quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:24 schreef Scorpie het volgende:
Dumpen die gozer. Klinkt als een klootzak.
Sterkte meid, je verdient beter dan zo`n mongool.
Een "break" van 3 weken, en in die week neuk je je een slag in de rondte? Ja, je relatie betekent dan echt veel voor jequote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:27 schreef teamlead het volgende:
you were on a break..............![]()
en ja.. dat hij het je niet vertelde toen de break voorbij was, is slordig maar meer ook niet. Wat hij tijdens die break wel of niet gedaan heeft, is niet belangrijk en gaat je feitelijk geen bal aan...
[..]
Die keer dat ze on a break waren is geen probleem lijkt me. Maar dat is een tijd geleden, maar nu komen ineens dergelijke mails bij TS binnen? Je hoeft nu niet te gaan mailen dat TS een jaar geleden ofzo vreemd is gegaan, das onzin.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:27 schreef teamlead het volgende:
en ja.. dat hij het je niet vertelde toen de break voorbij was, is slordig maar meer ook niet. Wat hij tijdens die break wel of niet gedaan heeft, is niet belangrijk en gaat je feitelijk geen bal aan...
[..]
euh.. ik weet niet hoe jij in elkaar zit natuurlijk....... maar voor mij hebben seks en gevoelens niet persé altijd even veel met elkaar te maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een "break" van 3 weken, en in die week neuk je je een slag in de rondte? Ja, je relatie betekent dan echt veel voor je![]()
Mja goed, maar als m'n bron meldt dat het niet eenmalig maar meerdere malen tot zelfs maanden was. Wat past in het patroon van telkens smsjes ontvangen van iemand en meer dingen. Weken geen sex bv. We kunnen elkaar alleen in het weekend zien en dat weekend was tijdenlang ineens alleen de zondagmiddag dat hij kon. Al die keren dat week na week het beddegoed in de was zat elke f*kking keer dat ik er wasquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nou ja, je vorige relatie, want het is natuurlijk wel uit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een "break" van 3 weken, en in die week neuk je je een slag in de rondte? Ja, je relatie betekent dan echt veel voor je![]()
Nederland hè, volkje van NSBers.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat ik wél vreemd vind is dat iemand het blijkbaar nodig vindt om dit anoniem aan ts te melden. Nogal laffe actie en ik vraag me dan vooral af wat er achter zit
Het was geen redelijk aantrekkelijk exemplaar. Zijn eigen woorden dus he. Er hebben vier meiden in die band gezeten die hij oa. allen beschreef als: Labiel. Vette koe. Lelijk. Dom. Achterlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. ik weet niet hoe jij in elkaar zit natuurlijk....... maar voor mij hebben seks en gevoelens niet persé altijd even veel met elkaar te maken.
Avondje stappen, kut voelen vanwege relatie die net voorbij is, aandacht van een redelijk aantrekkelijk exemplaar... seks..
vinnik niet vreemd hoor.
wat ik wél vreemd vind is dat iemand het blijkbaar nodig vindt om dit anoniem aan ts te melden. Nogal laffe actie en ik vraag me dan vooral af wat er achter zit
Tja, als het ook buiten de break om is geweest, zou ik er niet lang over na hoeven denken, en er eenpunt achter zetten. Vertrouwen is weg, en heel terecht. Het heeft te lang gespeeld om nog achter je te kunnen laten, lijkt me'.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mja goed, maar als m'n bron meldt dat het niet eenmalig maar meerdere malen tot zelfs maanden was. Wat past in het patroon van telkens smsjes ontvangen van iemand en meer dingen. Weken geen sex bv. We kunnen elkaar alleen in het weekend zien en dat weekend was tijdenlang ineens alleen de zondagmiddag dat hij kon. Al die keren dat week na week het beddegoed in de was zat elke f*kking keer dat ik er was![]()
Overigens heeft hij aan de bron wel toegegeven dat het maanden waren. Lijkt me logisch dat hij nog wat probeert te redden als ik pislink op de stoep sta.
ah kijk. dát is een andere situatie...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mja goed, maar als m'n bron meldt dat het niet eenmalig maar meerdere malen tot zelfs maanden was. Wat past in het patroon van telkens smsjes ontvangen van iemand en meer dingen. Weken geen sex bv. We kunnen elkaar alleen in het weekend zien en dat weekend was tijdenlang ineens alleen de zondagmiddag dat hij kon. Al die keren dat week na week het beddegoed in de was zat elke f*kking keer dat ik er was![]()
Overigens heeft hij aan de bron wel toegegeven dat het maanden waren. Lijkt me logisch dat hij nog wat probeert te redden als ik pislink op de stoep sta.
Leuke vriendenkring heb je daarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:37 schreef Syrena het volgende:
Die ene keer zou ik zeer misschien eventueel nog wel overheen kunnen komen.
Maar hij WEET dat mijn vorige vriend me ongeveer hetzelfde geflikt heeft. Heeft steeds commentaar op vreemdgaande vrienden. Blaat al maanden dat ze niet eens aantrekkelijk is, want dik en stom en dom.
En dan zodra de kans zich voordoet er wel bovenop springen.
Het gaat er ook niet om wat jij en ik ervan vinden, het gaat er om wat de TS er van vind. Die vind het overduidelijk not done. En blijkbaar wist hij dat. Kortom: paardelul van de bovenste plank dat hij dat dan flikt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. ik weet niet hoe jij in elkaar zit natuurlijk....... maar voor mij hebben seks en gevoelens niet persé altijd even veel met elkaar te maken.
Avondje stappen, kut voelen vanwege relatie die net voorbij is, aandacht van een redelijk aantrekkelijk exemplaar... seks..
vinnik niet vreemd hoor.
Laf? Als mijn vrienden het zouden verzwijgen zou ik het laf vinden. Ik vind dat echte vrienden je juist dit soort dingen vertellen. Eerlijkheid boven alles.quote:wat ik wél vreemd vind is dat iemand het blijkbaar nodig vindt om dit anoniem aan ts te melden. Nogal laffe actie en ik vraag me dan vooral af wat er achter zit
Ja, maar echte vrienden komen je dat recht voor zijn raap vertellen en sturen geen anonieme mailquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:43 schreef Scorpie het volgende:
Laf? Als mijn vrienden het zouden verzwijgen zou ik het laf vinden. Ik vind dat echte vrienden je juist dit soort dingen vertellen. Eerlijkheid boven alles.
alleen had/heeft TS er geen ruk mee te maken wat er tijdens die break al dan niet gebeurde...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om wat jij en ik ervan vinden, het gaat er om wat de TS er van vind. Die vind het overduidelijk not done. En blijkbaar wist hij dat. Kortom: paardelul van de bovenste plank dat hij dat dan flikt.
[..]
quote:Laf? Als mijn vrienden het zouden verzwijgen zou ik het laf vinden. Ik vind dat echte vrienden je juist dit soort dingen vertellen. Eerlijkheid boven alles.
Natuurlijk wel. Een break betekent niet per definitie dat het "uit" is en je alles mag en kan doen. Meestal maak je daar afspraken over.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen had/heeft TS er geen ruk mee te maken wat er tijdens die break al dan niet gebeurde...
Alles wat ná die break gebeurde heeft TS alles mee te maken natuurlijk
Dat ben ik dan weer volkomen met jou eens.quote:[..]Volkomen met je eens. Maar mijn vrienden zouden dat in iedergeval niet annoniem doen
Het zijn dan ook zijn "vrienden". In eerste instantie werd ik wel betrokken bij banddingen, maar ja, wat moet je met mensen waarvan je vriend ze eigenlijk te min vindt en die graag jointjes roken en over muziek praten? Niet dat ik daar iets op tegen heb, maar ik vond het erg moeilijk om er contact mee te maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, maar echte vrienden komen je dat recht voor zijn raap vertellen en sturen geen anonieme mail
Dat dus, wake up and smell the coffee.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:48 schreef RonaldV het volgende:
Dit is al maanden bezig, en uitgerekend nog geen week voordat hij voor langere tijd weggaat komt er een melding dat hij al een poos vreemd gaat. En niemand heeft daar belang bij?
Hallo!!!![]()
Iemand speelt een zeer smerig spelletje met je, en ik bedoel niet je (a.s. ex-)vriend.
Volgens mij moet je je FoBo even aanpassen.quote:Relatie Ja!*happy*happy*joy*joy
Dat zag ik ook al in dr FoBo staan jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je FoBo even aanpassen.![]()
Maar gewoon een klote situatie en ik zou iemand niet meer kunnen vertrouwen lijkt mij.
wat is dit nou weer voor kulquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:57 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Je gaat niet met een ander als je op een break bent, of als je relatie net uit is. Hoeveel heeft je relatie dan helemaal voorgesteld als iemand het zo makkelijk van zich afzet? Hoeveel heb jij dan voorgesteld voor hem?
Ik weet het niet. Ik had gisteren het gevoel dat ik tegenover een volslagen vreemde stondquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:58 schreef Scorpie het volgende:
Weet je al wat je gaat doen nu Syrena? Ga je het nog met hem proberen ?
Dus je weet het wel...je wil er alleen nog niet aan...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik had gisteren het gevoel dat ik tegenover een volslagen vreemde stond![]()
Bovendien gaat hij 6 maanden weg, vér weg en wie zegt me dat als we een mailwoordenwisseling hebben gehad hierover of whatever dat er niet weer iets gebeurd. Of dat hij gewoon bij aankomst al een vriendin nr. 2 zoekt.
Je weet het antwoord dus al, je bent alleen bang om het uit te sprekenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik had gisteren het gevoel dat ik tegenover een volslagen vreemde stond![]()
Bovendien gaat hij 6 maanden weg, vér weg en wie zegt me dat als we een mailwoordenwisseling hebben gehad hierover of whatever dat er niet weer iets gebeurd. Of dat hij gewoon bij aankomst al een vriendin nr. 2 zoekt.
Wat een onzin dat je niet met een ander naar bed gaat als je relatie net uit is. Als je tijdelijk even wat afstand neemt met de bedoeling weer bij elkaar te komen,ligt het aan de afspraken die er gemaakt zijn. Maar als het uit is, is het uit en heb je de vrijheid om te doen wat je wilt. De een doet dat sneller en gemakkelijker dan de ander, daar is niets mis mee hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:57 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Meestal neem je een break, omdat je na wilt denken over bepaalde dingen. Tijdelijk afstand nemen. Maar wel met de mogelijkheid weer bij elkaar te komen.
TS, ik heb exact hetzelfde mee gemaakt. Op een break, kom je bij elkaar terug, om vervolgens erachter te moeten komen, via via, dat hij met een ander in bed heeft gelegen. 'Ja, hij wist hoe ik zou reageren en dus had hij het niet gezegd.' WTF!! Je gaat niet met een ander als je op een break bent, of als je relatie net uit is. Hoeveel heeft je relatie dan helemaal voorgesteld als iemand het zo makkelijk van zich afzet? Hoeveel heb jij dan voorgesteld voor hem?
ik feliciteer de bron alvastquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:10 schreef RonaldV het volgende:
Tussen nu en een maand naait de mail-verstuurder je nog een keer. Maar dan in bed.
Nog maar een keer, maar dan vet gedrukt:
Waarom wordt dit mailtje je een kleine week voor zijn vertrek gestuurd?
Als je verdriet verneuken over een break wat zegt over je relatie ervoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |