hee superschaapquote:
Leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Donderdag is een memorabele avond, mijn vader wordt 69 en ik ga met hem, met kaarten van de zaak, naar AZ. Dus eerst eten in de businessloge en daarna in superdeluxe lederen stoelen onder een gaskachel de wedstrijd kijken. Hij is nog nooit van zijn leven in een voetbalstadion geweestSuper veel zin in. Hij ook, was helemaal te blij toen ik hem belde.
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=lDx5PP-t3QIquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Donderdag is een memorabele avond, mijn vader wordt 69 en ik ga met hem, met kaarten van de zaak, naar AZ. Dus eerst eten in de businessloge en daarna in superdeluxe lederen stoelen onder een gaskachel de wedstrijd kijken. Hij is nog nooit van zijn leven in een voetbalstadion geweestSuper veel zin in. Hij ook, was helemaal te blij toen ik hem belde.
![]()
waarom deed je dat dan ook?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:45 schreef Supersheep het volgende:
Ik bezoek net voor het eerst de Telegraaf site. Niet te lezen gewoon![]()
het is ook niet minder geworden imo... gewoon even wennen dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het kan aan mij liggen, en jullie hebben het er al vast al over gehad, maar ik vind die nieuwe opmaak nou niet echt duidelijker
De meesten zijn alweer terug op silverquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het kan aan mij liggen, en jullie hebben het er al vast al over gehad, maar ik vind die nieuwe opmaak nou niet echt duidelijker
Nee, ik ook niet echt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
welke extra's vind je zoveel ebter dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik niet, ik hou stug vol met de nieuwe layout, de extra's zijn me te dierbaar.
de nieuwe quickreact vind ik wel handig bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
welke extra's vind je zoveel ebter dan?
Ik vind er niks belangrijks tussen zitten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik niet, ik hou stug vol met de nieuwe layout, de extra's zijn me te dierbaar.
Die ging bij mij steeds naar onder op de pagina als ik daarop klikte. Daarnaast heb ik er weinig aan als ik meerdere pagina's door wil lezen en op meerdere dingen wil reageren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
de nieuwe quickreact vind ik wel handig bijvoorbeeld
Was die anders dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
de nieuwe quickreact vind ik wel handig bijvoorbeeld
Brave schaapquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik moest iets zoeken over films.
Maar het spijt me, zal het nóóit meer doen
Nah die ken ik uit mn hoofd, kleine moeite om die er bij te zetten en het scheelt me weer een hoop ergernis, foksilverquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
zitten alle opmaak tools bij... zoals dit dit dit en dit
Maar mis je die headers nu niet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja het weet ik, maar dat vind ik het niet waard.... En als ik echt iets wil wat ik niet uit mn hoofd weet, dan kan ik nog net wel dat knopje vinden...
Wat bedoel je met headers? Al die tieten Vrouwenboezems?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar mis je die headers nu niet?
tettersquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat bedoel je met headers? Al die tieten Vrouwenboezems?
Dat jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat bedoel je met headers? Al die tieten Vrouwenboezems?
Ik geloof dat ik die niet mis... Mn ouders blijven er toch een beetje vreemd van opkijkenquote:
och.. er zijn wel ergere dingen te zien op internet heb ik wel eens van iemand gehoordquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die niet mis... Mn ouders blijven er toch een beetje vreemd van opkijken
Ik snap het ook niet echt om eerlijk te zijn, vooral door de brede publieksgroep die op het forum komt. (en ook op werk, bibliotheek e.d.)quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die niet mis... Mn ouders blijven er toch een beetje vreemd van opkijken
Nee, meer van, ja what the fuck?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
och.. er zijn wel ergere dingen te zien op internet heb ik wel eens van iemand gehoord
of gaan je ouders twijfelen aan je geaardheid als er een paar tetters in beeld zijn ?
Als morgen je diarree naar appeltjes ruikt, weet je in ieder geval waardoor dat zo is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb vandaag ongeveer 700 gram appelmoes gegeten... Is dat erg?
minder erg dan mijn 1,2 liter koffie denk ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan staat iig de helderheid van je monitor te hoogquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:57 schreef wyccie het volgende:
Ik heb 'm nog steeds op de nieuwe lay out staan. Goede functies, ik vind de kleuren en buttons ook erg mooi, veel professioneler.
Minpunt is alleen de witregelsEn de tekst zweeft zo. Er hoort een verschil tussen het tekstvak en het gedeelte waarin je avatar staat te zijn, maar bij mij is het gewoon één groot vlak, helemaal wit.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja en dat zelfde lot ondergaan 'jullie' nu ook...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Amsterdammer en fan van inter ? *kuch CL 2005-2006*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |