TRU, so TRUquote:Op maandag 17 september 2007 21:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor een echt effect is het wenselijk dat de foto er amateuristisch en niet scherp uitziet.
quote:Op maandag 17 september 2007 22:14 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik stel dan ook voor -en heb de daad bij het woord gevoegd- om alle foto's in de andere twee topics te plaatsen en hier zweverig te gaan delibreren over de mysteriën in het leven. Dit in het kader van het maximeren van entropie.
Dat doen ze volgens mij nergens, je krijgt altijd wel een witte rand die je met afsnijden.Ik heb mijn 6x6 negatieven in Leiden laten afdrukken en die deden dat op dezelfde manier.quote:Op maandag 17 september 2007 22:47 schreef prupke het volgende:
foto hebben we nog niet omdat er in dit dorp niemand is (blijkbaar ) die een negatief van 6x6 kan afdrukken naar 50x 50 ......
zou kunnen, bij de hema vonden ze dat een 6X6 wel op 50X75 cm past als je hem op blaastquote:Op maandag 17 september 2007 22:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat doen ze volgens mij nergens, je krijgt altijd wel een witte rand die je met afsnijden.Ik heb mijn 6x6 negatieven in Leiden laten afdrukken en die deden dat op dezelfde manier.
BNW = Brave New Worldquote:Op maandag 17 september 2007 21:54 schreef Shark.Bait het volgende:
overigens is imo een magische foto, zoals ik hierboven neerzette, makkelijker te maken imo dan een voor BNW (toch maar eens uit gaan zoeken WTF BNW betekent) -conspiracy foto's enzo.
Ah, tx. Gave fotoquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
BNW = Brave New World
Titel slaat op een boek van Huxley over een toekomstige wereld waarin mensen met behulp van technologie een zogenaamde ideale wereld hebben geschapen. Het enige wat ze ervoor hebben hoeven doen is hun menselijkheid opgeven.
En het was een mooiere naam dan "Conspiracy Forum"
Je kunt dus ook richting zoiets denken http://i5.tinypic.com/4trkigo.jpg
quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:58 schreef HMaster-II het volgende:
Cool.... Zit alleen erg op vakantie in oktober.... Dit verkleind de mogelijkheden weer.
Jij hebt toch net zo'n zweverige foto gemaakt tijdens de laatste FOT meet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
tof idee!!
We willen een soort samenwerken. 't Is geinspireerd van een andere wedstrijd (link ben ik even kwijt) waarin gevraagd wordt naar foto's van mysterieuze zaken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:28 schreef Re het volgende:
ik begrijp de bedoeling van dit geheel niet helemaal
moeten TRU en BNWers zich gaan meten met FOTers? of moeten FOTers leuke nepplaatjes gaan maken van dingen waar TRU/BNWers in geloven?
levert natuurlijk wel leuke platen op hoor
Nee allemaal samen, een open wedstrijd waar iedereen aan mee mag doenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:28 schreef Re het volgende:
ik begrijp de bedoeling van dit geheel niet helemaal
moeten TRU en BNWers zich gaan meten met FOTers?
http://wiki.fok.nl/index.php/Het_Solse_Gatquote:Op woensdag 19 september 2007 06:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
was er ook niet iets met een kuil in het bos?
ik snap waar jullie heenwillen, maar denk je niet dat FOTters niet al een heel grote voorsprong hebben?quote:Op woensdag 19 september 2007 06:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee allemaal samen, een open wedstrijd waar iedereen aan mee mag doen![]()
Tegen elkaar zou ook oneerlijk zijn. Dan had FOT immers geen schijn van kans.
Yep is waar. Er is om die reden ook gesproken over eventueel twee categoriën te maken, beginners en gevorderden. Als ik het nalees is daar eigenlijk geen beslissing over genomen. Komt waarschijnlijk omdat we er nog niet uit waren cq. zijn hoeveel prijzen er te vergeven zullen zijn. Er is zo ook geopperd een publieksprijs en een juryprijs te doen. En ook het idee om photoshop en foto's in aparte categorien te doen.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik snap waar jullie heenwillen, maar denk je niet dat FOTters niet al een heel grote voorsprong hebben?
althans, ideeën kun je jatten, uitvoering is wat lastiger, als je begrijpt wat ik bedoel
en als ik zie wat er vaak voor resultaten komen, dan is t best moeilijk om je daaraan te meten, vooral als je normaliter niet veel met fotografie bezig bent
sorry hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 07:56 schreef PdeHoog het volgende:
Waarom doet iedereen nou altijd zo moeilijkEr wordt een keer wat leuks georganiseerd en dan begin je over of het allemaal wel eerlijk is dat FOT-ters en niet FOT-ters naar dezelfde prijs dingen.
Laten we nou gewoon eens het leuke van dit alles inzien zonder ons gelijk druk te maken of het wel eerlijk is / gaat.
quote:Op woensdag 19 september 2007 07:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry hoor
t was maar een vraag die ik had
t was juist niet met een negatieve benadering. Juist na de hele discussie bij OUD over hoe ontoegankelijk FOT eigenlijk voor hen is, was ik me aan t afvragen hoe dat juist met bv dit initiatief voorkomen kon worden. maar goed dat is geen discussie die hier thuishoortquote:Op woensdag 19 september 2007 08:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je bent niet de enige die zo reageert of gaat reageren, maar ik vind het altijd zo jammer dat dit soort discussies naar boven komt. Ga gewoon lol hebben en zie waar het schip strand. Het is een wedstrijd en er blijven altijd mensen die meer weten / kunnen dan anderen. Net als met de normale fotowedstrijd.
nooit gedacht dat ik het eens zou zeggen en niet lullig bedoeld, maar bekijk het eens met een positieve insteek ipv gelijk deze negatieve benadering
We zouden het ook zo kunnen doen dat men het op zich zelf bepaalt en als iemand het echt overduidelijk niet goed inschat de organisators de inzending in een andere categorie kunnen doen.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan krijg je weer het punt waar val je onder.
ik kan mezelf echt geen gevorderde noemen, maar kan me wel weer voorstellen dat een beginner weer wel vind dat ik te goed ben. om maar even een voorbeeld te geven.
overigens best een moeilijk punt
ik ben benieuwd wat de echte TRU gelover hiervan vindt... dat is gewoon een vraag hoor, maar beter je mond houden, er is iets opgezet ter bevordering van integratie... alleen een beetje vreemde...quote:Op woensdag 19 september 2007 07:56 schreef PdeHoog het volgende:
Waarom doet iedereen nou altijd zo moeilijkEr wordt een keer wat leuks georganiseerd en dan begin je over of het allemaal wel eerlijk is dat FOT-ters en niet FOT-ters naar dezelfde prijs dingen.
Laten we nou gewoon eens het leuke van dit alles inzien zonder ons gelijk druk te maken of het wel eerlijk is / gaat.
[FOT FB] schiet hier (met camera's) uw modjesquote:Op woensdag 19 september 2007 08:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
t was juist niet met een negatieve benadering. Juist na de hele discussie bij OUD over hoe ontoegankelijk FOT eigenlijk voor hen is, was ik me aan t afvragen hoe dat juist met bv dit initiatief voorkomen kon worden. maar goed dat is geen discussie die hier thuishoort
De echte TRU gelover? Zijn dat mensen zonder humor of relativeringszin?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:07 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat de echte TRU gelover hiervan vindt... dat is gewoon een vraag hoor, maar beter je mond houden, er is iets opgezet ter bevordering van integratie... alleen een beetje vreemde...
beetje zoals een FOTer uitnodigen voor een kwisje over voetbal in SPT...
Als dat jou associatie bij het onderwerp is zou ik niet weten waarom niet. Het is volkomen vrij welke kant je ermee opgaat.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:26 schreef Puckzzz het volgende:
telt zoiets ook??
De Kus:
[afbeelding]
Maar dan zit je weer met IP adressen... Misschien alleen upload mogelijk maken vanav anonieme bronnen zoals bibliotheken?quote:Op woensdag 19 september 2007 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vergeet anonieme inzending!
Of iedereen moet van dezelfde computer uploaden. Op dezelfde tijd, antuurlijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:14 schreef freud het volgende:
[..]
Maar dan zit je weer met IP adressen... Misschien alleen upload mogelijk maken vanav anonieme bronnen zoals bibliotheken?
Thats the spirit (om in TRU termen te spreken)quote:Op woensdag 19 september 2007 21:16 schreef jeans98 het volgende:
LOLLLL
Dat maakt allemaal niet uit.
En soms is de foto van een amateur juist zo mooi omdat zijn 'blik' nog puur is, soms maken de onvolmaaktheden van een foto juist zijn charme.
Maar de pro's komen hier anders wel héél straf uit de hoek.
Toeternitoe, de amateurs gaan er ook voor, ja he!![]()
Lees maar terugquote:Op woensdag 19 september 2007 21:20 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik begrijp het uberhaupt niet. Jullie lijken beide ergens op te reageren, maar ik snap niet helemaal waarop
Ja.quote:
Vanwege deze reactie waar ik het roerend mee eens ben besloot ik om nog eens te benadrukken dat de verdeling FOT en niet-FOT niet altijd zinvol is, en pleitte ik er voor om voorzover nodig dit geheel op een wat grotere schaal te bekijken, teneinde aan de voordelen die een grote site biedt recht te doen, waarbij ik dit alles in één zin heb staan teneinde tegemoet te komen aan onderstaand bezwaar tegen losse korte zinnen, zodat de zinslengte geen gevoelens van hekel meer zal oproepen, hetgeen naar ik aanneem ten goede zal komen aan een inhoudelijk overkomen van deze boodschap.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:56 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:23 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan posts met losse korte zinnen.![]()
Nope, het is een samenzweringquote:Op woensdag 19 september 2007 21:20 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik begrijp het uberhaupt niet. Jullie lijken beide ergens op te reageren, maar ik snap niet helemaal waarop
Of zie ik nu dingen die er niet zijn? wat wel weer cosistent zou zijn
Oversight wannabequote:Op woensdag 19 september 2007 21:23 schreef Vliegvrager het volgende:
<knip>
Ik heb trouwens een hekel aan posts met losse korte zinnen.![]()
alsje het zó gaat brengenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:16 schreef jeans98 het volgende:
LOLLLL
Dat maakt allemaal niet uit.
En soms is de foto van een amateur juist zo mooi omdat zijn 'blik' nog puur is, soms maken de onvolmaaktheden van een foto juist zijn charme.
Maar de pro's komen hier anders wel héél straf uit de hoek.
Toeternitoe, de amateurs gaan er ook voor, ja he!![]()
mijn voeding van de PC was kapot na de vakantie, die had 2 weken blijkbaar aangestaan en is doorgebrand, een 500 Watt professionele stille voeding, in zwart uitgevoerd precies passend in het design van mijn computer maar nu vervangen door een goedkope 550 Watt beige voeding en het werkt!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef iteejer het volgende:
Mensen die het leuk vinden, kunnen meedoen - graag zelfs.
Die kunnen er plezier in hebben, ze kunnen er iets van leren.
Zo geef je als site-onderdeel een stukje meerwaarde aan jezelf.
En dat geldt voor alle richtingen.
Natuurlijk zijn er altijd weer mensen die het er niet mee eens zijn, en zich geisoleerd willen opstellen.
Is natuurlijk hun goed recht.
Maar die zullen steeds vaker ervaren dat FOK! een community is, en dat alle onderdelen in contact met elkaar staan - al is het maar via de naam 'fok'.
Dat kan imo alleen maar goed zijn.
Leken die voor de zoveelste keer 'the obvious' vragen kunnen ook ineens zorgen dat je zelf even anders tegen dingen aan gaat kijken, vanuit een ander kennis- of abstractieniveau.
In zichzelf besloten systemen lopen uiteindelijk vast - dat is overal zo, ook hier.
Daarom kun je dus extra aandacht uit andere hoeken, en zelfs projectmatige samenwerkingen met anderen, ook zien als een kans op nieuwe inspiratie op te doen, nieuwe invalshoeken te ontdekken![]()
quote:
'kay, bedankt voor je uitleg en voor je lange zin, waar ik het verder helemaal mee eens ben.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:37 schreef iteejer het volgende:
[..]
Vanwege deze reactie waar ik het roerend mee eens ben besloot ik om nog eens te benadrukken dat de verdeling FOT en niet-FOT niet altijd zinvol is, en pleitte ik er voor om voorzover nodig dit geheel op een wat grotere schaal te bekijken, teneinde aan de voordelen die een grote site biedt recht te doen, waarbij ik dit alles in één zin heb staan teneinde tegemoet te komen aan onderstaand bezwaar tegen losse korte zinnen, zodat de zinslengte geen gevoelens van hekel meer zal oproepen, hetgeen naar ik aanneem ten goede zal komen aan een inhoudelijk overkomen van deze boodschap.
[..]
Sorry voor mijn verkeerde woordkeuze dan, Puckzzz, ik kijk uit naar jouw bijdrage in dit thema.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]excuseer mijn korte lontje van gisteravond
FOT-ers staan echt niet boven zogenaamde amateurfotografen. er zitten namelijk héél erg weinig professionele fotografen op FOT
in feite zijn we dus bijna allemaal amateurs, alleen hebben sommige iets meer passie voor fotografie.
All your face are belong to usquote:Op donderdag 20 september 2007 14:42 schreef eer-ik het volgende:
mag je hiervoor ook oude foto's gebruiken?
Ik had dit een keer op de foto staan:
snap alleen niet hoe het komt
[afbeelding]
Jezus in een kop espresso!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:09 schreef Re het volgende:
mijn kopje espresso doppio wist precies naar welke muzik ik luisterde...
[afbeelding]
Ja.quote:Op zondag 23 september 2007 22:37 schreef Kamermans het volgende:
is de regel bij deze wedstrijd nou ook zo dat er bewerkt mag worden maar het eindproduct moet wel uit 1 foto bestaat die zelf genomen is?
Geen idee. Ik gok dat deze afkomstig van Senesta. Waar zij deze vandaan heeft is mij niet bekend.quote:Op maandag 24 september 2007 12:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Van wie is deze foto eigenlijk?
ik denk dat onderstaande foto uit meerdere foto's bestaat. Ik heb er geen probleem mee, maar zoals jij het uitlegt zou deze foto afgekeurd moeten worden. Hoe zit dat?quote:
Ik zal het even in 't overleg gooien. Ik ging er persoonlijk van uit dat we ondanks "photoshop-vrij" gewoon de fotowedstrijdregels aanhouden, dus basis = 1 foto. Wellicht had men 't anders in gedachte en wilt men het hier helemaal vrij houden voor nog meer creativiteit. Ik kan het dus ook zomaar fout hebben gehad. Ik ga 't even vragen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik denk dat onderstaande foto uit meerdere foto's bestaat. Ik heb er geen probleem mee, maar zoals jij het uitlegt zou deze foto afgekeurd moeten worden. Hoe zit dat?
[afbeelding]
ik vind het een enorm creatieve foto, maar ik heb wel het gevoel dat het felle rood er zit om slecht shopwerk te verdoezelen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik denk dat onderstaande foto uit meerdere foto's bestaat. Ik heb er geen probleem mee, maar zoals jij het uitlegt zou deze foto afgekeurd moeten worden. Hoe zit dat?
[afbeelding]
Ja, vind ik ook beter in dit thema passen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het liever zien dat meerdere foto's tot één plaatje verwerkt mogen worden.
ik heb daar zo mijn twijfels over, dan wordt het verschil erg groot tussen de mensen die wel en niet met photoshop kunnen omgaan. (niet kwa kwaliteit maar kwa inhoud van de foto)quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het liever zien dat meerdere foto's tot één plaatje verwerkt mogen worden.
mja, dat biedt natuurlijk wel weer kansen voor mensen die de fotografische trucjes niet kennen maar wel een goed idee hebben nietwaar?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:24 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ik heb daar zo mijn twijfels over, dan wordt het verschil erg groot tussen de mensen die wel en niet met photoshop kunnen omgaan. (niet kwa kwaliteit maar kwa inhoud van de foto)
Zo heb je bij alles wel mensen die ergens beter in zijn dan anderen. Ik bekijk het gewoon vanuit mijn perspectief, en bij dit soort dingen denk ik meteen aan doorzichtige mensen (waar ik al twee foto's voor nodig heb, omdat mijn camera gewoon niet goed genoeg is om dat met sluitertijden te doen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:24 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ik heb daar zo mijn twijfels over, dan wordt het verschil erg groot tussen de mensen die wel en niet met photoshop kunnen omgaan. (niet kwa kwaliteit maar kwa inhoud van de foto)
quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
ehm, de basis is nog steeds 1 foto; daar zijn andere stukjes foto aan toegevoegd. Ik zie dat de regel daarmee niet overtreden is:quote:Op dinsdag 25 september 2007 06:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zal het even in 't overleg gooien. Ik ging er persoonlijk van uit dat we ondanks "photoshop-vrij" gewoon de fotowedstrijdregels aanhouden, dus basis = 1 foto. Wellicht had men 't anders in gedachte en wilt men het hier helemaal vrij houden voor nog meer creativiteit. Ik kan het dus ook zomaar fout hebben gehad. Ik ga 't even vragen.
Of de regel is foutief geformuleerd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 06:14 schreef Xilantof het volgende:photoshop-regel-vrij, de basis moet wel uit 1foto bestaan.
Dit doet me helemaal niets.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:57 schreef Kamermans het volgende:
als in "het mysterieuze schip op de bodum van de zee"
klikbaar
[[url=http://members.chello.nl/m.kamermans/Onderwater1-T.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja, al die UFO foto's zijn met meerdere foto's gefabriceerd, dus wil ik het ook wel mogen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 06:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zal het even in 't overleg gooien. Ik ging er persoonlijk van uit dat we ondanks "photoshop-vrij" gewoon de fotowedstrijdregels aanhouden, dus basis = 1 foto. Wellicht had men 't anders in gedachte en wilt men het hier helemaal vrij houden voor nog meer creativiteit. Ik kan het dus ook zomaar fout hebben gehad. Ik ga 't even vragen.
Pannenkoek met copyright?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:04 schreef Sugar het volgende:
Dit is pas echt mysterieus.![]()
![]()
[afbeelding]
die vlekjes dacht ik dat ie op me scherm zatenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:38 schreef Kamermans het volgende:
denk dat die gewoon mee mag doen hoor, het duurt alleen eventjes voordat een modje de foto in het centrale topic zet
.
verder vind ik het donkere vlak recht onder beetje storend. en er zijn een paar donkere vlekjes in de achtergrond die je makkelijk had kunnen wegpoetsen.
hahahaha geweldige soepquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:09 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
mag deze ook mee doen? had um al ingezonden maar zag um er nog niet tussen staan?
portret foto van mijn schoonzus der kid..beetje bewerkt maar in fotosoep
[afbeelding]
dat ga je niet menen!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:26 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
zou een modje mijn foto kunnen verwijderen, blijkt dat mijn schoon familie toch niet zo blij is met mijn creatieve uitspattingen op hun zoontje
.... van je familie moet je het hebben he![]()
Niet alleen de pony, maar ook nog het eenhoorn ideequote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ff de pony van ER geleend
[ afbeelding ]
zal wel weer buiten de regels vallen enzo
hoort toch bij mysterieuze zaken? ik had eerst Pegasus vleugels erop willen plakken maar kon geen mooi plaatje vinden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet alleen de pony, maar ook nog het eenhoorn idee![]()
Psies, ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik in de originele post van deze foto datzelfde idee al had neergezet, dus dat ik ernstig de neiging had er een eenhoorn op te soepen.quote:
Moraal van dit verhaal: voor je een foto van een bekende bewerkt op internet zet, even overleggen? en onbewerkt eigenlijk ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:20 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Moraal van dit verhaal.. photoshop is slecht voor de familie banden?
OK,OK...niet netjes om het niet eerst ff te vragen, maar als ze dan toch meelezen:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:20 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
"Photoshop ruined my life"
yep meen het wel,
Liet ze het gisteravond zien en vonden het toen al mwaaa, en vroegen wrom ik dat niet met mijn eigen kindje kon doen.
Vertelde hun dat ik daar geen mooie grote duidelijke foto van had en die van hun zoontje was dat wel, gisteravond rond 10 voor 12 in de avond werd er nog ff kortaf gebelt dat ik de foto er af moest halen. Vanochtend mail gehad van yoni dat ie maf gemaild werd door ze om de foto er af te halen.
Dus yoni verteld dat ie um wel weg mocht halen.
vervolgens nog 2 boze mailtjes van mijn schoonfamilie gehad dat ie er echt voor vanavond af moest want anders...
Ook zonet nog een telefoontje van ze gehad dat ze toch stiekem wel erg boos waren en dat ze er zelfs al aangesproken werden door mensen van de school van hun kindje en dat dit totaal niet kon.
(wil iedereen uit Oenkerk hier ff zijn hand opsteken ben erg benieuwd wie die mensen zijn met dat bezwaar dan)
En tot zo ver het verhaal van het bewerkte zoontje van de schoonfamilie foto.
Moraal van dit verhaal.. photoshop is slecht voor de familie banden?
To Be Contued
Dat wel, maar die familie reageert wel erg overtrokken zegquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Moraal van dit verhaal: voor je een foto van een bekende bewerkt op internet zet, even overleggen? en onbewerkt eigenlijk ook
Dat dan weer wel ja. Als ik het verhaal zo lees zal het ook voor dit incidentje niet direct een warme en vriendschappelijke relatie geweest zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat wel, maar die familie reageert wel erg overtrokken zeg
de banden met de schoon familie was normaal hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:23 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja. Als ik het verhaal zo lees zal het ook voor dit incidentje niet direct een warme en vriendschappelijke relatie geweest zijn.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:33 schreef Yoni het volgende:
Ennuh psst Onderbroekenpoep, de laatste keer dat ik keek, was ik nog steeds een meisje
dat dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:55 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
als ik er nou een anne geddes achtig iets van had gemaakt dat had het wel geweldig geweest en schattig enz enz? en had het wel gemogen?
Same here... meer zovan: "PS effectje?"quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:29 schreef Re het volgende:
een vage distortion met een vage omlijning
Chuckyquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:34 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
oke nieuwe poging.. met foto van EIGEN kiddo deze keer, dus geen boze schoonfamilie
alleen de vraag is er dan.. welke van de 2?
[ afbeelding ]
of deze?
[ afbeelding ]
en zo ziet mijn mannetje er uit zonder bewerking.. ja de sponsbob tandjes zijn van um zelf![]()
http://i23.tinypic.com/25khlrm.jpg
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:26 schreef Vliegvrager het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet iemand er wat in?
Wow ik kreeg serieus een rillingquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:34 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
oke nieuwe poging.. met foto van EIGEN kiddo deze keer, dus geen boze schoonfamilie
alleen de vraag is er dan.. welke van de 2?
[ afbeelding ]
of deze?
[ afbeelding ]
en zo ziet mijn mannetje er uit zonder bewerking.. ja de sponsbob tandjes zijn van um zelf![]()
http://i23.tinypic.com/25khlrm.jpg
wow, freaky, vooral dat verhaalquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ik zie een heksenkring, rechtsbovenin, in het licht, tussen die twee boomstammen door. Heel mooi!!
Mijne. Op het kerkhof van Cashel in Connemara, Co. Galway Ierland tref je een verschijning aan op de muur. Vooral als de zon erop staat en er een schaduw verschijnt van het highcross(grafzerk) van een door moord om het leven gebrachte koopman. Sommige zeggen dat zijn vrouw het gedaan heeft, en dat ze spijt heeft....
[ afbeelding ]
ik geloof dat ik dat dan maar doe, want dat zegt vooralsnog iedereenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:46 schreef Sugar het volgende:
1 Chanty! Zou ik doen.![]()
![]()
Zeg, vinden jullie mijn foto niet eng ofzo?![]()
![]()
ik vind hem erg tof 14.gifquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:46 schreef Sugar het volgende:
1 Chanty! Zou ik doen.![]()
![]()
Zeg, vinden jullie mijn foto niet eng ofzo?![]()
![]()
neequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
Chantysta je daar nou echt met een masker op te zwaaien met je armen? of een vriendin?
Harry Potter nooit gezien, gelezenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:56 schreef Sugar het volgende:
Hihi, ik moest googlen om te weten wat dat zijn. Maar dat klinkt heul eng.![]()
Echt waar? Wat dan??quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wow, freaky, vooral dat verhaal
\ik zie overigens meerdere dingen op die muur
gave foto zeg.. is ie bewerkt? lijkt net of aan de linkerkant iets uit de muur komt/tegenaandrukt.. staat bol.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:25 schreef Coam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze ingestuurd! Hopelijk komt hij snel bij de rest te staan.
Dankjewel! Nee hij is niet bewerkt, is met een groothoeklens genomen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:49 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
gave foto zeg.. is ie bewerkt? lijkt net of aan de linkerkant iets uit de muur komt/tegenaandrukt.. staat bol.
deed me meteen denken aan een mini serie The lost room.
quote:Op maandag 5 november 2007 14:02 schreef Puckzzz het volgende:
Darkminded - 5
zook2zook - 4
very - 3
coam - 2
druide10 - 1
In ieder geval bedankt voor het complimentquote:Op zondag 4 november 2007 19:09 schreef JanAmsterdamEnzo het volgende:
Geen punten omdat ik het totaal niet mysterieus vind... maar ik wil wel even zeggen, pirke ik vind je foto erg tof !! :--)
Maak je geen zorgen hierover. HEt staat nu op de FOK! frontpage. Ik wens Yoni en Xila veel suc6 met het punten tellen van alle klonen die gebruikt gaan worden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:48 schreef Vliegvrager het volgende:
gestemd.
Benieuwd of het aantal stemmers nog een beetje in de buurt van het aantal inzendingen gaat komen.
t begint opeens te lopen iddquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen hierover. HEt staat nu op de FOK! frontpage. Ik wens Yoni en Xila veel suc6 met het punten tellen van alle klonen die gebruikt gaan worden.![]()
Maak je daar maar niet druk over, indien nodig zal daar op gecontroleerd wordenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen hierover. HEt staat nu op de FOK! frontpage. Ik wens Yoni en Xila veel suc6 met het punten tellen van alle klonen die gebruikt gaan worden.![]()
Betersssssssssssquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:01 schreef Petre het volgende:
[..]
Maak je daar maar niet druk over, indien nodig zal daar op gecontroleerd wordenen met stemmen tellen staan Xil en Yoni niet alleen gelukkig.
In mijn ogen gewoon perfect de sfeer gepakt. Klein beetje zoeken, maar niet teveel zoeken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:58 schreef very het volgende:
zozo..ik zie dat ik heel wat punten heb vergaard inmiddels.
DAnk u allen voor deze stemmen.
nu zelf even stemmen (als de werkdruk het toelaat alle entries te bekijken)
Thx
Mja, je kan het zo gek maken als je wil maar ik heb het even simpel gehouden omdat het toch een inconsistent zooitje is qua in welk formaat er gestemd wordt enzoquote:Op woensdag 7 november 2007 09:22 schreef freud het volgende:
Eigenlijk zou je nog de namen uit het topic met de foto's zelf moeten scannen voor de namen. Dan heb je ook de nul punters. Wel net staaltje PHP trouwens.
Had dr dan een spoilertje omheen gezetquote:Op woensdag 7 november 2007 10:51 schreef Yoni het volgende:
Ik heb de tussenstand verwijderd. Ik waardeer je PHP werk, maar er worden bewust geen tussenstanden gepost tijdens het stemmenIeder is vrij om het voor zichzelf op te tellen als je daar zin in hebt, maar posten is niet gewenst.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 | coam 68 morgil 68 davididb 52 papa_eend 52 Tha_Erik 46 Anethnicpoet 41 tjeerdo 33 zook2zook 32 Tinkerbel_ACC_ 31 illog 29 M42 25 chanty 24 r00d 24 Puckzzz 23 hepp 21 druide10 19 Monkiej 18 powerflux 17 TaLon.NL 17 darkminded 15 OnderbroekenPoep 13 jeans98 12 An24 11 LeeHarveyOswald 10 Sugar 9 Donder9 8 ElizabethR 8 Anne B 7 derct14 7 Diana_meisje 7 Dutchguy 7 big_ble 6 Rembert2 6 TimMer1981 6 V-ivienne 5 Vliegvrager 5 Allan24 4 bayswater 4 Callous 4 hmmmz 4 kvdv 4 ET-2012 3 spellmeista 3 YvY99 3 HuubTuub 2 Petre 2 pirke 2 stimmerx 2 ToT 2 Awareness 1 jpbosk 1 Co76nl 0 Dancin Rhino 0 Danny 0 davidov 0 Dennis69 0 dickjeh 0 Flipper01 0 freud 0 Frumzel 0 Gizleybear 0 Janamsterdamenzo 0 Jethro 0 Kogando 0 mEchant_pEtard 0 metro2005 0 Molurus 0 MP4-XXX 0 niekvanprooijen 0 pepper_961 0 pretty 0 rayp 0 revvie 0 Sebastian_Rooks 0 shakaboem 0 Sjechov 0 Sunxxx 0 Vexicon 0 wiezewazeau 0 Zhe Devilll 0 |
quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:42 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmmm, mysterieuze uitslag....
Ik had perongeluk 3 punten bij allan24 opgeteld ipv bij jou. ik ga het even aanpassen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Das precies wat ik ook dacht. Mijn aantal punten klopt in ieder geval niet![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:04 schreef Papa_Eend het volgende:
* Papa_Eend heeft de smaak te pakken en gaat voor een volgende foto wedstrijd weer doen
Dan is dat mischien per ongeluk vaker gebeurd, want bij de tussenscore van een andere fokker had ik al 15 puntenquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:36 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik had perongeluk 3 punten bij allan24 opgeteld ipv bij jou. ik ga het even aanpassen.
neem dan ook niet zo'n veelgelijkende naam![]()
Dat scriptje heeft een aantal punten voor allan24 aangezien als jouw punten. Maar ik had inderdaat nòg een gegeven punt verkeerd gezien, ik heb nu het hele stemtopic ge-control-F'd naar jouw naam en je komt echt, ook met handmatige natelling, op 11 punten uitquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan is dat mischien per ongeluk vaker gebeurd, want bij de tussenscore van een andere fokker had ik al 15 punten![]()
En dat natuurlijk ook, ik had niet verwacht dat er zoveel creatievelingen zouden meedoenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:48 schreef iteejer het volgende:
De winnaars van harte gefeliciteerd!!
Mijn respect en dank aan alle deelnemers. Schitterende foto's
De vrijmetselarij zit hier achter, zo veel is wel zeker.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan is dat mischien per ongeluk vaker gebeurd, want bij de tussenscore van een andere fokker had ik al 15 punten![]()
Dit is maar de eerste stap, we willen op regelmatige basis en met een brede fok-samenwerking (zowel tussen fora als tussen subsites) dit soort wedstrijden blijven uitschrijven. En hopen er uiteraard op dat er steeds meer mensen mee gaan doenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:32 schreef very het volgende:
waren dit veel deelnemers dan?
Ik ben pas net member van FOK (kom hier al wel langer), en dit was eigenlijk mijn eerste deelname aan iets. Ik vond dat er niet heel veel deelnemers waren. Maargoed....weet niet wat hier het gemiddelde is :p
Nog steeds erg blij met mijn 1e plaats!
Aanschouw jullie nieuwe meesterhaha
j/k
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
De vrijmetselarij zit hier achter, zo veel is wel zeker.![]()
En het grootkapitaal trouwens ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |