quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:24 schreef Scorpie het volgende:
Dumpen die gozer. Klinkt als een klootzak.
Sterkte meid, je verdient beter dan zo`n mongool.
Een "break" van 3 weken, en in die week neuk je je een slag in de rondte? Ja, je relatie betekent dan echt veel voor jequote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:27 schreef teamlead het volgende:
you were on a break..............![]()
en ja.. dat hij het je niet vertelde toen de break voorbij was, is slordig maar meer ook niet. Wat hij tijdens die break wel of niet gedaan heeft, is niet belangrijk en gaat je feitelijk geen bal aan...
[..]
Die keer dat ze on a break waren is geen probleem lijkt me. Maar dat is een tijd geleden, maar nu komen ineens dergelijke mails bij TS binnen? Je hoeft nu niet te gaan mailen dat TS een jaar geleden ofzo vreemd is gegaan, das onzin.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:27 schreef teamlead het volgende:
en ja.. dat hij het je niet vertelde toen de break voorbij was, is slordig maar meer ook niet. Wat hij tijdens die break wel of niet gedaan heeft, is niet belangrijk en gaat je feitelijk geen bal aan...
[..]
euh.. ik weet niet hoe jij in elkaar zit natuurlijk....... maar voor mij hebben seks en gevoelens niet persé altijd even veel met elkaar te maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een "break" van 3 weken, en in die week neuk je je een slag in de rondte? Ja, je relatie betekent dan echt veel voor je![]()
Mja goed, maar als m'n bron meldt dat het niet eenmalig maar meerdere malen tot zelfs maanden was. Wat past in het patroon van telkens smsjes ontvangen van iemand en meer dingen. Weken geen sex bv. We kunnen elkaar alleen in het weekend zien en dat weekend was tijdenlang ineens alleen de zondagmiddag dat hij kon. Al die keren dat week na week het beddegoed in de was zat elke f*kking keer dat ik er wasquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nou ja, je vorige relatie, want het is natuurlijk wel uit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een "break" van 3 weken, en in die week neuk je je een slag in de rondte? Ja, je relatie betekent dan echt veel voor je![]()
Nederland hè, volkje van NSBers.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat ik wél vreemd vind is dat iemand het blijkbaar nodig vindt om dit anoniem aan ts te melden. Nogal laffe actie en ik vraag me dan vooral af wat er achter zit
Het was geen redelijk aantrekkelijk exemplaar. Zijn eigen woorden dus he. Er hebben vier meiden in die band gezeten die hij oa. allen beschreef als: Labiel. Vette koe. Lelijk. Dom. Achterlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. ik weet niet hoe jij in elkaar zit natuurlijk....... maar voor mij hebben seks en gevoelens niet persé altijd even veel met elkaar te maken.
Avondje stappen, kut voelen vanwege relatie die net voorbij is, aandacht van een redelijk aantrekkelijk exemplaar... seks..
vinnik niet vreemd hoor.
wat ik wél vreemd vind is dat iemand het blijkbaar nodig vindt om dit anoniem aan ts te melden. Nogal laffe actie en ik vraag me dan vooral af wat er achter zit
Tja, als het ook buiten de break om is geweest, zou ik er niet lang over na hoeven denken, en er eenpunt achter zetten. Vertrouwen is weg, en heel terecht. Het heeft te lang gespeeld om nog achter je te kunnen laten, lijkt me'.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mja goed, maar als m'n bron meldt dat het niet eenmalig maar meerdere malen tot zelfs maanden was. Wat past in het patroon van telkens smsjes ontvangen van iemand en meer dingen. Weken geen sex bv. We kunnen elkaar alleen in het weekend zien en dat weekend was tijdenlang ineens alleen de zondagmiddag dat hij kon. Al die keren dat week na week het beddegoed in de was zat elke f*kking keer dat ik er was![]()
Overigens heeft hij aan de bron wel toegegeven dat het maanden waren. Lijkt me logisch dat hij nog wat probeert te redden als ik pislink op de stoep sta.
ah kijk. dát is een andere situatie...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mja goed, maar als m'n bron meldt dat het niet eenmalig maar meerdere malen tot zelfs maanden was. Wat past in het patroon van telkens smsjes ontvangen van iemand en meer dingen. Weken geen sex bv. We kunnen elkaar alleen in het weekend zien en dat weekend was tijdenlang ineens alleen de zondagmiddag dat hij kon. Al die keren dat week na week het beddegoed in de was zat elke f*kking keer dat ik er was![]()
Overigens heeft hij aan de bron wel toegegeven dat het maanden waren. Lijkt me logisch dat hij nog wat probeert te redden als ik pislink op de stoep sta.
Leuke vriendenkring heb je daarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:37 schreef Syrena het volgende:
Die ene keer zou ik zeer misschien eventueel nog wel overheen kunnen komen.
Maar hij WEET dat mijn vorige vriend me ongeveer hetzelfde geflikt heeft. Heeft steeds commentaar op vreemdgaande vrienden. Blaat al maanden dat ze niet eens aantrekkelijk is, want dik en stom en dom.
En dan zodra de kans zich voordoet er wel bovenop springen.
Het gaat er ook niet om wat jij en ik ervan vinden, het gaat er om wat de TS er van vind. Die vind het overduidelijk not done. En blijkbaar wist hij dat. Kortom: paardelul van de bovenste plank dat hij dat dan flikt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. ik weet niet hoe jij in elkaar zit natuurlijk....... maar voor mij hebben seks en gevoelens niet persé altijd even veel met elkaar te maken.
Avondje stappen, kut voelen vanwege relatie die net voorbij is, aandacht van een redelijk aantrekkelijk exemplaar... seks..
vinnik niet vreemd hoor.
Laf? Als mijn vrienden het zouden verzwijgen zou ik het laf vinden. Ik vind dat echte vrienden je juist dit soort dingen vertellen. Eerlijkheid boven alles.quote:wat ik wél vreemd vind is dat iemand het blijkbaar nodig vindt om dit anoniem aan ts te melden. Nogal laffe actie en ik vraag me dan vooral af wat er achter zit
Ja, maar echte vrienden komen je dat recht voor zijn raap vertellen en sturen geen anonieme mailquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:43 schreef Scorpie het volgende:
Laf? Als mijn vrienden het zouden verzwijgen zou ik het laf vinden. Ik vind dat echte vrienden je juist dit soort dingen vertellen. Eerlijkheid boven alles.
alleen had/heeft TS er geen ruk mee te maken wat er tijdens die break al dan niet gebeurde...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om wat jij en ik ervan vinden, het gaat er om wat de TS er van vind. Die vind het overduidelijk not done. En blijkbaar wist hij dat. Kortom: paardelul van de bovenste plank dat hij dat dan flikt.
[..]
quote:Laf? Als mijn vrienden het zouden verzwijgen zou ik het laf vinden. Ik vind dat echte vrienden je juist dit soort dingen vertellen. Eerlijkheid boven alles.
Natuurlijk wel. Een break betekent niet per definitie dat het "uit" is en je alles mag en kan doen. Meestal maak je daar afspraken over.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen had/heeft TS er geen ruk mee te maken wat er tijdens die break al dan niet gebeurde...
Alles wat ná die break gebeurde heeft TS alles mee te maken natuurlijk
Dat ben ik dan weer volkomen met jou eens.quote:[..]Volkomen met je eens. Maar mijn vrienden zouden dat in iedergeval niet annoniem doen
Het zijn dan ook zijn "vrienden". In eerste instantie werd ik wel betrokken bij banddingen, maar ja, wat moet je met mensen waarvan je vriend ze eigenlijk te min vindt en die graag jointjes roken en over muziek praten? Niet dat ik daar iets op tegen heb, maar ik vond het erg moeilijk om er contact mee te maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, maar echte vrienden komen je dat recht voor zijn raap vertellen en sturen geen anonieme mail
Dat dus, wake up and smell the coffee.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:48 schreef RonaldV het volgende:
Dit is al maanden bezig, en uitgerekend nog geen week voordat hij voor langere tijd weggaat komt er een melding dat hij al een poos vreemd gaat. En niemand heeft daar belang bij?
Hallo!!!![]()
Iemand speelt een zeer smerig spelletje met je, en ik bedoel niet je (a.s. ex-)vriend.
Volgens mij moet je je FoBo even aanpassen.quote:Relatie Ja!*happy*happy*joy*joy
Dat zag ik ook al in dr FoBo staan jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je FoBo even aanpassen.![]()
Maar gewoon een klote situatie en ik zou iemand niet meer kunnen vertrouwen lijkt mij.
wat is dit nou weer voor kulquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:57 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Je gaat niet met een ander als je op een break bent, of als je relatie net uit is. Hoeveel heeft je relatie dan helemaal voorgesteld als iemand het zo makkelijk van zich afzet? Hoeveel heb jij dan voorgesteld voor hem?
Ik weet het niet. Ik had gisteren het gevoel dat ik tegenover een volslagen vreemde stondquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:58 schreef Scorpie het volgende:
Weet je al wat je gaat doen nu Syrena? Ga je het nog met hem proberen ?
Dus je weet het wel...je wil er alleen nog niet aan...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik had gisteren het gevoel dat ik tegenover een volslagen vreemde stond![]()
Bovendien gaat hij 6 maanden weg, vér weg en wie zegt me dat als we een mailwoordenwisseling hebben gehad hierover of whatever dat er niet weer iets gebeurd. Of dat hij gewoon bij aankomst al een vriendin nr. 2 zoekt.
Je weet het antwoord dus al, je bent alleen bang om het uit te sprekenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik had gisteren het gevoel dat ik tegenover een volslagen vreemde stond![]()
Bovendien gaat hij 6 maanden weg, vér weg en wie zegt me dat als we een mailwoordenwisseling hebben gehad hierover of whatever dat er niet weer iets gebeurd. Of dat hij gewoon bij aankomst al een vriendin nr. 2 zoekt.
Wat een onzin dat je niet met een ander naar bed gaat als je relatie net uit is. Als je tijdelijk even wat afstand neemt met de bedoeling weer bij elkaar te komen,ligt het aan de afspraken die er gemaakt zijn. Maar als het uit is, is het uit en heb je de vrijheid om te doen wat je wilt. De een doet dat sneller en gemakkelijker dan de ander, daar is niets mis mee hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:57 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Meestal neem je een break, omdat je na wilt denken over bepaalde dingen. Tijdelijk afstand nemen. Maar wel met de mogelijkheid weer bij elkaar te komen.
TS, ik heb exact hetzelfde mee gemaakt. Op een break, kom je bij elkaar terug, om vervolgens erachter te moeten komen, via via, dat hij met een ander in bed heeft gelegen. 'Ja, hij wist hoe ik zou reageren en dus had hij het niet gezegd.' WTF!! Je gaat niet met een ander als je op een break bent, of als je relatie net uit is. Hoeveel heeft je relatie dan helemaal voorgesteld als iemand het zo makkelijk van zich afzet? Hoeveel heb jij dan voorgesteld voor hem?
ik feliciteer de bron alvastquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:10 schreef RonaldV het volgende:
Tussen nu en een maand naait de mail-verstuurder je nog een keer. Maar dan in bed.
Nog maar een keer, maar dan vet gedrukt:
Waarom wordt dit mailtje je een kleine week voor zijn vertrek gestuurd?
Als je verdriet verneuken over een break wat zegt over je relatie ervoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zo krampachtig vasthouden aan de timing van dit bericht? Net alsof de TS al niet klaar is met die gozer, of ze het nu weet of 2 maanden geleden. Feit blijft dat die gozer een loser van de bovenste plank is die zn lul niet in zn broek kan houden in een monogame relatie, en dus gewoon exit is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik feliciteer de bron alvast![]()
Mooi opgezet, goed getimed, keurig uitgevoerd.. op naar fase 2
je wil het niet in zien he?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:10 schreef Syrena het volgende:
Ik kan er gewoon met mijn verstand nog niet bij. Hoe iemand met altijd zijn mond vol over moraal en beter weten wat goed is, eerlijkheid en rechtdoorzee zijn me zo een rad voor ogen heeft kunnen draaien.
"Mijn vrienden waarderen het als ik gewoon eerlijk tegen ze ben". Mjaaaaaaa heur.
Rustig meid, adem blijven halen, rustig adem blijven halenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:18 schreef Syrena het volgende:
Ohja en dat zit me ook dwars, dat hij het dan doet met iemand die hem werkelijk leuk vond.
Dan komt haar eetstoornis die ze afgelopen jaar had ineens ook in een ander licht te staan.
Hij vond haar al labiel en sneu en dik en dom en whatever, maar dan is ze ineens goed genoeg?!
Och ja, ze ziet me wel zitten, ik ben pissig op dat andere labiele wijf dat het lef heeft om weg te lopen.
En dan komt ze terug en dan ga ik nog maar even door met die andere, just in case de labielo er wederom vandoor gaat of een hissyfit krijgt. En dan maakt het neukertje er maar een eind aan onder druk, och ja, de labielo heeft zich al die maanden netjes gedragen, mooi zo. Houden we die toch aan.
![]()
Oké, ik persoonlijk vind dat niet kunnen. Uiteraard is dat geheel aan de ander. Maar als iemand zo snel al over een relatie van 2,5 jaar heen is, vind ik dat het toch wel wat zegt over de ander.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat een onzin dat je niet met een ander naar bed gaat als je relatie net uit is. Als je tijdelijk even wat afstand neemt met de bedoeling weer bij elkaar te komen,ligt het aan de afspraken die er gemaakt zijn. Maar als het uit is, is het uit en heb je de vrijheid om te doen wat je wilt. De een doet dat sneller en gemakkelijker dan de ander, daar is niets mis mee hoor.
Dat je tijdens een break met een ander het bed induikt, zegt imo niets over het al dan niet over de vorige relatie heen zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Maar als iemand zo snel al over een relatie van 2,5 jaar heen is, vind ik dat het toch wel wat zegt over de ander.![]()
Dat is een mogelijkheid. Op blijven letten dus TSquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:19 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
je wil het niet in zien he?
Dan probeer ik het: je relatie is over. Einde. Punt. Uit. Hij is vreemdgegaan, al dan niet in de break, hij heeft er over gelogen en gaat 6 maanden naar Zuid Amerika om de bloemetjes daar buiten te zetten. Einde dus.
En je bron is mannelijk ( dat heb je niet gezegd, maar dat kan je aan je thee water aanvoelen) en heeft zeker wel bedoelingen bij deze vermelding. Hij weet dat je vriend naar Zuid Amerika gaat en weet dat je na een maandje of twee maximaal je alleen gaat voelen. Hij gaat dan nog even in op je gevoel die je nu hebt en tadaaaaaa, je wordt getroost in zijn of jouw bed.
Niet netjes van je vriend om vreemd te gaan, maar je "bron" houdt er zijn eigen agenda op na.
Wordt nou eens wakker..
Owjee, iedereen die z'n beddegoed wekelijks verschoont gaat vreemd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:18 schreef paricos het volgende:
Denk dat de alarmbellen ook wel iets eerder hadden mogen afgaan ......... beddengoed elke week verschonen, alleen op zondagmiddag elkaar zien etc etc.
Das een 50/50; de ene helft vind het no-go, de andere helft heeft er geen probleem mee.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat je tijdens een break met een ander het bed induikt, zegt imo niets over het al dan niet over de vorige relatie heen zijn.
Mwoah, eerste doel is bereikt, je bent over de zeik.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:21 schreef Syrena het volgende:
Nou ja dan heeft de anonieme mailer dus pech, want geen enkele van zijn vrienden vond ik woest-aantrekkelijk. Ook niet bij zeer vergaande eenzaamheid of whatever *ril*.
De break was na 10 maanden "ferkering". We hebben nu in totaal 2.5 jaar, maar vanaf de break geteld ongeveer 1.5 jaar dus. Van het weekend zei hij zelf nog tegen iedereen 2.5 jaar trouwens.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Oké, ik persoonlijk vind dat niet kunnen. Uiteraard is dat geheel aan de ander. Maar als iemand zo snel al over een relatie van 2,5 jaar heen is, vind ik dat het toch wel wat zegt over de ander.![]()
Op het moment zelf vond ik alleen een beetje raar, maar wel verklaarbaar. Door de week werken, dan kan ik me voorstellen dat je het weekend gebruikt voor de was.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Owjee, iedereen die z'n beddegoed wekelijks verschoont gaat vreemd.
en je bron valt opeens daar niet tussen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:21 schreef Syrena het volgende:
Nou ja dan heeft de anonieme mailer dus pech, want geen enkele van zijn vrienden vond ik woest-aantrekkelijk. Ook niet bij zeer vergaande eenzaamheid of whatever *ril*.
Ik voel geen behoefte om nog in de rondte te gaan neuken en ik weiger te denken dat er iets mis is met mijn seksuele prestaties. Al m'n ex-en staan vroeg of laat weer voor de deur, zo vreselijk absurd slecht zal ik niet zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:25 schreef Cowboy.Billie.Bilnaad het volgende:
TS. Ga door met je leven. Neuk zelf ook wat in het rond en doe zo wat ervaring op tussen de lakens.
Wellicht dat je volgende relaties dan wel sexueel geintresseerd in je blijven.
Oh en, ferkering is met een v, verkering dus.
Waartussen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:28 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
en je bron valt opeens daar niet tussen?
De relatie is over als zij inderdaad niet hier overheen wil stappen. Er zijn mensen die vinden dat de relatie na zulke acties nog niet over is, dat al sje van elkaar houdt, je de ander nog een kans geeft, etc. Dat bepaal jij dus niet voor haar, dat kan alleen zij of haar vriend bepalen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:19 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
je wil het niet in zien he?
Dan probeer ik het: je relatie is over. Einde. Punt. Uit. Hij is vreemdgegaan, al dan niet in de break, hij heeft er over gelogen en gaat 6 maanden naar Zuid Amerika om de bloemetjes daar buiten te zetten. Einde dus.
En je vraagt je verder niets af bij de anonieme melder en bron?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Op het moment zelf vond ik alleen een beetje raar, maar wel verklaarbaar. Door de week werken, dan kan ik me voorstellen dat je het weekend gebruikt voor de was.
Maar weken achterelkaar ELK weekend ineens geen overtrekken op de matrassen, kussens en het dekbed?
En dan ineens is dat afgelopen, zitten de hoezen weer om het matras en heeft ie er duidelijk al een week in geslapen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Owjee, iedereen die z'n beddegoed wekelijks verschoont gaat vreemd.
Ja hem nog ff naaien, DAT zit erachter. De timing zal wel iets van "nu of nooit" zijn, als hij al weg is kan ik moeilijk verhaal halen en hij kan blijven ontkennen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
En je vraagt je verder niets af bij de anonieme melder en bron?
Moeten ze jou hebben?
Moeten ze je vriend hebben?
Kijk eens naar de ziekelijk perfecte timing, wat zit erachter?!
Je weet toch hopelijk wel dat de enige "bron" je vriend is?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja hem nog ff naaien, DAT zit erachter. De timing zal wel iets van "nu of nooit" zijn, als hij al weg is kan ik moeilijk verhaal halen en hij kan blijven ontkennen.
Overigens hoop ik vandaag meer details (als in mails etc) te krijgen van de bron.
Dan nog zit er teveel discrepantie tussen zijn "eenmalig" en de puzzelstukjes die ik zelf zie. De kleine dingen waar je toen van dacht:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet toch hopelijk wel dat de enige "bron" je vriend is?
Of denk je nu werkelijk dat jouw bron naast ze heeft gelegen?
Ik eet alleen veel als ik gelukkig ben. De kilo's van ons weekje weg vorige week zijn er al bijna afquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:41 schreef RonaldV het volgende:
Als ik jou was zou ik een flinke doos chocola en een familiepak tissues kopen, een paar jankfilms huren, en lekker op de bank gaan zitten, met de gordijnen dicht. Je hebt je relatie al opgegeven, en wilt duidelijk niet weten waarom iemand je een week deze streek levert. Prima.
Zorg wel dat je niet te veel aankomt, dat verkleint je kansen op de vrijgezellen markt.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:41 schreef RonaldV het volgende:
. Je hebt je relatie al opgegeven, en wilt duidelijk niet weten waarom iemand je een week deze streek levert. Prima.
Dat zou te confronterend zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:41 schreef RonaldV het volgende:
Je hebt je relatie al opgegeven, en wilt duidelijk niet weten waarom iemand je een week deze streek levert. Prima.
Het zal je relatie niet redden denk ik. En dat is misschien de bedoeling van je "bron".quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:47 schreef Syrena het volgende:
Wat heb ik er verdomme aan om te weten WAAROM iemand me deze streek levert?!
Tja... Als je nog verder wil gaan met hem dan is de eerste stap hem vertrouwen op zijn woord..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:47 schreef Syrena het volgende:
Wat heb ik er verdomme aan om te weten WAAROM iemand me deze streek levert?!
Dat het alsnog een zieke, flauwe grap is soms, whahaha... ja hoor. Ik heb gisteren iemand gezien die stijf stond van de schrik en die probeerde te redden wat er nog te redden viel met z'n "eenmalig".
Het. Was.Niet.Eenmalig.
Dus anderhalf jaar geleden heeft hij tijdens een break een keer een one night stand gehad en nu ben je pissed?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
De break was na 10 maanden "ferkering". We hebben nu in totaal 2.5 jaar, maar vanaf de break geteld ongeveer 1.5 jaar dus. Van het weekend zei hij zelf nog tegen iedereen 2.5 jaar trouwens.
Nou ja, dat op zich vind ik al vreemd. Niemand vindt iedereen van het andere geslacht behalve de partner stom, lelijk, dik en dom...ikzou het tenminste op z'n zachtst gezegd vreemd vinden als mijn vriend ineens niet meer kan zien dat andere vrouwen mooi(er), leuk, slank(er), slim(mer) etc kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Er was niks, andere meiden waren lelijk, dom, stom, dik. Dit werd ook meegedeeld zonder dat ik erom vroeg.
Het was geen one-night. Het was maanden, met een bekende.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus anderhalf jaar geleden heeft hij tijdens een break een keer een one night stand gehad en nu ben je pissed?
Zegt 1 bronquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het was geen one-night. Het was maanden, met een bekende.
Of het is beide. Twee dames dus.
Het was ook wel dat iemand "wel aardig" was. Maar dan meteen erachteraan de negatieve dingen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, dat op zich vind ik al vreemd. Niemand vindt iedereen van het andere geslacht behalve de partner stom, lelijk, dik en dom...ikzou het tenminste op z'n zachtst gezegd vreemd vinden als mijn vriend ineens niet meer kan zien dat andere vrouwen mooi(er), leuk, slank(er), slim(mer) etc kunnen zijn.
Twee. Anonieme mailert en de bron.quote:
Kunnen best dezelfde zijn,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Twee. Anonieme mailert en de bron.
Nog meer feiten en details en aan de hand daarvan eeuwig lijden of een slopende kanker voor hem of de anonieme bron(nen).quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kunnen best dezelfde zijn,
maar ja, dat vind je niet belangrijk, je relatie heb je al overboord gekieperd en je wilt nu, ja wat eigenlijk?
ehm.. de kans dat dat dezelfde persoon is, is vrij groot hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Twee. Anonieme mailert en de bron.
1. Je schuldig voelen over het nummer van een dude in je telefoon...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:54 schreef Syrena het volgende:
Over de break: daar waren geen afspraken. Ik ben weggelopen tijdens een ruzie waarin ik verwijten naar m'n hoofd kreeg waar ik op dat moment niks tegen kon doen. We hebben er later nog over gebeld en het enigszins uitgepraat maar het was wel echt even over. Paar weken later heb ik het contact hersteld en daar ging hij grif op in.
Ik kreeg in die tijd het nummer van een jongen die me leuk vond, ik heb me werkelijk nog tijden schuldig gevoeld daarover toen. Alleen omdat er een nummer van een andere vent in m'n telefoon stond.
*Kijkt naar Userfoto's*quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn ex was ook jaloers. Ik mocht niet eens korte rokjes dragen, want stel je voor dat er iemand naar me zou kijken..
Ik werk al reagerend uiteindelijk naar een beslissing toe.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:59 schreef Joene het volgende:
Kom op Syreentje volgens je profiel ben je 31 jaar. Loop niet te zeiken , neem een beslissing ipv hier op fok alles in geuren en kleuren uit te leggen.
Take Him or leave Him zegmaar.
Spuit ellufquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. de kans dat dat dezelfde persoon is, is vrij groot hoor
Hoezo moeilijk of je slikt het dat die gozer is vreemd gegaan of niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik werk al reagerend uiteindelijk naar een beslissing toe.
Ik vind het al moeilijk kiezen wat ik moet eten 's avonds of wat ik 's morgens aantrek, dus beslissingen zoals deze duren even. Weegschaal enzo![]()
Mocht je hem willen neerschieten, neem dan in ieder geval een dubbelloops geweer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vind het al moeilijk kiezen wat ik moet eten 's avonds of wat ik 's morgens aantrek, dus beslissingen zoals deze duren even. Weegschaal enzo![]()
of gooi hem met een overdosis in een bad.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mocht je hem willen neerschieten, neem dan in ieder geval een dubbelloops geweer.
Ze mag altijd bij mij langs komenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoezo moeilijk of je slikt het dat die gozer is vreemd gegaan of niet.
Nou loop je flink op hem af te zeiken hier dus het lijkt me duidelijk dat je er voor kiest om er mee te kappen.
Dus hup
Vrijdagavond korte rok aan , slip uit , stappen en neucken.![]()
Nee, dan moet ze weer kiezenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:07 schreef Joene het volgende:
[..]
of gooi hem met een overdosis in een bad.
Succes is nou eenmaal een keuze yvonne.quote:
Ga lekker in je 1tje naar Cubaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef Syrena het volgende:
En dat Milagro nog niet is langsgekomen met: En je bent nog ergens anders kwaad over...
Want dat is ook nog zo. Namelijk de beslissing om out of the blue voor 6 maanden te vertrekken. Dat meegedeeld werd van "Ik wil je dit voorleggen" maar gaande het gesprek al meer ging richting "en probeer me niet tegen te houden". Wat ik niet eens zou willen, want persoonlijke groei etc. maar dat wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben.
Aangezien het betekende dat hij ontslag nam en weer thuis ging wonen, onze samenwoonplannen de ijskast in verdwenen omdat het maar afwachten is wat voor baan hij kan krijgen bij terugkomst.
Maar daar had ik me dus wel redelijk bij neergelegd en zou zelfs over drie maanden naar Cuba reizen om hem te ontmoeten.
Iemand ticket overnemen trouwens?
Met hagel, dan raak je altijd iets.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mocht je hem willen neerschieten, neem dan in ieder geval een dubbelloops geweer.
Je kan het idd ook gewoon volwassen oppakken en nu accepteren dat hij buitendedeur heeft geneukt in een periode dat jullie niet met elkaar waren. So be it ....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef Syrena het volgende:
Ik ben geen baksteen-door-ruit en duizend pizza's bestellen-type. Helaas. Want ik heb wel aan Qwea en de acties gedacht gisteren, maar ja, zijn ouders kunnen er ook niks meer aan doen dat dit het opvoedresultaat is geworden.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef Syrena het volgende:
En dat Milagro nog niet is langsgekomen met: En je bent nog ergens anders kwaad over...
Want dat is ook nog zo. Namelijk de beslissing om out of the blue voor 6 maanden te vertrekken. Dat meegedeeld werd van "Ik wil je dit voorleggen" maar gaande het gesprek al meer ging richting "en probeer me niet tegen te houden". Wat ik niet eens zou willen, want persoonlijke groei etc. maar dat wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben.
Aangezien het betekende dat hij ontslag nam en weer thuis ging wonen, onze samenwoonplannen de ijskast in verdwenen omdat het maar afwachten is wat voor baan hij kan krijgen bij terugkomst.
Maar daar had ik me dus wel redelijk bij neergelegd en zou zelfs over drie maanden naar Cuba reizen om hem te ontmoeten.
Nee. Overigens was ik in de Friends-aflevering pro-Ross.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:33 schreef Bruce117 het volgende:
Ben ik nou de enige die aan een bepaalde Friends aflevering moest denken
Dat bedoel ik. In aanmerking genomen dat hij dus óók nog eens 6 maanden de hort opgaat ( "break" ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef Syrena het volgende:
Ja I know. Maar ik ben nu kwaad, laaaaaaaaaaaaaaaaaiend, hoop nog een beetje dat het een zieke, misselijke grap is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. In aanmerking genomen dat hij dus óók nog eens 6 maanden de hort opgaat ( "break" ?) zou het voor mij einde verhaal zijn. Ik zou daar niet op gaan zitten wachten als. En ik ben ook een weegschaal
Na, dat is stap twee van het rouwproces. Dat gaat lekker snel. Misschien ook wel een teken...?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja I know. Maar ik ben nu kwaad, laaaaaaaaaaaaaaaaaiend, hoop nog een beetje dat het een zieke, misselijke grap is.
En einde verhaal is scheurende, fysieke pijn, niet meer uit bed willen komen.
Eindeloze, radeloze, rotte gemene pijn waarvan het lijkt of hij nooit meer weg zal gaan.
Dus zo lang ik in "limbo" () verkeren nog even vol kan houden.... wat alleen maar uitstel van executie is, dat weet ik wel.
Weet je , doe je nou zo dom of ben je nou zo dom ? of vind je het soms lekker.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja I know. Maar ik ben nu kwaad, laaaaaaaaaaaaaaaaaiend, hoop nog een beetje dat het een zieke, misselijke grap is.
Eindeloze, radeloze, rotte gemene pijn waarvan het lijkt of hij nooit meer weg zal gaan.
Dus zo lang ik in "limbo" () verkeren nog even vol kan houden.... wat alleen maar uitstel van executie is, dat weet ik wel.
Jamaar ik wil geen jankend wrak zijn voor zo'n stomme ventquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:49 schreef Principessa het volgende:
[..]
Na, dat is stap twee van het rouwproces. Dat gaat lekker snel. Misschien ook wel een teken...?
hou de eer aan jezelf..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Je bent schattigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jamaar ik wil geen jankend wrak zijn voor zo'n stomme vent
Overigens al te laat, ik heb net maar tegen een collega gezegd dat ik een nietje in m'n vinger had gekregen en dat ik daarom een beetje nat in m'n ogen ben.
Nog vier uur aan de balie zitten en mijn gedachten ergens anders op richten want ze gaan nooit geloven dat ik m'n eigen vingers geperforeerd heb ofzo![]()
Maar het is toch vrij normaal. Je bent gekwetst en je relatie is voorbij (als ik zo vrij mag zijn), maar toch hou je nog van hem, bla bla bla...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jamaar ik wil geen jankend wrak zijn voor zo'n stomme vent
Doodverwensing !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:04 schreef Syrena het volgende:
Hele langzame zijn lul wegverterende kanker wens ik hem toe. Vanaf nu.
Je moet je een beetje beter inlezenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:48 schreef het.ismij het volgende:
het was in een break,
Al was het de eerste dag van de break, Het ging al niet lekker waarschijnlijk,.. daarom de break.
Ik vindt dat je je niet moet aanstellen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:04 schreef Syrena het volgende:
Inmiddels mail ontvangen van het meisje in kwestie. Het zit inderdaad zoals ik zelf al had gedacht.
Niks break, nee, 6 maanden lang. Liegen en bedriegen, tegen haar dit zeggen en tegen mij precies het tegenovergestelde.
Hele langzame zijn lul wegverterende kanker wens ik hem toe. Vanaf nu.
Heb jij ook de Cosmo van een maand geleden gelezen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:02 schreef mgerben het volgende:
Niet uitmaken!
Dat maakt het te makkelijk voor hem om in Cuba en Z-Amerika zonder enig schuldgevoel met zijn mannelijkheid rond te wapperen.
Doe in plaats daarvan wat toneelspel: Het is allemaal heeeel erg, maar ik vergeef je.
Dan, als-ie daar zit, ga je mails sturen over wat hij precies gedaan heeft, of hij je nu echt wel trouw is en dat je snotterend thuis zit, en of hij je even gerust wil stellen.
Precies het enige wat hij niet wil dus.
Ondertussen weet jij allang dat het uit is en zoek je gewoon een nieuwe vriend - of eerst even een rebound of twee.
Hij verdient het!
eenser dan eensquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
vinnik niet vreemd hoor.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:02 schreef mgerben het volgende:
Niet uitmaken!
Dat maakt het te makkelijk voor hem om in Cuba en Z-Amerika zonder enig schuldgevoel met zijn mannelijkheid rond te wapperen.
Doe in plaats daarvan wat toneelspel: Het is allemaal heeeel erg, maar ik vergeef je.
Dan, als-ie daar zit, ga je mails sturen over wat hij precies gedaan heeft, of hij je nu echt wel trouw is en dat je snotterend thuis zit, en of hij je even gerust wil stellen.
Ondertussen weet jij allang dat het uit is en zoek je gewoon een nieuwe vriend - of eerst even een rebound of twee.
Hij verdient het!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:20 schreef L.Denninger het volgende:
Maareh, jullie hadden dus een "break" ?
Joh wat kan jou dat nu nog schelen... Hup neus in de wind en op naar de volgende.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:16 schreef Syrena het volgende:
Nou echt wel. Vooral omdat hij nu geheid overal gaat rondblaten wat een stomme kut ik wel niet was. Naief ok.
Ik twijfel of ik dit alles niet aan zijn ouders zal sturen. Het zal niks veranderen, maar ik wil niet dat die mensen denken dat het aan mij lag. Ofzo. Gatverdamme.
Maareh, jij had toch dislectie?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:20 schreef L.Denninger het volgende:
Maareh, jullie hadden dus een "break" ?
Dyslexie bedoel je ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:23 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Maareh, jij had toch dislectie?
Ik ben heus niet extreem goedgelovig, maar waarom o waarom deze spontane welgemeende eerlijkheid van dit meisje? Ik weet ook niet waarom, maar ergens heb ik zo'n gevoel dat er misschien meer achter zit. Wraak van de vriendenclub voor de over hen gesproken woorden? Ik weet niet hoor, ik zeg niet dat hij pluis is, maar die vrienden zijn dat ook niet...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:04 schreef Syrena het volgende:
Inmiddels mail ontvangen van het meisje in kwestie. Het zit inderdaad zoals ik zelf al had gedacht.
Niks break, nee, 6 maanden lang. Liegen en bedriegen, tegen haar dit zeggen en tegen mij precies het tegenovergestelde.
Ik hoop dat je nu echt klaar mee bent.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:04 schreef Syrena het volgende:
Nee zijn "vrienden" zijn ook fout geweest, maar wat hij heeft geflikt vind ik echt zo ontzettend beneden peil. Ik kan er echt niks anders van maken dat dan hij een stoornis ofzo heeft, een gezond iemand kan zoiets toch niet jaren volhouden?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben heus niet extreem goedgelovig, maar waarom o waarom deze spontane welgemeende eerlijkheid van dit meisje? Ik weet ook niet waarom, maar ergens heb ik zo'n gevoel dat er misschien meer achter zit. Wraak van de vriendenclub voor de over hen gesproken woorden? Ik weet niet hoor, ik zeg niet dat hij pluis is, maar die vrienden zijn dat ook niet...
heeft hij gezegd dan dat het idd meer dan tijdens die break enkel was?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee zijn "vrienden" zijn ook fout geweest, maar wat hij heeft geflikt vind ik echt zo ontzettend beneden peil. Ik kan er echt niks anders van maken dat dan hij een stoornis ofzo heeft, een gezond iemand kan zoiets toch niet jaren volhouden?
Ik ben echt benieuwd wat hij nu nog te zeggen heeft, alleen ligt mijn telefoon dus ergens in een auto.
Pijn, verbijstering, ongeloof.
Ja, maar hou je ook de mogelijkheid open dat die vrienden hem eens terug proberen te naaien voor die lullige dingen die hij over ze zegt -en die hoe dan ook bij ze terug zijn gekomen, de meeste mensen houden hun mond niet- ? Ik bedoel, hun timing is wel heel toevallig, en dan eerst anoniem een mail sturen en zo... als ze echt om jou geven of echt bezorgd zijn om je zouden ze je dit niet aandoen, sorry. Dus ik vermoed wraak. Hetgeen niet wil zeggen dat het niet vaker dan eens gebeurd is, maar wel wil zeggen dat je ze niet zomaar op hun woord moet geloven. Wat mij betreft dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee zijn "vrienden" zijn ook fout geweest, maar wat hij heeft geflikt vind ik echt zo ontzettend beneden peil.
Waar doel je precies op? Wat heeft hij jaren volgehouden? Het vreemdgaan, het geroddel over vrienden?quote:
Ik kan er echt niks anders van maken dat dan hij een stoornis ofzo heeft, een gezond iemand kan zoiets toch niet jaren volhouden?
Hij hield gisteren vol: Eenmalig, tijdens de break.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:13 schreef milagro het volgende:
[..]
heeft hij gezegd dan dat het idd meer dan tijdens die break enkel was?
ik zou toch nog effe wachten met kwaad worden, ik weet niet, hoor, maar zou je niet wat meer waarde hechten vooralsnog aan zijn uitleg dan aan de woorden van mensen die eerst anonieme mailtjes gaan sturen?
Vreemdgaan (ook in een vorige relatie dus). Het contstante ontkennen dat wat er ook verkeerd ging NIET aan hem lag. Zeven jaar gedaan over opleiding: ze moesten me niet. Fouten gemaakt op het werk: schuld van zijn voorganger. Met de band lukt het niet: schuld van de andere leden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar hou je ook de mogelijkheid open dat die vrienden hem eens terug proberen te naaien voor die lullige dingen die hij over ze zegt -en die hoe dan ook bij ze terug zijn gekomen, de meeste mensen houden hun mond niet- ? Ik bedoel, hun timing is wel heel toevallig, en dan eerst anoniem een mail sturen en zo... als ze echt om jou geven of echt bezorgd zijn om je zouden ze je dit niet aandoen, sorry. Dus ik vermoed wraak. Hetgeen niet wil zeggen dat het niet vaker dan eens gebeurd is, maar wel wil zeggen dat je ze niet zomaar op hun woord moet geloven. Wat mij betreft dan.
[..]
Waar doel je precies op? Wat heeft hij jaren volgehouden? Het vreemdgaan, het geroddel over vrienden?
het lijkt bijna alsof je het wil geloven omdat hij toch voor lange tijd weggaat, maakt het ms makkelijker?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hij hield gisteren vol: Eenmalig, tijdens de break.
Waarom ik meer waarde hecht aan de uitleg van derden? Omdat het klopt. Alle rare dingetjes en eigenschappen zijn op hun plaats gevallen. Dingen waar ik eerst mijn vinger niet achter kreeg, omdat ik dan aan hem vroeg hoe en waarom en hij dan een lulverhaal ophing. En dingen die ik maar niet eens vroeg.
hahaha je hebt toch geen relatie met mijn ex he?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vreemdgaan (ook in een vorige relatie dus). Het contstante ontkennen dat wat er ook verkeerd ging NIET aan hem lag. Zeven jaar gedaan over opleiding: ze moesten me niet. Fouten gemaakt op het werk: schuld van zijn voorganger. Met de band lukt het niet: schuld van de andere leden.
Ga maar door. Ik ben super de rest van de wereld niet. Ja goed, af en toe was ik ook supermaar dat was puur en alleen zodra ik hem op intellectueel gebied voor was met iets.
Tot hier dus.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
je wil dus gewoon van hem afquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vreemdgaan (ook in een vorige relatie dus). Het contstante ontkennen dat wat er ook verkeerd ging NIET aan hem lag. Zeven jaar gedaan over opleiding: ze moesten me niet. Fouten gemaakt op het werk: schuld van zijn voorganger. Met de band lukt het niet: schuld van de andere leden.
Ga maar door. Ik ben super de rest van de wereld niet. Ja goed, af en toe was ik ook supermaar dat was puur en alleen zodra ik hem op intellectueel gebied voor was met iets.
Ik moest toch nog een beetje lachen in dit übertreurige topic...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef Syrena het volgende:
Hoe is dat obvious dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:33 schreef slaapvaak het volgende:
Dat mensen nog gaan zeggen dat ze zich niet moet leiden door emoties.
Het is wel ontzettend obvious dat hij haar voor maanden heeft belazerd, op een volwassen manier afstand van hem doen is de beste keuze.
Succes.
Meneer schijnt van het manipulatieve type te zijn, dan moet je geen emotioneel gesprek voeren, als je al gemotioneerd bent, dan delf je het onderspit. Volwassen is het sleutelwoord dank daarvoor. Das logisch he. Ik bedoelde niet dat zij nu geen beslissing moet nemen, dat moet TS helemaal zelf weten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:33 schreef slaapvaak het volgende:
Dat mensen nog gaan zeggen dat ze zich niet moet leiden door emoties.
Het is wel ontzettend obvious dat hij haar voor maanden heeft belazerd, op een volwassen manier afstand van hem doen is de beste keuze.
Succes.
tja, dan sla je hem toch gelijk op zijn bek als hij thuiskomtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:34 schreef Syrena het volgende:
Oh ik geloof best dat iemand hem een hak wil zetten hoor. Grif.
Milagro> Hoe krijg ik de waarheid dan boven de tafel als ik het meisje in kwestie niet mag geloven? Die me dus zojuist gemaild heeft met details. Die kloppen. Ze beschrijft zijn gedrag, dingen die hij heeft gezegd en die hij ook tegen mij heeft gezegd. Letterlijk. Die al lang een nieuwe vriend heeft, een vriend die volgens de lul in kwestie "niet bij haar past". Heeft hij haar gemaild en mij gezegd. Ik dacht nog: Wat kan dat jou nou schelen... maar ja, meneer had immers overal altijd commentaar op dus tja.
en ms is jouw blik nu effe ook niet meer helemaal helder, wat op zich niet onlogisch is, hoor, maar toch, ik zou toch ietsje meer krediet geven aan iemand waar je 2,5 jaar lief en leed mee gedeeld hebt, ondanks dat bepaalde dingen in die mail LIJKEN te kloppen, dan aan iemand die anoniem out of the blue jouw huis binnen komt vallen middels een mailtje...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:40 schreef Syrena het volgende:
Wat ik nog wel leuk vond? Dat hij me zo anders behandelde als mijn exOprecht en eerlijk pretendeerde te zijn
Hij woont een uur reizen verderop, ik ben er gisteren geweest, hem geconfronteerd en wat ik zag was iemand die door had dat hij keihard door de mand was gevallen.
Het is zijn woord tegen het hare.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:34 schreef Syrena het volgende:
Oh ik geloof best dat iemand hem een hak wil zetten hoor. Grif.
Milagro> Hoe krijg ik de waarheid dan boven de tafel als ik het meisje in kwestie niet mag geloven? Die me dus zojuist gemaild heeft met details. Die kloppen. Ze beschrijft zijn gedrag, dingen die hij heeft gezegd en die hij ook tegen mij heeft gezegd. Letterlijk. Die al lang een nieuwe vriend heeft, een vriend die volgens de lul in kwestie "niet bij haar past". Heeft hij haar gemaild en mij gezegd. Ik dacht nog: Wat kan dat jou nou schelen... maar ja, meneer had immers overal altijd commentaar op dus tja.
Valt wel mee... anders was-ie toch niet zo geschrokken toen jij met het nieuws kwam dat je er van wist?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:22 schreef Syrena het volgende:
Alleen dat "zonder enig schuldgevoel" zal een probleem worden. Ik denk namelijk niet dat hij dat heeft. Het enige gevoel dat hij op dit moment heeft volgens mij is dat hij razend kwaad is dat alles in de openheid ligt en IK het nu schuld ben dat hij nu razend kwaad naar Costa Rica toe moet.
IK IK IK Narcissus.
Omdat hij zelf beweerd dat het maar eenmalig was, maar voor een langere tijd een bepaald gedrag vertoonde dat het achteraf duidelijk maakt dat hij wat verborg. Daarnaast gaat zo'n meisje niet zomaar erkennen dat ze langere tijd met hem vreemdging, ook al gebeurt dit vanuit het idee om hem een hak te zetten, uiteindelijk valt alles wel op z'n plaats voor TS. TS mag blij zijn dat er mensen zijn die nog een rekening te vereffenen hadden met (ex)-vriend.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe is dat obvious dan?
Omdat de andere partij het hier zegt?
Ik vind het nogal een middelbare school topic
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:42 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Het is zijn woord tegen het hare.
Ik zie niet in waarom zij uit schuldgevoel nu opeens jou het 'eerlijke' verhaal vertelt, terwijl ze er blijkbaar geen probleem mee had om volgens haar verhaal maanden met jouw vriend vreemd te gaan. Ergo, zij is wmb niet geloofwaardiger dan je vriend. Dan heb je het over bedden verschonen.. sja, ik verschoon ook iedere week mijn bed hoor, niks vreemds aan.
Het lijkt wel alsof je gewoon wil dat hij maanden is vreemd gegaan, zodat je hem kan dumpen en boos kan zijn om wat hij gedaan zou moeten hebben ipv voor jezelf toe te geven dat er andere dingen waren waar je je misschien aan stoorde.
Dit klopt dus niet...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:32 schreef teamlead het volgende:
Natuurlijk, nu is het opeens haar schuldquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:42 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Het is zijn woord tegen het hare.
Ik zie niet in waarom zij uit schuldgevoel nu opeens jou het 'eerlijke' verhaal vertelt, terwijl ze er blijkbaar geen probleem mee had om volgens haar verhaal maanden met jouw vriend vreemd te gaan. Ergo, zij is wmb niet geloofwaardiger dan je vriend. Dan heb je het over bedden verschonen.. sja, ik verschoon ook iedere week mijn bed hoor, niks vreemds aan.
Het lijkt wel alsof je gewoon wil dat hij maanden is vreemd gegaan, zodat je hem kan dumpen en boos kan zijn om wat hij gedaan zou moeten hebben ipv voor jezelf toe te geven dat er andere dingen waren waar je je misschien aan stoorde.
Zag je dat of wilde je dat zien?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:40 schreef Syrena het volgende:
Hij woont een uur reizen verderop, ik ben er gisteren geweest, hem geconfronteerd en wat ik zag was iemand die door had dat hij keihard door de mand was gevallen.
hallo , zeg, een wildvreemde zegt dat hij vreemdgegaan isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:46 schreef Scorpie het volgende:
Wat is dit voor Cosmo gelul eigenlijk, sinds wanneer schoppen vrouwen de vreemdgaande vent niet de deur meer uit, maar moet er eerst uitvoering recherchewerk gedaan worden over het waarom, het aantal keer, met wie en hoe lang?
Ik zeg helemaal niet dat het haar schuld is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Natuurlijk, nu is het opeens haar schuldPrachtig dit, Dr.Phil is er niks bij
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:51 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Zag je dat of wilde je dat zien?
Ja hoor, die redenering komt bij jou altijd naar boven als er niet meer dan twee mensen direct "Ja en Amen" Milagroquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:52 schreef milagro het volgende:
[..]
maar goed, wijventopic dit, schopje OUD, want half OUD zit hier geloof ik![]()
daar loop je ook minder kans op relativering![]()
Kut! Ik wilde net een mooi gmailadres aanmakenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:00 schreef L.Denninger het volgende:
Zo, even een anonieme PM gestuurd naar TS
Ow, "Anoniempje" is een complot dus?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:55 schreef Syrena het volgende:
Ze heeft er niks bij te winnen. Nou ja, het beruchte "schone geweten" -idee he. Feestje, drank, gesprek komt op de lul, jaaaa gaat zomaar 6 mnd weg en laat haar hier wachten wat hij geflikt heeft niet normaal we moeten wat doen, we moeten wat doen... vervolgens komt er nog iemand met Ja hij belde deze week en weer zooooo arrogant joh. Nou dan even beslissen wie dat gmailadres aanmaakt en wat daar in moet. Klaar.
Zo-ene gemene leugen over mijn dooie opaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:00 schreef L.Denninger het volgende:
Zo, even een anonieme PM gestuurd naar TS
jouw idee is: ts krijgt een eerlijk mailtje van vriendin met gewetensproblemen. Vervolgens heeft ze allemaal dingen gezien in het verleden die erop wijzen dat dit inderdaad klopt en gaat over de zeik.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:56 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
![]()
Sommige mensen staan zo ver van de realiteit dat ze alleen nog maar van diepgaande intriges en complotten kunnen uitgaan.
Mwoach, als ik zo teruglees was ze al boos omdat ie 6 maanden op reis ging.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:55 schreef Inekris het volgende:
Of vriend van TS nou nul, een, of veel keer zijn geslacht in een andere vrouw heeft gehangen, is niet meer ter zake doende. TS heeft alle vertrouwen verloren. Op die basis kan je geen relatie hebben, zeker niet als de vriend nog zes maanden vertrekt.
Ah, je bent er weer, mooi. Doe es efkes contact maken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:01 schreef yvonne het volgende:
Ah het loopt nog, mooi.
Ik duik zo m'n bedje weer in, wilde even bijlezen,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ah, je bent er weer, mooi. Doe es efkes contact maken?
Ja, vandaar de nul in mn postje.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoach, als ik zo teruglees was ze al boos omdat ie 6 maanden op reis ging.
Ja, ik begin ook wel steeds meer te denken dat dat er heel veel mee te maken heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat er niks bewezen is. Het is te gemakkelijk om te zeggen dat ik gezien heb dat iemand vreemd ging, en de vriendin van die "vreemdganger" het graag wil geloven. Voor hetzelfde geld lieg ik en is er niks gebeurt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:46 schreef Scorpie het volgende:
Wat is dit voor Cosmo gelul eigenlijk, sinds wanneer schoppen vrouwen de vreemdgaande vent niet de deur meer uit, maar moet er eerst uitvoering recherchewerk gedaan worden over het waarom, het aantal keer, met wie en hoe lang?
sinds sommige mensen daar heel strikt in zijn en andere mensen minder.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Sinds wanneer is een keer vreemdgaan een reden om iemand te dumpen, gelijk?
Maar niet iedereen is zo lief als jijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Sinds wanneer is een keer vreemdgaan een reden om iemand te dumpen, gelijk?
Je vergeet dat hij al gelijk "doorsloeg" en toegaf 1 keer zn lul erin te hebben gehangenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:04 schreef Wolkje het volgende:
[..]
jouw idee is: ts krijgt een eerlijk mailtje van vriendin met gewetensproblemen. Vervolgens heeft ze allemaal dingen gezien in het verleden die erop wijzen dat dit inderdaad klopt en gaat over de zeik.
een andere versie is: ts krijgt een mailtje van een vriendin van haar vriend die misschien boos op hem is of weet ik veel, vervolgens gaat ts over de zeik en ziet alleen nog maar dingen die haar idee dat hij vreemd is gegaan versterken (lang leve de tunnelvisie). In dit geval hoeft ts's vriend helemaal niet maanden vreemd te zijn gegaan.
Zelfde gebeurtenissen, twee verschillende verhalen. Ik zeg niet dat iets waar is, maar ts gaat blijkbaar meteen van het eerste geval uit.
En daar zit het hem al in. Hij bekende veel te gemakkelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:08 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Omdat er niks bewezen is. Het is te gemakkelijk om te zeggen dat ik gezien heb dat iemand vreemd ging, en de vriendin van die "vreemdganger" het graag wil geloven. Voor hetzelfde geld lieg ik en is er niks gebeurt.
Hij heeft bekend tijdens de break vreemd te zijn gegaan. De rest ontkent hij.
Eensch, ik denk dat de overige vrouwen(en enkele relpuberjongens) in dit topic, ondanks hun vermeende alwetendheid betreffende dit soort situaties, dat en mannen in deze context niet helemaal begrijpen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij al gelijk "doorsloeg" en toegaf 1 keer zn lul erin te hebben gehangen
Elke man weet dan al dat het minimaal 10 keer is geweest, want zoiets toegeven is een verkapte bekentenis van het hele verhaal.
Precies. 1 keer maar vreemdgaan met een bekende die op 5 minuten afstand woont en je vriendin woont op dik een uur reizen... uhuh.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij al gelijk "doorsloeg" en toegaf 1 keer zn lul erin te hebben gehangen
Elke man weet dan al dat het minimaal 10 keer is geweest, want zoiets toegeven is een verkapte bekentenis van het hele verhaal.
En niet eens direct, nee toen zat ie nog te hopen dat iedereen zijn kaken op elkaar zou houden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En daar zit het hem al in. Hij bekende veel te gemakkelijk.
of het is gewoon bij een keer gebleven, hij had er spijt van en het is nooit weer gebeurd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
ja, hoor, ik wil persé gelijk hebben, tuurlijk, schat. zoveel waarde hecht ik aan wat men hier vindt allemaal, het lullige is alleen dat ik gewoon vaak gelijk hebquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja hoor, die redenering komt bij jou altijd naar boven als er niet meer dan twee mensen direct "Ja en Amen" Milagroroepen. Ik zie hier geen massale OUD-mensen reageren.
Weet je, zoals al eerder gezegd. Het maakt helemaal niet uit wat wij hier allemaal typen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
En niet eens direct, nee toen zat ie nog te hopen dat iedereen zijn kaken op elkaar zou houden.
Dat deed hij wel, het was immers "Niet belangrijk" en hij wilde me niet kwetsen door het te bekennen.
Meid.. maak je flink kwaad.. maar maak het niet uit...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
En niet eens direct, nee toen zat ie nog te hopen dat iedereen zijn kaken op elkaar zou houden.
Dat deed hij wel, het was immers "Niet belangrijk" en hij wilde me niet kwetsen door het te bekennen.
en ze 'rammelt' en hij nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar het verschil is dat ik wel een lul tussen mijn benen heb hangen en jij niet, en daarmee redeneer je een stuk makkelijker over een vent en zijn motieven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef Wolkje het volgende:
[..]
of het is gewoon bij een keer gebleven, hij had er spijt van en het is nooit weer gebeurd.
Ik weet het niet. Jij ook niet, want we hebben allebei niet 24/7 aan zijn handje gelopen en we waren er allebei niet bij.
Nee vreemd zeg, de kans op de vrouwenmarkt schijnt toch exponentieel toe te nemen als je met een schattige kleuter door de supermarkt banjert enzo.quote:
Ik denk dat de verschillen tussen personen minstens zo groot is als de verschillen tussen groepen (mannen en vrouwen dus in dit geval).quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, maar het verschil is dat ik wel een lul tussen mijn benen heb hangen en jij niet, en daarmee redeneer je een stuk makkelijker over een vent en zijn motieven.
Zegt meer over jou dan over mannen in het algemeen vrees ik. Ik kan het ook niet helpen dat JIJ een leugenachtige zakkenwasser ben. Zegt ook veel over het waarheidsgehalte van je posts hier.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, maar het verschil is dat ik wel een lul tussen mijn benen heb hangen en jij niet, en daarmee redeneer je een stuk makkelijker over een vent en zijn motieven.
Dat zie je verkeerd. Als mannen 1 maal vreemdgaan, blijven ze vreemdgaan totdat er iets substantieels veranderd (denk aan sterke verbetering huidige relatie, verbreken huidige relatie, vriendin komt erachter). Puur en alleen omdat het zo makkelijk gaat, en mannen nu eenmaal jagers zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:20 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik denk dat de verschillen tussen personen minstens zo groot is als de verschillen tussen groepen (mannen en vrouwen dus in dit geval).
Oh dus je zou hetzelfde dus ook gewoon gedaan hebben, alleen slimmer ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:17 schreef Syrena het volgende:
Het zijn inmiddels zes of zeven mails trouwens en niet meer anoniem, dus over de zeik van 1 mailtje gaat niet op.
Ik WIL niet losgaan, zou ik dat wel gewild hebben dan had ik dat gewoon gedaan, alleen never in een vriendengroep en dan maar hopen dat ie er nooit achter komt.
Nu maak je je onsterfelijk.. " Als ik het wilde had ik het wel gedaan"...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:17 schreef Syrena het volgende:
Ik WIL niet losgaan, zou ik dat wel gewild hebben dan had ik dat gewoon gedaan, alleen never in een vriendengroep en dan maar hopen dat ie er nooit achter komt.
Natuurlijk, want met dat ding tussen mijn benen ga ik automatisch vreemdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over mannen in het algemeen vrees ik. Ik kan het ook niet helpen dat JIJ een leugenachtige zakkenwasser ben. Zegt ook veel over het waarheidsgehalte van je posts hier.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, hoor, ik wil persé gelijk hebben, tuurlijk, schat. zoveel waarde hecht ik aan wat men hier vindt allemaal, het lullige is alleen dat ik gewoon vaak gelijk heb(kom maar kom maar, je bent toch lekker op dreef) , jij wil gewoon van hem af, lijkt wel, zo graag ga je op 1 fucking mailtje af.
ik heb je nog niet 1 positief ding hier over hem zien posten, je bent boos, lekker boos, het voelt goed, zo komt het over, heerlijk, eindelijk , god zij dank voor deze anonieme mail.
hij is over een poosje opgerot, je vindt hem sowieso al tijden niets zo te lezen ("hij geeft altijd de schuld aan anderen, toen en toen en toen ook") en nu heb je een extra reden om hem niet te missen , de zak is nog vreemdgegaan ook, gelukkig, kan je tenminste lekker los gaan.![]()
![]()
Wat een quatsch, jij zit hier alleen maar je eigen schijnheilige zieltje uit te leggenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Als mannen 1 maal vreemdgaan, blijven ze vreemdgaan totdat er iets substantieels veranderd (denk aan sterke verbetering huidige relatie, verbreken huidige relatie, vriendin komt erachter). Puur en alleen omdat het zo makkelijk gaat, en mannen nu eenmaal jagers zijn.
Er is één belangrijk verschil die een man wel begrijpt en een vrouw niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:20 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik denk dat de verschillen tussen personen minstens zo groot is als de verschillen tussen groepen (mannen en vrouwen dus in dit geval).
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wat een quatsch, jij zit hier alleen maar je eigen schijnheilige zieltje uit te leggen
Noem eens een andere reden waarom ie anders uit naam van ALLE mannen praat ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:27 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, je hebt gelijk.
Volgens jou kan een man zich dus niet schuldig voelen en daarom ergens mee stoppen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:24 schreef Scorpie het volgende:
Dat zie je verkeerd. Als mannen 1 maal vreemdgaan, blijven ze vreemdgaan totdat er iets substantieels veranderd (denk aan sterke verbetering huidige relatie, verbreken huidige relatie, vriendin komt erachter). Puur en alleen omdat het zo makkelijk gaat, en mannen nu eenmaal jagers zijn.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wat een quatsch, jij zit hier alleen maar je eigen schijnheilige zieltje uit te leggen
heerlijk rancuneus, zo snel alquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee vreemd zeg, de kans op de vrouwenmarkt schijnt toch exponentieel toe te nemen als je met een schattige kleuter door de supermarkt banjert enzo.
Het gedrag van vreemdgangers valt te verklaren volgens bepaalde psychologische/sociale principes, daar is niks vreemd aan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:29 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Noem eens een andere reden waarom ie anders uit naam van ALLE mannen praat ?
"alle mannen doen zus en zo !"
Flikker toch een end op
Jezus, zijn jullie dom of lezen jullie gewoon verkeerd. Ik zeg niks over alle mannen, ik zeg dingen over vreemdgaande mannen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:29 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Volgens jou kan een man zich dus niet schuldig voelen en daarom ergens mee stoppen?
Aparte redenering. Zegt waarschijnlijk meer over jou als persoon dan over 'alle mannen'. Aangezien er maar weinig dingen opgaan voor 'alle mannen'.
1 op de 4 mannen zegt vreemd te gaan, en dat geldt ook voor 1 op de 5 vrouwen. Vrowuen zijn dus promiscuer dan mannen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]1 op 4 mannen gaat vreemd blijkt uit onderzoek. Die vreemdgaanders doen dat over een langere periode dan eenmalig.
Zelfde geld voor de vrouw; 1 op de 5 gaat vreemd.
Kortom; wie lult nou welk straatje schoon![]()
Dat is heel wat anders dan het omdraaien, zeggen dat aangezien deze vreemdganger een man is alle mannen vreemdgangers zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:31 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Het gedrag van vreemdgangers valt te verklaren volgens bepaalde psychologische/sociale principes, daar is niks vreemd aan.
Jij bent ook echt vol van jezelf he, haar emoties niet kunnen scheiden van de feiten die voor zich spreken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:30 schreef milagro het volgende:
[..]
heerlijk rancuneus, zo snel al
damn, wat is het makkelijk een relatie om zeep te helpen, zeg, dat wist ik niet , je mailt gewoon wat naar een dame, beweert wat, smijt met wat her en der verkregen feitjes, en hoppa, vriendlief heeft geen schijn van kans meer, en dat na 2 en half jaar... hij krijgt straks de volle laag en weet niet eens waarom precies![]()
god, wat zal hij blij zijn dat hij voor 6 maanden weg moet.... en jij blijkbaar ook, dus dit is eigenlijk een heel positief topic![]()
eind goed, al goed![]()
Voordat je hysterisch wordt. Mijn post ging ook over vremdgaande mannen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jezus, zijn jullie dom of lezen jullie gewoon verkeerd. Ik zeg niks over alle mannen, ik zeg dingen over vreemdgaande mannen.
wat heb jij ineens, joh, waarom zo fel en boosquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jezus, zijn jullie dom of lezen jullie gewoon verkeerd. Ik zeg niks over alle mannen, ik zeg dingen over vreemdgaande mannen.
Even resume:
Alle mannen != vreemdgaande mannen.
Iedereen die hier vreemd is gegaan, raise your fucking hands up, dan kan ik mooi even mijn bewering staven dat het meerdere malen gebeurt is.
Tering zeg, lagere school niveau doet ook in R&P zijn intrede. Lees fucking eerst eens een post voordat je hysterisch gaat lopen rammen op je toetsenbord.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:33 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Voordat je hysterisch wordt. Mijn post ging ook over vremdgaande mannen.
quote:Zegt waarschijnlijk meer over jou als persoon dan over 'alle mannen'.
Als je wil mierenneuken. In mijn eerste zin heb ik het over mannen die vreemdgaan. Nou daar sloeg de rest van het stuk dus ook op.quote:
Er word niet goed gelezen, en daar word ik pissig om. Ik haat het om dingen 2 keer uit te moeten leggen omdat iemand niet de moeite neemt begrijpend te willen lezen. Maar ik ben niet boos op jou hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:34 schreef milagro het volgende:
[..]
wat heb jij ineens, joh, waarom zo fel en boos
Ik klik nu pas op haar postgeschiedenis, ik dacht al in OUD te zittenquote:
Wat doe jij mildquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik klik nu pas op haar postgeschiedenis, ik dacht al in OUD te zitten
Oké,
meid het is een klootzak en het is zonde dat er nu weer goede jaren voorbij zijn gegaan zonder dat je bevrucht bent.
Wat een vuilak om je zo lang aan het lijntje te houden, je bent beter af zonder hem hoor!
Er lopen heus nog goede mannen rond hoor, succes!
Dat denk ik dus ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
sinds sommige mensen daar heel strikt in zijn en andere mensen minder.
Volgens mij is er geen gouden regel die van toepassing is op alles en iedereen.
Ik ben wel heel benieuwd wat er gebeurd was als je op dat eerste mailtje niet had gereageerd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:17 schreef Syrena het volgende:
Het zijn inmiddels zes of zeven mails trouwens en niet meer anoniem, dus over de zeik van 1 mailtje gaat niet op.
lijkt me vrij onwaarschijnlijk om daar achter te komenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd wat er gebeurd was als je op dat eerste mailtje niet had gereageerd.
Yep, mij ookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lijkt me vrij onwaarschijnlijk om daar achter te komen
Dit dus.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:30 schreef milagro het volgende:
[..]
heerlijk rancuneus, zo snel al
damn, wat is het makkelijk een relatie om zeep te helpen, zeg, dat wist ik niet , je mailt gewoon wat naar een dame, beweert wat, smijt met wat her en der verkregen feitjes, en hoppa, vriendlief heeft geen schijn van kans meer, en dat na 2 en half jaar... hij krijgt straks de volle laag en weet niet eens waarom precies![]()
god, wat zal hij blij zijn dat hij voor 6 maanden weg moet.... en jij blijkbaar ook, dus dit is eigenlijk een heel positief topic![]()
eind goed, al goed![]()
100% absolutely true.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit sums it all up inderdaad. Ik heb nu mensen live gesproken en mailtjes gelezen waar de honden geen brood van lusten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:53 schreef Roquefort het volgende:
[..]
100% absolutely true.
En ik val van mijn stoel dat een wijs mens als Milagro deze absolute waarheid niet kent, en dat zoveel posters het terug proberen te brengen tot een enkele keer vreemd gaan tijdens een break.
"All evidence" in dit topic suggereert dat de zes maanden serieel vreemd gaan nog laag geschat zijn, en wat de laakbare motieven van de wel/niet anonieme mailers zijn is buitengewoon interessant om over te speculeren, maar staat los van de simpele waarheid dat TS minimaal een half jaar neukenderwijs bedrogen is.
Daarbij: leer mij de ingewikkelde sociale relaties in bands kennen. Op de een of andere manier eindigt elke band vroeg of laat in een sociaal drama, wat bij een familieband des te genadelozer is qua mechanisme. Daar hoef je niet eens meer een motief bij te verzinnen voor dat mailen als een NSB-ert.![]()
doe niet zo suf, daar gaat het niet om, of het maar 1 keer was of meerdere keren, niets is zeker.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:53 schreef Roquefort het volgende:
[..]
100% absolutely true.
En ik val van mijn stoel dat een wijs mens als Milagro deze absolute waarheid niet kent, en dat zoveel posters het terug proberen te brengen tot een enkele keer vreemd gaan tijdens een break.
"All evidence" in dit topic suggereert dat de zes maanden serieel vreemd gaan nog laag geschat zijn, en wat de laakbare motieven van de wel/niet anonieme mailers zijn is buitengewoon interessant om over te speculeren, maar staat los van de simpele waarheid dat TS minimaal een half jaar neukenderwijs bedrogen is.
Daarbij: leer mij de ingewikkelde sociale relaties in bands kennen. Op de een of andere manier eindigt elke band vroeg of laat in een sociaal drama, wat bij een familieband des te genadelozer is qua mechanisme. Daar hoef je niet eens meer een motief bij te verzinnen voor dat mailen als een NSB-ert.![]()
Quiches zijn in het algemeen erg lekker, zeker als ik ze maak.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:07 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind het wel triest dat je zijn ouders er mogelijk bij betrekt.
Het is niet quiche om hun op de hoogte te brengen van zijn doen of laten.
Natuurlijk kennen wij alleen het verhaal van TS, maar vooral de conclusie van TS. Nogmaals of vriendje nou 0,1 of tig keer buiten zijn relatie om zich met het andere geslacht heeft laten converseren, is niet ter zake doende. TS wil kappen met vriendje.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:07 schreef milagro het volgende:
doe niet zo suf, daar gaat het niet om, of het maar 1 keer was of meerdere keren, niets is zeker.
je gunt iemand met wie je al 2,5 jaar op zijn minst eerst wederhoor, lijkt me, vooraleer je hem op een forum nav wat aanvankelijke anonieme mails met allerhande claims aan de hoogste boom ophangt.
het zal wel een reden hebben dat TS compleet wil afgaan op de woorden van een buitenstaander en niet die van haar vriend sinds jaar en dag, een al langer woekerend gebrek aan vertrouwen, en dan vraag ik me af wat doe je dan al die tijd bij die vent als je vertrouwen in hem zo snel compleet weg is, vanwege wat mails van een rancuneuze kut?
zit je al die tijd te 'rammelen' in OUD, neukt je vent zich, volgens de TS dan, een slag in de rondte elders
Vriendje heeft wel degelijk wederhoor gehad. Of telt dit niet voor milagro?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:23 schreef Syrena het volgende:
Oké, voelen hoe bloed uit je handen, armen, benen en hoofd trekt. Trillen. WTF is dit?! Terugmailen met de vraag om meer info. Die mail komt niet. Dan mail doorsturen naar vriend en die hangt even later aan de telefoon. Dat het ab-so-luut niet waar is enzovoorts. Nou ja, erg misselijke grap dan maar goed.
Je mag TS best wel kritisch benaderen, maar leer ook eerst lezen geef haar wel de juiste redenen dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef Syrena het volgende:
LOL!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:02 schreef mgerben het volgende:
Niet uitmaken!
Hij verdient het!
en dit dus. Maar Milo zegt wel vaker wat ik te vermoeiend vind om in een reply te zetten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:38 schreef milagro het volgende:
nou, ze vertrouwt hem niet, al tijden niet, want vertrouwen van 2,5 jaar is niet zomaar door wat mailtjes vlak na elkaar weg ineens, lijkt mij, .... wat hij ook zegt aan tegenwerpingen, ze gelooft hem toch niet, hij moet met keiharde bewijzen komen dat hij NIET vreemdgegaan is, dat is zo goed als onmogelijk maar ach, als derden gewoon maar wat mailen worden ze meteen geloofd, omdat het "precies past in wat ik al vermoedde ergens", meneer legt al sinds jaar en dag de schuld steevast bij anderen, ergelijk volgens de TS, hij wil maar niet aan de kinderen, ze vindt zijn vrienden eigenlijk maar niets, heeft weinig op met die 'banddingen' en dan beslist hij ook nog eens dat hij 6 maanden weg gaat...
geen wonder dat deze stok onmiddelijk opgepakt wordt, er deugde sowieso al niet veel aan hem
heerlijk hoor, al die privé sores en beschuldigingen op internet smijten voordat het ueberhaupt echt besproken is met vriendstout, geeft wel aan in welke staat de relatie sowieso al verkeerde, krediet 0,0 en dat binnen enkele uren
Zoiets dus jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:38 schreef milagro het volgende:
nou, ze vertrouwt hem niet, al tijden niet, want vertrouwen van 2,5 jaar is niet zomaar door wat mailtjes vlak na elkaar weg ineens, lijkt mij, .... wat hij ook zegt aan tegenwerpingen, ze gelooft hem toch niet, hij moet met keiharde bewijzen komen dat hij NIET vreemdgegaan is, dat is zo goed als onmogelijk maar ach, als derden gewoon maar wat mailen worden ze meteen geloofd, omdat het "precies past in wat ik al vermoedde ergens", meneer legt al sinds jaar en dag de schuld steevast bij anderen, ergelijk volgens de TS, hij wil maar niet aan de kinderen, ze vindt zijn vrienden eigenlijk maar niets, heeft weinig op met die 'banddingen' en dan beslist hij ook nog eens dat hij 6 maanden weg gaat...
geen wonder dat deze stok onmiddelijk opgepakt wordt, er deugde sowieso al niet veel aan hem
heerlijk hoor, al die privé sores en beschuldigingen op internet smijten voordat het ueberhaupt echt besproken is met vriendstout, geeft wel aan in welke staat de relatie sowieso al verkeerde, krediet 0,0 en dat binnen enkele uren
Daar helpt geen studie tegen, ook niet een studie psychologie. Dit boek gaat er trouwens over.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:48 schreef Syrena het volgende:
SHE> Ik heb al therapie gehad, maar we zijn er niet uit waarom ik dit nou altijd heb. Waarschijnlijk had ik toch gewoon psychologie moeten gaan doen, aangezien ik feilloos de kerels eruitpik die ook wel wat hulp kunnen gebruiken. Of misschien is dit wel mijn manier van thrillseeken. Andere mensen springen van een berg af, ik zoek kerels uit die loopjes met me nemen.
Nee hoor, ik weet verdomde goed dat het ook aan mij ligt hoor. Ik loop al stukken minder mee dan eerst, maar ik loop wel mee. Ik wist dat er dingen niet klopten, ik had daar veel meer bij stil moeten staan dan "Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks".quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:54 schreef Inekris het volgende:
[..]
Daar helpt geen studie tegen, ook niet een studie psychologie. Dit boek gaat er trouwens over.
Maaruhm, mensen nemen een loopje met jou, omdat jij meeloopt he. Of ga jij net als jouw ex-vriend de wereld de schuld geven, en geen verantwoordelijkheid bij jouzelf leggen?
Chapeau, dat is knap, en siert je.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet verdomde goed dat het ook aan mij ligt hoor. Ik loop al stukken minder mee dan eerst, maar ik loop wel mee. Ik wist dat er dingen niet klopten, ik had daar veel meer bij stil moeten staan dan "Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks".
Volgens mij zei je iets in die trant, dat hij in het algemeen overal de schuld legt behalve bij zichzelf, maar ik kan mij vergissen.quote:Overigens geeft hij de wereld niet de schuld, hij weet heel goed bij wie de schuld ligt.
Krijgen wij de sappige details ook nog te horen? Of heb ik nou 6 pagina's voor niets zitten lezen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:48 schreef Syrena het volgende:
Jaha hij kan ook erg lief en attent zijn, mijn klootzakje![]()
![]()
We hadden afgesproken voor morgen, ik was de inquisitie al aan het voorbereidenmaar zijn geweten heeft toch de overhand gekregen. Hij belde net op en heeft eindelijk, na 2.5 jaar, de waarheid vertelt. Die overeenkomt met alles correspondentie en telefoontjes die ik heb gehad.
En ik hou niet eens van soapsen toch kom ik er regelmatig in terecht.
SHE> Ik heb al therapie gehad, maar we zijn er niet uit waarom ik dit nou altijd heb. Waarschijnlijk had ik toch gewoon psychologie moeten gaan doen, aangezien ik feilloos de kerels eruitpik die ook wel wat hulp kunnen gebruiken. Of misschien is dit wel mijn manier van thrillseeken. Andere mensen springen van een berg af, ik zoek kerels uit die loopjes met me nemen.
Volgende keer beter, Milagro.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:48 schreef Syrena het volgende:
Jaha hij kan ook erg lief en attent zijn, mijn klootzakje![]()
![]()
We hadden afgesproken voor morgen, ik was de inquisitie al aan het voorbereidenmaar zijn geweten heeft toch de overhand gekregen. Hij belde net op en heeft eindelijk, na 2.5 jaar, de waarheid vertelt. Die overeenkomt met alles correspondentie en telefoontjes die ik heb gehad.
oh jeetje, sukkeltje, dan mis je mijn punt gewoon even, geeft niet, hoor.quote:
feitelijk weten we nu nog niks!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:20 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Krijgen wij de sappige details ook nog te horen? Of heb ik nou 6 pagina's voor niets zitten lezen?![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Damn, ik ben helderziend ofzoquote:We hadden afgesproken voor morgen, ik was de inquisitie al aan het voorbereidenmaar zijn geweten heeft toch de overhand gekregen. Hij belde net op en heeft eindelijk, na 2.5 jaar, de waarheid vertelt. Die overeenkomt met alles correspondentie en telefoontjes die ik heb gehad.
Maareh, jullie waren dus op een break ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet verdomde goed dat het ook aan mij ligt hoor. Ik loop al stukken minder mee dan eerst, maar ik loop wel mee. Ik wist dat er dingen niet klopten, ik had daar veel meer bij stil moeten staan dan "Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks".
Overigens geeft hij de wereld niet de schuld, hij weet heel goed bij wie de schuld ligt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Maareh, jullie waren dus op een break ?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:50 schreef milagro het volgende:
[..]
oh jeetje, sukkeltje, dan mis je mijn punt gewoon even, geeft niet, hoor.
het ging me om de happigheid van de TS iets van een 'derde' aan te nemen zo snel, waardoor het leek alsof het voorval een stok was om mee te slaan, en er verder sowieso, los van dit , niet erg positief gesproken werd door de TS over vriendstout, er leek zo te lezen nog maar weinig leuk aan deze relatie.
nu, Syrena, klaar over dan dus, neem ik aan, of ben je nog bereid hem te belonen voor zijn eerlijkheid
wees blij dat hij meteen sowieso al oprot, zal het een stuk makkelijker maken allemaal, mocht je toch nog veel gevoelens hebben voor hem, ondanks alles, uit het oog uit het hart gaat niet altijd op, maar als iemand flink op je hart gestaan heeft, wel.
sterkte in ieder geval, en korte metten nu, hup, tas pakken zijn spullen erin en weg ermee.
Groot woord hoor,quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Maareh, jullie waren dus op een break ?
En het was óók nog eens anderhalf jaar geledenquote:
Ik zou wel eens willen weten in welke grondwet dat geschreven staat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:57 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Je gaat niet met een ander als je op een break bent, of als je relatie net uit is.
Dat is knap van je syreen, echt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:59 schreef Syrena het volgende:
Beetje hypocriet als je eerder dit:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is knap van je syreen, echt.
Ik vind het jammer voor je dat het zo gelopen is, ik had je beter gegund.
neerpende. Ze heeft het gewoon altijd bij het rechte einde gehad, en nu opeens heb je haar beter gegund?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yep, mij ook
Ik vind Syreen alleen ehm... wel heel ontvankelijk voor dit soort verhalen. Er is natuurlijk een kans dat het inderdaad bij een keer is gebleven en ze gewoon door zijn gegaan omdat zij wil luisteren en zij hem een hak willen zetten.
Ik ben helemaal niet hypocriet. Ik heb haar motieven en in het bijzonder die van de vrienden, die ik trouwens nog steeds in twijfel trek, ze hebben in elk geval niet haar best interest voor ogen, er zit iets anders achter inderdaad in twijfel getrokken, vond net als Milagro dat ze wel heel makkelijk uitging van mailtjes i.p.v. d'r relatie van 2 1/2 jaar. Dat wil niet zeggen dat ik haar deze ellende op wat voor manier dan ook gegund heb.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beetje hypocriet als je eerder dit:
[..]
neerpende. Ze heeft het gewoon altijd bij het rechte einde gehad, en nu opeens heb je haar beter gegund?Eerst trek je haar motieven in twijfel en dan nu dit
![]()
En nu dus achteraf blijkt dat je het bij het verkeerde eind had, dat die gozer wel degelijk het roomsoesje van een andere dame langdurig en meerdere keren met zijn puddingbuks penetreerde, toen vond je het tijd eens wat medeleven te tonen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet hypocriet. Ik heb haar motieven en in het bijzonder die van de vrienden, die ik trouwens nog steeds in twijfel trek, ze hebben in elk geval niet haar best interest voor ogen, er zit iets anders achter inderdaad in twijfel getrokken, vond net als Milagro dat ze wel heel makkelijk uitging van mailtjes i.p.v. d'r relatie van 2 1/2 jaar. Dat wil niet zeggen dat ik haar deze ellende op wat voor manier dan ook gegund heb.
Ik ga niet bij voorbaat al zitten meehuilen, nee. Overigens heb ik nooit gezegd dat hij het roomsoesje van een ander niet penetreerde, maar ik heb wel gezegd dat je ook de andere mogelijkheid open moet houden. Zeker als je al 2 1/2 jaar bij elkaar bent en je TS nog nooit eerder hebt gehoord over vermoedens van vreemdgaan (nou heb ik niet alles van haar gevolgd, maar wel regelmatig dingen van haar hand gelezen- daar zat dit niet bij). Maar blijkbaar mag je alleen maar 'ach-en-wee-en'quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En nu dus achteraf blijkt dat je het bij het verkeerde eind had, dat die gozer wel degelijk het roomsoesje van andere dames met zijn puddingbuks penetreerde, toen vond je het tijd eens wat medeleven te tonen?![]()
Ach, dat je mee moet huilen hoeft niet. Maar je maakte de klassieke fout door een gozer te verdedigen die de beroemde zin "het was meer 1 keer" gebruikte.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ga niet bij voorbaat al zitten meehuilen, nee. Overigens heb ik nooit gezegd dat hij het roomsoesje van een ander niet penetreerde, maar ik heb wel gezegd dat je ook de andere mogelijkheid open moet houden. Zeker als je al 2 1/2 jaar bij elkaar bent en je TS nog nooit eerder hebt gehoord over vermoedens van vreemdgaan (nou heb ik niet alles van haar gevolgd, maar wel regelmatig dingen van haar hand gelezen- daar zat dit niet bij). Maar blijkbaar mag je alleen maar 'ach-en-wee-en'![]()
nee, er werd geen vreemdganger verdedigd, er was kritiek op de te makkelijk opgepakte door derden aangeleverde stok... (wat deed vermoeden dat er al veel langer veel meer mis was, en blijkbaar terecht, het is een patroontje bij de TS blijkbaar)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, dat je mee moet huilen hoeft niet. Maar je maakte de klassieke fout door een gozer te verdedigen die de beroemde zin "het was meer 1 keer" gebruikte.
Leermomentje![]()
![]()
![]()
Och, ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat ze niet veel om d'r vriendje gaf maar hem voornamelijk zag als leverancier van vrolijke, kindjes opleverende, zwemmertjes.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En nu dus achteraf blijkt dat je het bij het verkeerde eind had, dat die gozer wel degelijk het roomsoesje van een andere dame langdurig en meerdere keren met zijn puddingbuks penetreerde, toen vond je het tijd eens wat medeleven te tonen?![]()
Om eerlijk te zijn; weet ik veelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat ze niet veel om d'r vriendje gaf maar hem voornamelijk zag als leverancier van vrolijke, kindjes opleverende, zwemmertjes.
Dat hij zijn kostbare zwemmertjes "zomaar" verspilde terwijl er klokken aan het tikken zijn, stokken aan het rammelen, maakt het geheel uiterst zuur nietwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |