Ik heb dit niet verzonnen, dat deden die belspelletjes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:18 schreef Elseetje het volgende:
Je moet niet zulke moeilijke TT's maken hoor.
Ik verbaas me er eigenlijk niet over. Communicatietechnisch zitten die belspelletjes namelijk perfect in elkaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik heb me altijd al verbaast waarom mensen de moeite nemen te SMS\'sen als er gevraagd wordt naar een bekende TV-serie en er in de vraagbalk onderin "CS.: M..mi" staat. Zoiets kan toch alleen maar oplichterij zijn?
Je vergeet 1 kolom.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:27 schreef Fastmatti het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, het neemt irritante vormen aan. Vraag me af of dat door de nieuwe layout komt. Want drukker is het niet geworden.quote:
kleurstelling ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:47 schreef Autodidact het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=dRPnBs8KCAwquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:05 schreef Fastmatti het volgende:
We're gonna win
Don't wanna be a loser - gonna win
Cuz winnin' really is the only thing
Get out of the way we're comin' in
If ya wanna fight just step inside the ring
Does anybody wanna take a swing?
It's gotta be all or nothing
Oh we're gonna be the champions
Ya we're goin' all the way - we're gonna win win
We're gonna win
Forget about a draw - we're gonna score
And then we're gonna get a few more
Maybe another one just to be sure
We'll make ya look just like an amateur
Until the final whistle it's a war
And then we're gonna pick ya off the floor
We wanna hear the crowd really roar
Ya - we're comin' in we're gonna win win
We're gonna win - we wanna win
Cuz number one is everything
We're gonna win - we wanna win
We're gonna be the champions
We're gonna win
![]()
http://youtube.com/watch?v=N0D-boeOCG0quote:MacArthur's Park is melting in the dark
All the sweet, green icing flowing down
Someone left the cake out in the rain
I don't think that I can take it
'Cause it took so long to bake it
And I'll never have that recipe again
Oh, no!
Wat een mongolen. Zeker wel uitkering vangen he?quote:
Die zijn in de ban van fok. Hoezo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waar zijn pjo en aoristus?
Dat en Vomitorium Gallery.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn helden. Dat noem ik nou kunst.
Die kale met z'n hakbijl werkte in een gevangenis met jongeren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat een mongolen. Zeker wel uitkering vangen he?
Jij hebt pjo iets aangenaaid. Slappe mods op POL.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die zijn in de ban van fok. Hoezo.
Gesponserd door Henri?quote:
Mods kunnen niet bannen, dat zou je inmiddels moeten weten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij hebt pjo iets aangenaaid. Slappe mods op POL.
Te weinig gekregen dus.quote:
Nah, misschien. Ik heb er meer voor gekregen dan ik als doel had gesteld. Bovendien heb ik al een andere woning gekocht, dus dit komt wel goed uitquote:
Goed lezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen, dat zou je inmiddels moeten weten.
Je moet voor jezelf eens afvragen wat het eerste liedje was wat je hoorde (of wat je kan herinneren). Voor zover ik weet is dit de mijne:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=dRPnBs8KCAw
Niet slecht![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:52 schreef Reya het volgende:
Nobelprijs natuurkunde naar Fert en Grünberg
Ik dacht even...
Blz. 67 http://www.aivd.nl/conten(...)aivdradicaledawa.pdfquote:Een actie van strategische beleidsbeïnvloeding werd geregisseerd door de onder 2.2
genoemde Tilburgse salafitische moskee. Toonaangevende personen binnen deze moskee
bleken de drijvende kracht achter de radicalisering en publieke uiting hiervan van een
Utrechtse VMBO-docente. Deze docente was in het najaar van 2006 ontslagen nadat zij
haar schooldirectie te kennen had gegeven mannen niet langer meer de hand te willen
schudden. Hieruit is veel media-aandacht, een zaak bij de Commissie Gelijke Behandeling
(die de docente in het gelijk stelde) en een rechtszaak (waarbij de school in het gelijk werd
gesteld) voortgevloeid. Vanuit de Tilburgse moskee is deze docente tijdens het gehele
traject inhoudelijk aangestuurd en zag men hierin een verdere opmaat tot het invoeren van
ultraorthodoxe islamitische leef- en gedragsregels in Nederland.
Schokkendquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:29 schreef Klopkoek het volgende:
Vreemd dat de media dit nog niet is opgevallen want dit is tamelijk schandalig en schokkend. Dat zo makkelijk een stelletje extremisten de politieke agenda kunnen sturen!
Tsja, de slinkse bejaarden van de de oude media hebben nog immer totaal geen benul wat ze aanmoeten met het einde der multicul.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:29 schreef Klopkoek het volgende:
Die rel van vorig jaar over de docente in Tilburg die weigerde mannen de hand te schudden (waarop vervolgens Verdonk opperde de Comissie Gelijke Behandeling af te schaffen) blijkt nu ingestoken te zijn door de salafistische beweging!![]()
[..]
Blz. 67 http://www.aivd.nl/conten(...)aivdradicaledawa.pdf
Vreemd dat de media dit nog niet is opgevallen want dit is tamelijk schandalig en schokkend. Dat zo makkelijk een stelletje extremisten de politieke agenda kunnen sturen!
hehehehquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:52 schreef Autodidact het volgende:
Voor geïnteresseerden; dadelijk Cees Dekker (een natuurkundige die iets van biologie meent te weten) bij Knevel.
Cees Dekker die zichzelf belachelijk maakt
Vind ik wel een leuk nummer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je moet voor jezelf eens afvragen wat het eerste liedje was wat je hoorde (of wat je kan herinneren). Voor zover ik weet is dit de mijne:
http://youtube.com/watch?v=v2qtMAqelSg
![]()
Kijk naar Balkenende en dan naar Sabine Uitslag. Dan 3 personen verder naar links. De jongen met het donkerblonde haar en de dichtgeknoopte witte blouse ben ik. Mijn bril is net niet zichtbaar (dat is de pest met een montuurloos model, op een afstand zie je die niet meer). Je ziet nog net dat ik nogal geforceerd probeer te glimlachen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:27 schreef Jurgen21 het volgende:
Hé Wolffenstein, waar sta jij op die foto van de Zomerschool in het vandaag bezorgde CDA-magazine?![]()
Ik had Homer Simpson verwacht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=N0D-boeOCG0
Jurgen21 is het met mij eens?? Ik was het vanmiddag eens met Autodidact?? Volgens mij heb ik koorts ofzo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Hier ben ik het 3000% mee eens. De scheiding van kerk en staat heeft namelijk nul komma nul te maken met de geloofsovertuiging van volksvertegenwoordigers of politieke partijen.
Pic?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kijk naar Balkenende en dan naar Sabine Uitslag. Dan 3 personen verder naar links. De jongen met het donkerblonde haar en de dichtgeknoopte witte blouse ben ik. Mijn bril is net niet zichtbaar (dat is de pest met een montuurloos model, op een afstand zie je die niet meer). Je ziet nog net dat ik nogal geforceerd probeer te glimlachen.
http://thinkprogress.org/2007/10/09/savage-cheney/quote:Decades later, Bush’s legal team used their first meeting in January 2001 — nine months before 9/11 — to map out a plan to expand presidential authority. According to Savage, who appeared on C-SPAN’s Washington Journal this morning, Cheney was looking for a moment to “seize” power in the weeks before 9/11:
We are going to expand presidential power in any way we can. This was discussed in January 2001 at the first meeting of the White House legal team after the inauguration, long before 9/11. If an opportunity arises to expand presidential prerogatives, you will seize it.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://thinkprogress.org/2007/10/09/savage-cheney/
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:48 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jurgen21 is het met mij eens?? Ik was het vanmiddag eens met Autodidact?? Volgens mij heb ik koorts ofzo.
quote:Voor eigen Erf
Onze kassiers op de wegen beroofd;
Aan ouden van dagen op klaarlichte dag
Hun tasje met spaargeld ontrukt;
Onze roomblanke dochters onteerd.
Waarheen, mijn Vaderland?
O Nederland, ontwaak!
Gooi al dat zwarte tuig er uit:
Ons land voor ons!
Op, naar de Blanke macht!
Bohler is Eerste Kamerlid, maar bepaalt haar nering het beleid van GL? Waar was Wilders, waar was Verdonk, die sterk sympathiseren met Hrsi Ali en waarvan de eerste ook bewaakt moet worden? Of was het bij Wilders weer het arbeideristische argument van de kosten?quote:
Akkoord, daar zit wat in.quote:2 De TK is TERECHT Ayaan H.A. kots en kots beu. En dat ben ik ook. Ze roept de problemen over haarzelf af. Ze heeft teveel op de overheid geleund, ze WIST dat het tijdelijk was. En was al twee keer over het hart gestreken . Het houdt echt een keer op.
[..]
Nee, kun je niet gelijk stellen, Bolkestein sprak in \'91 toen de samenleving nog niet was gepolariseerd op dit punt. Hij nam later afstand van Fortuyn (met hem zouden wij een pleefuguur slaan) en toen Hirsi Ali in de kamer zat was hij zo wat weer ambteloos burger. Als hij na 2001 had gezegd wat hij in \'91 had gezegd, had ook hij wrs problemen ondervonden. Vergeet ook niet dat veel bedreigingen wrs ook via internet worden geuit, in \'91 hadden we dit geweldige medium nog niet.quote:Elke dode is er een teveel. Maar als de overheid te scheutig wordt met het in bescherming nemen van degelijke projectielen, dan komen er steeds meer.
Ze denken dat ze van alles kunnen roepen en misbruiken het recht op vrije meningsuiting. Met de wetenschap dat de overheid ze dan in bescherming moeten nemen.
Dat vind ik de omgekeerde wereld.
Het probleem is dus politici en opiniemakers die hun vak niet verstaan.(Bolkestein had destijds als enige ook een forse opinie. Maar dat was een prof die zijn vak wel verstond en behoefde geen beveiliging).
Reve.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:07 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb je gespot Wolffenstein. Glimlachen op een foto gaat mij ook altijd slecht af![]()
Ik duik nu mijn nest in, want ik moet morgen vroeg naar de Uni. Als toegift nog een Reve voor jullie![]()
[..]
Ik geloof het meteen, dat hij een goede prof is...maar een integere bioloog heult niet met ID. Voor hem best klote dat publicaties ook op internet bewaard blijvenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:42 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
heheheh, schoenmaker blijf bij je leest inderdaad.
Overigens geldt hetzelfde natuurlijk voor die Herman Philipse. En weet ik uit ervaring dat Cees Dekker een geweldige prof is, die ook het biologische deel goed kan uitleggen. Heb zelf ook nog les van hem gehad (Biophysics) en een korte tijd in z'n groep rondgelopen.
Mijn 'wetenschappelijke onderbuik'quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:11 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik geloof het meteen, dat hij een goede prof is...maar een integere bioloog heult niet met ID.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:11 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik geloof het meteen, dat hij een goede prof is...maar een integere bioloog heult niet met ID. Voor hem best klote dat publicaties ook op internet bewaard blijven.
quote:ID heeft tevens een waardevolle rol als lastige luis
in de pels van het darwinisme, door het kritisch uitdagen van
evolutionaire claims en scenario’s, waardoor – geheel in stijl – de
zwakkere zullen worden weggewied en de sterkere in kracht zullen winnen.
Ik denk dat darwinistische evolutie op de lange termijn sterker
onderbouwd zou kunnen worden door de uitdagingen van ID, hoewel
waarschijnlijk met wat bescheidener claims en een nauwkeuriger scheiding van wetenschap en metafysica.
Niet onwetenschappelijk; pseudo-skeptisch, alhoewel ik kan begrijpen dat na paar keer discussiëren de koek op is. Overigens zegt Dekker dat de vragen en uitdagingen die creationisten betekenen voor de Darwinisten ervoor zou kunnen zorgen dat het Darwinisme beter gefundeerd zou kunnen worden. Mijn vraag: is het wel een creationist???quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:19 schreef TomTancr3do het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat mensen die ID op voorhand als theorie al afwijzen, zelf behoorlijk onwetenschappelijk bezig zijn. Magoed, da's slechts mijn bescheiden mening.
Klopt. Maar het is al lang niet meer op voorhand. Het is op sterven na dood.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:19 schreef TomTancr3do het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat mensen die ID op voorhand als theorie al afwijzen, zelf behoorlijk onwetenschappelijk bezig zijn. Magoed, da's slechts mijn bescheiden mening.
Ik denk het wel, stiekem. Maar ook een realist. Dan krijg je dit nogal schizofreen aandoende gedrag.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
Mijn vraag: is het wel een creationist???
Ow oké. Dat wist ik niet. Zoals gezegd ben ik er niet zo in thuis.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:25 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is al lang niet meer op voorhand. Het is op sterven na dood.
Ja, grappige is dat de traditionele katholiek Kenneth Miller het wetenschappelijk heeft onderuitgehaald. Nou ja, ID heeft eigenlijk geen wetenschap geleverd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:28 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Ow oké. Dat wist ik niet. Zoals gezegd ben ik er niet zo in thuis.
Mja, het is maar wat je keihard noemt. De evolutietheorie bestaat eigenlijk enkel uit erfbaarheid, variatie en selectie. Dat zijn bewijsbare concepten die onherroepelijk tot evolutie leiden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:28 schreef TomTancr3do het volgende:
Maar is die evolutietheorie dan al eens keihard bewezen? Want dat laatste lijkt me toch vrij moeilijk voor deze specifieke theorie. Het is ook niet echt iets dat je even simpel in formules kunt vatten en kunt bewijzen met een relatief simpel experiment.
Zo zie ik het dus ook. Maar zie het maar eens hard te maken, da's blijkbaar toch nog een hele klus.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:48 schreef Autodidact het volgende:
Mja, het is maar wat je keihard noemt. De evolutietheorie bestaat eigenlijk enkel uit erfbaarheid, variatie en selectie. Dat zijn bewijsbare concepten die onherroepelijk tot evolutie leiden.
Hmmm, zit nog wat in ook. Het is natuurlijk zo (bij een perfecte dobbelsten tenminste, die overigens niet bestaat), maar bewijs het maar eens. Dan moet je toch met logische argumenten aan komen zetten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:59 schreef Monidique het volgende:
Dat is zoiets als bewijzen dat je één-zesde kans hebt een vijf te gooien op een dobbelsteen.
Ik had daar laatst nog een hele discussie over. Met een jongen die een master in Finance heeft. Hij denkt alles te weten over statistieken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:59 schreef Monidique het volgende:
Dat is zoiets als bewijzen dat je één-zesde kans hebt een vijf te gooien op een dobbelsteen.
Da's trouwens een iets ander verhaal. Wellicht heeft hij hier wel een punt, maar ik weet het ook niet zeker.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:28 schreef Gabry het volgende:
Dus bij gokken maakt het voor mij geen verschil waar ik op inzet want de kans is overal even groot, maar hij weigert in te zetten op wat al gevallen is omdat alles even vaak zal voorkomen.
Dat is een praktijkvoorbeeld waarin dit vraagstuk relevant wordt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:34 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Da's trouwens een iets ander verhaal. Wellicht heeft hij hier wel een punt, maar ik weet het ook niet zeker.
Nee, toch niet helemaal, volgens mij. Ik volgde ooit een vak waarbij, meen ik, iets vergelijkbaars aan bod kwam. Die prof beweerde geloof ik hetzelfde als die medestudent van je, en echt heel de collegezaal verklaarde hem voor gek. Uiteindelijk bleek hij nog gelijk te hebben ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:35 schreef Gabry het volgende:
Nou, zijn master toont aan dat hij heeft jarenlang statistiek heeft gehad, terwijl ik met mijn juridische opleiding amper nog een som kan oplossen. Dus hij zou meer kennis op dat gebied moeten hebben.
[..]
Dat is een praktijk voorbeeld waarin het vraagstuk relevant wordt.
IK BEN AAN HET WINNEN !!quote:
Lees die link van mij hierboven eens door, zeker weten dat je met je oren staat te klapperen.quote:
Ik denk niet dat het hetzelfde is, maar het is wel een prachtige casus.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:20 schreef TomTancr3do het volgende:
Hmmm, ik heb gevonden wat het was, had de presentatie nog ergens op de PC staan. Het had hiermee te maken:
http://en.wikipedia.org/wiki/Monty_Hall_problem
Of het echter toepasbaar is op jouw probleem moet ik nog even uitvinden.
Nee, ik ben er inmiddels redelijk van overtuigd dat het inderdaad wat anders is. En dat jij dus inderdaad gewoon gelijk hebt met je dobbelsteenprobleem. Al twijfel ik toch nog een beetje, dit soort zaken blijven altijd een klein beetje tricky vanwege combinatoriek e.d. En je gaat zo af als je het toch mis blijkt te hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:34 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hetzelfde is, maar het is wel een prachtige casus.
Oh ja! Die was ooit bij de Wetenschapsquiz. Mijn broertje en mijn vader verklaarden me voor gek dat ik dat antwoord gaf. Ik heb er uiteindelijk een boom van getekend, geloofden ze het nog niet. We hebben het met muntjes gedaan (twee beatrixstuivers en een willemientje), en nog geloofden ze me niet. Ze geloofden het pas toen Wim T. Schippers het zei.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:20 schreef TomTancr3do het volgende:
Hmmm, ik heb gevonden wat het was, had de presentatie nog ergens op de PC staan. Het had hiermee te maken:
Of het echter toepasbaar is op jouw probleem moet ik nog even uitvinden.
Ik geloof daar geen bal van.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:20 schreef TomTancr3do het volgende:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:59 schreef Elseetje het volgende:
Ik wist niet dat TomTancr3do [ afbeelding ] was?
Ach, ieder z'n meug.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Mannen Sexy & Gewaagd #27.
Anale sex met olijfolie als glijmiddel?
De vraag is natuurlijk ook: wat doe jij in topics over olijfolie voor anale seks?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Anale sex met olijfolie als glijmiddel?
Selectief zoeken naar topics met 'olijfolie' in de titel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk ook: wat doe jij in topics over olijfolie voor anale seks?
TT is er via mijn AT, denk ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:47 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Selectief zoeken naar topics met 'olijfolie' in de titel.
Raar wicht.quote:
Sokken zijn in, mén!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wavydavey in dat topic![]()
Nonsens die van Calve is echt lekkerder.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, daar ben ik niet van; pindakaas met stukjes noot.
Overigens is die van de Aldi beter hè.
Zonder nootjes ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nonsens die van Calve is echt lekkerder.
Net als het idee dat de mens niets bijdraagt aan de klimaatproblemen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:25 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is al lang niet meer op voorhand. Het is op sterven na dood.
Ik wil ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:21 schreef Floripas het volgende:
Zo moe. Ik ga zo naar huis, naar bed.
Werkt misschien een beetje hetzelfde, ja, (en de tegenargumenten komen in ieder geval nog meer overeen), logica.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net als het idee dat de mens niets bijdraagt aan de klimaatproblemen.
Het is dan ook geen toeval dat de aanhangers vaak dezelfden zijn. Als ze dan ook nog beweren dat roken niet slecht voorde gezondheid is heb je de hard-core exemplaren te pakken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Werkt misschien een beetje hetzelfde, ja, (en de tegenargumenten komen in ieder geval nog meer overeen), logica.
Barbaar, jij bent niet eens ontwikkeld genoeg om smurrie zonder stukjes te kunnen eten. Te ver van je 'roots', zeker.quote:
Zo, dat is lang opengebleven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:29 schreef Floripas het volgende:
MIJN VRIENDIN BEGRIJPT ME GEWOON NIET
Ik ben het vriendje.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:21 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Te veel tekst. Samenvatting?
En wat doe jij in R&P?
Ik heb even geen zin in een flametopicje, maar dat klopt gedeeltelijk, denk ik. Evolutiesceptici gaan niet zo vaak meer samen met klimaatsceptici, terwijl ze het argumentatief toch goed met elkaar zouden moeten vinden, maar die laatste nog wel met denken dat (mee-)roken niet ongezond is. Grotendeels te wijten aan een anti-groene/hippie/linkse, stoere mannenideologie en natuurlijk omdat er soms dezelfde lobby's achterzitten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is dan ook geen toeval dat de aanhangers vaak dezelfden zijn. Als ze dan ook nog beweren dat roken niet slecht voorde gezondheid is heb je de hard-core exemplaren te pakken.
Wat vies.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:36 schreef Monidique het volgende:
Mijn zusje gaat vandaag naar Jensen en schijnbaar niet onder dwang.
Weblogs kabinetsleden aan bandenquote:Weblogs kabinetsleden aan banden
Kabinetsleden mogen hun weblogs niet meer gebruiken voor partijpolitieke doeleinden of voor 'persoonlijke imagebuilding'. Dat staat in een kabinetsnotitie waarover RTL Nieuws zegt te beschikken.
Ministers en staatssecretarissen mogen op hun weblog alleen nog maar schrijven over hun eigen beleidsterrein. De teksten moeten bovendien in lijn zijn met het kabinetsbeleid. De notitie wordt aanstaande vrijdag in het kabinet besproken.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:47 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Weblogs kabinetsleden aan banden
quote:Naast deze prijs reikt de kale dj Jeroen van Inkel woensdag een prijs uit voor de meest knappe onbekende kale man.
Hebben je ouders haar al uit hun testament geschrapt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:36 schreef Monidique het volgende:
Mijn zusje gaat vandaag naar Jensen en schijnbaar niet onder dwang.
't Is een goed voorstel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hebben je ouders haar al uit hun testament geschrapt?
My 2cts.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef Monidique het volgende:
Ik word moslimmoe, als ik het al niet was. Het lijkt alleen nog te gaan over buitenlanders, moslims en Hirsi Ali. Er zijn wel meer problemen en zaken: klimaat, Europa, energievoorziening op buitenlands niveau, en democratie, vergrijzing, privatisering, huizenprijzen op binnenlands niveau, bijvoorbeeld, maar af en toe lijkt het alsof men doet alsof het de Derde Wereldoorlog is en als we niet oppassen en ons verdedigen de islamieten alle ongelovigen afslachten. Er zijn problemen, zie dat rapport van gisteren, maar er zijn ook andere problemen. Las laatst ergens een uitspraak van een PvdA-lid, iets als: "Ik ben lid geworden vanwege sociale zus en zo en blabla, en nu moet ik opeens alles weten over de Koran en de profeet..." Snap hem wel.
Je wordt het?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef Monidique het volgende:
Ik word moslimmoe, als ik het al niet was. Het lijkt alleen nog te gaan over buitenlanders, moslims en Hirsi Ali. Er zijn wel meer problemen en zaken: klimaat, Europa, energievoorziening op buitenlands niveau, en democratie, vergrijzing, privatisering, huizenprijzen op binnenlands niveau, bijvoorbeeld, maar af en toe lijkt het alsof men doet alsof het de Derde Wereldoorlog is en als we niet oppassen en ons verdedigen de islamieten alle ongelovigen afslachten. Er zijn problemen, zie dat rapport van gisteren, maar er zijn ook andere problemen. Las laatst ergens een uitspraak van een PvdA-lid, iets als: "Ik ben lid geworden vanwege sociale zus en zo en blabla, en nu moet ik opeens alles weten over de Koran en de profeet..." Snap hem wel.
Duh. Er zijn belangrijkere dingen:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef Monidique het volgende:
Ik word moslimmoe, als ik het al niet was. Het lijkt alleen nog te gaan over buitenlanders, moslims en Hirsi Ali. Er zijn wel meer problemen en zaken: klimaat, Europa, energievoorziening op buitenlands niveau, en democratie, vergrijzing, privatisering, huizenprijzen op binnenlands niveau, bijvoorbeeld
'SP-salarisafdracht ongrondwettelijk'quote:'SP-salarisafdracht ongrondwettelijk'
Verschillende staatsrechtgeleerden en politicologen stellen dat het afdragen van het salaris van volksvertegenwoordigers aan hun partij in strijd is met de Grondwet. Senatoren van PvdA, VVD, ChristenUnie, D66 en SGP willen dat snel actie ondernomen wordt.
SP-volksvertegenwoordigers op alle niveaus schenken hun gehele loon aan de partijkas. De SP geeft hiervoor een lagere vergoeding terug. Dit zou in strijd zijn met de zuiveringseed, die door elke parlementariër afgelegd wordt. Daarin verklaart de volksvertegenwoordiger: "Ik zweer/verklaar dat ik, om tot lid van de Staten-Generaal te worden benoemd, rechtstreeks noch middellijk, onder welke naam of welk voorwendsel ook, enige gift of gunst heb gegeven of beloofd".
Guusje ter Host, minister van Binnenlandse Zaken, heeft gezegd het "niet correct" te vinden dat de volksvertegenwoordigers hun geld in de partijkas moeten stoppen. Ze wil dit aan banden leggen. Als dat met de huidige wetgeving niet lukt, wil ze de wet aanpassen.
Kunnen we gewoon even, itt GeenStijl, gewoon "Pwnt" zeggen? Stam plus t?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:59 schreef Monidique het volgende:
Maar toch, dan even: alle electoraal verontwaardige politici zijn boos op die Böhler, of wat?, maar zij PWND hen wel: Hirsi Ali wilde dat ik die stukken verspreidde.
Waarom dit toch ineens? De SP zit ook alwaar twintig jaar in de Kamer.quote:
Is het werdwoord PWNDEN?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:01 schreef Monidique het volgende:
PWNDt dan?
Daarom, ik zag je topic, zag dit stukje nieuws...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom dit toch ineens? De SP zit ook alwaar twintig jaar in de Kamer.
Ik heb trouwens alles uitgekauwd in een topic hierover. waarop ik geen antwoord meer krijg, dus men zal me wel gelijk geven.![]()
Nu moet ik toegeven dat ik bij mijn minor l33t niet goed heb opgelet, dus je kunt gelijk hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Is het werdwoord PWNDEN?
Is het zelfstandig naamwoord PWNDAGE?
Nou dan.
Ik ben eh.../V\ /-\ § '][' [- I2 in 1337quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nu moet ik toegeven dat ik bij mijn minor l33t niet goed heb opgelet, dus je kunt gelijk hebben.
Ben z-z-z-z-iek...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hoe is het met de seks Floripas?
Je bent wel vaak ziek,zwak en misselijk.quote:
Ik ben vooral op Fok als ik ziek ben.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je bent wel vaak ziek,zwak en misselijk.
23.752 (gemiddeld 32 per dag)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben vooral op Fok als ik ziek ben.
Zo ver weg van Evert, boer en schaatser, van Benthem ben ik niet geboren hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:28 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Barbaar, jij bent niet eens ontwikkeld genoeg om smurrie zonder stukjes te kunnen eten. Te ver van je 'roots', zeker.
Watje.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Alweer. Tochtige, tochtige gangen waarin ik werk.
Zit wat inquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb even geen zin in een flametopicje, maar dat klopt gedeeltelijk, denk ik. Evolutiesceptici gaan niet zo vaak meer samen met klimaatsceptici, terwijl ze het argumentatief toch goed met elkaar zouden moeten vinden, maar die laatste nog wel met denken dat (mee-)roken niet ongezond is. Grotendeels te wijten aan een anti-groene/hippie/linkse, stoere mannenideologie en natuurlijk omdat er soms dezelfde lobby's achterzitten.
Dus?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo ver weg van Evert, boer en schaatser, van Benthem ben ik niet geboren hoor.
Wel opvallend vaak hè?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je bent wel vaak ziek,zwak en misselijk.
Watjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:20 schreef Elseetje het volgende:
Kattenharen op mijn brood.
Ik kan me er ook al lang niet meer druk om maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef Monidique het volgende:
Eet je het op danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:21 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat zou ik zijn als ik m'n brood daardoor niet eet.
Het is wel tragisch, ja. Op de een of andere manier zou je dergelijke berichten (Amerikaanse regering wil vliegtuig op een van de VN laten lijken, om zo oorlog uit te lokken; Buitenlandse tv-stations bombarderen omdat ze het niet met je eens zijn; overzeese martelkampen; het lekken van informatie van de geheime dienst om verkiezingen te winnen; altijd al van plan te zijn geweest het presidentschap almachtig te maken) direct naar BNW verwijzen. Nu is het echter de onwerkelijke realiteit.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:23 schreef Floripas het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/193927
http://forum.fok.nl/user/history/141153
http://forum.fok.nl/user/history/193843
Wat de...?
Da's 1.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
JihadJoeStinkt kutkloon om een ander te sarren, en ook nog 's een kloon van een gebande.
Doehoei.
Ik draag een mondkapjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Superwatje!
Alsof je niet de hele dag door haren, vezels, stof en zo nog wat dingen inademt.
Twee mongolen die elkaar irriteren. Wieberen, met die gasten. Voor je het weet zit je weer met een 'vete'quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:23 schreef Floripas het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/193927
http://forum.fok.nl/user/history/141153
http://forum.fok.nl/user/history/193843
Wat de...?
quote:
Ik verzin er geen smoesjes voor....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
12.431 (gemiddeld 24 per dag)
En jij bent nog een kutkloon ook![]()
Ik geloofde het pas toen-ie instortte!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:37 schreef Fastmatti het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YvLkjuYunRw![]()
Nou, ik anders wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik verzin er geen smoesjes voor....
Belachelijk dat de vrije markt op deze manier verstoord wordt. De burger met mee dan een modaal inkomen betaald weer de rekening.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:42 schreef du_ke het volgende:
Moeilijke keuze of voor vrij veel geld een mooi appartement in het centrum huren of voor flink minder geld bij de woningstichting nog groter huren ook. Lastig, lastig lastig.
Huh? Ik ben een burger met een modaal inkomen die de keuze heeft uit diverse woonvormen. Waarvan, puur marktwerking, het mooie appartement op de toplocatie duurder is dan de woning in een wat mindere wijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:44 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Belachelijk dat de vrije markt op deze manier verstoord wordt. De burger met mee dan een modaal inkomen betaald weer de rekening.
dan zou ik minder fokkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ergens ontbreekt het woordje hardwerkende.
Ach ik vind dat zo'n flauw topic dat een klein beetje tegengas geen kwaad kanquote:Du_ke wordt trouwens wel steeds beter in het zuigen.![]()
Du_Ke de maatschappij gaat ten onder aan mensen als jij die vinden dat we niets aan de wegen moeten doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
dan zou ik minder fokken![]()
[..]
Ach ik vind dat zo'n flauw topic dat een klein beetje tegengas geen kwaad kan.
Als je gaat zitten kloten dan krijg je een schop onder je hol.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
dan zou ik minder fokken![]()
[..]
Vooral omdat zulke ratten zelf met het door de automobilist gesubsideerde OV gaanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Du_Ke de maatschappij gaat ten onder aan mensen als jij die vinden dat we niets aan de wegen moeten doen.![]()
Ik ben juist van mening dat er wat aan die verbinding moet gebeuren. De weg langs het Naardermeer was een domme benadering maar dat wil niet zeggen dat er niets moet gebeuren. De plannen van Eurlings zijn een goede eerste stap maar de hele mobiliteit rond Amsterdam, of eigenlijk in de hele randstad, moet eens goed onder de loep worden genomen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Du_Ke de maatschappij gaat ten onder aan mensen als jij die vinden dat we niets aan de wegen moeten doen.![]()
en terecht.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als je gaat zitten kloten dan krijg je een schop onder je hol.
En toch gebeurt er niksquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben juist van mening dat er wat aan die verbinding moet gebeuren. De weg langs het Naardermeer was een domme benadering maar dat wil niet zeggen dat er niets moet gebeuren. De plannen van Eurlings zijn een goede eerste stap maar de hele mobiliteit rond Amsterdam, of eigenlijk in de hele randstad, moet eens goed onder de loep worden genomen.
Jij was hier toch de zwaar gesubsidieerde student met OV kaart?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:57 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vooral omdat zulke ratten zelf met het door de automobilist gesubsideerde OV gaan![]()
Dat is nou net wat ik bedoel. Houding van "onder de loep nemen". Dat is precies wat GL wilt. Weer een onderzoek, de zoveelste en intussen maar niets doen en de aanleg van wegen blokkeren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben juist van mening dat er wat aan die verbinding moet gebeuren. De weg langs het Naardermeer was een domme benadering maar dat wil niet zeggen dat er niets moet gebeuren. De plannen van Eurlings zijn een goede eerste stap maar de hele mobiliteit rond Amsterdam, of eigenlijk in de hele randstad, moet eens goed onder de loep worden genomen.
Kan er niks aan doen dat die kaart me door de strot geduwd wordtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij was hier toch de zwaar gesubsidieerde student met OV kaart?
Klopt V&W zit vaak erg vast in oude denkpatronen ze zouden eens wat stappen verder moeten denken. Het idee alleen al om een weg naast het oudste natuurgebied van Nederland aan te leggen, is hoe mooi het technisch ook bedacht is, compleet kansloos omdat je nooit voldoende draagvlak zal verwerven en er een storm aan protest zal komen. Als erechter een goed plan komt waarin je verschillende vormen van mobiliteit combineert en echt verder denkt, kan je zelfs hoge kosten er gewoon doordrukken.quote:
Niets houd je tegen een topic te openen over jouw kijk op infrastructuur of inhoudelijke reacties te geven in andermans topic. Maar dit is gewoon zuigen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh als je dergelijke ingrijpende maatregelen wilt toepassen moet je gewoon voldoende draagvlak hebben. Dan krijg je zelfs GL zo ver dat ze de aanleg van een nieuwe weg steunen maar dan moet er een goed totaalpakket zijn en niet de focus op individuele stukjes weg.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is nou net wat ik bedoel. Houding van "onder de loep nemen". Dat is precies wat GL wilt. Weer een onderzoek, de zoveelste en intussen maar niets doen en de aanleg van wegen blokkeren.
Ik heb geen onderzoek nodig. Conclusie in 1 regel: de bevolking is fors gegroeid net zoals het economisch verkeer-----------------------> dus meer vervoerscapaciteit nodig; dus meer infrastructuur nodig, dus meer wegen en openbaar vervoer.![]()
GL ouwehoert gewoon teveel en moeten de handjes es laten wapperen. Dat is veel beter.![]()
Eensch?
Sinds wanneer ben jij zo overgevoelig? Is dat gelijk gekomen met je bekering tot het Henriosewoudtisme?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Niets houd je tegen een topic te openen over jouw kijk op infrastructuur of inhoudelijke reacties te geven in andermans topic. Maar dit is gewoon zuigen.
Een weg pal naast het eerste bezit van de grootste vereniging van Nederland aan willen leggen is gewoon ontzettend kortzichtig. Maar goed dat lijkt niet echt tot je door te dringen. 15 km verderop had die weg er voor de helft van het geld al gelegen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:09 schreef Fastmatti het volgende:
Natuurgebieden bestaan in Nederland niet. Alles is in principe aangelegd dus alles kan worden verplaatst.
De storm van protest kwam trouwens maar van een paar BN-ers die het klootjesvolk flink voor hun karretje hebben gespannen.
Het was niet pal, maar een paar honderd meter. Veel verder in ieder geval dan de snelwegen die er al lagen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een weg pal naast het eerste bezit van de grootste vereniging van Nederland aan willen leggen is gewoon ontzettend kortzichtig. Maar goed dat lijkt niet echt tot je door te dringen. 15 km verderop had die weg er voor de helft van het geld al gelegen.
Nou, dat vraag ik mij ook een beetje af, ja,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo overgevoelig? Is dat gelijk gekomen met je bekering tot het Henriosewoudtisme?
Ik geloof niet dat werkend Nederland met alle plezier nog langer in de file wilt staan. Alleen dit jaar nemen de files toe met bijna 18%! Dus dat draagvlak kan amper het probleem zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh als je dergelijke ingrijpende maatregelen wilt toepassen moet je gewoon voldoende draagvlak hebben.
Je moet ergens beginnen, Du_Ke.quote:Dan krijg je zelfs GL zo ver dat ze de aanleg van een nieuwe weg steunen maar dan moet er een goed totaalpakket zijn en niet de focus op individuele stukjes weg.
Voor een goed wegennet moet je niet bij groenlinks zijn.quote:Overigens kan je GL natuurlijk nooit de schuld in deze geven die hebben nooit de kans gekregen om het beleid te bepalen.
Constateren dat je zuigt is overgevoelig zijn... uh huh. Als je iets inhoudelijks te melden hebt over infrastructuur: open een topic, stel een these op, weet ik veel. Kom niet in een topic dat over bemoeizucht gaat lullen over een weg tussen Almere en Amsterdam.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo overgevoelig?
Als je bedoelt dat ik het eens ben met HenriOsewoudt qua politiek? Nee, dat ben ik niet en dat heb ik meerdere keren gezegd, dus misschien kun je in plaats van creatief invullen wat ik denk, vragen naar wat ik denk. Ik hoop dat je beter bent in het bijhouden van je eigen politieke standpuntenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:11 schreef du_ke het volgende:
Is dat gelijk gekomen met je bekering tot het Henriosewoudtisme?
Zelfde geldt voor jou.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, dat vraag ik mij ook een beetje af, ja,.
Nee, ik vroeg eerst,quote:
De truc zit hem in dat er 2/3 kans is dat de presentator de laatste geit wegneemt.quote:
Probleem is dat de burger aan het werk is. De beroepszeikers hebben de hele dag de tijd om te protesteren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat werkend Nederland met alle plezier nog langer in de file wilt staan. Alleen dit jaar nemen de files toe met bijna 18%! Dus dat draagvlak kan amper het probleem zijn.
Was dat vandaag?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:22 schreef Gabry het volgende:
Zeer lage opkomst referendum Utrecht
Ik sluit me hierbij aan.
Ja, hoor, werkende burgers zeiken niet,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:26 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Probleem is dat de burger aan het werk is. De beroepszeikers hebben de hele dag de tijd om te protesteren.
Ik zat te twijfelen tussen blanco en niet, maar niet is makkelijker. Misschien bedenk ik mij nog.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Was dat vandaag?
Eens kijken of ik blanco kan gaan stemmen.
Dat boeit toch geen ruk in de beeldvorming? Nog nooit van draagvlakverwerving enzo gehoord? Met stroop van je meer vliegen dan met azijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:13 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het was niet pal, maar een paar honderd meter. Veel verder in ieder geval dan de snelwegen die er al lagen.
Welke filerijder heeft er zin in een snelweg in z'n achtertuin waar hij niet direct wat aan heeft in z'n eigen file?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat werkend Nederland met alle plezier nog langer in de file wilt staan. Alleen dit jaar nemen de files toe met bijna 18%! Dus dat draagvlak kan amper het probleem zijn.
[..]
Klopt goed nadenken en niet dom gaan roepen lijkt me een eerste stapquote:Je moet ergens beginnen, Du_Ke.
[..]
Voor goede mobiliteit mogelijk welquote:Voor een goed wegennet moet je niet bij groenlinks zijn.![]()
De bestaande wegen verbreden biedt al genoeg soelaas.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Welke filerijder heeft er zin in een snelweg in z'n achtertuin waar hij niet direct wat aan heeft in z'n eigen file?
Wat moet je nadenken over wegverbreding? Gewoon aanpakken Du_KEquote:Klopt goed nadenken en niet dom gaan roepen lijkt me een eerste stap.
Nee. Ze denken alleen na maar ze doen uiteindelijk niks.quote:Voor goede mobiliteit mogelijk wel.
Bij EchtGaafs partij voor een goed Nederlandquote:Maar bij welke partij moet je dan precies wel zijn voor een goed wegennet?
Je hebt helemaal gelijk. Een paar ondertunnelde koeien heeft veel meer draagvlak nodig dan wegen door bewoond gebied verbredenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat boeit toch geen ruk in de beeldvorming? Nog nooit van draagvlakverwerving enzo gehoord? Met stroop van je meer vliegen dan met azijn.
quote:Voor het eerst sinds de vuurwerkramp van 13 mei 2000 heeft de gemeente Enschede weer toestemming gegeven voor een vuurwerkshow. Het evenement heeft plaats op zondagavond 21 oktober in het Volkspark ter afsluiting van de kermis, zo maakte de gemeente woensdag bekend.
Waarom zou dat geen bemoeizucht zijn en een paddo wel?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:16 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Constateren dat je zuigt is overgevoelig zijn... uh huh. Als je iets inhoudelijks te melden hebt over infrastructuur: open een topic, stel een these op, weet ik veel. Kom niet in een topic dat over bemoeizucht gaat lullen over een weg tussen Almere en Amsterdam.
[..]
Je probeert de laatste tijd zijn discussietechniek over te nemen en dat vind ik gewoon zonde. maar goed je moet het zelf weten natuurlijk als je graag die nieuwe maakbaarheid na wilt streven.quote:Als je bedoelt dat ik het eens ben met HenriOsewoudt qua politiek? Nee, dat ben ik niet en dat heb ik meerdere keren gezegd, dus misschien kun je in plaats van creatief invullen wat ik denk, vragen naar wat ik denk. Ik hoop dat je beter bent in het bijhouden van je eigen politieke standpunten.
Er zullen toch echt ook nieuwe wegen aangelegd moeten worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De bestaande wegen verbreden biedt al genoeg soelaas.Kan ook snel.
Kan je dat ook onderbouwen of blijft het ook bij jou bij een gevoel? De inspraakmogelijkheden zijn vast omlijnd en beperkt in tijd. Daarnaast zijn de fanatiekste bezwarenmakers over het algemeen de NIMBY´ersquote:Inspraak milieugroepereingen de nek omdraaien. Ze maken de maatschappij kapot.![]()
[..]
Oh als het over wegen gaat is zorgvuldige besluitvorming plotseling niet meer belangrijk? Juist bij iets wat zodirect ingrijpt op de leefomstandigheden lijkt het nemen van weloverwogen besluiten me noodzaak.quote:Wat moet je nadenken over wegverbreding? Gewoon aanpakken Du_KE
[..]
Leuk en aardig die uitspraak maar GL heeft nooit in de positie gezeten dat ze hierover moesten beslissen. Dan kan je ook moeilijk als schuldige aangewezen worden lijkt me.quote:Nee. Ze denken alleen na maar ze doen uiteindelijk niks.![]()
[..]
Oh ok geen enkele partij dus. Flauw om dan de groenen de zogenaamde schuld in de schoenen te schuiven.quote:Bij EchtGaafs partij voor een goed Nederland![]()
Je moet naar het totaalplaatje kijken natuurlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:46 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Een paar ondertunnelde koeien heeft veel meer draagvlak nodig dan wegen door bewoond gebied verbreden![]()
Hoeveel homeruns heeft Bonds daar geslagen?quote:
Klopt die plannen waren er al veel langer maar als je even wat verder kijkt weet je dat juist dat soort plannen op een storm van protest kunnen rekenen. Het eerste natuurmonument van Nederland is nu eenmaal erg aaibaar en ja dan wordt heel bekend Nederland opgetrommeld. Dan heb je dus als initiatiefnemer of een slechte PR afdeling of je hebt het niet zo handig gespeeld.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Over de uitbreiding van het wegennet wordt door verschillende instanties al jarenlang gedacht en deels ook in praktijk gebracht. Je kan dus niet spreken over plotselinge besluiten.
Hetzelfde met de aanleg van die snelweg bij het (mega-overschatte) Naardermeer, de plannen lagen al meer dan 10 jaar op de plank.
ik ben er nog niet uit of dat nu slinkse subsidie van de NS is of toch slinkse OV-indocrinatie..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen dat die kaart me door de strot geduwd wordt![]()
quote:Men neemt in Nederland alles in de eerste plaats letterlijk, en ik betreur het, daarmede in onvoldoende mate rekening te hebben gehouden. Zo is mijn strijdkreet: 'Dood Aan De Arbeiders! Leve Het Kapitalisme!' nooit letterlijk bedoeld geweest, omdat de arbeider recht op leven heeft als ieder ander, en het kapitalisme vele gebreken aankleven. Door deze kreet heb ik echter wel bij miljoenen de aandacht getrokken en daarna gehoor gevonden voor mijn betoog, dat het massale misbruik van sociale voorzieningen, goedgepraat door de vakbonden en de rode pers, ons land te gronde zal richten. Zo ook is het gedicht 'Voor eigen erf' een primitieve - vermoedelijk in al te vulgaire bewoordingen gestelde - alarmkreet, bedoeld om een paar miljoen mensen rechtop te doen zitten om naar mij te luisteren. Ik bedoel niet letterlijk wat in het gedicht staat, want ik ben geen racist en de neger heeft mijns inziens recht op een plaats onder de zon, gelijkwaardig aan die van de blanke. Ik heb echter door dit brute middel bij miljoenen gehoor gevonden voor mijn betoog, volgens hetwelk de immigratiepolitiek van de Nederlandse regering, die massaal mensen binnenlaat voor wie er in Nederland geen werk, geen woonruimte en geen toekomst is, en slechts verpaupering en criminaliteit in het verschiet liggen, tot een ramp zal moeten voeren.
Ik proestte het zowat m'n koffie uitquote:SP:gratis fietsen kinderen A'dam
AMSTERDAM De SP wil scholieren in Amsterdam een fiets geven om een fietsexamen te doen. Als de scholieren slagen, mogen ze de fiets houden. Volgens de SP kunnen zo meer leerlingen het examen afleggen. De helft van de Amsterdamse basisscholieren neemt niet deel aan het fietsexamen omdat ze niet kunnen fietsen of geen fiets hebben.
Verder kijken dan je neus lang is, is zo moeilijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:50 schreef Gabry het volgende:
Alsof je de mobiliteit vergroot door te investering in iets waarbij de reistijd langer duurt dan dat wanneer je in de file gaat wachten.
Heb ik je nou voor niks zitten uitlachen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:50 schreef Gabry het volgende:
edit: Ow, het ging over Eurlings. Ik las toch echt wat ik wilde lezen.
Ja, haha!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:07 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Heb ik je nou voor niks zitten uitlachen?
Kortstondig plezier bezorgen is mijn specialiteit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ach, heb ik er toch kortstondig plezier van gehad.
Wereldvreemde SP'ersquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik proestte het zowat m'n koffie uit![]()
Heel kortstondig, ga ik vanuit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Kortstondig plezier bezorgen is mijn specialiteit.
De CGB doet gelukkig aan zelfvernietiging; in een rapport concludeerde ze haar eigen irrelevantie omdat klachten voornamelijk door beroepsquerulanten uit de sociale advocatuur worden gedaan en de appelanten bij benadering niet achter hun eigen klacht bleken te staan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:29 schreef Klopkoek het volgende:
Die rel van vorig jaar over de docente in Tilburg die weigerde mannen de hand te schudden (waarop vervolgens Verdonk opperde de Comissie Gelijke Behandeling af te schaffen) blijkt nu ingestoken te zijn door de salafistische beweging!![]()
[..]
Blz. 67 http://www.aivd.nl/conten(...)aivdradicaledawa.pdf
Hm....zal ik 'm naar C&H lokken en 'm daar notes geven?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:58 schreef Elseetje het volgende:
Nieuw speeltje voor Floripas: http://forum.fok.nl/user/history/194038
Dat is het minste wat je voor 'm kan doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hm....zal ik 'm naar C&H lokken en 'm daar notes geven?![]()
Wanneer onthult onze MP het geheim ?!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:58 schreef Elseetje het volgende:
Nieuw speeltje voor Floripas: http://forum.fok.nl/user/history/194038
Die is ook leuk. Veel plezier, Floripas!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wanneer onthult onze MP het geheim ?!
De TS, ook.![]()
Over notes gesproken, ben ik nogwat vooruit gegaan in aantal de laatste tijdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hm....zal ik 'm naar C&H lokken en 'm daar notes geven?![]()
om de moraal op te peppen: Vogelaar is niet gegaanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:27 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen blanco en niet, maar niet is makkelijker. Misschien bedenk ik mij nog.
Bekende tactiek van de VVD: shoot the messenger en vrolijk verder gaan met Achmed uitsluiten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:33 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De CGB doet gelukkig aan zelfvernietiging; in een rapport concludeerde ze haar eigen irrelevantie omdat klachten voornamelijk door beroepsquerulanten uit de sociale advocatuur worden gedaan en de appelanten bij benadering niet achter hun eigen klacht bleken te staan.
Het zet de fabeltjes over ongelijke behandeling bij sollicitatie wel even in een ander licht.
Uit de archieven:quote:Op zondag 11 februari 2007 12:50 schreef zwambtenaar het volgende:
Nou ja, er is niets gebeurd... ik heb hem er wel even in gehangen. Met dat er niets gebeurd is, bedoelde ik dat ik verder geen relatie met haar heb gehad ofzo
.
Wat heet Achmed de VVD misdaan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bekende tactiek van de VVD: shoot the messenger en vrolijk verder gaan met Achmed uitsluiten.
VVD'ers zijn helemaal niet liberaal, het zijn conservatieven die alles bij het oude laten en bang zijn dat Achmed hun plaatsje in de Rotaryclub overneemt.
Dat, en de rotary is meer iets voor net-niet types als Aleid Wolfsen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat heet Achmed de VVD misdaan?
Je draait er weer eens om heen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat, en de rotary is meer iets voor net-niet types als Aleid Wolfsen.
a) wat is het nut van het quoten van zo'n oude post?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Uit de archieven:
Meneer komt hier even beweren dat hij Ellen Hoog geneukt heeft.
Op haar 15de!
Niet tegen heug en meug doen dan hoor. Gewoon de meuk de meuk laten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:29 schreef Sidekick het volgende:
Mja, ik vind matennaaier en vuilbekker PJ nou niet iemand om te gaan verdedigen, maar ieder zijn meuk.
Ik ben geen Limburger met zachte g, maar een Fries met een g zo hard als een k.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet tegen heug en meug doen dan hoor. Gewoon de meuk de meuk laten.
De nucleaire winter.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:35 schreef Apropos het volgende:
Wat is hier gebeurd?
Er is toch op z'n minst op een paar knopjes gedrukt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:36 schreef sigme het volgende:
Niets en zo zij het.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben geen Limburger met zachte g, maar een Fries met een g zo hard als een k.
Ach, neem even nota. Bij mijn weten stromen de rotary- en ronde tafelclubjes vol met leraren en PvdA-partijtijgers, maar jij vindt het nodig om met zo'n karikaturaal voorbeeld de discussie dood te slaan.quote:
Een uitbreiding van af en aanvoer is zeker gewenst, gewoon om de filedruk te verminderen. Een paar bottlenecks wegnemen. Gelul over 10 km weg....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:31 schreef Elseetje het volgende:
Eens met du_ke in de mobiliteits/wegendiscussie (wat een verschil in insteek: mobiliteit en wegen).
Je had er vorig jaar nul en nu meerdere ja. Het is dus niet in procenten uit te drukken. Je radicaliseert dusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Over notes gesproken, ben ik nogwat vooruit gegaan in aantal de laatste tijd?
Doe maar alsof hier mijn reactie op Gabry staat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Een uitbreiding van af en aanvoer is zeker gewenst, gewoon om de filedruk te verminderen. Een paar bottlenecks wegnemen. Gelul over 10 km weg....
Dit is tenminste op korte termijn realiseerbaar. Hele tram en trein stelsels zijn op korte termijn niet realiseerbaar.
Als ik er vorig jaar 0 had zijn er in de periode daarvoor een aantal verdwenenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je had er vorig jaar nul en nu meerdere ja. Het is dus niet in procenten uit te drukken. Je radicaliseert dus![]()
Vorig jaar zei Chewie nog dat je er geen had. Een grap dus?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als ik er vorig jaar 0 had zijn er in de periode daarvoor een aantal verdwenen.
Je notes nemen vlot toe de laatste tijd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als ik er vorig jaar 0 had zijn er in de periode daarvoor een aantal verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |