abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53685411
Mogge!
Ik heb besloten dat ik vanavond lekker luxe kip ga eten, want daar heb ik al dagen zin in. Gisteren zelfs zo erg dat ik de goedkope vis niet heb opgegeten en in plaats daarvan m&m's ben gaan eten. Dan maar liever wat meer geld uitgeven, als mijn lijf zo graag kip wil
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 08:41:46 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53685463
Idd erg rustig. Ik heb ook niks te vertellen behalve dan dat ik vanmiddag ipv vanavond na het eten ga hardlopen. Ben benieuwd of dan weer last van steken krijg .
Niet meer actief op Fok!
pi_53685506
Mja bij mij is er ook niet veel interessants aan de hand Het leven gaat door zoals altijd en geen bijzonderheden te melden helaas (helaas omdat bijzonderheden leven vaak leuker en onverwachter maken )

En ik wil zo ongelooflijk graag sporten op dit moment ... moet nog anderhalve dag wachten ... (niet dat ik niet genoeg te doen heb, maar he, het gaat om het idee dat ik stilzit terwijl ik eindelijk energie heb, ondanks slapeloze nachten)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_53686052
hier is het ook niet zo spannend
ben er druk met school

merk wel dat mijn gewicht in de week niet meer schommelt, hooguit een halve kilo
maar niet zoals eerst in het begin van de week dat ik 73 woog en aan het eind 71
dus dat is wel goed denk ik
pi_53687048
Goeie morgen allemaal!
sta nog niet offi in t lijstje, maar ben sinds kort weer ook n lijner...
zit nu op de 67 kg en daar moeten er toch echt een paar vanaf!
Vanavond ga ik voor t eerst sinds 3 (!) maanden weer boksen, dus dat zal wel behoorlijk zwaar worden
pi_53688833
Hallo,

Rustig hier zeg. Heb zelf ook weinig nieuws, al denk ik wel dat ik echt een slecht weekend voor de boeg krijg (ongesteldheid + tentamen leren is bij mij altijd wel emovreterij ). Maar zoals altijd hoop ik dat ik de schade beperkt kan houden....
Wel vrij gezond gegeten qua avondeten afgelopen dagen, al was een halve chocolademuffin na de lunch natuurlijk niet echt nodig...
Morgen ga ik wel weer lekker hardlopen, dat is altijd fijn, en zolang het niet regent is het er de afgelopen dagen wel heel fijn weer voor geweest
Het mooi kotsende meisje.
pi_53693912
Ben deze week niks afgevallen maar ook niks aangekomen. Dat komt denk ik omdat ik bijna niet gefietst heb en iets meer overdag heb gegeten dan normaal. Het weekend staat voor de deur, dus dan komt van afvallen niks terecht. Volgende week maar weer proberen af te vallen.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:19:35 #158
22273 Dizer
Save the beard!
pi_53695265
Na een remoerige week.. van slecht eten is het weer helemaal beter .

[ Bericht 5% gewijzigd door Dizer op 04-10-2007 16:25:03 ]
Friends don't let friends remain beardless...
pi_53695882
Wat is het hier stil... Twee dagen over 1 pagina .

Nou ja, ik heb zelf ook niks te melden, behalve dat ik niet ga hardlopen omdat ik nog steeds zwaar verkouden ben.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:44:33 #160
22273 Dizer
Save the beard!
pi_53695945
Ik ga pas zaterdag ochtend sporten .
pi_53696173
Tsja..
Ik ga voorlopig ook niet meer hardlopen, mijn enkel is het namelijk niet eens met mijn schoenen. Misschien ooit weer, als ik betere schoenen kan betalen, maar voorlopig richt ik me wel op minder blessuregevoelige sporten. Wel jammer van de 50 euro, maar ik ga wel wandelen op die schoenen dan, ofzo

En ik vind eigenlijk dat ik al dun genoeg ben, dus ik pas mijn streefgewicht wel aan aan mijn gewicht nu, en dan wordt mijn nieuwe doel: op gewicht blijven en lekker eten/sporten e.d.

En nu ga ik weer leren
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53698388
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 10:15 schreef Bagel het volgende:
Goeie morgen allemaal!
sta nog niet offi in t lijstje, maar ben sinds kort weer ook n lijner...
zit nu op de 67 kg en daar moeten er toch echt een paar vanaf!
Vanavond ga ik voor t eerst sinds 3 (!) maanden weer boksen, dus dat zal wel behoorlijk zwaar worden
Nog een vechtsportster (als ik je icoontje mag geloven en je een vrouwtje bent ) Veel succes ermee, boksen in inderdaad best wel heavy ...

Ik word helemaal gek van mn lichaam, het schreeuwde vandaag weer om eten (en nu ontbeet ik thuis, dus bijna dubbel ontbijt op! Zo'n honger en helemaal slapjes ... en natuurlijk om 11 uur weer gewoon stevige trek ...) Hoop maar dat ik ook veel verbrand onbewust, niet normaal meer wat ik naar binnen stouw (ik blijf wel op gewicht nu, dus dat zal wel goed zitten) ...

Ik mag morgen weer sporten (en weer van mn eigen trainer training )
pi_53699402
Net naar de Albert Heijn geweest, maar mijn lievelingsbier hadden ze niet meer. Bleek dat ze een aanbieding hadden van Grolsch Blond. Sta ik bij de kassa blijkt dat je er een bonuskaart voor moet hebben. Hoe kom je aan zo'n bonuskaart?
  donderdag 4 oktober 2007 @ 19:21:39 #164
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_53700017
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:59 schreef Gewas het volgende:
Net naar de Albert Heijn geweest, maar mijn lievelingsbier hadden ze niet meer. Bleek dat ze een aanbieding hadden van Grolsch Blond. Sta ik bij de kassa blijkt dat je er een bonuskaart voor moet hebben. Hoe kom je aan zo'n bonuskaart?
Bij de klantenservice.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 19:53:28 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53701023
Nog nooit bij de AH geweest, Gewas?
Ik vind het ook zo'n onzinnig systeem. Je hoeft niet eens je NAW-gegevens achter te laten. Wat heeft het dan voor nut om zo'n bonuskaart af te geven?
Niet meer actief op Fok!
pi_53701110
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 19:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het ook zo'n onzinnig systeem. Je hoeft niet eens je NAW-gegevens achter te laten. Wat heeft het dan voor nut om zo'n bonuskaart af te geven?
Klantenbinding. Het werkt.

Ik moet leren, maar ik kan het gewoon niet
pi_53701414
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 19:56 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Klantenbinding. Het werkt.

Ik moet leren, maar ik kan het gewoon niet
Was je kip wel lekker?

(ik moet nu eigenlijk ook leren, maar het besloten om in plaats daarvan maar weer eens op zoek te gaan naar een leuke studie ... heb iets gevonden, maar dat geven ze dan weer niet op de uni die ik wil Dus ik zoek vrolijk verder ... )
pi_53701609
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 20:04 schreef Chicolate het volgende:
Was je kip wel lekker?

(ik moet nu eigenlijk ook leren, maar het besloten om in plaats daarvan maar weer eens op zoek te gaan naar een leuke studie ... heb iets gevonden, maar dat geven ze dan weer niet op de uni die ik wil Dus ik zoek vrolijk verder ... )
Ja, de kip was heerlijk

Essayvragen zuigen kont
pi_53703372
quote:
Ik kom er best vaak maar heb gehoord dat zo'n bonuskaart alleen nodig is voor aanbiedingen. En meestal is bier niet in de aanbieding maar toevallig was er vandaag wel bier in de aanbieding: Grolsch Blond. En zo lekker vind ik dat bier niet eens maar ik drink het maar op.
pi_53703429
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 21:20 schreef Gewas het volgende:
En zo lekker vind ik dat bier niet eens maar ik drink het maar op.
Komt ie dan:
'Zou je dat nou wel doen?'
pi_53704162
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 21:22 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Komt ie dan:
'Zou je dat nou wel doen?'
Ja. Mijn vrienden gaan zaterdag niks doen dus in plaats van zaterdag drink ik nu een biertje. En er is voetbal op tv.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2007 21:39:39 ]
pi_53704294
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 21:39 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ja. Mijn vrienden gaan zaterdag niks doen dus in plaats van zaterdag drink ik nu een biertje. En er is voetbal op tv.
en weet je dat zaterdag ook nog?
pi_53704678
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 21:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en weet je dat zaterdag ook nog?
Dat zien we zaterdag wel.
pi_53705826
Wat is het stil hier. Allemaal hard aan het trainen?
pi_53714177
goedemorgen
iedereen al weer zin in het weekend
ik kan niet wachten op mijn stokbrood en wijntje
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:13:58 #176
22273 Dizer
Save the beard!
pi_53714225
Yaaaay ik ga zo naar de sportschool
  Vis een optie? vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:02:01 #177
70532 loveli
N
pi_53715465
quote:
Dan kan AH het koopgedrag per persoon monitoren. Dat geeft ze heel veel info die helpt om reguliere bestellingen en acties goed voor te bereiden, waardoor de winkel beter gevuld is op het moment dat de klant de winkel bezoekt.
Veel mensen hebben wel NAW-gegevens ingevuld, daardoor is het per buurt, geslacht, leeftijd en evt opleidingsniveau nog beter te onderzoeken. Als Appie een nieuw filiaal opent, kunnen ze heel goed inschatten wat voor assortiment in die buurt nodig is.

On topic: bij de reunie van mijn vaders werk kreeg hij een rondleiding met een knalroze mp3-speler. Omdat hij zelf niet zo goed weet wat 'ie verder met zo'n ding moet, ga ik ermee evy's lessen volgen.
crap in = crap out
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:13:35 #178
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_53715757
Eergister ben ik definitief met m'n opleiding gestopt maar voordat ik m'n collegepas moest inleveren nog wel snel m'n sportpas opgehaald
Gisteren had ik een eenmalig baantje, van 10 tot 9 de hele tijd gelopen met af en toe wel even 10 minuutjes zitten, blaren op m'n voeten en ik ben nog een keer goed gevallen ook in ieder geval lekker veel geld verdiend en toen kwam ik op het station....... fiets gejat
Daar word ik niet echt blij van
Bernie en ik zijn tof.
pi_53716212
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nog een vechtsportster (als ik je icoontje mag geloven en je een vrouwtje bent ) Veel succes ermee, boksen in inderdaad best wel heavy ...
t icoontje klopt idd wat doe jij dan?
t boksen was gisteravond nog helemaal leuk en voor mn gevoel ging t best goed. Toen ik vanochtend opstond had ik alleen wel vreselijke spierpijn in mn kont en mn buik!
Vandaag begint mn 'verjaardagsweekend' (vanmid borrel in Amsterdam, vanavond uit met vrienden hier en morgen uiteten met mn ouders) dus ik ga maandag maar meteen wéér sporten...

hoe lang zijn jullie trouwens allemaal al aan t lijnen? (zag in t lijstje dat t bij iedereen wel al de goede kant opgaat )
pi_53716222
vanochtend heeeeeeeeerlijk 40 minuten hardgelopen (zo mooi met wat mist en een zonnetje door bosachtig park met watertjes )....
Maar gisteren dan weer wel chocolade op, in het kader van de tentamenstress Het lukt me echt niet....
Heb wel redelijk wat groente gekocht gisteren dus dat ga ik vanaf vandaag eerst allemaal opeten voor ik weer naar de supermarkt mag, hoop dat dat werkt
Nou ja ik moet er maar tegenaan dit weekend...
pi_53719428
Een kilo afgevallen na gister. Dat zal er wel weer bijkomen over drie dagen.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2007 13:39:01 ]
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:41:03 #182
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_53719496
Ik sta ook wel eens dagelijks op de weegschaal. Maar ik spreek pas over aankomen of afvallen als er ten minste een week tussen zit. Van dag tot dag kun je daar gewoon geen uitspraak over doen.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:13:12 #183
22273 Dizer
Save the beard!
pi_53720354
Net terug van de sportschool .

15 minuten crosstrainer (opwarmen continu snelheid 12)
30 minuten gewichten (arm & borst 20k opdrukken 20k omhoog/omlaag 15k tillen boven je hoofd)
20 minuten gewichten (benen 40 kilo onderbenen, 35 kilo bovenbenen)
20 minuten buikspieren (10min voorkant, 5min om 5min zijkant)
20 minuten hardlopen (2min om 2min van 6 naar 10. Daarana 10 min lang alleen op 10 hardlopen)
10 minuten roeien (afkoelen, langzaam en om en om armen)

115 minuten actief sporten. De rest van de tijd uiteraard tussendoor pauzeren en de apparaten opruimen/schoonmaken en kletsen

Op het laatst nog 5 minuten sauna en daarna lekker douchen .
pi_53723200
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:31 schreef Bagel het volgende:

[..]

t icoontje klopt idd wat doe jij dan?
t boksen was gisteravond nog helemaal leuk en voor mn gevoel ging t best goed. Toen ik vanochtend opstond had ik alleen wel vreselijke spierpijn in mn kont en mn buik!
Vandaag begint mn 'verjaardagsweekend' (vanmid borrel in Amsterdam, vanavond uit met vrienden hier en morgen uiteten met mn ouders) dus ik ga maandag maar meteen wéér sporten...
Ik zit op taekwondo, maar heb wel wat ervaring (een paar lessen) met boksen, jiu jitsu en judo. Vind trappen toch leuker (ik ga morgen ook spierpijn krijgen, ben op dit moment bloedfanatiek, dus dat gaat me een training worden vanavond ...)

Ik ook chocola (en andere zoetigheid) gegeten door studiestress ... wat moet ik nou kiezen en hoe kan ik alles bijwerken in zo'n korte tijd )
pi_53727689
vandaag weer gefitnessed gaat de laatste dagen wel aardig kijken hoeveel ik deze week af ben gevallen
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 09:23:18 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53738457
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef mordradead het volgende:
Eergister ben ik definitief met m'n opleiding gestopt maar voordat ik m'n collegepas moest inleveren nog wel snel m'n sportpas opgehaald

, wat vals .
Naja, zou ik ook doen. Helaas kan dat hier niet, want je collegekaart is tegelijkertijd je sportkaart .

Gisteren ging het geweldig goed met autorijden. Eindelijk kan ik keren en inparkeren en zo moeilijk is het ook niet eens . Echt kantje boord, want dinsdag heb ik dus examen. Heb er wel vertrouwen in, maar we zullen zien. Ik word om 7:40 al opgepikt. Lekker vroeg. Eerst nog even een uurtje 'warm rijden' . Verder ging ik gisteren om 22 uur al slapen, maar na 1 uur (dus om 1 uur en niet om 23 uur ) werd ik wakker met enorme buikpijn. Stomme ongesteldheid. Kon maar nooit weer slapen, dus ben er na een half uurtje uit gegaan. Kruik gemaakt, aspirientje genomen, maar alsnog duurde het nog lang voor ik eenmaal in slaap viel. Afleiding zoeken helpt, want dan wordt de pijn meteen minder, maar ja, zie maar eens afleiding te zoeken in bed .

Verder heb ik 'iets' aan mijn voet. Eergisteren ging ik op m'n knieën zitten, 'voorkant' van de voeten dus plat op de grond en dat deed píjn aan mijn rechtervoet. Gisteren ging ik er ook nog eens doorheen toen ik op de fiets zou stappen en gisteravond voelde ik het ook heel erg. Maar nu voel ik het niet meer. Vreemd. Dit weekend weer proberen hard te lopen. Heb een weekje niet gelopen, vanwege die kuren de hele tijd. Vanavond ga ik naar Stardust met Michelle Pfeiffer . Verder niet veel bijzonders dit weekend.

[ Bericht 4% gewijzigd door Viking84 op 06-10-2007 13:03:03 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_53740682
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 16:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik zit op taekwondo, maar heb wel wat ervaring (een paar lessen) met boksen, jiu jitsu en judo. Vind trappen toch leuker (ik ga morgen ook spierpijn krijgen, ben op dit moment bloedfanatiek, dus dat gaat me een training worden vanavond ...)

Ik ook chocola (en andere zoetigheid) gegeten door studiestress ... wat moet ik nou kiezen en hoe kan ik alles bijwerken in zo'n korte tijd )

Wat koel, ik heb 3 jaar lang teakwondo gedaan! had uiteindelijk groene band met blauwe slip... ben toen gestopt omdat de sfeer op de club veel minder leuk was geworden en er ook een paar vriendinnetjes stopten. (was 12 en dan sport je nog niet echt om t sporten ) heb ook n paar lessen karate gehad, vond ik ook echt super.
Ik vind dit boksen nu lekkerder omdat t wat vrijblijvender is en t bij de fitnessprijs in zit...

Gisteren lekker chips, taart, bitterballen en mini loempia's gesnoept... en daarbij ook nog het een en ander gedronken. Heb wel flink gedanst om het te compenseren en als ik klaar ben met mn huiswerk ga ik vanmiddag denk ik nog een stukje skeeleren.
pi_53741251
Ik doe het pas een jaartje. Heb nu een gele band (na 1 examen) en weet niet wanneer het volgende examen is, volgens mij ergens in de komende weken ... (ik doe trouwens WTF taekwondo, en mn vereniging is vooral gericht op sparring Heerlijk om tegenover iemand te staan en legaal te trappen ... kreeg zelfs te horen dat het wel wat harder mocht)

Maar geen Nederlanders bij de Olympische Spelen in Peking waarschijnlijk ... (mn trainer was naar de voorrondes, ze liggen er alle 4 uit helaas) ... Mja beetje off topic

Ik heb nog steeds ongewoon grote honger, en probeer daarom zo fanatiek mogelijk te sporten, minder eten zorgt op dit moment voor slap en zwak worden ... liever niet ... en fanatiek sporten is gewoon geweldig

(zo, en nu verder met huiswerk, ik ga pas lunchen als deze paragraaf af is ... )
pi_53741835
ik heb nog steeds dat ik juist meer eet als ik sport. Sparring deed ik nooit zoveel, was wel altijd heel fanatiek stijl thuis aan t oefenen. Zou t sparren nu denk ik ook wel leuker vinden, maar zag er toen de lol nooit zo van in..

succes met je hw! wat moet je allemaal doen? hier schiet t allemaal niet echt op... heb veel te veel internet nodig en dan ga ik natuurlijk ook meteen weer naar sites die niks met mn werkstuk te maken hebben...
pi_53742053
Haha ik hoef gelukkig geen werkstuk ofzo te maken waarbij ik internet nodig heb (en waarom ik wel op Fok zit, nouja, studieontwijkend gedrag denk ik ) ... maar ik heb over 3 weken weer toetsweek (examenjaar VWO) en moet nu wat achterstallig werk van een week of 8 gaan bijwerken, flinke klus dus. (dat is alleen voor natuurkunde, rest loop ik relatief goed op schema) Jij ook veel succes

Maar wat voor studie doe jij? (en waar, ik ben op dit moment op zoek naar een leuke universiteit/stad, maar heb weinig keuze: Amsterdam, Leiden of eventueel Utrecht. De rest heeft de studie die ik wil niet )

En druiven zijn veel lekkerder dan een zak drop (de druiven staan naast de droppot, en ik pak gewoon standaard een druif ipv een dropje, he handig)
pi_53742431
Ik ben net toch nog ff lekker opgeschoten en ga zo skeeleren in t zonnetje!

Ik studeer geschiedenis aan de UVA, vind Amsterdam helemaal n geweldige stad en ik heb n directe busverbinding waardoor ik eigenlijk maar 25 minuten reistijd heb... (heel riant, want t is lastig n kamer te vinden en zo is t helemaal niet vervelend om nog ff thuis te wonen)
De UVA bevalt ook goed, heb hiervoor gekozen omdat de opleiding geschiedenis aan de VU (ook amsterdam dus) veel kleiner is. (wist al vrij snel dat ik in Amsterdam wilde studeren, dus t was niet zo moeilijk om te kiezen)
Utrecht vind ik trouwens ook een erg leuke stad om te studeren, een paar vriendinnen van me zitten er en die zijn er heel tevreden mee. Leiden weet ik eigenlijk niet zoveel van. Ken 1 iemand die er studeert, ze is niet zo heel positief, vooral de mensen vindt ze niet zo leuk, maar ze is nooit echt snel enthausiast, dus dat zegt niet zoveel

Ik zal alvast wat verklappen over 6vwo: de examens zijn over t algemeen makkelijker dan de toetsen! (toch n lekker idee, zeker als je nog zoveel moet doen!)

succes nog!
pi_53751287
Een beetje leven in de brouwerij brengen.

Net vier lekkere Bockworsten op.
pi_53759867
gister heb ik me gewogen er is anderhakve kilo in een wek af ben ik wel tevreden mee
Hoop dat dat zo doorgaat maar gisteravond wel veel gehad met uitgaan er net voor Doner Kebab en toen ik snachts thuis kwam ook paar broodjes en aardig wat gedronken :S
pi_53761047
Wokken was echt geweldig! Allemaal verse groentes, vis, vlees, fruit, soep, gekke smaakloze pudding en kant-en-klare hapjes. Sushi geproefd, heerlijke wokcombinaties gegeten (je verzamelt ingredienten, loopt naar de wok en ze wokken het terplekke voor je, inclusief af en toe een vlam in de pan) ... en allemaal onbeperkt! Beetje veel gegeten, maar het was ook zo lekker allemaal. Ik wil weer! (en ik was al zo'n enorme fan van Oosters eten)

Ohja, wel wat gewicht erbij enzo, maar dat maakt me even niets uit Mjam ... (mn buik was helemaal bol van al het eten, en is nu nog aan het rommelen in een poging alles te verwerken haha. Was alsof ik zwanger was en het kind schopte, tenminste zo vond mn vriend het voelen )
pi_53770667
Haha, hier nog n sinner... gisteren uitgebreid grieks gegeten en heb helemaal alleen n heel bakje knoflooksaus opgevroten... daarna uit en teveel gedronken! maar t was wel helemaal super!

vanochtend ging wel goed, ik ontbijt zondags altijd voor t werk bij de mac achter mn werk ( pancakes!) en heb vandaag netjes n fruitsnack genomen

bockworsten zijn t trouwens wel waard
pi_53782969
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:55 schreef Chicolate het volgende:
Wokken was echt geweldig! Allemaal verse groentes, vis, vlees, fruit, soep, gekke smaakloze pudding en kant-en-klare hapjes. Sushi geproefd, heerlijke wokcombinaties gegeten (je verzamelt ingredienten, loopt naar de wok en ze wokken het terplekke voor je, inclusief af en toe een vlam in de pan) ... en allemaal onbeperkt! Beetje veel gegeten, maar het was ook zo lekker allemaal. Ik wil weer! (en ik was al zo'n enorme fan van Oosters eten)

Ohja, wel wat gewicht erbij enzo, maar dat maakt me even niets uit Mjam ... (mn buik was helemaal bol van al het eten, en is nu nog aan het rommelen in een poging alles te verwerken haha. Was alsof ik zwanger was en het kind schopte, tenminste zo vond mn vriend het voelen )
Wokken is idd super heerlijk ja, ik doe het ook graag

Zouden het eigenlijk vorige week doen toen Peter en ik ene half jaar hadden, maar bij de Chinees waar we heen gingen kon het niet. Maar het staat zeker nog op de planning bij ons ( Peter heeft het nog nooit gedaan)
pi_53783090
Men, mijn lijf is geweldig
Ik kan gewoon het hele weekend nergens over nadenken en koekjes, chips, nootjes, chocolade enz. eten (ik vond dat ik het wel verdiend had na mijn tentamen ), en dan op maandagochtend 0,5 kilo meer wegen dan vrijdag
En over een paar dagen is die halve kilo er ook wel weer af
pi_53785507
Goedemorgen!!

Alcarin: dat lijkt erg mee te vallen. Bij mij lijkt het minder goed te gaan, kheb geen hele rare dingen gegeten maar wel veeeel (en ijs ) maar op zich wel redelijk kunnen studeren.
'k had alleen wel het goede plan om gisteren met dat mooie weer te gaan hardlopen, gooit mijn ongesteldheid met vervelende buikpijn roet in het eten, dus daar is niets van gekomen. Dinsdag dan maar weer, want vanmiddag ga ik studeren en vanavond werken (ben ik in elk geval ook de hele avond in de weer).
* veiligheidsspeldje gaat maar weer eens verder...
pi_53792585
Hey allemaal

Als je ooit nog in Almere komt Sylvana: bij Atlantis kan je dus echt heerlijk wokken ... (18,50 pp onbeperkt, of doordeweeks 16 pp, ook onbeperkt. En daar zit een voorgerecht, soep, salade, fruit en pudding bij in)

Ik zat vandaag in de mediatheek en was even op zoek naar een artikel om samen te vatten, om mn Nederlands te oefenen ... kwam ik iets tegen over 10 alternatieve redenen waarom mensen dik worden. Erg interessant. Zal zometeen opzoeken of ik het kan vinden op internet (was een artikel uit de New Scientist, maar vertaalt naar het Nederlands) en ander dump ik mn samenvatting hier wel ... denk dat jullie het ook wel leuk vinden om te lezen. Wat mij meest is bijgebleven: slaapgebrek is grote boosdoener

Dus ik kom zometeen weer leven in de brouwerij schoppen met een wat ongewoon artikel, wees gewaarschuwd (vandaag geen extreme honger meer, gelukkig, maar wel zeurende hoofdpijn van de stress ... oef ik moet hierna maar snel aan het werk gaan) Veel succes mensen die tentamens moeten leren
pi_53793254
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:46 schreef Chicolate het volgende:
Hey allemaal

Als je ooit nog in Almere komt Sylvana: bij Atlantis kan je dus echt heerlijk wokken ... (18,50 pp onbeperkt, of doordeweeks 16 pp, ook onbeperkt. En daar zit een voorgerecht, soep, salade, fruit en pudding bij in)

Ik zat vandaag in de mediatheek en was even op zoek naar een artikel om samen te vatten, om mn Nederlands te oefenen ... kwam ik iets tegen over 10 alternatieve redenen waarom mensen dik worden. Erg interessant. Zal zometeen opzoeken of ik het kan vinden op internet (was een artikel uit de New Scientist, maar vertaalt naar het Nederlands) en ander dump ik mn samenvatting hier wel ... denk dat jullie het ook wel leuk vinden om te lezen. Wat mij meest is bijgebleven: slaapgebrek is grote boosdoener

Dus ik kom zometeen weer leven in de brouwerij schoppen met een wat ongewoon artikel, wees gewaarschuwd (vandaag geen extreme honger meer, gelukkig, maar wel zeurende hoofdpijn van de stress ... oef ik moet hierna maar snel aan het werk gaan) Veel succes mensen die tentamens moeten leren
Ben benieuwd. Dat je van slaapgebrek dikker wordt had ik niet verwacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')