Nog een vechtsportsterquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:15 schreef Bagel het volgende:
Goeie morgen allemaal!
sta nog niet offi in t lijstje, maar ben sinds kort weer ook n lijner...
zit nu op de 67 kg en daar moeten er toch echt een paar vanaf!
Vanavond ga ik voor t eerst sinds 3 (!) maanden weer boksen, dus dat zal wel behoorlijk zwaar worden
Bij de klantenservice.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:59 schreef Gewas het volgende:
Net naar de Albert Heijn geweest, maar mijn lievelingsbier hadden ze niet meer. Bleek dat ze een aanbieding hadden van Grolsch Blond. Sta ik bij de kassa blijkt dat je er een bonuskaart voor moet hebben. Hoe kom je aan zo'n bonuskaart?![]()
Klantenbinding. Het werkt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:53 schreef Viking84 het volgende:
Nog nooit bij de AH geweest, Gewas?
Ik vind het ook zo'n onzinnig systeem. Je hoeft niet eens je NAW-gegevens achter te laten. Wat heeft het dan voor nut om zo'n bonuskaart af te geven?
Was je kip wel lekker?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:56 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Klantenbinding. Het werkt.
Ik moet leren, maar ik kan het gewoon niet![]()
![]()
Ja, de kip was heerlijkquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:04 schreef Chicolate het volgende:
Was je kip wel lekker?![]()
(ik moet nu eigenlijk ook leren, maar het besloten om in plaats daarvan maar weer eens op zoek te gaan naar een leuke studie ... heb iets gevonden, maar dat geven ze dan weer niet op de uni die ik wilDus ik zoek vrolijk verder ... )
Ik kom er best vaak maar heb gehoord dat zo'n bonuskaart alleen nodig is voor aanbiedingen. En meestal is bier niet in de aanbieding maar toevallig was er vandaag wel bier in de aanbieding: Grolsch Blond. En zo lekker vind ik dat bier niet eens maar ik drink het maar op.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het ook zo'n onzinnig systeem. Je hoeft niet eens je NAW-gegevens achter te laten. Wat heeft het dan voor nut om zo'n bonuskaart af te geven?
Komt ie dan:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:20 schreef Gewas het volgende:
En zo lekker vind ik dat bier niet eens maar ik drink het maar op.
Ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:22 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Komt ie dan:
'Zou je dat nou wel doen?'
![]()
en weet je dat zaterdag ook nog?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:39 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja.Mijn vrienden gaan zaterdag niks doen dus in plaats van zaterdag drink ik nu een biertje. En er is voetbal op tv.
![]()
Dan kan AH het koopgedrag per persoon monitoren. Dat geeft ze heel veel info die helpt om reguliere bestellingen en acties goed voor te bereiden, waardoor de winkel beter gevuld is op het moment dat de klant de winkel bezoekt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:53 schreef Viking84 het volgende:
t icoontje klopt iddquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nog een vechtsportster(als ik je icoontje mag geloven en je een vrouwtje bent
) Veel succes ermee, boksen in inderdaad best wel heavy ...
Ik zit op taekwondo, maar heb wel wat ervaring (een paar lessen) met boksen, jiu jitsu en judo. Vind trappen toch leukerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:31 schreef Bagel het volgende:
[..]
t icoontje klopt iddwat doe jij dan?
t boksen was gisteravond nog helemaal leuk en voor mn gevoel ging t best goed. Toen ik vanochtend opstond had ik alleen wel vreselijke spierpijn in mn kont en mn buik!![]()
Vandaag begint mn 'verjaardagsweekend' (vanmid borrel in Amsterdam, vanavond uit met vrienden hier en morgen uiteten met mn ouders) dus ik ga maandag maar meteen wéér sporten...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef mordradead het volgende:
Eergister ben ik definitief met m'n opleiding gestopt maar voordat ik m'n collegepas moest inleveren nog wel snel m'n sportpas opgehaald![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zit op taekwondo, maar heb wel wat ervaring (een paar lessen) met boksen, jiu jitsu en judo. Vind trappen toch leuker(ik ga morgen ook spierpijn krijgen, ben op dit moment bloedfanatiek, dus dat gaat me een training worden vanavond ...)
Ik ook chocola (en andere zoetigheid) gegeten door studiestress ... wat moet ik nou kiezen en hoe kan ik alles bijwerken in zo'n korte tijd)
Wokken is idd super heerlijk ja, ik doe het ook graagquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:55 schreef Chicolate het volgende:
Wokken was echt geweldig! Allemaal verse groentes, vis, vlees, fruit, soep, gekke smaakloze pudding en kant-en-klare hapjes. Sushi geproefd, heerlijke wokcombinaties gegeten (je verzamelt ingredienten, loopt naar de wok en ze wokken het terplekke voor je, inclusief af en toe een vlam in de pan) ... en allemaal onbeperkt!Beetje veel gegeten, maar het was ook zo lekker allemaal. Ik wil weer!
(en ik was al zo'n enorme fan van Oosters eten)
Ohja, wel wat gewicht erbij enzo, maar dat maakt me even niets uitMjam ... (mn buik was helemaal bol van al het eten, en is nu nog aan het rommelen in een poging alles te verwerken haha. Was alsof ik zwanger was en het kind schopte, tenminste zo vond mn vriend het voelen
)
Ben benieuwd. Dat je van slaapgebrek dikker wordt had ik niet verwacht.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:46 schreef Chicolate het volgende:
Hey allemaal
Als je ooit nog in Almere komt Sylvana: bij Atlantis kan je dus echt heerlijk wokken ... (18,50 pp onbeperkt, of doordeweeks 16 pp, ook onbeperkt. En daar zit een voorgerecht, soep, salade, fruit en pudding bij in)![]()
Ik zat vandaag in de mediatheek en was even op zoek naar een artikel om samen te vatten, om mn Nederlands te oefenen ... kwam ik iets tegen over 10 alternatieve redenen waarom mensen dik worden. Erg interessant. Zal zometeen opzoeken of ik het kan vinden op internet (was een artikel uit de New Scientist, maar vertaalt naar het Nederlands) en ander dump ik mn samenvatting hier wel ... denk dat jullie het ook wel leuk vinden om te lezen. Wat mij meest is bijgebleven: slaapgebrek is grote boosdoener
Dus ik kom zometeen weer leven in de brouwerij schoppen met een wat ongewoon artikel, wees gewaarschuwd(vandaag geen extreme honger meer, gelukkig, maar wel zeurende hoofdpijn van de stress ... oef ik moet hierna maar snel aan het werk gaan) Veel succes mensen die tentamens moeten leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |