Ja..alhoewel Willemstad redelijk mooi is aan de binnenkant.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
tof he.
Alleen jammer dat dat soort bouwwerken vooral mooi zijn vanuit de lucht.![]()
Je snapt dat er hier straks de meest vreselijke spinnen gepost gaan worden?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
Whaaaaaaaaa ik liep net met mn hoofd in een spinnenweb, oog in oog met de spin zelf![]()
![]()
![]()
Ik vind spinnen zo engen t was maar een piepkleintje
![]()
En toen heb je hem laten zitten??quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je snapt dat er hier straks de meest vreselijke spinnen gepost gaan worden?
Ik merkte gister trouwens dat ik een huisdier in m'n auto heb, er liep een spin over de zonneklep![]()
Dan neem ik alles terugquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je snapt dat er hier straks de meest vreselijke spinnen gepost gaan worden?
quote:
Ja, ik was druk bezig met rijdenquote:
Ik zou dan waarschijnlijk een ongeluk veroorzaken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik was druk bezig met rijden![]()
Je zou spontaan spinnen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou dan waarschijnlijk een ongeluk veroorzaken.![]()
quote:
Zo ben ik nou eenmaalquote:
quote:
Internetaanbieders......quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:34 schreef Soempie het volgende:
-u beschikt al over ADSL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is opgezegd, stelletje (%%
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:34 schreef Soempie het volgende:
Tiscali kent niet de exacte oorzaak, maar de meest voorkomende administratieve redenen om een ADSL-aanvraag te weigeren zijn:
-u beschikt al over ADSL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:51 schreef wyccie het volgende:
Kut!
Je bedoelt de AKQ-vraag niet?quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:18 schreef Mark_V het volgende:
Hey allen! Long time no see..... druk, druk, druk, je kent het
Ik werk op dit moment in het prachtige Ljouwert als freelancer voor het Cartesius-instituut aan een haalbaarheidsstudie voor een duurzame mobiliteitschallenge tussen Lissbaon en Goteborg (half naar het voorbeeld van de solarrace in Australie). De EU heeft pieken beschikbaar gesteld om dit te onderzoeken en yours truly is daar dus op dit moment mee bezig. Met een beetje geluk mag ik de preliminary resultaten op 4 oktober presenteren in Portugal, waar de ministers van onderwijs bij elkaar zijn om te praten over voortzetting van het Erasmus-uitwisselingsprogramma. Al met al ben ik de komende maanden wel zoet in het Leeuwardse..... dus echt AKQmeubilair zal ik voorlopig eventjes niet zijn
Hoe is het hier verder? Nog wrede roddels waar ik van moet weten?
Niet echt..quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:18 schreef Mark_V het volgende:
Hey allen! Long time no see..... druk, druk, druk, je kent het
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik zat me van de week nog af te vragen waar je was
Maar Ljouwert stond echt niet op mijn lijstje van mogelijkheden
Alles goed dus zo te zien
Je KENT toch wel mensen die het druk hebben? Of is het al zo erg met je gesteld.....quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet echt..![]()
Goed om weer wat van je te horen.![]()
Allesquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:28 schreef Mark_V het volgende:
[..], gelukkig, ik dacht al dat ik compleet vergeten was
But how are you?
Jouquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:28 schreef Mark_V het volgende:
Je KENT toch wel mensen die het druk hebben? Of is het al zo erg met je gesteld.....
I have a not-so- stressful life.quote:Maar ook alles goed met ons soemp?
Mag "je" niet ook gewoon?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jou![]()
[..]
I have a not-so- stressful life.![]()
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:16 schreef Supersheep het volgende:
Er gaat een nieuwe wereld voor me open door die Google-ads onderaan, ik heb vandaag al 8 vrouwen versierd.
Jij hebt binnen de korste keren je hele weide vol met hete ooienquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:16 schreef Supersheep het volgende:
Er gaat een nieuwe wereld voor me open door die Google-ads onderaan, ik heb vandaag al 8 vrouwen versierd.
Kan kloppen, maar zolang er nog een signaal op de lijn zit kan een nieuwe aanvraag niet verwerkt worden. Bij sommige aanbieders is het mogelijk om de annulering te annuleren...quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:34 schreef Soempie het volgende:
Tiscali kent niet de exacte oorzaak, maar de meest voorkomende administratieve redenen om een ADSL-aanvraag te weigeren zijn:
-u beschikt al over ADSL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()