TRU, so TRUquote:Op maandag 17 september 2007 21:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor een echt effect is het wenselijk dat de foto er amateuristisch en niet scherp uitziet.
quote:Op maandag 17 september 2007 22:14 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik stel dan ook voor -en heb de daad bij het woord gevoegd- om alle foto's in de andere twee topics te plaatsen en hier zweverig te gaan delibreren over de mysteriën in het leven. Dit in het kader van het maximeren van entropie.
Dat doen ze volgens mij nergens, je krijgt altijd wel een witte rand die je met afsnijden.Ik heb mijn 6x6 negatieven in Leiden laten afdrukken en die deden dat op dezelfde manier.quote:Op maandag 17 september 2007 22:47 schreef prupke het volgende:
foto hebben we nog niet omdat er in dit dorp niemand is (blijkbaar ) die een negatief van 6x6 kan afdrukken naar 50x 50 ......
zou kunnen, bij de hema vonden ze dat een 6X6 wel op 50X75 cm past als je hem op blaastquote:Op maandag 17 september 2007 22:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat doen ze volgens mij nergens, je krijgt altijd wel een witte rand die je met afsnijden.Ik heb mijn 6x6 negatieven in Leiden laten afdrukken en die deden dat op dezelfde manier.
BNW = Brave New Worldquote:Op maandag 17 september 2007 21:54 schreef Shark.Bait het volgende:
overigens is imo een magische foto, zoals ik hierboven neerzette, makkelijker te maken imo dan een voor BNW (toch maar eens uit gaan zoeken WTF BNW betekent) -conspiracy foto's enzo.
Ah, tx. Gave fotoquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
BNW = Brave New World
Titel slaat op een boek van Huxley over een toekomstige wereld waarin mensen met behulp van technologie een zogenaamde ideale wereld hebben geschapen. Het enige wat ze ervoor hebben hoeven doen is hun menselijkheid opgeven.
En het was een mooiere naam dan "Conspiracy Forum"
Je kunt dus ook richting zoiets denken http://i5.tinypic.com/4trkigo.jpg
quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:58 schreef HMaster-II het volgende:
Cool.... Zit alleen erg op vakantie in oktober.... Dit verkleind de mogelijkheden weer.
Jij hebt toch net zo'n zweverige foto gemaakt tijdens de laatste FOT meet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
tof idee!!
We willen een soort samenwerken. 't Is geinspireerd van een andere wedstrijd (link ben ik even kwijt) waarin gevraagd wordt naar foto's van mysterieuze zaken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:28 schreef Re het volgende:
ik begrijp de bedoeling van dit geheel niet helemaal
moeten TRU en BNWers zich gaan meten met FOTers? of moeten FOTers leuke nepplaatjes gaan maken van dingen waar TRU/BNWers in geloven?
levert natuurlijk wel leuke platen op hoor
Nee allemaal samen, een open wedstrijd waar iedereen aan mee mag doenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:28 schreef Re het volgende:
ik begrijp de bedoeling van dit geheel niet helemaal
moeten TRU en BNWers zich gaan meten met FOTers?
http://wiki.fok.nl/index.php/Het_Solse_Gatquote:Op woensdag 19 september 2007 06:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
was er ook niet iets met een kuil in het bos?
ik snap waar jullie heenwillen, maar denk je niet dat FOTters niet al een heel grote voorsprong hebben?quote:Op woensdag 19 september 2007 06:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee allemaal samen, een open wedstrijd waar iedereen aan mee mag doen![]()
Tegen elkaar zou ook oneerlijk zijn. Dan had FOT immers geen schijn van kans.
Yep is waar. Er is om die reden ook gesproken over eventueel twee categoriën te maken, beginners en gevorderden. Als ik het nalees is daar eigenlijk geen beslissing over genomen. Komt waarschijnlijk omdat we er nog niet uit waren cq. zijn hoeveel prijzen er te vergeven zullen zijn. Er is zo ook geopperd een publieksprijs en een juryprijs te doen. En ook het idee om photoshop en foto's in aparte categorien te doen.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik snap waar jullie heenwillen, maar denk je niet dat FOTters niet al een heel grote voorsprong hebben?
althans, ideeën kun je jatten, uitvoering is wat lastiger, als je begrijpt wat ik bedoel
en als ik zie wat er vaak voor resultaten komen, dan is t best moeilijk om je daaraan te meten, vooral als je normaliter niet veel met fotografie bezig bent
sorry hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 07:56 schreef PdeHoog het volgende:
Waarom doet iedereen nou altijd zo moeilijkEr wordt een keer wat leuks georganiseerd en dan begin je over of het allemaal wel eerlijk is dat FOT-ters en niet FOT-ters naar dezelfde prijs dingen.
Laten we nou gewoon eens het leuke van dit alles inzien zonder ons gelijk druk te maken of het wel eerlijk is / gaat.
quote:Op woensdag 19 september 2007 07:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry hoor
t was maar een vraag die ik had
t was juist niet met een negatieve benadering. Juist na de hele discussie bij OUD over hoe ontoegankelijk FOT eigenlijk voor hen is, was ik me aan t afvragen hoe dat juist met bv dit initiatief voorkomen kon worden. maar goed dat is geen discussie die hier thuishoortquote:Op woensdag 19 september 2007 08:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je bent niet de enige die zo reageert of gaat reageren, maar ik vind het altijd zo jammer dat dit soort discussies naar boven komt. Ga gewoon lol hebben en zie waar het schip strand. Het is een wedstrijd en er blijven altijd mensen die meer weten / kunnen dan anderen. Net als met de normale fotowedstrijd.
nooit gedacht dat ik het eens zou zeggen en niet lullig bedoeld, maar bekijk het eens met een positieve insteek ipv gelijk deze negatieve benadering
We zouden het ook zo kunnen doen dat men het op zich zelf bepaalt en als iemand het echt overduidelijk niet goed inschat de organisators de inzending in een andere categorie kunnen doen.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan krijg je weer het punt waar val je onder.
ik kan mezelf echt geen gevorderde noemen, maar kan me wel weer voorstellen dat een beginner weer wel vind dat ik te goed ben. om maar even een voorbeeld te geven.
overigens best een moeilijk punt
ik ben benieuwd wat de echte TRU gelover hiervan vindt... dat is gewoon een vraag hoor, maar beter je mond houden, er is iets opgezet ter bevordering van integratie... alleen een beetje vreemde...quote:Op woensdag 19 september 2007 07:56 schreef PdeHoog het volgende:
Waarom doet iedereen nou altijd zo moeilijkEr wordt een keer wat leuks georganiseerd en dan begin je over of het allemaal wel eerlijk is dat FOT-ters en niet FOT-ters naar dezelfde prijs dingen.
Laten we nou gewoon eens het leuke van dit alles inzien zonder ons gelijk druk te maken of het wel eerlijk is / gaat.
[FOT FB] schiet hier (met camera's) uw modjesquote:Op woensdag 19 september 2007 08:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
t was juist niet met een negatieve benadering. Juist na de hele discussie bij OUD over hoe ontoegankelijk FOT eigenlijk voor hen is, was ik me aan t afvragen hoe dat juist met bv dit initiatief voorkomen kon worden. maar goed dat is geen discussie die hier thuishoort
De echte TRU gelover? Zijn dat mensen zonder humor of relativeringszin?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:07 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat de echte TRU gelover hiervan vindt... dat is gewoon een vraag hoor, maar beter je mond houden, er is iets opgezet ter bevordering van integratie... alleen een beetje vreemde...
beetje zoals een FOTer uitnodigen voor een kwisje over voetbal in SPT...
Als dat jou associatie bij het onderwerp is zou ik niet weten waarom niet. Het is volkomen vrij welke kant je ermee opgaat.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:26 schreef Puckzzz het volgende:
telt zoiets ook??
De Kus:
[afbeelding]
Maar dan zit je weer met IP adressen... Misschien alleen upload mogelijk maken vanav anonieme bronnen zoals bibliotheken?quote:Op woensdag 19 september 2007 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vergeet anonieme inzending!
Of iedereen moet van dezelfde computer uploaden. Op dezelfde tijd, antuurlijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:14 schreef freud het volgende:
[..]
Maar dan zit je weer met IP adressen... Misschien alleen upload mogelijk maken vanav anonieme bronnen zoals bibliotheken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |