vleugels zijn als een schild van staal!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gemiddeld maakt het niet uit, maar in het achterste wagentje heb je de meeste 'air-time', omdat het achterste deel van de trein door de kracht van het voorste gedeelte over de top van een hill getrokken wordt en je dus meer kracht op je lichaam krijgt. De beleving is achterin dus veel intenser, omdat een neerwaartse beweging veel intenser beleefd wordt dan een opwaartse (behalve in Superman The Ride)...
Och.. ik eigenlijk stiekem ook E&M hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wauw technische praat
Ik blijf toch een diehard C&M'er... (Alpha'er voor de oudere generatie
Daar kwam mijn betoog ook min of meer op neer. Er is wel verschil, maar voor mij niet genoeg om een kwartier langer te wachten zodat ik achterin kan gaan zittenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:25 schreef Whiteguy het volgende:
Je hebt dus als je achterin zit een hogere snelheid / langer stuk bij afdalingen, en als je voorin zit een hogere snelheid berg op gemiddeld, maar het totaalgemiddelde is dus gelijk. Maar aangezien die treintjes in totaal misschien maar 10 meter uit elkaar zitten merk je het verschil nauwelijks. Ik niet iig.
Probeer in Walibi maar de Goliath of de Superman (alhoewel die geloof ik niet meer zo heet), één keer voorin en één keer achterin.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jouw logica en natuurkunde kunnen mij niet deren, mijn vleugels zijn als een schild van staal!
Kortom, ik blijf bij mijn standpunt
Dan weet je meer dan de gemiddelde e&mer of deed je er natuurkunde bij?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och.. ik eigenlijk stiekem ook E&M hoor
Volgens mij heette het toen ANW. Is dat inmiddels niet afgeschaft ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan de gemiddelde e&mer of deed je er natuurkunde bij?
oh en ik kijk natuurlijk bijna elke dag mythbustersquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan de gemiddelde e&mer of deed je er natuurkunde bij?
mythbusters keken we bij ANWquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij heette het toen ANW. Is dat inmiddels niet afgeschaft ?
mn keuzevakken waren volgens mij maatschappijleer en informatica.
ANW was bagger, een seizoen Het Klokhuis kijken en je weet net zoveelquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij heette het toen ANW. Is dat inmiddels niet afgeschaft ?
mn keuzevakken waren volgens mij maatschappijleer en informatica.
Ik zat in de eerste lichting 2e fase, en ik had het idee bij wel meer vakken dat het niveau vrij droevig was (VWO). Overigens heb ik dat zelfde idee op de universiteit nu, bachelor diploma bijna op zak zonder een boek gelezen te hebben, zou eigenlijk niet moeten kunnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
ANW was bagger, een seizoen Het Klokhuis kijken en je weet net zoveel
?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:40 schreef MadMaster het volgende:
Even een update m.b.t. de Ramadan/schoonmaakster-episode:
Zojuist om 17.30 uur kwamen de dames pas de afdeling opgestormd met hun karretjes.
De Nederlandse dame in het egzelschap heb ik gevraag of de Ramadan-regel niet meer gold.
En die blijkt met ingang van vandaag inderdaad niet meer te gelden, omdat de zon nu officieel rond 18.30 uur ondergaat en ze daarna dus al mogen eten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah, nu is het ook vrij bagger....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zat in de eerste lichting 2e fase, en ik had het idee bij wel meer vakken dat het niveau vrij droevig was (VWO). Overigens heb ik dat zelfde idee op de universiteit nu, bachelor diploma bijna op zak zonder een boek gelezen te hebben, zou eigenlijk niet moeten kunnen. Werkt de zesjesmentaliteit wel in de hand waar ze het over hebben natuurlijk. Doe je niks kan je een 6 halen, de fanatiekelingen gaan voor de 7.5. De extra inzet zie ik te weinig beloond worden of de te lage inzet te weinig bestraft eigenlijk.
bestaan die verplichte zelfwerkzaamheid uren nog ? (met een stempeltje aan het eind van het uur ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah, nu is het ook vrij bagger....
Nee, maar het niveau en de uren zijn wel zuurquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
bestaan die verplichte zelfwerkzaamheid uren nog ? (met een stempeltje aan het eind van het uur ?)
voedertijd.. brb
Laatste jaar toch ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, maar het niveau en de uren zijn wel zuur
Niet laatste jaar, wel gaan kiezenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Laatste jaar toch ?
Je moest toch iets gaan kiezen?
en ? al wat leuks gevonden?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet laatste jaar, wel gaan kiezen
nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:18 schreef MadMaster het volgende:
Misschien een hele stomme vraag, maar hoe werkt dat schoolstelsel vandaag de dag
Wat dan weer ingewikkelder gemaakt wordt doordat de meeste andere landen het concept hogeschool niet kennenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
niet![]()
En universiteiten gebruiken tegenwoordig bachelor/master structuur zoals de amerikaners het ook doen. Dat is op zich wel handig aangezien je diploma dan in het buitenland wat makkelijker op waarde te schatten is.
Wauw, dat is behoorlijk lastig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:18 schreef MadMaster het volgende:
Misschien een hele stomme vraag, maar hoe werkt dat schoolstelsel vandaag de dag
Ach, vanalles dat ik wil..quote:
Ja, daar kan ik wel wat mee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
8< Knip >8
Poeh, ik hoop dat je hier iets uit op kan maken
Geen probleemquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik wel wat mee.
Dank!!![]()
Ik heb destijds Atheneum gedaan, maar die richtingen had je toen nog niet echt...
Berliner Zooquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:40 schreef MadMaster het volgende:
PS, nog wat:
Is die foto van jou dat je over dat hekje kijkt, gemaakt in Artis?
Ach, is bijna hetzelfde...quote:
Zou ik ook wel willen....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, is bijna hetzelfde...
In mijn tijd () kon je gewoon een vakkenpakket kiezen wat je zelf wilde, al die verplichte combi's had je toen nog niet...
Hoi meisje dat er al wasquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoi mensen die er bij zijn gekomen
Ik dacht dat het bij de ijsberen of de zeeleeuwen was in Artis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen....
Hoe dacht je dan artis?
Heeej Markie Wat heb jij gegeten?quote:
Ananas noch andijviequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Heeej Markie Wat heb jij gegeten?
Iets met kokoscurry-achtigquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ananas noch andijvie![]()
Rode kool, gehaktbal en aardappelen, redelijk standaard, maar best lekker
jij dan?
Nee, dat is ook weer zo, maar ik heb er weinig moeite meequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Iets met kokoscurry-achtigHeel veel standaarder dan jou eten kan vrij moeilijk
En maar zeuren dat ie altijd moet schijtenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik lijk wel een student, ik moet het vanavond doen met ontbijtkoek...
ontbijten na 19:00 is niet studentikoos meer ... dat is gewoon ziekquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik lijk wel een student, ik moet het vanavond doen met ontbijtkoek...
Moet overwerken en ben vergeten iets te eten te halen. Nu is alles hier in de buurt dicht...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ontbijten na 19:00 is niet studentikoos meer ... dat is gewoon ziek![]()
Ja, dat kan wel, maar voordat die gasten hier zijn hoop ik al weg te zijn...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Je kunt altijd nog een pizza bestellen toch?
Dit is ook altijd nog een optiequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Je kunt altijd nog een pizza bestellen toch?
Dan haal je pizza of chinees op weg naar huisquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, maar voordat die gasten hier zijn hoop ik al weg te zijn...
Vrees niet, ik red me wel...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan haal je pizza of chinees op weg naar huis![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
joe was ik toen alleen?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
joe was ik toen alleen?
Nee niet echt eigenlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb niks zinnigs te melden, dus dan hou ik m'n mond meestal
Jij nog iets te melden dan?
quote:
quote:
...sucks, altijd weer diezelfde clubs en klote steden.quote:
Heb jij zomaar iets op de planning staan vanavond?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:21 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga geen voetbal kijken vanavond. Moet dadelijk nog een opdracht maken en moet rond half tien in de kroeg zijn
hee superschaapquote:
Leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Donderdag is een memorabele avond, mijn vader wordt 69 en ik ga met hem, met kaarten van de zaak, naar AZ. Dus eerst eten in de businessloge en daarna in superdeluxe lederen stoelen onder een gaskachel de wedstrijd kijken. Hij is nog nooit van zijn leven in een voetbalstadion geweestSuper veel zin in. Hij ook, was helemaal te blij toen ik hem belde.
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=lDx5PP-t3QIquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Donderdag is een memorabele avond, mijn vader wordt 69 en ik ga met hem, met kaarten van de zaak, naar AZ. Dus eerst eten in de businessloge en daarna in superdeluxe lederen stoelen onder een gaskachel de wedstrijd kijken. Hij is nog nooit van zijn leven in een voetbalstadion geweestSuper veel zin in. Hij ook, was helemaal te blij toen ik hem belde.
![]()
waarom deed je dat dan ook?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:45 schreef Supersheep het volgende:
Ik bezoek net voor het eerst de Telegraaf site. Niet te lezen gewoon![]()
het is ook niet minder geworden imo... gewoon even wennen dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het kan aan mij liggen, en jullie hebben het er al vast al over gehad, maar ik vind die nieuwe opmaak nou niet echt duidelijker
De meesten zijn alweer terug op silverquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het kan aan mij liggen, en jullie hebben het er al vast al over gehad, maar ik vind die nieuwe opmaak nou niet echt duidelijker
Nee, ik ook niet echt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
welke extra's vind je zoveel ebter dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik niet, ik hou stug vol met de nieuwe layout, de extra's zijn me te dierbaar.
de nieuwe quickreact vind ik wel handig bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
welke extra's vind je zoveel ebter dan?
Ik vind er niks belangrijks tussen zitten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik niet, ik hou stug vol met de nieuwe layout, de extra's zijn me te dierbaar.
Die ging bij mij steeds naar onder op de pagina als ik daarop klikte. Daarnaast heb ik er weinig aan als ik meerdere pagina's door wil lezen en op meerdere dingen wil reageren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
de nieuwe quickreact vind ik wel handig bijvoorbeeld
Was die anders dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
de nieuwe quickreact vind ik wel handig bijvoorbeeld
Brave schaapquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik moest iets zoeken over films.
Maar het spijt me, zal het nóóit meer doen
Nah die ken ik uit mn hoofd, kleine moeite om die er bij te zetten en het scheelt me weer een hoop ergernis, foksilverquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
zitten alle opmaak tools bij... zoals dit dit dit en dit
Maar mis je die headers nu niet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja het weet ik, maar dat vind ik het niet waard.... En als ik echt iets wil wat ik niet uit mn hoofd weet, dan kan ik nog net wel dat knopje vinden...
Wat bedoel je met headers? Al die tieten Vrouwenboezems?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar mis je die headers nu niet?
tettersquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat bedoel je met headers? Al die tieten Vrouwenboezems?
Dat jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat bedoel je met headers? Al die tieten Vrouwenboezems?
Ik geloof dat ik die niet mis... Mn ouders blijven er toch een beetje vreemd van opkijkenquote:
och.. er zijn wel ergere dingen te zien op internet heb ik wel eens van iemand gehoordquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die niet mis... Mn ouders blijven er toch een beetje vreemd van opkijken
Ik snap het ook niet echt om eerlijk te zijn, vooral door de brede publieksgroep die op het forum komt. (en ook op werk, bibliotheek e.d.)quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die niet mis... Mn ouders blijven er toch een beetje vreemd van opkijken
Nee, meer van, ja what the fuck?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
och.. er zijn wel ergere dingen te zien op internet heb ik wel eens van iemand gehoord
of gaan je ouders twijfelen aan je geaardheid als er een paar tetters in beeld zijn ?
Als morgen je diarree naar appeltjes ruikt, weet je in ieder geval waardoor dat zo is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb vandaag ongeveer 700 gram appelmoes gegeten... Is dat erg?
minder erg dan mijn 1,2 liter koffie denk ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan staat iig de helderheid van je monitor te hoogquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:57 schreef wyccie het volgende:
Ik heb 'm nog steeds op de nieuwe lay out staan. Goede functies, ik vind de kleuren en buttons ook erg mooi, veel professioneler.
Minpunt is alleen de witregelsEn de tekst zweeft zo. Er hoort een verschil tussen het tekstvak en het gedeelte waarin je avatar staat te zijn, maar bij mij is het gewoon één groot vlak, helemaal wit.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja en dat zelfde lot ondergaan 'jullie' nu ook...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Amsterdammer en fan van inter ? *kuch CL 2005-2006*
Zo'n enorme potquote:
nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zo'n enorme potMaar misschien hadden ze bij het gewicht die pot wel meegerekend...
Ik was bij de halve finale CL 2 jaar geleden tegen ac milan dat ze op uit gescoorde doelpunten werden uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja en dat zelfde lot ondergaan 'jullie' nu ook...
Ik zat toen trouwens in San Siro, dus je hoeft me er niet aan te herinneren.
je kan je nog inschrijven voor de frikandellen eet wedstrijd hier in de buurt binnenkortquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zo'n enorme potMaar misschien hadden ze bij het gewicht die pot wel meegerekend...
Nee, ik kan zowel helderheid als contrast op nul zetten zonder verschil te merken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:59 schreef Supersheep het volgende:
Dan staat iig de helderheid van je monitor te hoog
Laten we het er op houden dat ik waarschijnlijk iets fanatieker ben dan jij...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik was bij de halve finale CL 2 jaar geleden tegen ac milan dat ze op uit gescoorde doelpunten werden uitgeschakeld.
Het maakt me dan ook niet uit hoe veel psv'ers naar milan vertrekken, ik zal nooit van mn leven voor ac milan juichen![]()
![]()
Zie je in 'foksilver' wel verschil tussen het deel waar je avatar instaat en het deel waar de tekst staat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik kan zowel helderheid als contrast op nul zetten zonder verschil te merken.
Ja. Subtiel, maar duidelijk aanwezig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:16 schreef Supersheep het volgende:
Zie je in 'foksilver' wel verschil tussen het deel waar je avatar instaat en het deel waar de tekst staat?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Na wyccies post des te meerfoksilver
Nee, jij wel?!?!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:24 schreef Supersheep het volgende:
Waar de lijnen staan zie je geen verschil?
Ik vermoed vanwege de kleurquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]al weet ik niet waarom ie 'silver' heet
Jepquote:
nee 'baggerlayout' klinkt aantrekkelijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vermoed vanwege de kleur
en ze vonden fokgrey toch wat zuur klinken![]()
Zelfkennisquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
nee 'baggerlayout' klinkt aantrekkelijk
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:30 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel...zien jullie die lijn op mijn plaatje? Ik bedoel niet op jullie scherm.
Ja hoor, het is gewoon duidelijk een ander vlakquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:30 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel...zien jullie die lijn op mijn plaatje? Ik bedoel niet op jullie scherm.
Jepquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:30 schreef wyccie het volgende:
Dat óf nieuwe ogen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:34 schreef wyccie het volgende:
Wat vaag!
Sheep, ik zie wel dat jij er twee hoeklijntjes bij hebt gezet, maar ik zie echt verder 1 aaneensluitend stuk wit. Moet ik nou een nieuwe monitor kopen?
Doe ik altijdquote:
En morgen gezond weer op...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Doe ik altijd
Jullie ook truste
Dit is echt kut.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:35 schreef Supersheep het volgende:
Dat óf nieuwe ogen.
Lightness alleen omlaag gezetquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:41 schreef wyccie het volgende:
Ja, bij die laatste heb je de kleurkanalen zitten veranderen, toch? Daar is het tekstvak lichtgeel.
omgquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:47 schreef Supersheep het volgende:
[urlhttp://forum.fok.nl/topic/1078367[/url]
Ja. Ze heeft kanker en het is niet meer te behandelen. Over de vooruitzichten konden ze niet veel zeggen. Kan heel snel gaan, maar kan ook nog jaren duren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:46 schreef MaJo het volgende:
Is er al nieuws over de zus van Soemp? Sterkte in ieder geval, hopelijk valt het allemaal mee
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja. Ze heeft kanker en het is niet meer te behandelen. Over de vooruitzichten konden ze niet veel zeggen. Kan heel snel gaan, maar kan ook nog jaren duren.
Dus. Ik weet zelf niet eens wat ik moet zeggen, dus begrijp het als jullie het ook niet weten. Kom net bij een vriend vandaan. Heb een uur tegen hem aangezeten op de bank, tot z'n trui zeiknat was en ik bijna in slaap viel.
Mja, ik ben nooit zo goed met slecht nieuws berichten. Val altijd een beetje met de deur in huis.quote:
Ik denk dat je genoeg vrienden hebt die je van persoonlijke raad kunnen voorzien en bij wie je terecht kunt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
Ja. Ze heeft kanker en het is niet meer te behandelen. Over de vooruitzichten konden ze niet veel zeggen. Kan heel snel gaan, maar kan ook nog jaren duren.
Dus. Ik weet zelf niet eens wat ik moet zeggen, dus begrijp het als jullie het ook niet weten. Kom net bij een vriend vandaan. Heb een uur tegen hem aangezeten op de bank, tot z'n trui zeiknat was en ik bijna in slaap viel.
Het is juist goed zo. Niks achterhouden, gewoon zeggen wat je kwijt wilt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:09 schreef Soempie het volgende:
Mja, ik ben nooit zo goed met slecht nieuws berichten. Val altijd een beetje met de deur in huis.
Soempie, ik ken je niet of nauwelijks, maar ik wens je ongelofelijk veel sterkte na dit klote nieuws.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
Kut zegquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dankje wyc.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat je genoeg vrienden hebt die je van persoonlijke raad kunnen voorzien en bij wie je terecht kunt.
Daarom wil Ik je slechts 1 advies geven. Geniet samen met je zus de rest van haar leven. Doe nu alles met haar wat je altijd al had willen doen. Niks uitstellen, daar zul je spijt van hebben. Zeg haar dat je van haar houdt.
En natuurlijk kun je altijd hier je hart uitstorten. Wij zijn er ook voor je.![]()
Gun jezelf de tijd om het allemaal te verwerken. Huilen moet gewoon. Praat er vooral over.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:24 schreef Soempie het volgende:
Ik besef het nog niet. En ik heb ook al gemerkt dat ik tegen verschillende mensen onsamenhangende verhalen houd.
Maargoed, ik ga zo naar bed. Vond dat ik even moest laten weten hoe en wat, omdat ik ook al had gezegd dat vandaag de uitslag zou komen.
Welterusten.![]()
ah jezus meis wat een ontzettend naar nieuwsquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
ga dan ook naar http://www.dvhn.nl ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:45 schreef Supersheep het volgende:
Ik bezoek net voor het eerst de Telegraaf site. Niet te lezen gewoon![]()
dat jaquote:
daarvoor heb je http://www.imdb.comquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik moest iets zoeken over films.
Maar het spijt me, zal het nóóit meer doen
ik heb het gevraagd, en netjes uitleg gehadquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet echt om eerlijk te zijn, vooral door de brede publieksgroep die op het forum komt. (en ook op werk, bibliotheek e.d.)
Maar waarschijnlijk is Danny in z'n hoofd nog een 14-jarige jochie![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Na wyccies post des te meerfoksilver
[..]
dat is het beste uiteindelijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik ben nooit zo goed met slecht nieuws berichten. Val altijd een beetje met de deur in huis.
Het slechts mogelijke bericht dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
[..]
En het maakt alles natuurlijk veel draaglijker en gezelligerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:29 schreef Mark_V het volgende:
[..]
, wat erg voor je soemp! In ieder geval heel veel sterkte en hou je haaks. Idd, gewoon veel leuke dingen met haar doen en positief blijven, want een positieve instelling is letterlijk het verschil tussen leven en dood.
Kan ik je blij maken met het nieuws dat ik er een achternichtje bij heb?quote:Ik had op leuker nieuws gehoopt nu ik weer ff kom buurten, maar ja.... hier alles nog steeds prima. Nog steeds druk am arbeit in het noorden van het land. Ik blijf hier nog wel even, het bevalt me prima.
Hoger dan jijquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:35 schreef Etcetera het volgende:
hey Mark
waar zit je dan in het 'hoge noorden'
Oh wat leukquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:36 schreef B.ertha het volgende:
Kan ik je blij maken met het nieuws dat ik er een achternichtje bij heb?
Of dat het niet regent
Of dat de week alweer doormidden is
Of....;)
wauw, klinkt erg interessantquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:38 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hoger dan jij, ik zit in Leeuwarden
Hier staat er meer over
AKQ Slowchat # 214; Een waar bloedbad
Het wordt iets later met presenteren, ze zijn nogal traag in Portugal. Na gesprekken met Wubbo Ockels en de vorige Nuna-teams (Delftse zonneteam) zijn we er wel achter gekomen dat we de opzet moeten wijzigen, het is hier te druk en er is te weinig zon om over de weg te kunnen racen. Het wordt nu hoogstwaarschijnlijk een serie city-events, maar er staan nu drie alternatieven in de steigers om te presenteren.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wauw, klinkt erg interessantweet je al meer over Portugal?
Jazekerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:49 schreef Mark_V het volgende:
Nembrio![]()
alles goed ouwe fundamentalist?
Nou...vroegah kwam dat ook wel eens voor hoorquote:Vroeger was trouwens alles beter, de jeugd in de AKQ van tegenwoordig kent het antwoord op de eigen vragen niet volgens mij
Algemene Kennis Quiz deel 1033
Ja, maar toen was er nog respectquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
Nou...vroegah kwam dat ook wel eens voor hoor
Maar die maakt geen geluidquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:24 schreef Lienekien het volgende:
Dat lijkt me evident.
Dat is de uitdaging.quote:
Mag ik bedanken voor de gevulde koek?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja, we vinden het leuk dat je er weer bent. Wil je een kop thee met een gevulde koek er bij?
Zeg dan gewoon meteen 'trut'...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:00 schreef Etcetera het volgende:
gebakje?
Omdat jij het bentquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mag ik bedanken voor de gevulde koek?
Heyquote:
Een gezondere keus dan een gevulde koekquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:05 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga zo aan de bruine boterham.
Yepquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:09 schreef Lienekien het volgende:
Maar MaJo heeft wel nog steeds een Beatles-avatar.![]()
Het zit je niet mee vandaagquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
HeyIk heb vandaag een dag dat alles misgaat
Ik stap uit de deur en de bus komt aanrijden, dus ik wil een sprint trekken. Ik stap verkeerd en krijg daardoor een stekende pijn in mijn enkel. Bus gemist... Volgende bus doet er door wegwerkzaamheden langer over waardoor ik mijn aansluitende bus op de minuut mis. Half uur wachten
Eindelijk dan in de goede bus, begint het te regenen op het moment dat ik de bus uitstap
En dat nadat ik gister een kutgesprek had met mijn ex
I was alone, I took a ride, I didn't know what I would find theeeeeeeeeere.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
YepEen tijdje niet gehad maar toch maar weer terug bij mijn favoriete band
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
I was alone, I took a ride, I didn't know what I would find theeeeeeeeeere.
I knowquote:
Got to get you into my liiiiiiiiiiiiiiiiiiiifequote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Another road, where maybe I, could see another kind of high theeeeeeeeeere
Maar het is nu je ex, dus als hij nu met een ander ligt te flikflooien is er niets aan de handquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
I know
En dan te bedenken dat mijn avond gister nog een stuk erger was (eerst erachter komen dat mijn ex iets met een ander heeft gedaan en er daarna door hem van beticht worden dat ik arrogant ben, en als ik vraag of ik hem mag bellen zegt ie "nee, liever niet") Dus dan kan dit er ook nog wel allemaal bij
neemt niet weg dat het nog steeds een zak isquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar het is nu je ex, dus als hij nu met een ander ligt te flikflooien is er niets aan de hand. Als hij het deed tijdens jullie relatie wel
Dat wel natuurlijk, mannenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
neemt niet weg dat het nog steeds een zak is
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, sommige mannen![]()
Ik neem aan dat dat over mij gaatquote:
over alle fatsoenlijke mannenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat over mij gaat![]()
Neemt niet weg dat het bijzonder pijnlijk is. Vooral als je het al een tijdje aan zag komen en hij altijd ontkende dat hij haar leuk vondquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar het is nu je ex, dus als hij nu met een ander ligt te flikflooien is er niets aan de hand. Als hij het deed tijdens jullie relatie wel
Woehoe! Ik ben fatsoenlijk!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
over alle fatsoenlijke mannenen jij bent daar 1 van dus ook over jou
nou ja zo kom je overquote:
Uhuhquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:22 schreef RoofingBurner het volgende:
De lekkerste sex heb je trouwens met je ex hoor.![]()
Krijg je rode oortjes?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:40 schreef Lienekien het volgende:
't Is maar goed dat dit topic geen lang leven meer beschoren is.
Wattisset Lienekien?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:40 schreef Lienekien het volgende:
het niveau is al eens erger geweestquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:40 schreef Lienekien het volgende:
Wat, seks?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Heb je het ook gehad Lien?
Uhuh I know, maar denk dat er weinig goed te maken valt...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Wiedergutmachungssex is ook lekker hoor.
Daar heb ik vrede meequote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:43 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil d'r liever niet over praten.
Mijn vraagstelling was dusdanig dat ik een ontboezeming verwacht.quote:
Ach jongen. Seks.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:48 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Mijn vraagstelling was dusdanig dat ik een ontboezeming verwacht.![]()
overratedquote:
aantal posts in dit topic:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
Het niveau van dit topic
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
Het niveau van dit topic
[afbeelding]
Nog nooit gezien volgens mijquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:16 schreef Etcetera het volgende:
weten jullie nog dat er iemand in de AKQ was die stills van videoclips (geloof ik) nam, die bewerkte in photoshop en dan vroeg welke clip/band/nummer whatever was. het zag er erg leuk uit, en ik wil graag weten wie dat was en/of hoe die dat gedaan heeft
en ik weiger om 1000+ akqtopic door te zoeken
ja, dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:16 schreef Etcetera het volgende:
weten jullie nog dat er iemand in de AKQ was die stills van videoclips (geloof ik) nam, die bewerkte in photoshop en dan vroeg welke clip/band/nummer whatever was. het zag er erg leuk uit, en ik wil graag weten wie dat was en/of hoe die dat gedaan heeft
en ik weiger om 1000+ akqtopic door te zoeken
helpfullquote:
jammerquote:
ja zo zit ik ook een beetjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik weet precies wat je bedoelt, maar wie deed dat nou ook alweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |