abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:27:41 #51
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_53824696
Hé Wolffenstein, waar sta jij op die foto van de Zomerschool in het vandaag bezorgde CDA-magazine?
Pugna Pro Patria
pi_53825169
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:27 schreef Jurgen21 het volgende:
Hé Wolffenstein, waar sta jij op die foto van de Zomerschool in het vandaag bezorgde CDA-magazine?
Kijk naar Balkenende en dan naar Sabine Uitslag. Dan 3 personen verder naar links. De jongen met het donkerblonde haar en de dichtgeknoopte witte blouse ben ik. Mijn bril is net niet zichtbaar (dat is de pest met een montuurloos model, op een afstand zie je die niet meer). Je ziet nog net dat ik nogal geforceerd probeer te glimlachen.
pi_53825221
quote:
Ik had Homer Simpson verwacht.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_53825348
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Hier ben ik het 3000% mee eens. De scheiding van kerk en staat heeft namelijk nul komma nul te maken met de geloofsovertuiging van volksvertegenwoordigers of politieke partijen.
Jurgen21 is het met mij eens?? Ik was het vanmiddag eens met Autodidact?? Volgens mij heb ik koorts ofzo.
pi_53825356
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:43 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Kijk naar Balkenende en dan naar Sabine Uitslag. Dan 3 personen verder naar links. De jongen met het donkerblonde haar en de dichtgeknoopte witte blouse ben ik. Mijn bril is net niet zichtbaar (dat is de pest met een montuurloos model, op een afstand zie je die niet meer). Je ziet nog net dat ik nogal geforceerd probeer te glimlachen.
Pic?

Linkje?
pi_53825559
quote:
Decades later, Bush’s legal team used their first meeting in January 2001 — nine months before 9/11 — to map out a plan to expand presidential authority. According to Savage, who appeared on C-SPAN’s Washington Journal this morning, Cheney was looking for a moment to “seize” power in the weeks before 9/11:

We are going to expand presidential power in any way we can. This was discussed in January 2001 at the first meeting of the White House legal team after the inauguration, long before 9/11. If an opportunity arises to expand presidential prerogatives, you will seize it.
http://thinkprogress.org/2007/10/09/savage-cheney/
pi_53825642
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:57:46 #58
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_53825643
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:07:02 #59
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_53825899
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:48 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Jurgen21 is het met mij eens?? Ik was het vanmiddag eens met Autodidact?? Volgens mij heb ik koorts ofzo.

Ik heb je gespot Wolffenstein. Glimlachen op een foto gaat mij ook altijd slecht af

Ik duik nu mijn nest in, want ik moet morgen vroeg naar de Uni. Als toegift nog een Reve voor jullie
quote:
Voor eigen Erf

Onze kassiers op de wegen beroofd;
Aan ouden van dagen op klaarlichte dag
Hun tasje met spaargeld ontrukt;
Onze roomblanke dochters onteerd.
Waarheen, mijn Vaderland?
O Nederland, ontwaak!
Gooi al dat zwarte tuig er uit:
Ons land voor ons!
Op, naar de Blanke macht!
Pugna Pro Patria
pi_53826106
Ja, bedtijd.
pi_53826190
@EG (topic is dicht)
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:53 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

1Bohler. Lid senaat voor GL
Bohler is Eerste Kamerlid, maar bepaalt haar nering het beleid van GL? Waar was Wilders, waar was Verdonk, die sterk sympathiseren met Hrsi Ali en waarvan de eerste ook bewaakt moet worden? Of was het bij Wilders weer het arbeideristische argument van de kosten?
quote:
2 De TK is TERECHT Ayaan H.A. kots en kots beu. En dat ben ik ook. Ze roept de problemen over haarzelf af. Ze heeft teveel op de overheid geleund, ze WIST dat het tijdelijk was. En was al twee keer over het hart gestreken . Het houdt echt een keer op.
[..]
Akkoord, daar zit wat in.
quote:
Elke dode is er een teveel. Maar als de overheid te scheutig wordt met het in bescherming nemen van degelijke projectielen, dan komen er steeds meer.

Ze denken dat ze van alles kunnen roepen en misbruiken het recht op vrije meningsuiting. Met de wetenschap dat de overheid ze dan in bescherming moeten nemen.

Dat vind ik de omgekeerde wereld.

Het probleem is dus politici en opiniemakers die hun vak niet verstaan. (Bolkestein had destijds als enige ook een forse opinie. Maar dat was een prof die zijn vak wel verstond en behoefde geen beveiliging).
Nee, kun je niet gelijk stellen, Bolkestein sprak in \'91 toen de samenleving nog niet was gepolariseerd op dit punt. Hij nam later afstand van Fortuyn (met hem zouden wij een pleefuguur slaan) en toen Hirsi Ali in de kamer zat was hij zo wat weer ambteloos burger. Als hij na 2001 had gezegd wat hij in \'91 had gezegd, had ook hij wrs problemen ondervonden. Vergeet ook niet dat veel bedreigingen wrs ook via internet worden geuit, in \'91 hadden we dit geweldige medium nog niet.

Intussen hebben we Wilders gekregen (en zijn clubje) in de kamer en die wordt/worden ook bewaakt, ten einde zorgeloos hun functie te kunnen uitoefenen. Hirsi Ali is van hetzelfde laken een pak, vind ik.

Maar goed, ik lees van Roel_Jewel dat in haar veiligheid kan worden voorzien via donaties van geldschieters.
I´m back.
pi_53826352
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:07 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Ik heb je gespot Wolffenstein. Glimlachen op een foto gaat mij ook altijd slecht af

Ik duik nu mijn nest in, want ik moet morgen vroeg naar de Uni. Als toegift nog een Reve voor jullie
[..]
Reve. .
I´m back.
pi_53826801
Calvé pindakaas Delft gaat dicht. .
I´m back.
pi_53826941
Tja zolang de pindakaas met stukjes noot maar goed blijft smaken .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_53827394
Nee, daar ben ik niet van; pindakaas met stukjes noot.
Overigens is die van de Aldi beter hè.
I´m back.
pi_53827679
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:42 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

heheheh , schoenmaker blijf bij je leest inderdaad.

Overigens geldt hetzelfde natuurlijk voor die Herman Philipse. En weet ik uit ervaring dat Cees Dekker een geweldige prof is, die ook het biologische deel goed kan uitleggen. Heb zelf ook nog les van hem gehad (Biophysics) en een korte tijd in z'n groep rondgelopen.
Ik geloof het meteen, dat hij een goede prof is...maar een integere bioloog heult niet met ID. Voor hem best klote dat publicaties ook op internet bewaard blijven .
pi_53827797
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:11 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik geloof het meteen, dat hij een goede prof is...maar een integere bioloog heult niet met ID.
Mijn 'wetenschappelijke onderbuik' geeft je helemaal gelijk. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo heel veel weet van de evolutietheorie, slechts genoeg om te weten dat ik die theorie in elk geval wel zeer plausibel vind.

Echter, zover ik weet is die theorie nog nooit keihard bewezen (maar ik kan me vergissen). En dus moet er imho ruimte zijn voor andere theorieën, hoe ongeloofwaardig ook.

Ik ben ooit weleens bij een lezing geweest van Peter Scheele, over zijn 'degeneratietheorie'. Alhoewel ik het natuurlijk allemaal bullshit vond, klonk het toch stiekem best aannemelijk. Uiteraard uitgaande van de premisse dat God daadwerkelijk bestaat.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
pi_53827826
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:11 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik geloof het meteen, dat hij een goede prof is...maar een integere bioloog heult niet met ID. Voor hem best klote dat publicaties ook op internet bewaard blijven .
quote:
ID heeft tevens een waardevolle rol als lastige luis
in de pels van het darwinisme, door het kritisch uitdagen van
evolutionaire claims en scenario’s, waardoor – geheel in stijl – de
zwakkere zullen worden weggewied en de sterkere in kracht zullen winnen.

Ik denk dat darwinistische evolutie op de lange termijn sterker
onderbouwd zou kunnen worden door de uitdagingen van ID, hoewel
waarschijnlijk met wat bescheidener claims en een nauwkeuriger scheiding van wetenschap en metafysica.
I´m back.
pi_53827877
Eerlijk gezegd vind ik dat mensen die ID op voorhand als theorie al afwijzen, zelf behoorlijk onwetenschappelijk bezig zijn. Magoed, da's slechts mijn bescheiden mening.
pi_53827954
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:19 schreef TomTancr3do het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat mensen die ID op voorhand als theorie al afwijzen, zelf behoorlijk onwetenschappelijk bezig zijn. Magoed, da's slechts mijn bescheiden mening.
Niet onwetenschappelijk; pseudo-skeptisch, alhoewel ik kan begrijpen dat na paar keer discussiëren de koek op is. Overigens zegt Dekker dat de vragen en uitdagingen die creationisten betekenen voor de Darwinisten ervoor zou kunnen zorgen dat het Darwinisme beter gefundeerd zou kunnen worden. Mijn vraag: is het wel een creationist???
I´m back.
pi_53827994
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:19 schreef TomTancr3do het volgende:
Klopt. Maar het is al lang niet meer op voorhand. Het is op sterven na dood.
pi_53828013
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
Mijn vraag: is het wel een creationist???
Ik denk het wel, stiekem. Maar ook een realist. Dan krijg je dit nogal schizofreen aandoende gedrag.
pi_53828049
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:25 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Klopt. Maar het is al lang niet meer op voorhand. Het is op sterven na dood.
Ow oké. Dat wist ik niet. Zoals gezegd ben ik er niet zo in thuis.

Maar is die evolutietheorie dan al eens keihard bewezen? Want dat laatste lijkt me toch vrij moeilijk voor deze specifieke theorie. Het is ook niet echt iets dat je even simpel in formules kunt vatten en kunt bewijzen met een relatief simpel experiment.
pi_53828386
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:28 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Ow oké. Dat wist ik niet. Zoals gezegd ben ik er niet zo in thuis.
Ja, grappige is dat de traditionele katholiek Kenneth Miller het wetenschappelijk heeft onderuitgehaald. Nou ja, ID heeft eigenlijk geen wetenschap geleverd.

http://www.meta-library.net/perspevo/preskm-frame.html
http://www.bringyou.to/apologetics/p45.htm
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:28 schreef TomTancr3do het volgende:

Maar is die evolutietheorie dan al eens keihard bewezen? Want dat laatste lijkt me toch vrij moeilijk voor deze specifieke theorie. Het is ook niet echt iets dat je even simpel in formules kunt vatten en kunt bewijzen met een relatief simpel experiment.
Mja, het is maar wat je keihard noemt. De evolutietheorie bestaat eigenlijk enkel uit erfbaarheid, variatie en selectie. Dat zijn bewijsbare concepten die onherroepelijk tot evolutie leiden.
pi_53828449
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:48 schreef Autodidact het volgende:
Mja, het is maar wat je keihard noemt. De evolutietheorie bestaat eigenlijk enkel uit erfbaarheid, variatie en selectie. Dat zijn bewijsbare concepten die onherroepelijk tot evolutie leiden.
Zo zie ik het dus ook. Maar zie het maar eens hard te maken, da's blijkbaar toch nog een hele klus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')