ot: vroeger kon je vanuit roosendaal op zaterdagnacht een taxi vanaf braschaat nemen voor zo'n 20 guldenquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:39 schreef LordNemephis het volgende:
ot: vroeger kon je nog normaal op een brommertje stappen zodra je zestien werd - nu moet je daar een 'rijbewijs' voor halen![]()
Onze berichten hebben elkaar gekruist. Dus ik heb geen moeite met lezen...quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:04 schreef mAst3rb33r het volgende:
-Moeite met lezen? Kappen dus met dit soort reacties.
Goed om te horen, boodschap is dus duidelijk, lijkt me.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:09 schreef mAst3rb33r het volgende:
Dus ik heb geen moeite met lezen...![]()
Waar lees jij dat ik in schijt en kots heb gespeeld?quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:55 schreef MahirBurekovic het volgende:
De TS is overigens gewoon een retard als ze in schijt en kots ging spelen. Dat is nu niet gewoon en vroeger ook niet.
wat dacht je van jodekoekenquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:30 schreef nijnja het volgende:
Negerzoenen....![]()
Ik wil nu dan ook van de blanke vla af!!!
DISCRIMINATIE!!!![]()
![]()
ik "schop" mijn kids iedere dag naar buiten, behalve als het hard regentquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:39 schreef Lubbert het volgende:
Buiten spelen was heel normaal. Tegenwoordig zitten de kids achter de spelcomputer omdat buiten spelen not done is tegenwoordig.
Ik snap het plaatje niet: vanuit Roosendaal vanaf Brasschaat de taxi nemen? Werd je dan gebeamd door Scottie ofzo? Niet te geloven trouwenns, want "in mijn tijd" kostte een taxi Antwerpen-Brasschaat al gauw 600 BEF.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:48 schreef simmu het volgende:
ot: vroeger kon je vanuit roosendaal op zaterdagnacht een taxi vanaf braschaat nemen voor zo'n 20 gulden
Jodekoeken mag toch nog? Is toch ook niets mis mee... Negerzoenen ook nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:46 schreef wendytje het volgende:
[..]
wat dacht je van jodekoeken
OT ik mag helaas geen kinderen meer slaan op school (ben lerares....ja, weet ik, had ik maar een beroep moeten leren)
Vroeger kon dat nog, nu ben je een mishandelaar.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:50 schreef wendytje het volgende:
[..]
ik "schop" mijn kids iedere dag naar buiten, behalve als het hard regent
triest he. we speelden vroeger altijd buiten met vriendjes. gingen we fietsen, op avontuur, hutten bouwen, boomklimmen, geheimen delen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:39 schreef Lubbert het volgende:
Buiten spelen was heel normaal. Tegenwoordig zitten de kids achter de spelcomputer omdat buiten spelen not done is tegenwoordig.
Je hebt op een vuilnisbelt gespeeld. Doe niet net alsof dat vroeger wel de normale gang van zaken was alleen omdat je ouders er niks van zeiden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik in schijt en kots heb gespeeld?
Op een vuilnisbelt spelen (waar mijn ouders uiteraard niet vanaf wisten) houdt niet in dat je in de stront en kots speelt. Toegegeven, fris is anders, maar daar gaat het hier niet om.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:17 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Je hebt op een vuilnisbelt gespeeld. Doe niet net alsof dat vroeger wel de normale gang van zaken was alleen omdat je ouders er niks van zeiden.
OK dus op een vuilnisbelt ligt geen schijt of kotsquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Op een vuilnisbelt spelen (waar mijn ouders uiteraard niet vanaf wisten) houdt niet in dat je in de stront en kots speelt. Toegegeven, fris is anders, maar daar gaat het hier niet om.
Waar het om gaat is dat het wel de normale gang van zaken was destijds dat er een hoop al dan niet giftig afval op een plek werd gestort waar iedereen vrij in- en uit kon lopen zonder enig toezicht of bewaking.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:04 schreef tonja het volgende:
Ik zeg niet dat het er niet ligt, ik zeg dat je er niet noodzakelijkerwijs in hoefde te spelen. Dat er ergere dingen lagen was na die brand wel duidelijk. Het was iig licht ontvlambaar.
De vuilnisbelt lag niet naast de camping maar bij de camping. Stukje fietsen.
ja en dan stond er ook nog in via welke zendmast het signaal verzonden werd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:57 schreef Ouwesok het volgende:
Dit op je televisie
in plaats van belspelletjes
Vroeger deden we dat nogquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:39 schreef LordNemephis het volgende:
en als we als bevolking het niet eens waren met de overheid gingen we als volk de straat op tot de overheid luisterde .. dat is nu helaas ook anders![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:33 schreef marcel-o het volgende:
vroegâh speibelde je op school, nu wordt je er om ontslagen
vroegâh speelde je buiten, nu is dat op veel plekken levensgevaarlijk
vroegâh betaalde je met guldens, nu heten het euro's en t is de helft waard
Haha zo'n sticker hadden mijn ouders ook op de voordeur!quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:39 schreef LordNemephis het volgende:
Hier was iedereen massaal tegen:
en ik ben ook een stukkie ouder dan jij. in die tijd was 50 bf ongeveer 2.50, dus het kan wel kloppen hoor; 600 bf is (volgens die rekenregel) 30 gulden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:51 schreef rupicola het volgende:
[..]
Ik snap het plaatje niet: vanuit Roosendaal vanaf Brasschaat de taxi nemen? Werd je dan gebeamd door Scottie ofzo? Niet te geloven trouwenns, want "in mijn tijd" kostte een taxi Antwerpen-Brasschaat al gauw 600 BEF.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |