quote:Men neemt in Nederland alles in de eerste plaats letterlijk, en ik betreur het, daarmede in onvoldoende mate rekening te hebben gehouden. Zo is mijn strijdkreet: 'Dood Aan De Arbeiders! Leve Het Kapitalisme!' nooit letterlijk bedoeld geweest, omdat de arbeider recht op leven heeft als ieder ander, en het kapitalisme vele gebreken aankleven. Door deze kreet heb ik echter wel bij miljoenen de aandacht getrokken en daarna gehoor gevonden voor mijn betoog, dat het massale misbruik van sociale voorzieningen, goedgepraat door de vakbonden en de rode pers, ons land te gronde zal richten. Zo ook is het gedicht 'Voor eigen erf' een primitieve - vermoedelijk in al te vulgaire bewoordingen gestelde - alarmkreet, bedoeld om een paar miljoen mensen rechtop te doen zitten om naar mij te luisteren. Ik bedoel niet letterlijk wat in het gedicht staat, want ik ben geen racist en de neger heeft mijns inziens recht op een plaats onder de zon, gelijkwaardig aan die van de blanke. Ik heb echter door dit brute middel bij miljoenen gehoor gevonden voor mijn betoog, volgens hetwelk de immigratiepolitiek van de Nederlandse regering, die massaal mensen binnenlaat voor wie er in Nederland geen werk, geen woonruimte en geen toekomst is, en slechts verpaupering en criminaliteit in het verschiet liggen, tot een ramp zal moeten voeren.
Ik proestte het zowat m'n koffie uitquote:SP:gratis fietsen kinderen A'dam
AMSTERDAM De SP wil scholieren in Amsterdam een fiets geven om een fietsexamen te doen. Als de scholieren slagen, mogen ze de fiets houden. Volgens de SP kunnen zo meer leerlingen het examen afleggen. De helft van de Amsterdamse basisscholieren neemt niet deel aan het fietsexamen omdat ze niet kunnen fietsen of geen fiets hebben.
Verder kijken dan je neus lang is, is zo moeilijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:50 schreef Gabry het volgende:
Alsof je de mobiliteit vergroot door te investering in iets waarbij de reistijd langer duurt dan dat wanneer je in de file gaat wachten.
Heb ik je nou voor niks zitten uitlachen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:50 schreef Gabry het volgende:
edit: Ow, het ging over Eurlings. Ik las toch echt wat ik wilde lezen.
Ja, haha!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:07 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Heb ik je nou voor niks zitten uitlachen?
Kortstondig plezier bezorgen is mijn specialiteit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ach, heb ik er toch kortstondig plezier van gehad.
Wereldvreemde SP'ersquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik proestte het zowat m'n koffie uit![]()
Heel kortstondig, ga ik vanuit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Kortstondig plezier bezorgen is mijn specialiteit.
De CGB doet gelukkig aan zelfvernietiging; in een rapport concludeerde ze haar eigen irrelevantie omdat klachten voornamelijk door beroepsquerulanten uit de sociale advocatuur worden gedaan en de appelanten bij benadering niet achter hun eigen klacht bleken te staan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:29 schreef Klopkoek het volgende:
Die rel van vorig jaar over de docente in Tilburg die weigerde mannen de hand te schudden (waarop vervolgens Verdonk opperde de Comissie Gelijke Behandeling af te schaffen) blijkt nu ingestoken te zijn door de salafistische beweging!![]()
[..]
Blz. 67 http://www.aivd.nl/conten(...)aivdradicaledawa.pdf
Vreemd dat de media dit nog niet is opgevallen want dit is tamelijk schandalig en schokkend. Dat zo makkelijk een stelletje extremisten de politieke agenda kunnen sturen!
Hm....zal ik 'm naar C&H lokken en 'm daar notes geven?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:58 schreef Elseetje het volgende:
Nieuw speeltje voor Floripas: http://forum.fok.nl/user/history/194038
Dat is het minste wat je voor 'm kan doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hm....zal ik 'm naar C&H lokken en 'm daar notes geven?![]()
Wanneer onthult onze MP het geheim ?!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:58 schreef Elseetje het volgende:
Nieuw speeltje voor Floripas: http://forum.fok.nl/user/history/194038
Die is ook leuk. Veel plezier, Floripas!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wanneer onthult onze MP het geheim ?!
De TS, ook.![]()
Over notes gesproken, ben ik nogwat vooruit gegaan in aantal de laatste tijdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hm....zal ik 'm naar C&H lokken en 'm daar notes geven?![]()
om de moraal op te peppen: Vogelaar is niet gegaanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:27 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen blanco en niet, maar niet is makkelijker. Misschien bedenk ik mij nog.
Bekende tactiek van de VVD: shoot the messenger en vrolijk verder gaan met Achmed uitsluiten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:33 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De CGB doet gelukkig aan zelfvernietiging; in een rapport concludeerde ze haar eigen irrelevantie omdat klachten voornamelijk door beroepsquerulanten uit de sociale advocatuur worden gedaan en de appelanten bij benadering niet achter hun eigen klacht bleken te staan.
Het zet de fabeltjes over ongelijke behandeling bij sollicitatie wel even in een ander licht.
Uit de archieven:quote:Op zondag 11 februari 2007 12:50 schreef zwambtenaar het volgende:
Nou ja, er is niets gebeurd... ik heb hem er wel even in gehangen. Met dat er niets gebeurd is, bedoelde ik dat ik verder geen relatie met haar heb gehad ofzo
.
Wat heet Achmed de VVD misdaan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bekende tactiek van de VVD: shoot the messenger en vrolijk verder gaan met Achmed uitsluiten.
VVD'ers zijn helemaal niet liberaal, het zijn conservatieven die alles bij het oude laten en bang zijn dat Achmed hun plaatsje in de Rotaryclub overneemt.
Dat, en de rotary is meer iets voor net-niet types als Aleid Wolfsen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat heet Achmed de VVD misdaan?
Je draait er weer eens om heen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat, en de rotary is meer iets voor net-niet types als Aleid Wolfsen.
a) wat is het nut van het quoten van zo'n oude post?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Uit de archieven:
Meneer komt hier even beweren dat hij Ellen Hoog geneukt heeft.
Op haar 15de!
Niet tegen heug en meug doen dan hoor. Gewoon de meuk de meuk laten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:29 schreef Sidekick het volgende:
Mja, ik vind matennaaier en vuilbekker PJ nou niet iemand om te gaan verdedigen, maar ieder zijn meuk.
Ik ben geen Limburger met zachte g, maar een Fries met een g zo hard als een k.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet tegen heug en meug doen dan hoor. Gewoon de meuk de meuk laten.
De nucleaire winter.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:35 schreef Apropos het volgende:
Wat is hier gebeurd?
Er is toch op z'n minst op een paar knopjes gedrukt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:36 schreef sigme het volgende:
Niets en zo zij het.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben geen Limburger met zachte g, maar een Fries met een g zo hard als een k.
Ach, neem even nota. Bij mijn weten stromen de rotary- en ronde tafelclubjes vol met leraren en PvdA-partijtijgers, maar jij vindt het nodig om met zo'n karikaturaal voorbeeld de discussie dood te slaan.quote:
Een uitbreiding van af en aanvoer is zeker gewenst, gewoon om de filedruk te verminderen. Een paar bottlenecks wegnemen. Gelul over 10 km weg....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:31 schreef Elseetje het volgende:
Eens met du_ke in de mobiliteits/wegendiscussie (wat een verschil in insteek: mobiliteit en wegen).
Je had er vorig jaar nul en nu meerdere ja. Het is dus niet in procenten uit te drukken. Je radicaliseert dusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Over notes gesproken, ben ik nogwat vooruit gegaan in aantal de laatste tijd?
Doe maar alsof hier mijn reactie op Gabry staat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Een uitbreiding van af en aanvoer is zeker gewenst, gewoon om de filedruk te verminderen. Een paar bottlenecks wegnemen. Gelul over 10 km weg....
Dit is tenminste op korte termijn realiseerbaar. Hele tram en trein stelsels zijn op korte termijn niet realiseerbaar.
Als ik er vorig jaar 0 had zijn er in de periode daarvoor een aantal verdwenenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je had er vorig jaar nul en nu meerdere ja. Het is dus niet in procenten uit te drukken. Je radicaliseert dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |