ik vind hem erg tof 14.gifquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:46 schreef Sugar het volgende:
1 Chanty! Zou ik doen.![]()
![]()
Zeg, vinden jullie mijn foto niet eng ofzo?![]()
![]()
neequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
Chantysta je daar nou echt met een masker op te zwaaien met je armen? of een vriendin?
Harry Potter nooit gezien, gelezenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:56 schreef Sugar het volgende:
Hihi, ik moest googlen om te weten wat dat zijn. Maar dat klinkt heul eng.![]()
Echt waar? Wat dan??quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wow, freaky, vooral dat verhaal
\ik zie overigens meerdere dingen op die muur
gave foto zeg.. is ie bewerkt? lijkt net of aan de linkerkant iets uit de muur komt/tegenaandrukt.. staat bol.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:25 schreef Coam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze ingestuurd! Hopelijk komt hij snel bij de rest te staan.
Dankjewel! Nee hij is niet bewerkt, is met een groothoeklens genomen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:49 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
gave foto zeg.. is ie bewerkt? lijkt net of aan de linkerkant iets uit de muur komt/tegenaandrukt.. staat bol.
deed me meteen denken aan een mini serie The lost room.
quote:Op maandag 5 november 2007 14:02 schreef Puckzzz het volgende:
Darkminded - 5
zook2zook - 4
very - 3
coam - 2
druide10 - 1
In ieder geval bedankt voor het complimentquote:Op zondag 4 november 2007 19:09 schreef JanAmsterdamEnzo het volgende:
Geen punten omdat ik het totaal niet mysterieus vind... maar ik wil wel even zeggen, pirke ik vind je foto erg tof !! :--)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |