Ik heb dit niet verzonnen, dat deden die belspelletjes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:18 schreef Elseetje het volgende:
Je moet niet zulke moeilijke TT's maken hoor.
Ik verbaas me er eigenlijk niet over. Communicatietechnisch zitten die belspelletjes namelijk perfect in elkaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik heb me altijd al verbaast waarom mensen de moeite nemen te SMS\'sen als er gevraagd wordt naar een bekende TV-serie en er in de vraagbalk onderin "CS.: M..mi" staat. Zoiets kan toch alleen maar oplichterij zijn?
Je vergeet 1 kolom.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:27 schreef Fastmatti het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, het neemt irritante vormen aan. Vraag me af of dat door de nieuwe layout komt. Want drukker is het niet geworden.quote:
kleurstelling ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:47 schreef Autodidact het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=dRPnBs8KCAwquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:05 schreef Fastmatti het volgende:
We're gonna win
Don't wanna be a loser - gonna win
Cuz winnin' really is the only thing
Get out of the way we're comin' in
If ya wanna fight just step inside the ring
Does anybody wanna take a swing?
It's gotta be all or nothing
Oh we're gonna be the champions
Ya we're goin' all the way - we're gonna win win
We're gonna win
Forget about a draw - we're gonna score
And then we're gonna get a few more
Maybe another one just to be sure
We'll make ya look just like an amateur
Until the final whistle it's a war
And then we're gonna pick ya off the floor
We wanna hear the crowd really roar
Ya - we're comin' in we're gonna win win
We're gonna win - we wanna win
Cuz number one is everything
We're gonna win - we wanna win
We're gonna be the champions
We're gonna win
![]()
http://youtube.com/watch?v=N0D-boeOCG0quote:MacArthur's Park is melting in the dark
All the sweet, green icing flowing down
Someone left the cake out in the rain
I don't think that I can take it
'Cause it took so long to bake it
And I'll never have that recipe again
Oh, no!
Wat een mongolen. Zeker wel uitkering vangen he?quote:
Die zijn in de ban van fok. Hoezo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waar zijn pjo en aoristus?
Dat en Vomitorium Gallery.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn helden. Dat noem ik nou kunst.
Die kale met z'n hakbijl werkte in een gevangenis met jongeren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat een mongolen. Zeker wel uitkering vangen he?
Jij hebt pjo iets aangenaaid. Slappe mods op POL.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die zijn in de ban van fok. Hoezo.
Gesponserd door Henri?quote:
Mods kunnen niet bannen, dat zou je inmiddels moeten weten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij hebt pjo iets aangenaaid. Slappe mods op POL.
Te weinig gekregen dus.quote:
Nah, misschien. Ik heb er meer voor gekregen dan ik als doel had gesteld. Bovendien heb ik al een andere woning gekocht, dus dit komt wel goed uitquote:
Goed lezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen, dat zou je inmiddels moeten weten.
Je moet voor jezelf eens afvragen wat het eerste liedje was wat je hoorde (of wat je kan herinneren). Voor zover ik weet is dit de mijne:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=dRPnBs8KCAw
Niet slecht![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:52 schreef Reya het volgende:
Nobelprijs natuurkunde naar Fert en Grünberg
Ik dacht even...
Blz. 67 http://www.aivd.nl/conten(...)aivdradicaledawa.pdfquote:Een actie van strategische beleidsbeïnvloeding werd geregisseerd door de onder 2.2
genoemde Tilburgse salafitische moskee. Toonaangevende personen binnen deze moskee
bleken de drijvende kracht achter de radicalisering en publieke uiting hiervan van een
Utrechtse VMBO-docente. Deze docente was in het najaar van 2006 ontslagen nadat zij
haar schooldirectie te kennen had gegeven mannen niet langer meer de hand te willen
schudden. Hieruit is veel media-aandacht, een zaak bij de Commissie Gelijke Behandeling
(die de docente in het gelijk stelde) en een rechtszaak (waarbij de school in het gelijk werd
gesteld) voortgevloeid. Vanuit de Tilburgse moskee is deze docente tijdens het gehele
traject inhoudelijk aangestuurd en zag men hierin een verdere opmaat tot het invoeren van
ultraorthodoxe islamitische leef- en gedragsregels in Nederland.
Schokkendquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:29 schreef Klopkoek het volgende:
Vreemd dat de media dit nog niet is opgevallen want dit is tamelijk schandalig en schokkend. Dat zo makkelijk een stelletje extremisten de politieke agenda kunnen sturen!
Tsja, de slinkse bejaarden van de de oude media hebben nog immer totaal geen benul wat ze aanmoeten met het einde der multicul.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:29 schreef Klopkoek het volgende:
Die rel van vorig jaar over de docente in Tilburg die weigerde mannen de hand te schudden (waarop vervolgens Verdonk opperde de Comissie Gelijke Behandeling af te schaffen) blijkt nu ingestoken te zijn door de salafistische beweging!![]()
[..]
Blz. 67 http://www.aivd.nl/conten(...)aivdradicaledawa.pdf
Vreemd dat de media dit nog niet is opgevallen want dit is tamelijk schandalig en schokkend. Dat zo makkelijk een stelletje extremisten de politieke agenda kunnen sturen!
hehehehquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:52 schreef Autodidact het volgende:
Voor geïnteresseerden; dadelijk Cees Dekker (een natuurkundige die iets van biologie meent te weten) bij Knevel.
Cees Dekker die zichzelf belachelijk maakt
Vind ik wel een leuk nummer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je moet voor jezelf eens afvragen wat het eerste liedje was wat je hoorde (of wat je kan herinneren). Voor zover ik weet is dit de mijne:
http://youtube.com/watch?v=v2qtMAqelSg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |