Thats the spirit (om in TRU termen te spreken)quote:Op woensdag 19 september 2007 21:16 schreef jeans98 het volgende:
LOLLLL
Dat maakt allemaal niet uit.
En soms is de foto van een amateur juist zo mooi omdat zijn 'blik' nog puur is, soms maken de onvolmaaktheden van een foto juist zijn charme.
Maar de pro's komen hier anders wel héél straf uit de hoek.
Toeternitoe, de amateurs gaan er ook voor, ja he!![]()
Lees maar terugquote:Op woensdag 19 september 2007 21:20 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik begrijp het uberhaupt niet. Jullie lijken beide ergens op te reageren, maar ik snap niet helemaal waarop
Ja.quote:
Vanwege deze reactie waar ik het roerend mee eens ben besloot ik om nog eens te benadrukken dat de verdeling FOT en niet-FOT niet altijd zinvol is, en pleitte ik er voor om voorzover nodig dit geheel op een wat grotere schaal te bekijken, teneinde aan de voordelen die een grote site biedt recht te doen, waarbij ik dit alles in één zin heb staan teneinde tegemoet te komen aan onderstaand bezwaar tegen losse korte zinnen, zodat de zinslengte geen gevoelens van hekel meer zal oproepen, hetgeen naar ik aanneem ten goede zal komen aan een inhoudelijk overkomen van deze boodschap.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:56 schreef PdeHoog het volgende:
Waarom doet iedereen nou altijd zo moeilijkEr wordt een keer wat leuks georganiseerd en dan begin je over of het allemaal wel eerlijk is dat FOT-ters en niet FOT-ters naar dezelfde prijs dingen.
Laten we nou gewoon eens het leuke van dit alles inzien zonder ons gelijk druk te maken of het wel eerlijk is / gaat.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:23 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan posts met losse korte zinnen.![]()
Nope, het is een samenzweringquote:Op woensdag 19 september 2007 21:20 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik begrijp het uberhaupt niet. Jullie lijken beide ergens op te reageren, maar ik snap niet helemaal waarop
Of zie ik nu dingen die er niet zijn? wat wel weer cosistent zou zijn
Oversight wannabequote:Op woensdag 19 september 2007 21:23 schreef Vliegvrager het volgende:
<knip>
Ik heb trouwens een hekel aan posts met losse korte zinnen.![]()
alsje het zó gaat brengenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:16 schreef jeans98 het volgende:
LOLLLL
Dat maakt allemaal niet uit.
En soms is de foto van een amateur juist zo mooi omdat zijn 'blik' nog puur is, soms maken de onvolmaaktheden van een foto juist zijn charme.
Maar de pro's komen hier anders wel héél straf uit de hoek.
Toeternitoe, de amateurs gaan er ook voor, ja he!![]()
mijn voeding van de PC was kapot na de vakantie, die had 2 weken blijkbaar aangestaan en is doorgebrand, een 500 Watt professionele stille voeding, in zwart uitgevoerd precies passend in het design van mijn computer maar nu vervangen door een goedkope 550 Watt beige voeding en het werkt!quote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef iteejer het volgende:
Mensen die het leuk vinden, kunnen meedoen - graag zelfs.
Die kunnen er plezier in hebben, ze kunnen er iets van leren.
Zo geef je als site-onderdeel een stukje meerwaarde aan jezelf.
En dat geldt voor alle richtingen.
Natuurlijk zijn er altijd weer mensen die het er niet mee eens zijn, en zich geisoleerd willen opstellen.
Is natuurlijk hun goed recht.
Maar die zullen steeds vaker ervaren dat FOK! een community is, en dat alle onderdelen in contact met elkaar staan - al is het maar via de naam 'fok'.
Dat kan imo alleen maar goed zijn.
Leken die voor de zoveelste keer 'the obvious' vragen kunnen ook ineens zorgen dat je zelf even anders tegen dingen aan gaat kijken, vanuit een ander kennis- of abstractieniveau.
In zichzelf besloten systemen lopen uiteindelijk vast - dat is overal zo, ook hier.
Daarom kun je dus extra aandacht uit andere hoeken, en zelfs projectmatige samenwerkingen met anderen, ook zien als een kans op nieuwe inspiratie op te doen, nieuwe invalshoeken te ontdekken![]()
quote:
'kay, bedankt voor je uitleg en voor je lange zin, waar ik het verder helemaal mee eens ben.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:37 schreef iteejer het volgende:
[..]
Vanwege deze reactie waar ik het roerend mee eens ben besloot ik om nog eens te benadrukken dat de verdeling FOT en niet-FOT niet altijd zinvol is, en pleitte ik er voor om voorzover nodig dit geheel op een wat grotere schaal te bekijken, teneinde aan de voordelen die een grote site biedt recht te doen, waarbij ik dit alles in één zin heb staan teneinde tegemoet te komen aan onderstaand bezwaar tegen losse korte zinnen, zodat de zinslengte geen gevoelens van hekel meer zal oproepen, hetgeen naar ik aanneem ten goede zal komen aan een inhoudelijk overkomen van deze boodschap.
[..]
Sorry voor mijn verkeerde woordkeuze dan, Puckzzz, ik kijk uit naar jouw bijdrage in dit thema.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]excuseer mijn korte lontje van gisteravond
FOT-ers staan echt niet boven zogenaamde amateurfotografen. er zitten namelijk héél erg weinig professionele fotografen op FOT
in feite zijn we dus bijna allemaal amateurs, alleen hebben sommige iets meer passie voor fotografie.
All your face are belong to usquote:Op donderdag 20 september 2007 14:42 schreef eer-ik het volgende:
mag je hiervoor ook oude foto's gebruiken?
Ik had dit een keer op de foto staan:
snap alleen niet hoe het komt
[afbeelding]
Jezus in een kop espresso!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:09 schreef Re het volgende:
mijn kopje espresso doppio wist precies naar welke muzik ik luisterde...
[afbeelding]
Ja.quote:Op zondag 23 september 2007 22:37 schreef Kamermans het volgende:
is de regel bij deze wedstrijd nou ook zo dat er bewerkt mag worden maar het eindproduct moet wel uit 1 foto bestaat die zelf genomen is?
Geen idee. Ik gok dat deze afkomstig van Senesta. Waar zij deze vandaan heeft is mij niet bekend.quote:Op maandag 24 september 2007 12:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Van wie is deze foto eigenlijk?
ik denk dat onderstaande foto uit meerdere foto's bestaat. Ik heb er geen probleem mee, maar zoals jij het uitlegt zou deze foto afgekeurd moeten worden. Hoe zit dat?quote:
Ik zal het even in 't overleg gooien. Ik ging er persoonlijk van uit dat we ondanks "photoshop-vrij" gewoon de fotowedstrijdregels aanhouden, dus basis = 1 foto. Wellicht had men 't anders in gedachte en wilt men het hier helemaal vrij houden voor nog meer creativiteit. Ik kan het dus ook zomaar fout hebben gehad. Ik ga 't even vragen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik denk dat onderstaande foto uit meerdere foto's bestaat. Ik heb er geen probleem mee, maar zoals jij het uitlegt zou deze foto afgekeurd moeten worden. Hoe zit dat?
[afbeelding]
ik vind het een enorm creatieve foto, maar ik heb wel het gevoel dat het felle rood er zit om slecht shopwerk te verdoezelen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik denk dat onderstaande foto uit meerdere foto's bestaat. Ik heb er geen probleem mee, maar zoals jij het uitlegt zou deze foto afgekeurd moeten worden. Hoe zit dat?
[afbeelding]
Ja, vind ik ook beter in dit thema passen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het liever zien dat meerdere foto's tot één plaatje verwerkt mogen worden.
ik heb daar zo mijn twijfels over, dan wordt het verschil erg groot tussen de mensen die wel en niet met photoshop kunnen omgaan. (niet kwa kwaliteit maar kwa inhoud van de foto)quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het liever zien dat meerdere foto's tot één plaatje verwerkt mogen worden.
mja, dat biedt natuurlijk wel weer kansen voor mensen die de fotografische trucjes niet kennen maar wel een goed idee hebben nietwaar?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:24 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ik heb daar zo mijn twijfels over, dan wordt het verschil erg groot tussen de mensen die wel en niet met photoshop kunnen omgaan. (niet kwa kwaliteit maar kwa inhoud van de foto)
Zo heb je bij alles wel mensen die ergens beter in zijn dan anderen. Ik bekijk het gewoon vanuit mijn perspectief, en bij dit soort dingen denk ik meteen aan doorzichtige mensen (waar ik al twee foto's voor nodig heb, omdat mijn camera gewoon niet goed genoeg is om dat met sluitertijden te doen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:24 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ik heb daar zo mijn twijfels over, dan wordt het verschil erg groot tussen de mensen die wel en niet met photoshop kunnen omgaan. (niet kwa kwaliteit maar kwa inhoud van de foto)
quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
ehm, de basis is nog steeds 1 foto; daar zijn andere stukjes foto aan toegevoegd. Ik zie dat de regel daarmee niet overtreden is:quote:Op dinsdag 25 september 2007 06:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zal het even in 't overleg gooien. Ik ging er persoonlijk van uit dat we ondanks "photoshop-vrij" gewoon de fotowedstrijdregels aanhouden, dus basis = 1 foto. Wellicht had men 't anders in gedachte en wilt men het hier helemaal vrij houden voor nog meer creativiteit. Ik kan het dus ook zomaar fout hebben gehad. Ik ga 't even vragen.
Of de regel is foutief geformuleerd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 06:14 schreef Xilantof het volgende:photoshop-regel-vrij, de basis moet wel uit 1foto bestaan.
Dit doet me helemaal niets.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:57 schreef Kamermans het volgende:
als in "het mysterieuze schip op de bodum van de zee"
klikbaar
[[url=http://members.chello.nl/m.kamermans/Onderwater1-T.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja, al die UFO foto's zijn met meerdere foto's gefabriceerd, dus wil ik het ook wel mogen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 06:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zal het even in 't overleg gooien. Ik ging er persoonlijk van uit dat we ondanks "photoshop-vrij" gewoon de fotowedstrijdregels aanhouden, dus basis = 1 foto. Wellicht had men 't anders in gedachte en wilt men het hier helemaal vrij houden voor nog meer creativiteit. Ik kan het dus ook zomaar fout hebben gehad. Ik ga 't even vragen.
Pannenkoek met copyright?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:04 schreef Sugar het volgende:
Dit is pas echt mysterieus.![]()
![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |