quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:42 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmmm, mysterieuze uitslag....
Ik had perongeluk 3 punten bij allan24 opgeteld ipv bij jou. ik ga het even aanpassen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Das precies wat ik ook dacht. Mijn aantal punten klopt in ieder geval niet![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:04 schreef Papa_Eend het volgende:
* Papa_Eend heeft de smaak te pakken en gaat voor een volgende foto wedstrijd weer doen
Dan is dat mischien per ongeluk vaker gebeurd, want bij de tussenscore van een andere fokker had ik al 15 puntenquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:36 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik had perongeluk 3 punten bij allan24 opgeteld ipv bij jou. ik ga het even aanpassen.
neem dan ook niet zo'n veelgelijkende naam![]()
Dat scriptje heeft een aantal punten voor allan24 aangezien als jouw punten. Maar ik had inderdaat nòg een gegeven punt verkeerd gezien, ik heb nu het hele stemtopic ge-control-F'd naar jouw naam en je komt echt, ook met handmatige natelling, op 11 punten uitquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan is dat mischien per ongeluk vaker gebeurd, want bij de tussenscore van een andere fokker had ik al 15 punten![]()
En dat natuurlijk ook, ik had niet verwacht dat er zoveel creatievelingen zouden meedoenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:48 schreef iteejer het volgende:
De winnaars van harte gefeliciteerd!!
Mijn respect en dank aan alle deelnemers. Schitterende foto's
De vrijmetselarij zit hier achter, zo veel is wel zeker.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan is dat mischien per ongeluk vaker gebeurd, want bij de tussenscore van een andere fokker had ik al 15 punten![]()
Dit is maar de eerste stap, we willen op regelmatige basis en met een brede fok-samenwerking (zowel tussen fora als tussen subsites) dit soort wedstrijden blijven uitschrijven. En hopen er uiteraard op dat er steeds meer mensen mee gaan doenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:32 schreef very het volgende:
waren dit veel deelnemers dan?
Ik ben pas net member van FOK (kom hier al wel langer), en dit was eigenlijk mijn eerste deelname aan iets. Ik vond dat er niet heel veel deelnemers waren. Maargoed....weet niet wat hier het gemiddelde is :p
Nog steeds erg blij met mijn 1e plaats!
Aanschouw jullie nieuwe meesterhaha
j/k
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
De vrijmetselarij zit hier achter, zo veel is wel zeker.![]()
En het grootkapitaal trouwens ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |