Dat óf nieuwe ogen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:34 schreef wyccie het volgende:
Wat vaag!
Sheep, ik zie wel dat jij er twee hoeklijntjes bij hebt gezet, maar ik zie echt verder 1 aaneensluitend stuk wit. Moet ik nou een nieuwe monitor kopen?
Doe ik altijdquote:
En morgen gezond weer op...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Doe ik altijd
Jullie ook truste
Dit is echt kut.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:35 schreef Supersheep het volgende:
Dat óf nieuwe ogen.
Lightness alleen omlaag gezetquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:41 schreef wyccie het volgende:
Ja, bij die laatste heb je de kleurkanalen zitten veranderen, toch? Daar is het tekstvak lichtgeel.
omgquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:47 schreef Supersheep het volgende:
[urlhttp://forum.fok.nl/topic/1078367[/url]
Ja. Ze heeft kanker en het is niet meer te behandelen. Over de vooruitzichten konden ze niet veel zeggen. Kan heel snel gaan, maar kan ook nog jaren duren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:46 schreef MaJo het volgende:
Is er al nieuws over de zus van Soemp? Sterkte in ieder geval, hopelijk valt het allemaal mee
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja. Ze heeft kanker en het is niet meer te behandelen. Over de vooruitzichten konden ze niet veel zeggen. Kan heel snel gaan, maar kan ook nog jaren duren.
Dus. Ik weet zelf niet eens wat ik moet zeggen, dus begrijp het als jullie het ook niet weten. Kom net bij een vriend vandaan. Heb een uur tegen hem aangezeten op de bank, tot z'n trui zeiknat was en ik bijna in slaap viel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |