Selectief zoeken naar topics met 'olijfolie' in de titel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk ook: wat doe jij in topics over olijfolie voor anale seks?
TT is er via mijn AT, denk ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:47 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Selectief zoeken naar topics met 'olijfolie' in de titel.
Raar wicht.quote:
Sokken zijn in, mén!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wavydavey in dat topic![]()
Mannen Sexy & Gewaagd #27.
Nonsens die van Calve is echt lekkerder.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, daar ben ik niet van; pindakaas met stukjes noot.
Overigens is die van de Aldi beter hè.
Zonder nootjes ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nonsens die van Calve is echt lekkerder.
Net als het idee dat de mens niets bijdraagt aan de klimaatproblemen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:25 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is al lang niet meer op voorhand. Het is op sterven na dood.
Ik wil ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:21 schreef Floripas het volgende:
Zo moe. Ik ga zo naar huis, naar bed.
Werkt misschien een beetje hetzelfde, ja, (en de tegenargumenten komen in ieder geval nog meer overeen), logica.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net als het idee dat de mens niets bijdraagt aan de klimaatproblemen.
Het is dan ook geen toeval dat de aanhangers vaak dezelfden zijn. Als ze dan ook nog beweren dat roken niet slecht voorde gezondheid is heb je de hard-core exemplaren te pakken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Werkt misschien een beetje hetzelfde, ja, (en de tegenargumenten komen in ieder geval nog meer overeen), logica.
Barbaar, jij bent niet eens ontwikkeld genoeg om smurrie zonder stukjes te kunnen eten. Te ver van je 'roots', zeker.quote:
Zo, dat is lang opengebleven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:29 schreef Floripas het volgende:
MIJN VRIENDIN BEGRIJPT ME GEWOON NIET
Ik ben het vriendje.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:21 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Te veel tekst. Samenvatting?
En wat doe jij in R&P?
Ik heb even geen zin in een flametopicje, maar dat klopt gedeeltelijk, denk ik. Evolutiesceptici gaan niet zo vaak meer samen met klimaatsceptici, terwijl ze het argumentatief toch goed met elkaar zouden moeten vinden, maar die laatste nog wel met denken dat (mee-)roken niet ongezond is. Grotendeels te wijten aan een anti-groene/hippie/linkse, stoere mannenideologie en natuurlijk omdat er soms dezelfde lobby's achterzitten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is dan ook geen toeval dat de aanhangers vaak dezelfden zijn. Als ze dan ook nog beweren dat roken niet slecht voorde gezondheid is heb je de hard-core exemplaren te pakken.
Wat vies.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:36 schreef Monidique het volgende:
Mijn zusje gaat vandaag naar Jensen en schijnbaar niet onder dwang.
Weblogs kabinetsleden aan bandenquote:Weblogs kabinetsleden aan banden
Kabinetsleden mogen hun weblogs niet meer gebruiken voor partijpolitieke doeleinden of voor 'persoonlijke imagebuilding'. Dat staat in een kabinetsnotitie waarover RTL Nieuws zegt te beschikken.
Ministers en staatssecretarissen mogen op hun weblog alleen nog maar schrijven over hun eigen beleidsterrein. De teksten moeten bovendien in lijn zijn met het kabinetsbeleid. De notitie wordt aanstaande vrijdag in het kabinet besproken.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:47 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Weblogs kabinetsleden aan banden
quote:Naast deze prijs reikt de kale dj Jeroen van Inkel woensdag een prijs uit voor de meest knappe onbekende kale man.
Hebben je ouders haar al uit hun testament geschrapt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:36 schreef Monidique het volgende:
Mijn zusje gaat vandaag naar Jensen en schijnbaar niet onder dwang.
't Is een goed voorstel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hebben je ouders haar al uit hun testament geschrapt?
My 2cts.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef Monidique het volgende:
Ik word moslimmoe, als ik het al niet was. Het lijkt alleen nog te gaan over buitenlanders, moslims en Hirsi Ali. Er zijn wel meer problemen en zaken: klimaat, Europa, energievoorziening op buitenlands niveau, en democratie, vergrijzing, privatisering, huizenprijzen op binnenlands niveau, bijvoorbeeld, maar af en toe lijkt het alsof men doet alsof het de Derde Wereldoorlog is en als we niet oppassen en ons verdedigen de islamieten alle ongelovigen afslachten. Er zijn problemen, zie dat rapport van gisteren, maar er zijn ook andere problemen. Las laatst ergens een uitspraak van een PvdA-lid, iets als: "Ik ben lid geworden vanwege sociale zus en zo en blabla, en nu moet ik opeens alles weten over de Koran en de profeet..." Snap hem wel.
Je wordt het?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef Monidique het volgende:
Ik word moslimmoe, als ik het al niet was. Het lijkt alleen nog te gaan over buitenlanders, moslims en Hirsi Ali. Er zijn wel meer problemen en zaken: klimaat, Europa, energievoorziening op buitenlands niveau, en democratie, vergrijzing, privatisering, huizenprijzen op binnenlands niveau, bijvoorbeeld, maar af en toe lijkt het alsof men doet alsof het de Derde Wereldoorlog is en als we niet oppassen en ons verdedigen de islamieten alle ongelovigen afslachten. Er zijn problemen, zie dat rapport van gisteren, maar er zijn ook andere problemen. Las laatst ergens een uitspraak van een PvdA-lid, iets als: "Ik ben lid geworden vanwege sociale zus en zo en blabla, en nu moet ik opeens alles weten over de Koran en de profeet..." Snap hem wel.
Duh. Er zijn belangrijkere dingen:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef Monidique het volgende:
Ik word moslimmoe, als ik het al niet was. Het lijkt alleen nog te gaan over buitenlanders, moslims en Hirsi Ali. Er zijn wel meer problemen en zaken: klimaat, Europa, energievoorziening op buitenlands niveau, en democratie, vergrijzing, privatisering, huizenprijzen op binnenlands niveau, bijvoorbeeld
'SP-salarisafdracht ongrondwettelijk'quote:'SP-salarisafdracht ongrondwettelijk'
Verschillende staatsrechtgeleerden en politicologen stellen dat het afdragen van het salaris van volksvertegenwoordigers aan hun partij in strijd is met de Grondwet. Senatoren van PvdA, VVD, ChristenUnie, D66 en SGP willen dat snel actie ondernomen wordt.
SP-volksvertegenwoordigers op alle niveaus schenken hun gehele loon aan de partijkas. De SP geeft hiervoor een lagere vergoeding terug. Dit zou in strijd zijn met de zuiveringseed, die door elke parlementariër afgelegd wordt. Daarin verklaart de volksvertegenwoordiger: "Ik zweer/verklaar dat ik, om tot lid van de Staten-Generaal te worden benoemd, rechtstreeks noch middellijk, onder welke naam of welk voorwendsel ook, enige gift of gunst heb gegeven of beloofd".
Guusje ter Host, minister van Binnenlandse Zaken, heeft gezegd het "niet correct" te vinden dat de volksvertegenwoordigers hun geld in de partijkas moeten stoppen. Ze wil dit aan banden leggen. Als dat met de huidige wetgeving niet lukt, wil ze de wet aanpassen.
Kunnen we gewoon even, itt GeenStijl, gewoon "Pwnt" zeggen? Stam plus t?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:59 schreef Monidique het volgende:
Maar toch, dan even: alle electoraal verontwaardige politici zijn boos op die Böhler, of wat?, maar zij PWND hen wel: Hirsi Ali wilde dat ik die stukken verspreidde.
Waarom dit toch ineens? De SP zit ook alwaar twintig jaar in de Kamer.quote:
Is het werdwoord PWNDEN?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:01 schreef Monidique het volgende:
PWNDt dan?
Daarom, ik zag je topic, zag dit stukje nieuws...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom dit toch ineens? De SP zit ook alwaar twintig jaar in de Kamer.
Ik heb trouwens alles uitgekauwd in een topic hierover. waarop ik geen antwoord meer krijg, dus men zal me wel gelijk geven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |