Je typt op dit moment op de laptop op de rug van je partner?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:40 schreef VDH het volgende:
Niet voorradig
Stukje feta-kaas erbij.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:58 schreef Isegrim het volgende:
Maakt het baffen wel extra smakelijk denk ik.
beetje bascilicumquote:
Ga toch pillen draaien!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dat is GPD-incrowd en dus express zo gequote, BS.
-> Meest sexy Culinesse à gogo-foto'squote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:46 schreef Ice_Tea het volgende:
Culinaire seks is nooit verkeerd
Krijg je een lekker frisse aars van.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:58 schreef TomTancr3do het volgende:
Tandpasta schijnt als glijmiddel ook wel lekker te zijn.
Je clitje is er ook heel blij meequote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Krijg je een lekker frisse aars van.
En als tegenhanger is Tabasco misschien ook wel interessant.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je clitje is er ook heel blij mee![]()
Een lijntje coke doet ook wonderenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En als tegenhanger is Tabasco misschien ook wel interessant.![]()
In welke omstandigheden vond dit plaats?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:06 schreef Floripas het volgende:
Ik heb wel eens gebaad in olijfolie, daar ging ik ook niet dood aan.
Seculiere Turkse schatrijke aanbidder.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In welke omstandigheden vond dit plaats?
Anders was het egwellusch een redelijke dood geweest!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:06 schreef Floripas het volgende:
Ik heb wel eens gebaad in olijfolie, daar ging ik ook niet dood aan.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Seculiere Turkse schatrijke aanbidder.![]()
Psies, droog in d'r krent rammen tot ze begint te bokken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:13 schreef Diverse_Reality het volgende:
Kom op mensen, als er niks in huis is... nood breekt wet.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Seculiere Turkse schatrijke aanbidder.![]()
Jij hebt er ervaring mee?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:54 schreef TomTancr3do het volgende:
Ik zou het niet doen. Het geeft zo'n zooitje en het is geen goed glijmiddel. Bovendien moet je er daarna eindeloos van naar de WC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |