Ik heb dit niet verzonnen, dat deden die belspelletjes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:18 schreef Elseetje het volgende:
Je moet niet zulke moeilijke TT's maken hoor.
Ik verbaas me er eigenlijk niet over. Communicatietechnisch zitten die belspelletjes namelijk perfect in elkaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik heb me altijd al verbaast waarom mensen de moeite nemen te SMS\'sen als er gevraagd wordt naar een bekende TV-serie en er in de vraagbalk onderin "CS.: M..mi" staat. Zoiets kan toch alleen maar oplichterij zijn?
Je vergeet 1 kolom.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:27 schreef Fastmatti het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, het neemt irritante vormen aan. Vraag me af of dat door de nieuwe layout komt. Want drukker is het niet geworden.quote:
kleurstelling ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:47 schreef Autodidact het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=dRPnBs8KCAwquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:05 schreef Fastmatti het volgende:
We're gonna win
Don't wanna be a loser - gonna win
Cuz winnin' really is the only thing
Get out of the way we're comin' in
If ya wanna fight just step inside the ring
Does anybody wanna take a swing?
It's gotta be all or nothing
Oh we're gonna be the champions
Ya we're goin' all the way - we're gonna win win
We're gonna win
Forget about a draw - we're gonna score
And then we're gonna get a few more
Maybe another one just to be sure
We'll make ya look just like an amateur
Until the final whistle it's a war
And then we're gonna pick ya off the floor
We wanna hear the crowd really roar
Ya - we're comin' in we're gonna win win
We're gonna win - we wanna win
Cuz number one is everything
We're gonna win - we wanna win
We're gonna be the champions
We're gonna win
![]()
http://youtube.com/watch?v=N0D-boeOCG0quote:MacArthur's Park is melting in the dark
All the sweet, green icing flowing down
Someone left the cake out in the rain
I don't think that I can take it
'Cause it took so long to bake it
And I'll never have that recipe again
Oh, no!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |