Ik denk dat je genoeg vrienden hebt die je van persoonlijke raad kunnen voorzien en bij wie je terecht kunt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
Ja. Ze heeft kanker en het is niet meer te behandelen. Over de vooruitzichten konden ze niet veel zeggen. Kan heel snel gaan, maar kan ook nog jaren duren.
Dus. Ik weet zelf niet eens wat ik moet zeggen, dus begrijp het als jullie het ook niet weten. Kom net bij een vriend vandaan. Heb een uur tegen hem aangezeten op de bank, tot z'n trui zeiknat was en ik bijna in slaap viel.
Het is juist goed zo. Niks achterhouden, gewoon zeggen wat je kwijt wilt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:09 schreef Soempie het volgende:
Mja, ik ben nooit zo goed met slecht nieuws berichten. Val altijd een beetje met de deur in huis.
Soempie, ik ken je niet of nauwelijks, maar ik wens je ongelofelijk veel sterkte na dit klote nieuws.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
Ja. Ze heeft kanker en het is niet meer te behandelen. Over de vooruitzichten konden ze niet veel zeggen. Kan heel snel gaan, maar kan ook nog jaren duren.
Kut zegquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus. Ik weet zelf niet eens wat ik moet zeggen, dus begrijp het als jullie het ook niet weten. Kom net bij een vriend vandaan. Heb een uur tegen hem aangezeten op de bank, tot z'n trui zeiknat was en ik bijna in slaap viel.
Dankje wyc.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat je genoeg vrienden hebt die je van persoonlijke raad kunnen voorzien en bij wie je terecht kunt.
Daarom wil Ik je slechts 1 advies geven. Geniet samen met je zus de rest van haar leven. Doe nu alles met haar wat je altijd al had willen doen. Niks uitstellen, daar zul je spijt van hebben. Zeg haar dat je van haar houdt.
En natuurlijk kun je altijd hier je hart uitstorten. Wij zijn er ook voor je.![]()
Gun jezelf de tijd om het allemaal te verwerken. Huilen moet gewoon. Praat er vooral over.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:24 schreef Soempie het volgende:
Ik besef het nog niet. En ik heb ook al gemerkt dat ik tegen verschillende mensen onsamenhangende verhalen houd.
Maargoed, ik ga zo naar bed. Vond dat ik even moest laten weten hoe en wat, omdat ik ook al had gezegd dat vandaag de uitslag zou komen.
Welterusten.![]()
ah jezus meis wat een ontzettend naar nieuwsquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
ga dan ook naar http://www.dvhn.nl ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:45 schreef Supersheep het volgende:
Ik bezoek net voor het eerst de Telegraaf site. Niet te lezen gewoon![]()
dat jaquote:
daarvoor heb je http://www.imdb.comquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik moest iets zoeken over films.
Maar het spijt me, zal het nóóit meer doen
ik heb het gevraagd, en netjes uitleg gehadquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet echt om eerlijk te zijn, vooral door de brede publieksgroep die op het forum komt. (en ook op werk, bibliotheek e.d.)
Maar waarschijnlijk is Danny in z'n hoofd nog een 14-jarige jochie![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Na wyccies post des te meerfoksilver
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
dat is het beste uiteindelijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik ben nooit zo goed met slecht nieuws berichten. Val altijd een beetje met de deur in huis.
Het slechts mogelijke bericht dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
En het maakt alles natuurlijk veel draaglijker en gezelligerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:29 schreef Mark_V het volgende:
[..]
, wat erg voor je soemp! In ieder geval heel veel sterkte en hou je haaks. Idd, gewoon veel leuke dingen met haar doen en positief blijven, want een positieve instelling is letterlijk het verschil tussen leven en dood.
Kan ik je blij maken met het nieuws dat ik er een achternichtje bij heb?quote:Ik had op leuker nieuws gehoopt nu ik weer ff kom buurten, maar ja.... hier alles nog steeds prima. Nog steeds druk am arbeit in het noorden van het land. Ik blijf hier nog wel even, het bevalt me prima.
Hoger dan jijquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:35 schreef Etcetera het volgende:
hey Mark
waar zit je dan in het 'hoge noorden'
Oh wat leukquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:36 schreef B.ertha het volgende:
Kan ik je blij maken met het nieuws dat ik er een achternichtje bij heb?
Of dat het niet regent
Of dat de week alweer doormidden is
Of....;)
wauw, klinkt erg interessantquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:38 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hoger dan jij, ik zit in Leeuwarden
Hier staat er meer over
AKQ Slowchat # 214; Een waar bloedbad
Het wordt iets later met presenteren, ze zijn nogal traag in Portugal. Na gesprekken met Wubbo Ockels en de vorige Nuna-teams (Delftse zonneteam) zijn we er wel achter gekomen dat we de opzet moeten wijzigen, het is hier te druk en er is te weinig zon om over de weg te kunnen racen. Het wordt nu hoogstwaarschijnlijk een serie city-events, maar er staan nu drie alternatieven in de steigers om te presenteren.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wauw, klinkt erg interessantweet je al meer over Portugal?
Jazekerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:49 schreef Mark_V het volgende:
Nembrio![]()
alles goed ouwe fundamentalist?
Nou...vroegah kwam dat ook wel eens voor hoorquote:Vroeger was trouwens alles beter, de jeugd in de AKQ van tegenwoordig kent het antwoord op de eigen vragen niet volgens mij
Algemene Kennis Quiz deel 1033
Ja, maar toen was er nog respectquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
Nou...vroegah kwam dat ook wel eens voor hoor
Maar die maakt geen geluidquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:24 schreef Lienekien het volgende:
Dat lijkt me evident.
Dat is de uitdaging.quote:
Mag ik bedanken voor de gevulde koek?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja, we vinden het leuk dat je er weer bent. Wil je een kop thee met een gevulde koek er bij?
Zeg dan gewoon meteen 'trut'...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:00 schreef Etcetera het volgende:
gebakje?
Omdat jij het bentquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mag ik bedanken voor de gevulde koek?
Heyquote:
Een gezondere keus dan een gevulde koekquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:05 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga zo aan de bruine boterham.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |