abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53831357
De korte versie (korter kon niet, echt!).

Relatie van 2.5 jaar ongeveer.
Vriend (eh ja, laten we die term er dan nog maar even inhouden) gaat aanstaande maandag voor 6 maanden naar Zuid-Amerika. Afgelopen maandag ineens een anonieme mail in mijn mailbox: X gaat (of iig ging) vreemd. (met een meisje uit *insert bandnaam*). That's it.

Oké, voelen hoe bloed uit je handen, armen, benen en hoofd trekt. Trillen. WTF is dit?! Terugmailen met de vraag om meer info. Die mail komt niet. Dan mail doorsturen naar vriend en die hangt even later aan de telefoon. Dat het ab-so-luut niet waar is enzovoorts. Nou ja, erg misselijke grap dan maar goed.

Rest van de dag blijven malen erover, kwaad zijn op mezelf dat ik zou kunnen denken dat het waar is. Proberen de zender te achterhalen, maar ja, via gmail dus geen IP-dres te vinden.

Dag erna nog steeds malen. Ouders inlichten. Die zijn kwaad op de anonieme mailer.
's Avonds zit ik er met m'n ouders er nog over te praten, ik ben net bezig de mail naar mijn vader door te sturen als ik een nieuw bericht binnenkrijg.

Met meer details EN van een andere afzender. Een afzender die niet anoniem is, die ik ken en waarvan ik weet dat degene er niks bij te winnen heeft.

Niks laten merken, maken dat ik uit huis kwam. In de auto naar vriendin gebeld. Daar op de bank gestort, verhaal gedaan, mails laten lezen aan twee vriendinnen.

Wat ik wil? Hem om de oren slaan ermee. Dus op weg naar woonplaats van vriend, uur rijden.

Uiteindelijk hem geconfronteerd met wat ik wist. De bekende zinnen:
"Het was uit tussen ons" (ong. drie weken uit geweest idd, ofja, "break" )
"Het was maar een keer, echt een keer" (dat was dus niet wat ik heb gehoord en er zijn teveel puzzelstukjes die passen om dat één keer te geloven)
En de uitsmijter dat het toch al anderhalf jaar supergoed gaat en hij zoooooooooooooooooooooveel van me houdt.

En dat hij maandag niks verteld heeft, dat was omdat hij het "niet belangrijk" vond

Ik ben weggegaan met de mededeling dat ik er eens zeer ernstig over na moest denken (maar bedoelde meer dat ik nu pas echt achter de feiten aanga).

Dus.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53831377
Dumpen die gozer. Klinkt als een klootzak.

Sterkte meid, je verdient beter dan zo`n mongool.
pi_53831431
Het is wel bizar dat je de ene dat nog kwaad bent omdat je ook maar durft te denken dat het waar is en de andere dag onderweg in de auto stiekem hoopt dat het toch een zieke, misselijke grap was.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:27:49 #4
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_53831437
you were on a break..............

en ja.. dat hij het je niet vertelde toen de break voorbij was, is slordig maar meer ook niet. Wat hij tijdens die break wel of niet gedaan heeft, is niet belangrijk en gaat je feitelijk geen bal aan...
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:24 schreef Scorpie het volgende:

If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_53831472
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:27 schreef teamlead het volgende:

en ja.. dat hij het je niet vertelde toen de break voorbij was, is slordig maar meer ook niet. Wat hij tijdens die break wel of niet gedaan heeft, is niet belangrijk en gaat je feitelijk geen bal aan...
[..]

Een "break" van 3 weken, en in die week neuk je je een slag in de rondte? Ja, je relatie betekent dan echt veel voor je
  Moderator woensdag 10 oktober 2007 @ 09:30:14 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_53831494
quote:

Precies! Een keer? Yeah right...hij neukt waarschijnlijk al een jaar lang achter je rug om met een andere meid. Ik snap dat dat niet is wat je wil horen. Overigens moet 1x al genoeg zijn om de relatie te verbreken. Je gaat gewoon niet vreemd, dat doe je niet.

Hou de eer aan jezelf. Afkappen die handel. Stel dat je het aan laat...elke keer dat hij weg gaat heb jij dat stemmetje in je achterhoofd "wat zal ie nu aan het doen zijn...?" Dat moet je je zelf niet aan willen doen.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 10 oktober 2007 @ 09:31:23 #7
16180 crew  CoolGuy
pi_53831512
quote:

[..]

Die keer dat ze on a break waren is geen probleem lijkt me. Maar dat is een tijd geleden, maar nu komen ineens dergelijke mails bij TS binnen? Je hoeft nu niet te gaan mailen dat TS een jaar geleden ofzo vreemd is gegaan, das onzin.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:31:47 #8
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_53831517
lastig....lastig... je hadden een break schrijf je. Had je nog afspraken gemaakt daarover? Wat wel en niet mocht?

Technisch gezien waren jullie op dat moment niet bij elkaar...
Maar het blijft een kutstreek!
* I intend to live forever, so far so good! *
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:32:03 #9
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_53831526
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een "break" van 3 weken, en in die week neuk je je een slag in de rondte? Ja, je relatie betekent dan echt veel voor je
euh.. ik weet niet hoe jij in elkaar zit natuurlijk....... maar voor mij hebben seks en gevoelens niet persé altijd even veel met elkaar te maken.
Avondje stappen, kut voelen vanwege relatie die net voorbij is, aandacht van een redelijk aantrekkelijk exemplaar... seks..
vinnik niet vreemd hoor.

wat ik wél vreemd vind is dat iemand het blijkbaar nodig vindt om dit anoniem aan ts te melden. Nogal laffe actie en ik vraag me dan vooral af wat er achter zit
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_53831530
quote:

[..]

Mja goed, maar als m'n bron meldt dat het niet eenmalig maar meerdere malen tot zelfs maanden was. Wat past in het patroon van telkens smsjes ontvangen van iemand en meer dingen. Weken geen sex bv. We kunnen elkaar alleen in het weekend zien en dat weekend was tijdenlang ineens alleen de zondagmiddag dat hij kon. Al die keren dat week na week het beddegoed in de was zat elke f*kking keer dat ik er was

Overigens heeft hij aan de bron wel toegegeven dat het maanden waren. Lijkt me logisch dat hij nog wat probeert te redden als ik pislink op de stoep sta.
pi_53831552
quote:

[..]

Nou ja, je vorige relatie, want het is natuurlijk wel uit.
Feitelijk vind ik dat teamlead gelijk heeft, als eea zich werkelijk enkel en alleen tijdens de break heeft afgespeeld. Ongeacht hoe vaak en met hoeveel meiden hij het bed heeft gedeeld en ondanks dat het heel pijnlijk is voor Syrena zich dat te moeten realiseren.

Gevoelsmatig kan ik me voorstellen dat het voor Syrena heel naar, verdrietig en pijnlijk is. Het feit dat hij het ook later neit heeft verteld, kan ik me op zich iets bij voorstellen, maar is niet helemaal correct.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Admin woensdag 10 oktober 2007 @ 09:34:02 #12
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53831558
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:32 schreef teamlead het volgende:

[..]

wat ik wél vreemd vind is dat iemand het blijkbaar nodig vindt om dit anoniem aan ts te melden. Nogal laffe actie en ik vraag me dan vooral af wat er achter zit
Nederland hè, volkje van NSBers.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_53831583
quote:

[..]

euh.. ik weet niet hoe jij in elkaar zit natuurlijk....... maar voor mij hebben seks en gevoelens niet persé altijd even veel met elkaar te maken.
Avondje stappen, kut voelen vanwege relatie die net voorbij is, aandacht van een redelijk aantrekkelijk exemplaar... seks..
vinnik niet vreemd hoor.

Het was geen redelijk aantrekkelijk exemplaar. Zijn eigen woorden dus he. Er hebben vier meiden in die band gezeten die hij oa. allen beschreef als: Labiel. Vette koe. Lelijk. Dom. Achterlijk.

Gisteren zelfs letterlijk en op denigrerende toon: Kom op, zie je mij nou echt al met haar?!

Oh en dan nog iets, hij drinkt nooit. Dus drank is geen excuus (heeft ie ook niet gezegd trouwens).
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:35:30 #14
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_53831586
Lijkt me duidleijk, succes ermee!
pi_53831596
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mja goed, maar als m'n bron meldt dat het niet eenmalig maar meerdere malen tot zelfs maanden was. Wat past in het patroon van telkens smsjes ontvangen van iemand en meer dingen. Weken geen sex bv. We kunnen elkaar alleen in het weekend zien en dat weekend was tijdenlang ineens alleen de zondagmiddag dat hij kon. Al die keren dat week na week het beddegoed in de was zat elke f*kking keer dat ik er was

Overigens heeft hij aan de bron wel toegegeven dat het maanden waren. Lijkt me logisch dat hij nog wat probeert te redden als ik pislink op de stoep sta.
Tja, als het ook buiten de break om is geweest, zou ik er niet lang over na hoeven denken, en er eenpunt achter zetten. Vertrouwen is weg, en heel terecht. Het heeft te lang gespeeld om nog achter je te kunnen laten, lijkt me'.

Sterkte meid, maar je bent beter waard dan zo iemand!
pi_53831629
Die ene keer zou ik zeer misschien eventueel nog wel overheen kunnen komen.
Maar hij WEET dat mijn vorige vriend me ongeveer hetzelfde geflikt heeft. Heeft steeds commentaar op vreemdgaande vrienden. Blaat al maanden dat ze niet eens aantrekkelijk is, want dik en stom en dom.

En dan zodra de kans zich voordoet er wel bovenop springen.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:37:54 #17
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_53831641
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

ah kijk. dát is een andere situatie...

De enige vraag die dan nog overblijft is: hoe betrouwbaar is die bron en welk voordeel (direct of indirect) zou die bron kunnen hebben bij dit verhaal?
Als de bron betrouwbaar is en alleen uit een soort moreel plichtsbesef handelt, blijft er maar 1 advies over:
quote:

woensdag 10 oktober 2007 @ 09:41:12 #18
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_53831705
Een half jaar weggaan doet ook goeie dingen met relaties.

Ik zou zeggen doei over een half jaar heb je hier niemand meer om voor terug te komen.
pi_53831710
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:37 schreef Syrena het volgende:
Die ene keer zou ik zeer misschien eventueel nog wel overheen kunnen komen.
Maar hij WEET dat mijn vorige vriend me ongeveer hetzelfde geflikt heeft. Heeft steeds commentaar op vreemdgaande vrienden. Blaat al maanden dat ze niet eens aantrekkelijk is, want dik en stom en dom.

En dan zodra de kans zich voordoet er wel bovenop springen.
Leuke vriendenkring heb je daar .

Welke band trouwens?
pi_53831724
Ik wil m'n bron niet direct blootstellen hier, maar het gaat dus om een band + entourage waarin zowel mijn vriend als het betreffende meisje zitten. Of zaten, want omdat hij die reis gaat maken is hij gestopt met die band. In de band: broers en zussen, zangers verkering met drummers etc. Kortom 1 groep familie- en vrienden. Waar dus nu in gekletst is.

Wel typisch dat de band eerst alles was en ze z'n vrienden waren (ok, wel contstant erop afgeven, als je hem zou geloven is het IQ van die hele band samen ongeveer 90 ofzo) en dat gaat dan binnen 6 mnd. ineens naar: "Ik wil niks meer met ze te maken hebben".
pi_53831747
Geen bekende band Tonks, laten we het daarbij houden.
pi_53831754
quote:

[..]

vinnik niet vreemd hoor.
Het gaat er ook niet om wat jij en ik ervan vinden, het gaat er om wat de TS er van vind. Die vind het overduidelijk not done. En blijkbaar wist hij dat. Kortom: paardelul van de bovenste plank dat hij dat dan flikt.
quote:
Laf? Als mijn vrienden het zouden verzwijgen zou ik het laf vinden. Ik vind dat echte vrienden je juist dit soort dingen vertellen. Eerlijkheid boven alles.
pi_53831810
Ik had het wel graag maaaaanden eerder geweten. Uiteraard. Wat ik ook aan de bron gemeld heb.

Ik vraag me werkelijk af of hij maandag serieus gedacht heeft dat het bij deze ene mail zou blijven?!
's Avonds belde hij wel nog. Als hij in Z-A zat en ik zou nog mails krijgen ofzo, dan wilde hij dat niet weten. Want hij wilde er daar niet over nadenken en hij kon dan toch niet met me praten erover.

Nee lekker, laat me vooral fijn zitten met mijn vraagtekens
pi_53831826
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:43 schreef Scorpie het volgende:

Laf? Als mijn vrienden het zouden verzwijgen zou ik het laf vinden. Ik vind dat echte vrienden je juist dit soort dingen vertellen. Eerlijkheid boven alles.
Ja, maar echte vrienden komen je dat recht voor zijn raap vertellen en sturen geen anonieme mail
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:47:37 #25
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_53831829
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet om wat jij en ik ervan vinden, het gaat er om wat de TS er van vind. Die vind het overduidelijk not done. En blijkbaar wist hij dat. Kortom: paardelul van de bovenste plank dat hij dat dan flikt.
[..]
alleen had/heeft TS er geen ruk mee te maken wat er tijdens die break al dan niet gebeurde...
Alles wat ná die break gebeurde heeft TS alles mee te maken natuurlijk
quote:
Volkomen met je eens. Maar mijn vrienden zouden dat in iedergeval niet annoniem doen
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:48:39 #26
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_53831848
Dit is al maanden bezig, en uitgerekend nog geen week voordat hij voor langere tijd weggaat komt er een melding dat hij al een poos vreemd gaat. En niemand heeft daar belang bij?
Hallo!!!

Zijn acties de afgelopen maanden geven wel een behoorlijke hint, maar waarom vraag je je niet eerst af waarom iemand een week voor zijn vertrek met zo'n boodschap komt? Het is nog net op tijd om het even definitief uit te kunnen maken. Daarna heb je een half jaar geen mogelijkheid om de zaken behoorlijk uit te praten, en zijn mails met uitleg en/of excuses gooi je in die tijd natuurlijk gewoon ongelezen weg.

Iemand speelt een zeer smerig spelletje met je, en ik bedoel niet je (a.s. ex-)vriend.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_53831891
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:47 schreef teamlead het volgende:

[..]

alleen had/heeft TS er geen ruk mee te maken wat er tijdens die break al dan niet gebeurde...
Alles wat ná die break gebeurde heeft TS alles mee te maken natuurlijk
Natuurlijk wel. Een break betekent niet per definitie dat het "uit" is en je alles mag en kan doen. Meestal maak je daar afspraken over.
quote:
[..]

Volkomen met je eens. Maar mijn vrienden zouden dat in iedergeval niet annoniem doen
Dat ben ik dan weer volkomen met jou eens.
pi_53831896
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, maar echte vrienden komen je dat recht voor zijn raap vertellen en sturen geen anonieme mail
Het zijn dan ook zijn "vrienden". In eerste instantie werd ik wel betrokken bij banddingen, maar ja, wat moet je met mensen waarvan je vriend ze eigenlijk te min vindt en die graag jointjes roken en over muziek praten? Niet dat ik daar iets op tegen heb, maar ik vond het erg moeilijk om er contact mee te maken.

Later werd ik zelfs bewust weggehouden. Kwam er een sms of we meegingen naar dit of dat, dan zei hij al: Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah geen zin.

Maar dat is vrij logisch aangezien die berichtjes van de dame in kwestie kwamen. Hij "las" ze dan voor of zei wat erin stond, dus voor hetzelfde geldt stond er de vraag of ik soms was en of ze anders langs kon komen.
  Admin woensdag 10 oktober 2007 @ 09:53:31 #29
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53831943
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:48 schreef RonaldV het volgende:
Dit is al maanden bezig, en uitgerekend nog geen week voordat hij voor langere tijd weggaat komt er een melding dat hij al een poos vreemd gaat. En niemand heeft daar belang bij?
Hallo!!!

Iemand speelt een zeer smerig spelletje met je, en ik bedoel niet je (a.s. ex-)vriend.
Dat dus, wake up and smell the coffee.
Wat is het doel van de anonieme melder en je bron, ga dat maar eens uitvissen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_53831960
Over de break: daar waren geen afspraken. Ik ben weggelopen tijdens een ruzie waarin ik verwijten naar m'n hoofd kreeg waar ik op dat moment niks tegen kon doen. We hebben er later nog over gebeld en het enigszins uitgepraat maar het was wel echt even over. Paar weken later heb ik het contact hersteld en daar ging hij grif op in.

Ik kreeg in die tijd het nummer van een jongen die me leuk vond, ik heb me werkelijk nog tijden schuldig gevoeld daarover toen. Alleen omdat er een nummer van een andere vent in m'n telefoon stond.
pi_53831993
Goed nadenken wat je wil en de juiste beslissing nemen

sterkte
pi_53832030
Mijn vriend kan enorm naar en arrogant overkomen op mensen, bewust en onbewust. Er zijn de laatste tijd een aantal verjaardagen geweest van bandmensen en ik denk dat hij daarbij onderwerp van gesprek is geweest en dat daarbij ook dit ter sprake is gekomen. Onder invloed van drank en drugs dus.

Kwestie van loyaliteit die ineens "op" was denk ik. Meisje in kwestie heeft overigens al een paar maanden een nieuwe vriend.
pi_53832040
Meestal neem je een break, omdat je na wilt denken over bepaalde dingen. Tijdelijk afstand nemen. Maar wel met de mogelijkheid weer bij elkaar te komen.

TS, ik heb exact hetzelfde mee gemaakt. Op een break, kom je bij elkaar terug, om vervolgens erachter te moeten komen, via via, dat hij met een ander in bed heeft gelegen. 'Ja, hij wist hoe ik zou reageren en dus had hij het niet gezegd.' WTF!! Je gaat niet met een ander als je op een break bent, of als je relatie net uit is. Hoeveel heeft je relatie dan helemaal voorgesteld als iemand het zo makkelijk van zich afzet? Hoeveel heb jij dan voorgesteld voor hem?

Ik persoonlijk kon het niet verwerken. Ik heb het nog wel geprobeerd, maar iedere keer dat hij aan me zat voelde ik me walgelijk. Ik kreeg het beeld van hun samen niet uit mijn hoofd. Ik vertrouwde hem totaal niet meer. En toen hij mij uiteindelijk in een ruzie sloeg heb ik er een punt achter gezet. En nu, achteraf, had ik dat meteen moeten doen. Dat had me een half jaar stress en pijn gescheeld.

Als hij al zoveel waarde hecht aan jouw en je relatie dat hij vind dat hij er wel even iemand tussendoor kan nemen, gun je jezelf dat dan? Of leef je maar 1 keer en daarin wil je alleen het beste voor jezelf? Hou je genoeg van jezelf om zijn 'liefde' voor jouw te vervangen door dat van jezelf?
pi_53832063
Weet je al wat je gaat doen nu Syrena? Ga je het nog met hem proberen ?
pi_53832107
quote:
Relatie Ja! *happy*happy*joy*joy
Volgens mij moet je je FoBo even aanpassen.

Maar gewoon een klote situatie en ik zou iemand niet meer kunnen vertrouwen lijkt mij.
pi_53832155
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:00 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Volgens mij moet je je FoBo even aanpassen.

Maar gewoon een klote situatie en ik zou iemand niet meer kunnen vertrouwen lijkt mij.
Dat zag ik ook al in dr FoBo staan ja De ironie
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:03:13 #37
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_53832160
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:57 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Je gaat niet met een ander als je op een break bent, of als je relatie net uit is. Hoeveel heeft je relatie dan helemaal voorgesteld als iemand het zo makkelijk van zich afzet? Hoeveel heb jij dan voorgesteld voor hem?
wat is dit nou weer voor kul hoelang "moet" je wachten met seks hebben nadat de break is ingegaan / het uit is dan? Waar vind ik die richtlijn?
pi_53832161
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:58 schreef Scorpie het volgende:
Weet je al wat je gaat doen nu Syrena? Ga je het nog met hem proberen ?
Ik weet het niet. Ik had gisteren het gevoel dat ik tegenover een volslagen vreemde stond
Bovendien gaat hij 6 maanden weg, vér weg en wie zegt me dat als we een mailwoordenwisseling hebben gehad hierover of whatever dat er niet weer iets gebeurd. Of dat hij gewoon bij aankomst al een vriendin nr. 2 zoekt.
  Moderator woensdag 10 oktober 2007 @ 10:04:27 #39
16180 crew  CoolGuy
pi_53832185
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ik had gisteren het gevoel dat ik tegenover een volslagen vreemde stond
Bovendien gaat hij 6 maanden weg, vér weg en wie zegt me dat als we een mailwoordenwisseling hebben gehad hierover of whatever dat er niet weer iets gebeurd. Of dat hij gewoon bij aankomst al een vriendin nr. 2 zoekt.
Dus je weet het wel...je wil er alleen nog niet aan...
pi_53832215
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Je weet het antwoord dus al, je bent alleen bang om het uit te spreken
pi_53832240
Aangepast, stelletje mierenneukers

Bovendien is het nog steeds zijn bewering "eenmalig" tegenover "bewust contact zoeken, meerder maanden en aanhouden als meid in kwestie er een punt achter wil zetten, omdat ze dat moet van de bron toen vriend tegen bron verteld heeft wat er speelt".
pi_53832255
Nou ik was (en ben ) daar heel snel klaar mee hoor
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53832326
Dit komt me belachelijk bekend voor... Ex en ik waren ook on a break, voor zover je een break een break kunt noemen als je elkaar nog steeds evenveel ziet, seks hebt, etc. Iig, na twee weken kreeg ik een waarschuwing van een gezamelijke kennis die vond dat ik er wel recht op had om te weten dat ex naast mij ook nog met een ander neukte. Ex ontkende natuurlijk alles, en ik hield te veel van hem om ´m te laten gaan. Grootste fout van m´n leven.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:10:01 #45
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_53832340
Ben je nou nog niet weg bij em?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:10:02 #46
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_53832343
Tussen nu en een maand naait de mail-verstuurder je nog een keer. Maar dan in bed.

Nog maar een keer, maar dan vet gedrukt:
Waarom wordt dit mailtje je een kleine week voor zijn vertrek gestuurd?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_53832361
Ik kan er gewoon met mijn verstand nog niet bij. Hoe iemand met altijd zijn mond vol over moraal en beter weten wat goed is, eerlijkheid en rechtdoorzee zijn me zo een rad voor ogen heeft kunnen draaien.

"Mijn vrienden waarderen het als ik gewoon eerlijk tegen ze ben". Mjaaaaaaa heur.
pi_53832367
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:57 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Meestal neem je een break, omdat je na wilt denken over bepaalde dingen. Tijdelijk afstand nemen. Maar wel met de mogelijkheid weer bij elkaar te komen.

TS, ik heb exact hetzelfde mee gemaakt. Op een break, kom je bij elkaar terug, om vervolgens erachter te moeten komen, via via, dat hij met een ander in bed heeft gelegen. 'Ja, hij wist hoe ik zou reageren en dus had hij het niet gezegd.' WTF!! Je gaat niet met een ander als je op een break bent, of als je relatie net uit is. Hoeveel heeft je relatie dan helemaal voorgesteld als iemand het zo makkelijk van zich afzet? Hoeveel heb jij dan voorgesteld voor hem?
Wat een onzin dat je niet met een ander naar bed gaat als je relatie net uit is. Als je tijdelijk even wat afstand neemt met de bedoeling weer bij elkaar te komen,ligt het aan de afspraken die er gemaakt zijn. Maar als het uit is, is het uit en heb je de vrijheid om te doen wat je wilt. De een doet dat sneller en gemakkelijker dan de ander, daar is niets mis mee hoor.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:11:21 #49
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_53832383
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:10 schreef RonaldV het volgende:
Tussen nu en een maand naait de mail-verstuurder je nog een keer. Maar dan in bed.

Nog maar een keer, maar dan vet gedrukt:
Waarom wordt dit mailtje je een kleine week voor zijn vertrek gestuurd?
ik feliciteer de bron alvast

Mooi opgezet, goed getimed, keurig uitgevoerd.. op naar fase 2
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 oktober 2007 @ 10:11:53 #50
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53832402
quote:

[..]

Als je verdriet verneuken over een break wat zegt over je relatie ervoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')