ik vind het een enorm creatieve foto, maar ik heb wel het gevoel dat het felle rood er zit om slecht shopwerk te verdoezelen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik denk dat onderstaande foto uit meerdere foto's bestaat. Ik heb er geen probleem mee, maar zoals jij het uitlegt zou deze foto afgekeurd moeten worden. Hoe zit dat?
[afbeelding]
Ja, vind ik ook beter in dit thema passen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het liever zien dat meerdere foto's tot één plaatje verwerkt mogen worden.
ik heb daar zo mijn twijfels over, dan wordt het verschil erg groot tussen de mensen die wel en niet met photoshop kunnen omgaan. (niet kwa kwaliteit maar kwa inhoud van de foto)quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het liever zien dat meerdere foto's tot één plaatje verwerkt mogen worden.
mja, dat biedt natuurlijk wel weer kansen voor mensen die de fotografische trucjes niet kennen maar wel een goed idee hebben nietwaar?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:24 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ik heb daar zo mijn twijfels over, dan wordt het verschil erg groot tussen de mensen die wel en niet met photoshop kunnen omgaan. (niet kwa kwaliteit maar kwa inhoud van de foto)
Zo heb je bij alles wel mensen die ergens beter in zijn dan anderen. Ik bekijk het gewoon vanuit mijn perspectief, en bij dit soort dingen denk ik meteen aan doorzichtige mensen (waar ik al twee foto's voor nodig heb, omdat mijn camera gewoon niet goed genoeg is om dat met sluitertijden te doen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:24 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ik heb daar zo mijn twijfels over, dan wordt het verschil erg groot tussen de mensen die wel en niet met photoshop kunnen omgaan. (niet kwa kwaliteit maar kwa inhoud van de foto)
quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
ehm, de basis is nog steeds 1 foto; daar zijn andere stukjes foto aan toegevoegd. Ik zie dat de regel daarmee niet overtreden is:quote:Op dinsdag 25 september 2007 06:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zal het even in 't overleg gooien. Ik ging er persoonlijk van uit dat we ondanks "photoshop-vrij" gewoon de fotowedstrijdregels aanhouden, dus basis = 1 foto. Wellicht had men 't anders in gedachte en wilt men het hier helemaal vrij houden voor nog meer creativiteit. Ik kan het dus ook zomaar fout hebben gehad. Ik ga 't even vragen.
Of de regel is foutief geformuleerd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 06:14 schreef Xilantof het volgende:photoshop-regel-vrij, de basis moet wel uit 1foto bestaan.
Dit doet me helemaal niets.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:57 schreef Kamermans het volgende:
als in "het mysterieuze schip op de bodum van de zee"
klikbaar
[[url=http://members.chello.nl/m.kamermans/Onderwater1-T.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja, al die UFO foto's zijn met meerdere foto's gefabriceerd, dus wil ik het ook wel mogen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 06:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zal het even in 't overleg gooien. Ik ging er persoonlijk van uit dat we ondanks "photoshop-vrij" gewoon de fotowedstrijdregels aanhouden, dus basis = 1 foto. Wellicht had men 't anders in gedachte en wilt men het hier helemaal vrij houden voor nog meer creativiteit. Ik kan het dus ook zomaar fout hebben gehad. Ik ga 't even vragen.
Pannenkoek met copyright?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:04 schreef Sugar het volgende:
Dit is pas echt mysterieus.![]()
![]()
[afbeelding]
die vlekjes dacht ik dat ie op me scherm zatenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:38 schreef Kamermans het volgende:
denk dat die gewoon mee mag doen hoor, het duurt alleen eventjes voordat een modje de foto in het centrale topic zet
.
verder vind ik het donkere vlak recht onder beetje storend. en er zijn een paar donkere vlekjes in de achtergrond die je makkelijk had kunnen wegpoetsen.
hahahaha geweldige soepquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:09 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
mag deze ook mee doen? had um al ingezonden maar zag um er nog niet tussen staan?
portret foto van mijn schoonzus der kid..beetje bewerkt maar in fotosoep
[afbeelding]
dat ga je niet menen!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:26 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
zou een modje mijn foto kunnen verwijderen, blijkt dat mijn schoon familie toch niet zo blij is met mijn creatieve uitspattingen op hun zoontje
.... van je familie moet je het hebben he![]()
Niet alleen de pony, maar ook nog het eenhoorn ideequote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ff de pony van ER geleend
[ afbeelding ]
zal wel weer buiten de regels vallen enzo
hoort toch bij mysterieuze zaken? ik had eerst Pegasus vleugels erop willen plakken maar kon geen mooi plaatje vinden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet alleen de pony, maar ook nog het eenhoorn idee![]()
Psies, ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik in de originele post van deze foto datzelfde idee al had neergezet, dus dat ik ernstig de neiging had er een eenhoorn op te soepen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |