quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:32 schreef patty het volgende:
[..]
Als je een reactie wilt plaatsen of een nieuw topic wilt posten
Help, je maakt me eng
Afgewezen!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:38 schreef Peterzzz het volgende:
Stel je gaat solliciteren bij een bedrijf. En je weet dat het sollicatieprocedure uit 2 stappen bestaat. Eerst wordt er een kennismakingsgesprek gehouden en als alles positief is, wordt er een 2de gesprek gepland.
Wanneer deze 2de gesprek ook goed verloopt, wordt er op dat moment een contract aan jou geboden.
Nu is mijn vraag: Wanneer is het beste moment om te vragen wat je loon is?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:53 schreef Varr het volgende:
Ik was een jaar of paar jaar geleden volledig objectief, maar onderhand komen die berichten over buitenlanders me zo de strot uit, dat ik echt een hekel aan ze begin te krijgen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:17 schreef nVincible het volgende:
Pistoletjes van de Appie met splinterdunne salami
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:16 schreef EricT het volgende:
[..]
Toch jammer dat je merendeel dan fout schrijft..![]()
Overigens schat ik dat meer dan de helft van de Fries sprekenden, grammaticaal slecht Nederlands spreekt.
De beter-als-hem, 20 over 8, overdwars, hoe is het met hem afgelopen, waar heb je dat weg, wat heb je ervoor, hoe laat ga je eraf, etc uitdrukkingen en grammatica fouten zijn een direct gevolg van het gebruik van het Fries (en het niet NL en Fries niet kunnen scheiden).
Als je dat gaat ontkennen heeft verder discussiëren geen zin meer.![]()
Docus moet ook niet in de weg gaan liggen!!quote:Op zondag 30 september 2007 14:24 schreef Lambiekje het volgende:
Mijn moeder is protestants op gevoed. Op 15 jarige leeftijd ging ze spijbelen van catechisatie. En met 20 jarige leeftijd definitief breken met de kerk. Voor mijn grootouders was dat een rede om ook te breken met haar. Tenminste ik weet niet hoe ver dat ooit is gekomen of daadwerkelijk is uitgevoerd. Wat ik wel weet is dat er door een (oud)Tante een stevig gesprek is geweest en dat het weer "goed" was.
Boeken werden uit het raam gegooid, tja Jan Wolkers. En haar vriendje (m'n pa) was van de verkeerde kant.
Zelf ben ik dus nooit geloofig opgevoed. Al heb ik natuurlijk wel de bijbel moeten lezen. En zelf maar bepalen of je het een sprookjes boek vind of niet.
Als we bij grootouders op visite waren en we bleven eten. dan werd er eerst altijd gebeden + preek. Dat duurde minstens 10 minuten. ik als kind zat altijd de klooien en kreeg ik strenge blikken ouders. Wat het mooiste is bij gebleven is dat als ik weer eens onder tafel keek. trapte oma altijd tegen de schenen van opa.Na het eten moest er minstens 2 "hoofdstukken" gelezen worden uit de bijbel. Dat was midjaren 80 tot midjaren 90.
Altijd als we onderweg waren naar opa en oma. Jullie houden je mond over dit en dat. Geen jezus uitflappen en let echt op je woorden. Op de terug weg Jullie hebben je redelijk gedragen vandaag. En jy, (ik) niet zo klooien met bestek tijdens het bidden en wil je niet gaan eten voordat er amen is gezegd
Nu de gezondheid wat minder is en er niet meer naar de kerk gegaan kan worden en oma er niet meer is. Is hij veel milder geworden. En wordt niet eens meer gebeden voor het eten. Enige waar hij nog over struikeld is docus op discovery.
Het was nog net iets erger geweest als er had gestaan: geachte heren in damesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:14 schreef DaMart het volgende:
Niet op het forum, maar in een handgeschreven consumentenbrief:
[..]
Dit móét iets met SM zijn...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:59 schreef edje5555 het volgende:
HaHa wat mensen allemaal niet doen voor geld , ze gaan zelfs over lijken euhh een ledermaat om geld te verdienen
![]()
Nee echt triest![]()
Ja, duidelijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:33 schreef marcel-o het volgende:
vroegâh speibelde je op school, nu wordt je er om ontslagen
vroegâh speelde je buiten, nu is dat op veel plekken levensgevaarlijk
vroegâh betaalde je met guldens, nu heten het euro's en t is de helft waard
Reactie:quote:Ikke allemaal niet snappen doen!
Aangezien jullie allemaal denken de wijsheid in pacht te hebben, verwacht ik dat jullie allemaal met zinvolle reacties komen
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:21 schreef Monolith het volgende:
Jij misschien eens proberen lezen boek inleidende biologie.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:32 schreef zhe-devilll het volgende:
Vreemd is enige wat ik zie bij haar, op gevoel is
2 oudere mensen bij haar lijken wel een opa en een oma..?
Door de bank genomen kan dit niet door de beugel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het zou kunnen zijn dat dit klopt, door de beugel genomen. ()
Nee, dat ligt absoluut niet aan jou.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kan meestal echt geen touw vastknopen aan het gebrabbel van deze user.... Ligt dat nou aan mij??
[..]
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:48 schreef McKillem het volgende:
Dus ik had zoiets van sta zelf op dan met je hoofd.
Ja nee, ik kan niet want ik heb kramp in mijn benen.
Niets aan toe te voegen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:54 schreef Patries86 het volgende:
Vriendin van vriendin is gevraagd tijdens het concert van Anastacia
Tijdens hun nummer die anastacia live song![]()
Wij wisten het al, alleen zij nog niet... was helemaal verbaast![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:19 schreef Dizer het volgende:
Na een remoerige week.. van slecht eten is het weer helemaal beter.
Hoogbegaafdheid de nieuwe yuppieziekte?quote:Zoals de dokter na vinger in de pols ook de wachtkamer vol heeft, zeg maar.
Mooi dat ze dit niet in het hele land doenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:05 schreef dekilo het volgende:
In het techniek lokaal kruipolie op de tomaat v/d leraar gesmeerd.
Nee, het is meestal niet te volgen. Maar in z'n context begrijp ik dit nou juist weer welquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:36 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kan meestal echt geen touw vastknopen aan het gebrabbel van deze user.... Ligt dat nou aan mij??
Alleen omdat het in Truth staat??quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, het is meestal niet te volgen. Maar in z'n context begrijp ik dit nou juist weer wel
Ze bedoelt evolueren..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
soms wel hoor,
maar goed ik heb gevraagd inzake die situatie hoe deze zal evalueren
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:43 schreef zhe-devilll het volgende:
verdomd als ik nu simcity 4 zou spelen zou ik de aliuns erop af sturen zeg
Guess what - we spreken niet allemaal Engels.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:22 schreef Ribbenburg het volgende:
Chess what. We praten allemaal Nederlands.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:48 schreef McKillem het volgende:
Normaliter geen problemen mee, maar gister was ik het zat, bleef zitten en vond dat iemand anders maar eens op moet staan voor de verandering.
Hebben de mensen naast mij gewoon het gore lef hun bek open te trekken dat ik niet opsta terwijl ze zelf net zo makkerlijk op kunnen staan.
Dus ik had zoiets van sta zelf op dan met je hoofd.
Ja nee, ik kan niet want ik heb kramp in mijn benen.
Ja, en ik heb een terminale hersentumor.
![]()
Uiteinderlijk toch wel weer opgestaan voor die ouwe omdat ik blijkbaar de enige ben met het fatsoen dat te doen.
Lang leven Den Haag.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:15 schreef broer het volgende:
[..]
Guess what - we spreken niet allemaal Engels.
Ik snap 'm niet?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:01 schreef Dingest het volgende:
Volgens mij was ik deze nog niet tegen gekomen in het vorige topic. Als hij er wel in stond; sorryHij is wat ouder namelijk.
[..]
Mooi dat ze dit niet in het hele land doen
Of was het een biologisch experiment?
Aan elkaar is juist.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:40 schreef Dingest het volgende:
Technieklokaal ---> techniek lokaal
Lokaal zou je nu ook kunnen opvatten als plaatselijk.Het is niet echt erg fout, maar ik zou het het aan elkaar hebben gezet.
Goorlap!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:32 schreef Herald het volgende:
Regelmatig mag ik me vergrijpen aan een overheerlijke pistolet met filet americain met lekkere schijfjes ei erop.
Geintje toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Goorlap!
ver·grij·pen aan (ww.)
1 handtastelijk aanvallen, zich wederrechtelijk trachten toe te eigenen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:20 schreef Imperatore het volgende:
Geintje toch?![]()
Ik bedoel, anders is het wel vergezocht, het is immers metaforisch.
Nee, omdat ik het hele bericht lasquote:
Hoeft niet, ik weet hoe erg het isquote:Nou, dan krijg je er nog een paar....
Had ik gezien, die leeftijd en dan zo posten is moeilijk voor te stellen.quote:En dan deze nog, ik blijf het fascinerend vinden, zeker omdat ze beweert 40 jaar te zijn.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Gatver die penistrante olie ook altijd![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:01 schreef Katewalker het volgende:
Beetje jammer dat Brian het nu zo naar zijn zin heeft..wat er ook gebeurt voor hem is het "kat in het zakkie"
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 05:36 schreef Professor_Paljas het volgende:
Ik kom dus net weer uit de stad, was weer gezellig etc etc...
maar waar ik me dus aan stoorde is dat ik toen ik de stad in wilde rond 23 uur dat ik toen aan het begin van het uitgaansgebied werd opgehouden door een hek. Aan weerszijden van het hek had je gigantischde rijen waar je in de rij moest staan, als je aan de beurt was werd je gefolieerd. Op zich niets mis mee
Dat is een klap waardoor de ontvanger niet meer kan praten....quote:Op internet zijn beelden opgedoken waarbij Gouden Kooi-diva Natasia medebewoonster Lieke midden in het gezicht stomt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:06 schreef Miss_kausalaya het volgende:
Froukje de Both ja, dat die nog niet eerder is genoemd zeg, die kan idd niks, doet alles om maar de aandacht te krijgen... pff en die kop van haar staat me ook niet echt aan.. gelukkig is ze weinig op tv dat schilt..
Ik vraag me toch af hoe deze persoon proeft. Met z'n ogen misschien?quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:20 schreef MacKniver het volgende:
Wat is er lekker aan rook? Heeft het invloed op de smaakpupillen? Of proef je de dood tegemoet?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben ik de war. Bij een voltooid deelwoord krijg je op het eind een d. Tenzij de laatste letter van de stam in het kofschip staat, dan krijg je een t op het eind. Maar hoe zit dat nu met het woord voltooien? De stam daarvan is voltooi, die dus eindigt op een i. En die staat in het kofschip, dus zou het voltooid deelwoord voltooit moeten zijn. Maar mijn gevoel zegt dat dat niet klopt. Dus hoe zit dat precies?
Behoorlijk slorig jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:13 schreef Ticootje het volgende:
pff, ik kreeg van het weekend ook een brief van de ibg. Ik zou teveel stufi hebben ontvangen. Ik had al 3x geprobeerd mijn stufi stop te zetten, maar de hufters blijven gewoon doorstorten. Hoe moeilijk kan het nou zijn. Vervolgens krijg je een brief en maken ze van hun probleem jouw probleem. (Ik heb de zooi trouwens maar snel teruggestort. Maar ik vond het wel heel slorig)
Ik denk dat je dan vegetariër wordt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:12 schreef TNA het volgende:
Ik geloof er niets van. Besides, als er een God is, waarom zou je dan überhaupt zwaar slachthorend zijn? Is dat een test om te kijken of je nog steeds gelovig bent en juist extra je best gaat doen om te genezen?
Ja, dat ligt er zeker dicht op!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 07:49 schreef LamstraalASD het volgende:
Het ligt er natuurlijk erg dicht op dat hij is omgelegd, maar het is ook nog steeds mogenlijk dat hij (bijvoorbeeld) is uitgegleden over een bananenschil.
Dus voordat ik ga roepen wat ik er van vind wacht ik nog even op de uitslag.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 03:18 schreef shifto het volgende:
de enige is ver weg die nog open is.. en ben ik veel te stoned voor... wil perce iets bezorgd hebben
Is Jan Marijnissen al 47quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:22 schreef jordeeeh het volgende:
Dus als t een blanke man van 47 was dan zou je jouw beentjes wel sprijden?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:52 schreef Dirkh het volgende:
Een senator van Groen Links als advocaat in handen nemen.
stappen die boodtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:30 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je zou de mens ook kunnen reduceren tot een dier dat door zijn bouw de evolutionaire stappen onderging die hem de grootse en meest geavanceerde hersenen boodt. De rest volgt uit die hersenen.
Nog los van de andere rare taalfouten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:24 schreef Iblis het volgende:
Verder leren we van de evolutietheorie dat het ook goed is om niet te denken: "Jeetje, wat handig dat God ons een neus heeft gegeven, want anders zou bij iedereen de bril afgleiden.' Nee, de bril is aangepast aan de neus. Evenzo zijn dieren aangepast aan hun omgeving. Gegeven de omstandigheden vormt het leven zich naar de omstandigheden. Zo is het verlopen, en niet andersom.
Wat wij nu gaan zitten doen, is beredeneren waarom de bril zo speciaal is, terwijl als onze neus ergens anders hadden gehad we wellicht een soort buitenboord constructie hadden gemaakt, waarvan we ook hadden gedacht: "Nou, dat is toevallig dat dat zo goed uitkomt.' Het is niet zo onze duim tegenover onze vingers omdat dit zo makkelijk is het het vasthouden van het stuur van je fiets, die fiets is aangepast aan die duim.
Dat is de zinnige, m.i. kant opkijken. Als je het verkeerd doet, dan val je van de ene verbazing in de andere.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:22 schreef MrHoodigan het volgende:
Het is zeker strafbaar! En nog best een flink misdrijf ook!Maar wat ik wel vind, wat in vorige post ook gezecht is! Je prestaties tellen, het papiertje zegt niet altijd wat.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moet je het technisch weekblad van enkele weken terug opduikelen daarin stonden berekening hoeveel enrgie op deze mnier zou kunnen worden opgeslagen met een verleis van maar 20%.
Ik denk dat ik jou punt wel gebrijp. Jij hebt het over piekvermogen wat door alternatieve bronnen op verkeerde momenten geleverd word. Het totale vermogen wat we nodig blijven hebben zal hetzelfde blijven maar de pieken door alternatieve bronnen kunnen we niet opvangen met ons huidige systeem. Ook de dalen trouwens niet, kijk maar eens naar die blackout in de VS .
Juist met zulke opslag systemen er tussen heb je een soort buffer bij overproductie en onderproudctie. Ik zie dit als grote accumulatoren in ons electriciteits systeem.
hoe lang duurt het om een kat te prakken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef Duur het volgende:
Als het vervoer en de praktijd een absolute ramp zijn... er zijn dierenartsen die huisbezoeken doen, of kalmeringsmiddelen kunnen geven voor vooraf...
Merkwaardige fout. Het vreemde is dat mijn schoonmoeder ook vaak schrijft: hebben je (en daarbij dus duidelijk "jullie" bedoelt). Maar alleen schriftelijk want ik hoor het haar nooit in een gesprek gebruiken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:31 schreef IkWilbert het volgende:
lastig....lastig... je hadden een break schrijf je. Had je nog afspraken gemaakt daarover? Wat wel en niet mocht?
Pas op! Een reijger bij de kwaan!quote:[..]
knip
Persoonlijk lijkt het mij verstandig om een immigratiestop te houden voor niet-westerse allochtonen, of op zijn minst werken met een puntensysteem, totdat de integratie van Moslims in Nederland zich wat meer heeft voltrokken. Ook gezinshereniging en vorming beperken. Dus niet dwijlen met een open kwaan. Dan kunnen daarna nieuwe migranten makkelijker begeleid worden in een stabiele eigen gemeenschap.
knip
Ontroerendquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:51 schreef Tuinman het volgende:
nee GreatWhiteSilence
ik zei ze worden eigenaar van alles dus roerende en ontroerende goederen
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:09 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Achter de muur zit soms wel een postkantoortje. Maarja daar krijg ik mijn geld niet mee. Ik denk dat het probleem dit keer bij Moneybookers ligt. Ik hoop niet dat dat uitbetalen nog lang gaat duren want ik verlies mijn gedult met die lui.
Eet smakelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:07 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind het wel triest dat je zijn ouders er mogelijk bij betrekt.
Het is niet quiche om hun op de hoogte te brengen van zijn doen of laten.
Het Nederlandse onderwijs heeft schijnbaar een grote achterstal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:00 schreef firecow het volgende:
Bah wat een klote wegennet
Zeur ik of is België gewoon heel erg achterstandig met onderhoud aan hun wegennet ?
Tegen heug en meug.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:29 schreef Sidekick het volgende:
Mja, ik vind matennaaier en vuilbekker PJ nou niet iemand om te gaan verdedigen, maar ieder zijn meuk.
Overal hoort een komma achter.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Sommige topic's en reactie's zijn best grappig.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Overal hoort een komma achter.
Degene die dat postte, zal het ongetwijfeld als een komma zienquote:
Slechte smoesquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Degene die dat postte, zal het ongetwijfeld als een komma zien![]()
Ik wil ook het nummer van Sofie wel hebben... dan kunnen we naar enige tijd misschien wel eens afsprekenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:39 schreef Branieschopper het volgende:
Wissel hier je telefoon-, sofie,- en of bank/gironummer uit. Doel van dit topic is om naar verloop van tijd een FOK! Telefoonboek te maken.
Wat betreft de Pin en Sofienummers.. Dat kan vrij handig zijn ter geheugensteuntje.
Stel je eens voor... Nooit meer hoeven zoeken naar die achtelijke bierviltjes met nummers erop! Het Fok! Telefoonboek helpt je uit de brand.
![]()
Sommige mensen gebruiken dan ook echt een komma: 'reactie,s', 'komma,s'.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Degene die dat postte, zal het ongetwijfeld als een komma zien![]()
Nederlandse les nemen lijkt me een beter ideequote:Op maandag 8 oktober 2007 11:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Als ik een loterij win jongen, het eerste wat ik doe is naar St Tropez, dikke kleren kopen, dikke huis vette wagens, en me helen leven chillen met maten en familie !!!
Ik zou Franse les nemen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:08 schreef Pien85 het volgende:
Nederlandse les nemen lijkt me een beter idee
Vraag me dan ook af hoe hij het uit zou spreken. Zelfs fonetisch kom je niet op die spelling uit.quote:Viel mij ook al op Wel een boel bloed en zo... Legubere foto's
Van wie is die quote in je signature eigenlijk? ("Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?") Hij is wel ultiem ironisch namelijk.quote:
To Be Wat????quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:20 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
"Photoshop ruined my life"
---- Heel verhaal over een bewerkte foto van een neefje------
To Be Contued
Weliswaar niet van het forum,maar van nu.nl. Dat maakt het alleen maar triesterquote:AMSTERDAM - Het populaire computerspel SimCity zal in de nieuwste versie van de game zijn bijdrage leveren aan het klimaat. Het spel heeft een virtuele klimaat. In de stad die een speler bouwt in SimCity Societies wordt gewezen op het gebruik van energie, elektriciteitsproductie en de uitstoot van broeikasgassen.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:50 schreef babbode het volgende:
In Cleveland middelbare school was er van de zoveelste school shoooting in Amerikaanse geschiedenis de zoveelste!!!
Dader: Asa koon
Leeftijd: 14 jaar
Motief: werd gepest omdat hij niet naar dezelfde muziek luisterde als zijn medeleerlingen dat zou zijn motief zijn en ook omdat hij een paar dagen geleden een gevecht had.
Kledij: Gothic als je hoort wat de journaliste zegt "he wears always black dark clothes"
Fully loaded: yes
Verleden: zeer geweldadige verleden niet zoals anderen shooters van andere gebeurtenissen btw. hij had juist de dag voor de shooting nog een gevecht met leerlingen dus mss was dat de aanleiding van zijn gedrag
Ouders burgerlijke stand: gescheiden leefde alleen met moeder, vader leefde buiten amerika of de staat van waar hij woont? Ben niet zeker kijk naar interview.
Doden: 1 zelfmoord
Gewonden: 2 studenten en 2 leerkrachten
Bekend: iedereen kende hem
en voor verdere bekijk hier zijn de 2 video's eentje van het hele verhaal en de gebeurtenis en video is van een student die filmde tijdens dat die Killer aan het rampageren was. Je kunt duidelijk zien dat iedereen bang was maar die gast die aan het filmen was duidelijk aan het lachen is In zo'n hachellijke situatie??!
Hier zijn de 2 links:
Interview met journaliste + 911 call van de gebeurtenis + verhaal en geschiedenis:
http://www.youtube.com/watch?v=JZ3vQQ_F57w
Student filmt in klas tijdens dat de killer aan het rondlopen is in zijn school!!!
http://www.youtube.com/watch?v=J6WlhOXoYk0
ps: na de belgische moorden voor een sigaret,een mp3,en dan nu in nederland voor een pen OMG!!!!!!!! en nu dit en dit is veroorzaakt door ook een 14 jarige lul!!! AUB DIE MOETEN DEZE KINDEREN GOED ONDERHANDEN NEMEN!!!!![]()
Ik weet niet of het je bedoeling is, maar ik voel me gesteund!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:35 schreef Floripas het volgende:
Iedereen die zegt dat mensen die op spelling en schrijfstijl hameren zeikerds zijn moeten de volgende post eigenlijk verplicht lezen. Die user is praktisch incommunicado:
[..]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat je muziekale kennis zo beperkt is is sneu te noemen maar dat je Keane werkelijk een van de beste bands van 10 jaar vind is onvergevelijk.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:27 schreef Ofyles2 het volgende:
En als je dan ook kijkt met welke mediapartners De Telegraaf een connectie is aangegaan (o.a. Hart van Nederland en GeenStijl) en de opkomst van de gratis kranten, dan kun je er gif op indrinken dat lezers massaal weglopen.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
() De wet lijkt dus een dead letter te zijn geworden, ()
Wat grappig, me nooit eerder opgevallen dat 'dead letter' en 'dode letter'.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:19 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Return to sender, address unknown, no such number, no such zone.
Let maar eens op: zodra mensen meer emotionele lading aan hun teksten willen geven, dan doen ze dat in het engels. Alsof er in onze poldertaal niet genoeg extremen zittenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:19 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Return to sender, address unknown, no such number, no such zone.
Ooit hoorde ik iemand een zin spreken met het woord Neerlandici daar waar Neerlandicus gepaster was geweest. Een komische verspreking en toch echt al járen geleden ondertussen, maar naar aanleiding van één of andere brakke post hier op Fok! kwam de herinerring weer boven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:51 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Van wie is die quote in je signature eigenlijk? ("Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?") Hij is wel ultiem ironisch namelijk.
Meer dan de helft van Nederland bestaat helemaal niet uit polders. En die taal komt dan ook nog oorspronkelijk uit Vlaanderen en Brabant, waar er al helemaal amper polders zijn. Dus niet zo denigrerend over het Nederlands, graag.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:28 schreef gronk het volgende:
[..]
Let maar eens op: zodra mensen meer emotionele lading aan hun teksten willen geven, dan doen ze dat in het engels. Alsof er in onze poldertaal niet genoeg extremen zitten
Dat is voordat je naar het café gaat, om daar gif te drinken.quote:
Of onder handen te nemen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:52 schreef Dirkh het volgende:
Een senator van Groen Links als advocaat in handen nemen.
Eeeh...quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En die taal komt dan ook nog oorspronkelijk uit Vlaanderen en Brabant, waar er al helemaal amper polders zijn.
In een e-mail:quote:Ja, ik wilde graag even van gedachten verwisselen met u.
quote:Hij discussieert op het scherpst van de schede
Alstu!quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:31 schreef broer het volgende:
Maak 'scherpst' dan ook even vet, DaMart.
betekent dat dat-ie alleen met mensen met een heerma-baardje discussieert?quote:
Nou is Oude Pekela niet een van de meest aansprekende plaatsjes van Nederland, maar ik wist niet dat de lokale webdesigner zo exemplarisch is..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Technisch is het knap, maar het heeft de uitstraling van een vintex-wijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |