Zo'n enorme potquote:
nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zo'n enorme potMaar misschien hadden ze bij het gewicht die pot wel meegerekend...
Ik was bij de halve finale CL 2 jaar geleden tegen ac milan dat ze op uit gescoorde doelpunten werden uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja en dat zelfde lot ondergaan 'jullie' nu ook...
Ik zat toen trouwens in San Siro, dus je hoeft me er niet aan te herinneren.
je kan je nog inschrijven voor de frikandellen eet wedstrijd hier in de buurt binnenkortquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zo'n enorme potMaar misschien hadden ze bij het gewicht die pot wel meegerekend...
Nee, ik kan zowel helderheid als contrast op nul zetten zonder verschil te merken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:59 schreef Supersheep het volgende:
Dan staat iig de helderheid van je monitor te hoog
Laten we het er op houden dat ik waarschijnlijk iets fanatieker ben dan jij...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik was bij de halve finale CL 2 jaar geleden tegen ac milan dat ze op uit gescoorde doelpunten werden uitgeschakeld.
Het maakt me dan ook niet uit hoe veel psv'ers naar milan vertrekken, ik zal nooit van mn leven voor ac milan juichen![]()
![]()
Zie je in 'foksilver' wel verschil tussen het deel waar je avatar instaat en het deel waar de tekst staat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik kan zowel helderheid als contrast op nul zetten zonder verschil te merken.
Ja. Subtiel, maar duidelijk aanwezig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:16 schreef Supersheep het volgende:
Zie je in 'foksilver' wel verschil tussen het deel waar je avatar instaat en het deel waar de tekst staat?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Na wyccies post des te meerfoksilver
Nee, jij wel?!?!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:24 schreef Supersheep het volgende:
Waar de lijnen staan zie je geen verschil?
Ik vermoed vanwege de kleurquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]al weet ik niet waarom ie 'silver' heet
Jepquote:
nee 'baggerlayout' klinkt aantrekkelijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vermoed vanwege de kleur
en ze vonden fokgrey toch wat zuur klinken![]()
Zelfkennisquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
nee 'baggerlayout' klinkt aantrekkelijk
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:30 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel...zien jullie die lijn op mijn plaatje? Ik bedoel niet op jullie scherm.
Ja hoor, het is gewoon duidelijk een ander vlakquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:30 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel...zien jullie die lijn op mijn plaatje? Ik bedoel niet op jullie scherm.
Jepquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:30 schreef wyccie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |