die vlekjes dacht ik dat ie op me scherm zatenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:38 schreef Kamermans het volgende:
denk dat die gewoon mee mag doen hoor, het duurt alleen eventjes voordat een modje de foto in het centrale topic zet
.
verder vind ik het donkere vlak recht onder beetje storend. en er zijn een paar donkere vlekjes in de achtergrond die je makkelijk had kunnen wegpoetsen.
hahahaha geweldige soepquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:09 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
mag deze ook mee doen? had um al ingezonden maar zag um er nog niet tussen staan?
portret foto van mijn schoonzus der kid..beetje bewerkt maar in fotosoep
[afbeelding]
dat ga je niet menen!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:26 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
zou een modje mijn foto kunnen verwijderen, blijkt dat mijn schoon familie toch niet zo blij is met mijn creatieve uitspattingen op hun zoontje
.... van je familie moet je het hebben he![]()
Niet alleen de pony, maar ook nog het eenhoorn ideequote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ff de pony van ER geleend
[ afbeelding ]
zal wel weer buiten de regels vallen enzo
hoort toch bij mysterieuze zaken? ik had eerst Pegasus vleugels erop willen plakken maar kon geen mooi plaatje vinden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet alleen de pony, maar ook nog het eenhoorn idee![]()
Psies, ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik in de originele post van deze foto datzelfde idee al had neergezet, dus dat ik ernstig de neiging had er een eenhoorn op te soepen.quote:
Moraal van dit verhaal: voor je een foto van een bekende bewerkt op internet zet, even overleggen? en onbewerkt eigenlijk ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:20 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Moraal van dit verhaal.. photoshop is slecht voor de familie banden?
OK,OK...niet netjes om het niet eerst ff te vragen, maar als ze dan toch meelezen:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:20 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
"Photoshop ruined my life"
yep meen het wel,
Liet ze het gisteravond zien en vonden het toen al mwaaa, en vroegen wrom ik dat niet met mijn eigen kindje kon doen.
Vertelde hun dat ik daar geen mooie grote duidelijke foto van had en die van hun zoontje was dat wel, gisteravond rond 10 voor 12 in de avond werd er nog ff kortaf gebelt dat ik de foto er af moest halen. Vanochtend mail gehad van yoni dat ie maf gemaild werd door ze om de foto er af te halen.
Dus yoni verteld dat ie um wel weg mocht halen.
vervolgens nog 2 boze mailtjes van mijn schoonfamilie gehad dat ie er echt voor vanavond af moest want anders...
Ook zonet nog een telefoontje van ze gehad dat ze toch stiekem wel erg boos waren en dat ze er zelfs al aangesproken werden door mensen van de school van hun kindje en dat dit totaal niet kon.
(wil iedereen uit Oenkerk hier ff zijn hand opsteken ben erg benieuwd wie die mensen zijn met dat bezwaar dan)
En tot zo ver het verhaal van het bewerkte zoontje van de schoonfamilie foto.
Moraal van dit verhaal.. photoshop is slecht voor de familie banden?
To Be Contued
Dat wel, maar die familie reageert wel erg overtrokken zegquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Moraal van dit verhaal: voor je een foto van een bekende bewerkt op internet zet, even overleggen? en onbewerkt eigenlijk ook
Dat dan weer wel ja. Als ik het verhaal zo lees zal het ook voor dit incidentje niet direct een warme en vriendschappelijke relatie geweest zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat wel, maar die familie reageert wel erg overtrokken zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |