abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:25:38 #251
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_53843807
Nog even Reve. Ik vond het atijd een kwal, maar qua politiek had hij een vooruitziende blik

Anno 1980:
quote:
Men neemt in Nederland alles in de eerste plaats letterlijk, en ik betreur het, daarmede in onvoldoende mate rekening te hebben gehouden. Zo is mijn strijdkreet: 'Dood Aan De Arbeiders! Leve Het Kapitalisme!' nooit letterlijk bedoeld geweest, omdat de arbeider recht op leven heeft als ieder ander, en het kapitalisme vele gebreken aankleven. Door deze kreet heb ik echter wel bij miljoenen de aandacht getrokken en daarna gehoor gevonden voor mijn betoog, dat het massale misbruik van sociale voorzieningen, goedgepraat door de vakbonden en de rode pers, ons land te gronde zal richten. Zo ook is het gedicht 'Voor eigen erf' een primitieve - vermoedelijk in al te vulgaire bewoordingen gestelde - alarmkreet, bedoeld om een paar miljoen mensen rechtop te doen zitten om naar mij te luisteren. Ik bedoel niet letterlijk wat in het gedicht staat, want ik ben geen racist en de neger heeft mijns inziens recht op een plaats onder de zon, gelijkwaardig aan die van de blanke. Ik heb echter door dit brute middel bij miljoenen gehoor gevonden voor mijn betoog, volgens hetwelk de immigratiepolitiek van de Nederlandse regering, die massaal mensen binnenlaat voor wie er in Nederland geen werk, geen woonruimte en geen toekomst is, en slechts verpaupering en criminaliteit in het verschiet liggen, tot een ramp zal moeten voeren.
Pugna Pro Patria
pi_53843841
Deep-voiced men father more children
16:50 25 September 2007
NewScientist.com news service
Roxanne Khamsi

In evolutionary terms, Barry White's rich, bass voice may hit all the right notes – a new study among modern-day hunter-gatherers shows that men with the deepest voices produce significantly more children than their more falsetto counterparts. The finding helps explain why men have evolved lower voices than women, say researchers.

Scientists have long known that women perceive men with deep voices as sexy, healthier, and more dominant. Previous studies have even shown that women show the strongest preference for low-pitched voices at the most fertile phase in their menstrual cycle.

This background research hinted that men with the deepest voices had the most luck with the ladies, giving them an evolutionary edge.

However, the use of modern-day contraceptives makes it difficult to link voice range with fertility. So experts lacked hard evidence to back up the notion that men with bass voices had any real reproductive advantage over those talking in tenor tones.

'Huge difference'
Coren Apicella at Harvard University in Cambridge, Massachusetts, US, and her colleagues found a way around this challenge by studying the Hadza, one of the last remaining hunter-gatherer cultures in the world. The Hadza women generally dig for root plants and gather fruits, while men primarily hunt animals and collect honey. The Hadza, who live in Tanzania, have no modern birth control and practice serial monogamy.

Apicella recorded 49 Hadza men saying the Swahili word hujambo, which loosely translates as ‘hello’ in English, and calculated their voice pitch using computer analysis (hear a recording of one of the men). She also recorded their age and the number of children they had fathered.

On average, the men had 4.8 children and a voice pitch of around 115 Hz. After controlling for possible confounding factors, such as age, researchers discovered that men with the lowest voices had the most children. For example, men who had an average voice pitch around 90 Hz had about two more children on average than those with a super-high voice around 160 Hz.

"That's a huge difference" in terms of reproductive success, says David Puts, an anthropologist at Penn State in University Park, Pennsylvania, US, who studies voice preferences.

Hormone link
Puts explains that men typically have deep voices as a result of high testosterone levels. High levels of this hormone cause the vocal cords to lengthen and thicken, and therefore vibrate at a lower frequency.

"Testosterone is associated with all sorts of things, like high libido and physical competitive ability," Puts notes. He adds that there appears to be a connection between testosterone and sperm quality, which might explain why the Hadza men with low-pitched voices fathered the most children.

Another possible explanation is that women prefer men with deep voices because such men are perceived as holding higher social status, says Puts.

Researchers speculate that evolution favoured men with deeper voices, and that this perhaps explains why men's voices are so much lower than that of women. For example, while Hadza men have an average voice pitch of 115 Hz, the women average around 210 Hz.

However, Apicella notes that some of the children listed by the Hadza men as being their own, might have in fact been fathered by other members of the group. This, she says, allows for an alternate explanation for her findings: "Maybe men with lower pitched voices feel more confident to say the children are theirs."
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_53843933
Eens met du_ke in de mobiliteits/wegendiscussie (wat een verschil in insteek: mobiliteit en wegen ).
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:50:35 #254
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53844356
edit: Ow, het ging over Eurlings. Ik las toch echt wat ik wilde lezen.

[ Bericht 37% gewijzigd door Gabry op 10-10-2007 19:01:51 ]
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_53844403
Washington, hond! Maar mijn christelijke alliantie met Justitianus zal 'm wel verslaan.

Noble en je dan nog zo laten verrassen, , ik speel het te weinig...
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:59:36 #256
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53844552
quote:
SP:gratis fietsen kinderen A'dam
AMSTERDAM De SP wil scholieren in Amsterdam een fiets geven om een fietsexamen te doen. Als de scholieren slagen, mogen ze de fiets houden. Volgens de SP kunnen zo meer leerlingen het examen afleggen. De helft van de Amsterdamse basisscholieren neemt niet deel aan het fietsexamen omdat ze niet kunnen fietsen of geen fiets hebben.
Ik proestte het zowat m'n koffie uit
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_53844722
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:50 schreef Gabry het volgende:
Alsof je de mobiliteit vergroot door te investering in iets waarbij de reistijd langer duurt dan dat wanneer je in de file gaat wachten.
Verder kijken dan je neus lang is, is zo moeilijk.
pi_53844758
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:50 schreef Gabry het volgende:
edit: Ow, het ging over Eurlings. Ik las toch echt wat ik wilde lezen.
Heb ik je nou voor niks zitten uitlachen?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:11:28 #259
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53844848
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:07 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Heb ik je nou voor niks zitten uitlachen?
Ja, haha!
pi_53844947
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:11 schreef Gabry het volgende:

[..]

Ja, haha!
Ach, heb ik er toch kortstondig plezier van gehad.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:19:43 #261
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53845074
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:15 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Ach, heb ik er toch kortstondig plezier van gehad.
Kortstondig plezier bezorgen is mijn specialiteit.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:20:43 #262
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_53845101
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:59 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik proestte het zowat m'n koffie uit
Wereldvreemde SP'ers
Pugna Pro Patria
pi_53845241
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:19 schreef Gabry het volgende:

[..]

Kortstondig plezier bezorgen is mijn specialiteit.
Heel kortstondig, ga ik vanuit.
pi_53845459
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:29 schreef Klopkoek het volgende:
Die rel van vorig jaar over de docente in Tilburg die weigerde mannen de hand te schudden (waarop vervolgens Verdonk opperde de Comissie Gelijke Behandeling af te schaffen) blijkt nu ingestoken te zijn door de salafistische beweging!
[..]

Blz. 67 http://www.aivd.nl/conten(...)aivdradicaledawa.pdf

Vreemd dat de media dit nog niet is opgevallen want dit is tamelijk schandalig en schokkend. Dat zo makkelijk een stelletje extremisten de politieke agenda kunnen sturen!
De CGB doet gelukkig aan zelfvernietiging; in een rapport concludeerde ze haar eigen irrelevantie omdat klachten voornamelijk door beroepsquerulanten uit de sociale advocatuur worden gedaan en de appelanten bij benadering niet achter hun eigen klacht bleken te staan.

Het zet de fabeltjes over ongelijke behandeling bij sollicitatie wel even in een ander licht.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_53846112
Nieuw speeltje voor Floripas: http://forum.fok.nl/user/history/194038
pi_53846159
Ook lekker gelukt daar in Utrecht. Ze zullen zich hier wel drie keer achter de oren krabben bij de burgemeestersverkiezingen...
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:02:15 #267
130955 Floripas
Blast from the past
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:05:18 #268
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53846248
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:58 schreef Elseetje het volgende:
Hm....zal ik 'm naar C&H lokken en 'm daar notes geven?
pi_53846304
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat is het minste wat je voor 'm kan doen.
pi_53846315
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:58 schreef Elseetje het volgende:
Wanneer onthult onze MP het geheim ?!

De TS, ook.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_53846437
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:07 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Wanneer onthult onze MP het geheim ?!

De TS, ook.
Die is ook leuk. Veel plezier, Floripas!
pi_53846503
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

Over notes gesproken, ben ik nogwat vooruit gegaan in aantal de laatste tijd ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_53846505
Testing testing one two three
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_53846512
Heeft iemand gisteren naar die docu's over Morales en Chavez gekeken? Vooral die eerste was briljant. Wat laten die mensen zich toch makkelijk opnaaien.
pi_53846516
Je bent een neger !
pi_53846523
Kijk eens aan, het is gelukt.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_53846526
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:27 schreef Gabry het volgende:

[..]

Ik zat te twijfelen tussen blanco en niet, maar niet is makkelijker. Misschien bedenk ik mij nog.
om de moraal op te peppen: Vogelaar is niet gegaan
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:20:57 #278
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53846657
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:33 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

De CGB doet gelukkig aan zelfvernietiging; in een rapport concludeerde ze haar eigen irrelevantie omdat klachten voornamelijk door beroepsquerulanten uit de sociale advocatuur worden gedaan en de appelanten bij benadering niet achter hun eigen klacht bleken te staan.

Het zet de fabeltjes over ongelijke behandeling bij sollicitatie wel even in een ander licht.
Bekende tactiek van de VVD: shoot the messenger en vrolijk verder gaan met Achmed uitsluiten.

VVD'ers zijn helemaal niet liberaal, het zijn conservatieven die alles bij het oude laten en bang zijn dat Achmed hun plaatsje in de Rotaryclub overneemt.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_53846711
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:16 schreef sigme het volgende:
Kijk eens aan, het is gelukt.
pi_53846716
Een wespennest, POL? Hoe komen ze er toch bij ?
pi_53846773
quote:
Op zondag 11 februari 2007 12:50 schreef zwambtenaar het volgende:
Nou ja, er is niets gebeurd ... ik heb hem er wel even in gehangen. Met dat er niets gebeurd is, bedoelde ik dat ik verder geen relatie met haar heb gehad ofzo .
Uit de archieven:

Meneer komt hier even beweren dat hij Ellen Hoog geneukt heeft.

Op haar 15de !
pi_53846839
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:20 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Bekende tactiek van de VVD: shoot the messenger en vrolijk verder gaan met Achmed uitsluiten.

VVD'ers zijn helemaal niet liberaal, het zijn conservatieven die alles bij het oude laten en bang zijn dat Achmed hun plaatsje in de Rotaryclub overneemt.
Wat heet Achmed de VVD misdaan?
pi_53846867
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:26 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Wat heet Achmed de VVD misdaan?
Dat, en de rotary is meer iets voor net-niet types als Aleid Wolfsen.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:29:05 #284
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53846908
Mja, ik vind matennaaier en vuilbekker PJ nou niet iemand om te gaan verdedigen, maar ieder zijn meuk.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:30:35 #285
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53846954
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:27 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Dat, en de rotary is meer iets voor net-niet types als Aleid Wolfsen.
Je draait er weer eens om heen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_53846975
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:25 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Uit de archieven:

Meneer komt hier even beweren dat hij Ellen Hoog geneukt heeft.

Op haar 15de !
a) wat is het nut van het quoten van zo'n oude post?

b), misschien moet je even naar zijn posts daar onder kijken.
pi_53847026
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:29 schreef Sidekick het volgende:
Mja, ik vind matennaaier en vuilbekker PJ nou niet iemand om te gaan verdedigen, maar ieder zijn meuk.
Niet tegen heug en meug doen dan hoor. Gewoon de meuk de meuk laten.
pi_53847094
Wat is hier gebeurd?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_53847131
Niets en zo zij het.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:38:37 #290
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53847188
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Niet tegen heug en meug doen dan hoor. Gewoon de meuk de meuk laten.
Ik ben geen Limburger met zachte g, maar een Fries met een g zo hard als een k.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:39:53 #291
66825 Reya
Fier Wallon
pi_53847222
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:35 schreef Apropos het volgende:
Wat is hier gebeurd?
De nucleaire winter.
pi_53847240
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:36 schreef sigme het volgende:
Niets en zo zij het.
Er is toch op z'n minst op een paar knopjes gedrukt.

Waar blijft het 'feliciteer hier sigme met haar vrijheid' topic?
pi_53847266
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:38 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik ben geen Limburger met zachte g, maar een Fries met een g zo hard als een k.
pi_53847367
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:30 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Je draait er weer eens om heen.
Ach, neem even nota. Bij mijn weten stromen de rotary- en ronde tafelclubjes vol met leraren en PvdA-partijtijgers, maar jij vindt het nodig om met zo'n karikaturaal voorbeeld de discussie dood te slaan.
pi_53847616
pi_53847713
Het is volbracht.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:57:56 #297
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_53847770
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:31 schreef Elseetje het volgende:
Eens met du_ke in de mobiliteits/wegendiscussie (wat een verschil in insteek: mobiliteit en wegen ).
Een uitbreiding van af en aanvoer is zeker gewenst, gewoon om de filedruk te verminderen. Een paar bottlenecks wegnemen. Gelul over 10 km weg....

Dit is tenminste op korte termijn realiseerbaar. Hele tram en trein stelsels zijn op korte termijn niet realiseerbaar.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_53847802
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Over notes gesproken, ben ik nogwat vooruit gegaan in aantal de laatste tijd ?
Je had er vorig jaar nul en nu meerdere ja. Het is dus niet in procenten uit te drukken. Je radicaliseert dus
pi_53847819
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Een uitbreiding van af en aanvoer is zeker gewenst, gewoon om de filedruk te verminderen. Een paar bottlenecks wegnemen. Gelul over 10 km weg....

Dit is tenminste op korte termijn realiseerbaar. Hele tram en trein stelsels zijn op korte termijn niet realiseerbaar.
Doe maar alsof hier mijn reactie op Gabry staat.
pi_53847878
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:58 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je had er vorig jaar nul en nu meerdere ja. Het is dus niet in procenten uit te drukken. Je radicaliseert dus
Als ik er vorig jaar 0 had zijn er in de periode daarvoor een aantal verdwenen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')