abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin woensdag 10 oktober 2007 @ 10:59:59 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53833653
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:57 schreef Syrena het volgende:

[..]

Twee. Anonieme mailert en de bron.
Kunnen best dezelfde zijn,
maar ja, dat vind je niet belangrijk, je relatie heb je al overboord gekieperd en je wilt nu, ja wat eigenlijk?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_53833717
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kunnen best dezelfde zijn,
maar ja, dat vind je niet belangrijk, je relatie heb je al overboord gekieperd en je wilt nu, ja wat eigenlijk?
Nog meer feiten en details en aan de hand daarvan eeuwig lijden of een slopende kanker voor hem of de anonieme bron(nen).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:02:57 #103
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_53833731
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:57 schreef Syrena het volgende:

[..]

Twee. Anonieme mailert en de bron.
ehm.. de kans dat dat dezelfde persoon is, is vrij groot hoor
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_53833739
Aandacht? Hart luchten?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:03:24 #105
172358 oddman
Introspecteur
pi_53833744
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:54 schreef Syrena het volgende:
Over de break: daar waren geen afspraken. Ik ben weggelopen tijdens een ruzie waarin ik verwijten naar m'n hoofd kreeg waar ik op dat moment niks tegen kon doen. We hebben er later nog over gebeld en het enigszins uitgepraat maar het was wel echt even over. Paar weken later heb ik het contact hersteld en daar ging hij grif op in.

Ik kreeg in die tijd het nummer van een jongen die me leuk vond, ik heb me werkelijk nog tijden schuldig gevoeld daarover toen. Alleen omdat er een nummer van een andere vent in m'n telefoon stond.
1. Je schuldig voelen over het nummer van een dude in je telefoon... Schuldig voelen is sowieso niet handig en moral high ground is niet iets dat je wil hebben in een relatie: hou het op gelijk niveau.

2. Mannen en vrouwen gaan kennelijk (over het algemeen; er zijn hier ook dames die het met het mannenstandpunt eens zijn) anders om met 'breaks'. Voor mannen is het echt 'los', voor vrouwen is het 'wel een relatie, maar dan zonder seks'.
Meestal is dat soort ding niet duidelijk afgesproken. Volgende keer dingen op papier zetten dus .
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn ex was ook jaloers. Ik mocht niet eens korte rokjes dragen, want stel je voor dat er iemand naar me zou kijken. .
*Kijkt naar Userfoto's*

Mja. Nou ben ik niet vreemdgaand ingesteld, maar als iemands benen gevaarlijk zijn, zijn het die van jou .
Ik kan het dus niet goedkeuren maar het me zeker voorstellen.

Inderdaad. Die foto van de homoerotische koeienherder, daar doelde ik op.
Hmmmm.

Verder, als hij inderdaad vreemd is gegaan tijdens de relatie zonder daar eerlijk over te zijn, laten vallen als een baksteen. Duh.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_53833772
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:59 schreef Joene het volgende:
Kom op Syreentje volgens je profiel ben je 31 jaar. Loop niet te zeiken , neem een beslissing ipv hier op fok alles in geuren en kleuren uit te leggen.

Take Him or leave Him zegmaar.
Ik werk al reagerend uiteindelijk naar een beslissing toe.

Ik vind het al moeilijk kiezen wat ik moet eten 's avonds of wat ik 's morgens aantrek, dus beslissingen zoals deze duren even. Weegschaal enzo
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Admin woensdag 10 oktober 2007 @ 11:05:27 #107
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53833796
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:02 schreef teamlead het volgende:

[..]

ehm.. de kans dat dat dezelfde persoon is, is vrij groot hoor
Spuit elluf
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_53833804
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:04 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik vind het al moeilijk kiezen wat ik moet eten 's avonds of wat ik 's morgens aantrek, dus beslissingen zoals deze duren even. Weegschaal enzo
Hoezo moeilijk of je slikt het dat die gozer is vreemd gegaan of niet.

Nou loop je flink op hem af te zeiken hier dus het lijkt me duidelijk dat je er voor kiest om er mee te kappen.
Dus hup

Vrijdagavond korte rok aan , slip uit , stappen en neucken.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Admin woensdag 10 oktober 2007 @ 11:06:21 #109
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53833814
quote:

[..]

Mocht je hem willen neerschieten, neem dan in ieder geval een dubbelloops geweer.

pi_53833827
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mocht je hem willen neerschieten, neem dan in ieder geval een dubbelloops geweer.
of gooi hem met een overdosis in een bad.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_53833841
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef Joene het volgende:

[..]

Hoezo moeilijk of je slikt het dat die gozer is vreemd gegaan of niet.

Nou loop je flink op hem af te zeiken hier dus het lijkt me duidelijk dat je er voor kiest om er mee te kappen.
Dus hup

Vrijdagavond korte rok aan , slip uit , stappen en neucken.
Ze mag altijd bij mij langs komen
  Admin woensdag 10 oktober 2007 @ 11:08:20 #112
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53833863
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:07 schreef Joene het volgende:

[..]

of gooi hem met een overdosis in een bad.
Nee, dan moet ze weer kiezen

pi_53833880
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, dan moet ze weer kiezen
Succes is nou eenmaal een keuze yvonne.
pi_53833883
En dat Milagro nog niet is langsgekomen met: En je bent nog ergens anders kwaad over...

Want dat is ook nog zo. Namelijk de beslissing om out of the blue voor 6 maanden te vertrekken. Dat meegedeeld werd van "Ik wil je dit voorleggen" maar gaande het gesprek al meer ging richting "en probeer me niet tegen te houden". Wat ik niet eens zou willen, want persoonlijke groei etc. maar dat wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben.

Aangezien het betekende dat hij ontslag nam en weer thuis ging wonen, onze samenwoonplannen de ijskast in verdwenen omdat het maar afwachten is wat voor baan hij kan krijgen bij terugkomst.

Maar daar had ik me dus wel redelijk bij neergelegd en zou zelfs over drie maanden naar Cuba reizen om hem te ontmoeten.

Iemand ticket overnemen trouwens?
pi_53833953
Ik ben geen baksteen-door-ruit en duizend pizza's bestellen-type. Helaas. Want ik heb wel aan Qwea en de acties gedacht gisteren, maar ja, zijn ouders kunnen er ook niks meer aan doen dat dit het opvoedresultaat is geworden.
pi_53834035
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef Syrena het volgende:
En dat Milagro nog niet is langsgekomen met: En je bent nog ergens anders kwaad over...

Want dat is ook nog zo. Namelijk de beslissing om out of the blue voor 6 maanden te vertrekken. Dat meegedeeld werd van "Ik wil je dit voorleggen" maar gaande het gesprek al meer ging richting "en probeer me niet tegen te houden". Wat ik niet eens zou willen, want persoonlijke groei etc. maar dat wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben.

Aangezien het betekende dat hij ontslag nam en weer thuis ging wonen, onze samenwoonplannen de ijskast in verdwenen omdat het maar afwachten is wat voor baan hij kan krijgen bij terugkomst.

Maar daar had ik me dus wel redelijk bij neergelegd en zou zelfs over drie maanden naar Cuba reizen om hem te ontmoeten.

Ga lekker in je 1tje naar Cuba en smokkel op de terugweg wat snuif
pi_53834059
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Met hagel, dan raak je altijd iets.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_53834060
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef Syrena het volgende:
Ik ben geen baksteen-door-ruit en duizend pizza's bestellen-type. Helaas. Want ik heb wel aan Qwea en de acties gedacht gisteren, maar ja, zijn ouders kunnen er ook niks meer aan doen dat dit het opvoedresultaat is geworden.
Je kan het idd ook gewoon volwassen oppakken en nu accepteren dat hij buitendedeur heeft geneukt in een periode dat jullie niet met elkaar waren. So be it ....
pi_53834122
Ik vind dat je het jezelf wel moeilijk maakt hoor. Hij neukt maar om zich heen en jij twijfles wat je moet doen Daar kan ik met mijn kop niet bij. Als je dit nu goed keurt waarom zal ie het niet nog een keer doen. Hij kwam er de eerste keer ook goed vanaf. Dumpen die handel
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:18:51 #120
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_53834154
quote:

Pffff... Ouwe koeien
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_53834177
had je bij na moeten denken toen je die break wilde.
Verder gewoon de deur uit sjoelen die knakker.
pi_53834601
Ben ik nou de enige die aan een bepaalde Friends aflevering moest denken
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_53834679
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:33 schreef Bruce117 het volgende:
Ben ik nou de enige die aan een bepaalde Friends aflevering moest denken
Nee. Overigens was ik in de Friends-aflevering pro-Ross.
Maar die leed tenminste nog EN het was geen maanden. Alleen het kopieermeisje.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:38:30 #124
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53834698
quote:

Dat bedoel ik. In aanmerking genomen dat hij dus óók nog eens 6 maanden de hort opgaat ( "break" ? ) zou het voor mij einde verhaal zijn. Ik zou daar niet op gaan zitten wachten als. En ik ben ook een weegschaal
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53834885
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:38 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. In aanmerking genomen dat hij dus óók nog eens 6 maanden de hort opgaat ( "break" ? ) zou het voor mij einde verhaal zijn. Ik zou daar niet op gaan zitten wachten als. En ik ben ook een weegschaal
Ja I know. Maar ik ben nu kwaad, laaaaaaaaaaaaaaaaaiend, hoop nog een beetje dat het een zieke, misselijke grap is.

En einde verhaal is scheurende, fysieke pijn, niet meer uit bed willen komen.
Eindeloze, radeloze, rotte gemene pijn waarvan het lijkt of hij nooit meer weg zal gaan.

Dus zo lang ik in "limbo" ( ) verkeren nog even vol kan houden.... wat alleen maar uitstel van executie is, dat weet ik wel.
pi_53834961
het was in een break,
Al was het de eerste dag van de break, Het ging al niet lekker waarschijnlijk,.. daarom de break.
Ik vindt dat je je niet moet aanstellen.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:49:46 #127
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_53834985
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:45 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja I know. Maar ik ben nu kwaad, laaaaaaaaaaaaaaaaaiend, hoop nog een beetje dat het een zieke, misselijke grap is.

Eindeloze, radeloze, rotte gemene pijn waarvan het lijkt of hij nooit meer weg zal gaan.

Dus zo lang ik in "limbo" ( ) verkeren nog even vol kan houden.... wat alleen maar uitstel van executie is, dat weet ik wel.
Na, dat is stap twee van het rouwproces. Dat gaat lekker snel. Misschien ook wel een teken...?
pi_53835082
quote:

[..]

Weet je , doe je nou zo dom of ben je nou zo dom ? of vind je het soms lekker.
pi_53835099
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:49 schreef Principessa het volgende:

[..]

Na, dat is stap twee van het rouwproces. Dat gaat lekker snel. Misschien ook wel een teken...?
Jamaar ik wil geen jankend wrak zijn voor zo'n stomme vent

Overigens al te laat, ik heb net maar tegen een collega gezegd dat ik een nietje in m'n vinger had gekregen en dat ik daarom een beetje nat in m'n ogen ben.

Nog vier uur aan de balie zitten en mijn gedachten ergens anders op richten want ze gaan nooit geloven dat ik m'n eigen vingers geperforeerd heb ofzo
pi_53835101
quote:

[..]

hou de eer aan jezelf..
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_53835137
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:53 schreef Syrena het volgende:

[..]

Overigens al te laat, ik heb net maar tegen een collega gezegd dat ik een nietje in m'n vinger had gekregen en dat ik daarom een beetje nat in m'n ogen ben.

Nog vier uur aan de balie zitten en mijn gedachten ergens anders op richten want ze gaan nooit geloven dat ik m'n eigen vingers geperforeerd heb ofzo
Je bent schattig
Sterkte meid
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:59:17 #132
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_53835216
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:53 schreef Syrena het volgende:

[..]

Maar het is toch vrij normaal. Je bent gekwetst en je relatie is voorbij (als ik zo vrij mag zijn), maar toch hou je nog van hem, bla bla bla...
pi_53835291
Niet uitmaken!

Dat maakt het te makkelijk voor hem om in Cuba en Z-Amerika zonder enig schuldgevoel met zijn mannelijkheid rond te wapperen.

Doe in plaats daarvan wat toneelspel: Het is allemaal heeeel erg, maar ik vergeef je.

Dan, als-ie daar zit, ga je mails sturen over wat hij precies gedaan heeft, of hij je nu echt wel trouw is en dat je snotterend thuis zit, en of hij je even gerust wil stellen.

Precies het enige wat hij niet wil dus.

Ondertussen weet jij allang dat het uit is en zoek je gewoon een nieuwe vriend - of eerst even een rebound of twee.
Hij verdient het!
pi_53835318
Inmiddels mail ontvangen van het meisje in kwestie. Het zit inderdaad zoals ik zelf al had gedacht.
Niks break, nee, 6 maanden lang. Liegen en bedriegen, tegen haar dit zeggen en tegen mij precies het tegenovergestelde.

Hele langzame zijn lul wegverterende kanker wens ik hem toe. Vanaf nu.
pi_53835351
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:04 schreef Syrena het volgende:
Doodverwensing !
Maar goed, je emoties zijn enigszins te begrijpen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Moderator woensdag 10 oktober 2007 @ 12:10:18 #136
5428 crew  miss_sly
pi_53835459
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:48 schreef het.ismij het volgende:
het was in een break,
Al was het de eerste dag van de break, Het ging al niet lekker waarschijnlijk,.. daarom de break.
Ik vindt dat je je niet moet aanstellen.
Je moet je een beetje beter inlezen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:14:42 #137
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_53835573
quote:
Inmiddels mail ontvangen van het meisje in kwestie. Het zit inderdaad zoals ik zelf al had gedacht.
Niks break, nee, 6 maanden lang. Liegen en bedriegen, tegen haar dit zeggen en tegen mij precies het tegenovergestelde.

kut he..
pi_53835619
Nou echt wel. Vooral omdat hij nu geheid overal gaat rondblaten wat een stomme kut ik wel niet was . Naief ok.

Ik twijfel of ik dit alles niet aan zijn ouders zal sturen. Het zal niks veranderen, maar ik wil niet dat die mensen denken dat het aan mij lag. Ofzo. Gatverdamme.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:17:38 #139
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_53835635
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:02 schreef mgerben het volgende:
Niet uitmaken!

Dat maakt het te makkelijk voor hem om in Cuba en Z-Amerika zonder enig schuldgevoel met zijn mannelijkheid rond te wapperen.

Doe in plaats daarvan wat toneelspel: Het is allemaal heeeel erg, maar ik vergeef je.

Dan, als-ie daar zit, ga je mails sturen over wat hij precies gedaan heeft, of hij je nu echt wel trouw is en dat je snotterend thuis zit, en of hij je even gerust wil stellen.

Ondertussen weet jij allang dat het uit is en zoek je gewoon een nieuwe vriend - of eerst even een rebound of twee.
Hij verdient het!
Heb jij ook de Cosmo van een maand geleden gelezen? .

Voor de mensen die dit niet hebben gelezen; Hierin stond een pagina groot artikel over mannen en waarom ze het niet uit kunnen maken. En wat ze dan voor lullige dingen gaan doen zodat JIJ het uiteindelijk maar uitmaakt en zij vrolijk verder kunnen zonder schuldgevoel . Erg vermakelijk. Maar bovenstaande optie bleek het meest succesvol om terug te pakken inderdaad! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Moderator woensdag 10 oktober 2007 @ 12:18:03 #140
5428 crew  miss_sly
pi_53835642
Syreentje, zet er een punt achter, ga een avondje of twee zitten janken op de bank, trek vrijdagavond je mooiste kleren aan en ga met een paar vriendinnen uitgebreid op stap.

Hij is het niet waard, dat blijkt toch wel!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_53835689
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:32 schreef teamlead het volgende:

[..]

euh.. ik weet niet hoe jij in elkaar zit natuurlijk....... maar voor mij hebben seks en gevoelens niet persé altijd even veel met elkaar te maken.
Avondje stappen, kut voelen vanwege relatie die net voorbij is, aandacht van een redelijk aantrekkelijk exemplaar... seks..
vinnik niet vreemd hoor.

wat ik wél vreemd vind is dat iemand het blijkbaar nodig vindt om dit anoniem aan ts te melden. Nogal laffe actie en ik vraag me dan vooral af wat er achter zit
eenser dan eens
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53835690
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:02 schreef mgerben het volgende:
Niet uitmaken!

Hij verdient het!
Hier had ik dus even overheen gelezen, sorry.
Het is wel verdomd verleidelijk. Ik denk alleen dat ik zijn kop van zijn romp wil rukken als ik 'm zie.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:20:20 #143
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_53835694
Maareh, jullie hadden dus een "break" ?
zzz
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:22:12 #144
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_53835736
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:20 schreef L.Denninger het volgende:
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:22:12 #145
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_53835737
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:16 schreef Syrena het volgende:
Nou echt wel. Vooral omdat hij nu geheid overal gaat rondblaten wat een stomme kut ik wel niet was . Naief ok.

Ik twijfel of ik dit alles niet aan zijn ouders zal sturen. Het zal niks veranderen, maar ik wil niet dat die mensen denken dat het aan mij lag. Ofzo. Gatverdamme.
Joh wat kan jou dat nu nog schelen... Hup neus in de wind en op naar de volgende.
pi_53835740
Alleen dat "zonder enig schuldgevoel" zal een probleem worden. Ik denk namelijk niet dat hij dat heeft. Het enige gevoel dat hij op dit moment heeft volgens mij is dat hij razend kwaad is dat alles in de openheid ligt en IK het nu schuld ben dat hij nu razend kwaad naar Costa Rica toe moet.

IK IK IK Narcissus.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:23:13 #147
31101 _Led_
pi_53835755
Ja, hou eens op met dat egoistische gedoe Syrena
Een break is een break, potverdulleme
zzz
pi_53835772
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:20 schreef L.Denninger het volgende:
Maareh, jij had toch dislectie?
burgerweeshuis
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:30:36 #149
31101 _Led_
pi_53835935
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:23 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Maareh, jij had toch dislectie?
Dyslexie bedoel je ?
Nee hoor, geen idee hoe je daarbij komt.
zzz
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2007 @ 13:02:29 #150
43556 miss_dynastie
pi_53836635
quote:
Ik ben heus niet extreem goedgelovig, maar waarom o waarom deze spontane welgemeende eerlijkheid van dit meisje? Ik weet ook niet waarom, maar ergens heb ik zo'n gevoel dat er misschien meer achter zit. Wraak van de vriendenclub voor de over hen gesproken woorden? Ik weet niet hoor, ik zeg niet dat hij pluis is, maar die vrienden zijn dat ook niet...
pi_53836787
quote:
Ik hoop dat je nu echt klaar mee bent.

Je hebt niks aan zo iemand..
pi_53836832
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ben heus niet extreem goedgelovig, maar waarom o waarom deze spontane welgemeende eerlijkheid van dit meisje? Ik weet ook niet waarom, maar ergens heb ik zo'n gevoel dat er misschien meer achter zit. Wraak van de vriendenclub voor de over hen gesproken woorden? Ik weet niet hoor, ik zeg niet dat hij pluis is, maar die vrienden zijn dat ook niet...
Nee zijn "vrienden" zijn ook fout geweest, maar wat hij heeft geflikt vind ik echt zo ontzettend beneden peil. Ik kan er echt niks anders van maken dat dan hij een stoornis ofzo heeft, een gezond iemand kan zoiets toch niet jaren volhouden?

Ik ben echt benieuwd wat hij nu nog te zeggen heeft, alleen ligt mijn telefoon dus ergens in een auto.
Pijn, verbijstering, ongeloof.
pi_53836877
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:11 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee zijn "vrienden" zijn ook fout geweest, maar wat hij heeft geflikt vind ik echt zo ontzettend beneden peil. Ik kan er echt niks anders van maken dat dan hij een stoornis ofzo heeft, een gezond iemand kan zoiets toch niet jaren volhouden?

Ik ben echt benieuwd wat hij nu nog te zeggen heeft, alleen ligt mijn telefoon dus ergens in een auto.
Pijn, verbijstering, ongeloof.
heeft hij gezegd dan dat het idd meer dan tijdens die break enkel was?

ik zou toch nog effe wachten met kwaad worden, ik weet niet, hoor, maar zou je niet wat meer waarde hechten vooralsnog aan zijn uitleg dan aan de woorden van mensen die eerst anonieme mailtjes gaan sturen?
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2007 @ 13:15:28 #154
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53836935
wat een soap, syrena
ik zou het niet uitmaken idd en hem gewoon lekker in zijn sop gaar laten koken daar in het verre costa rica (of waar hij ook heen moge gaan)
en ondertussen gewoon in nederland lekker rondkijken voor een wél betrouwbaar exemplaar.
als ze eenmaal één keer vreemd zijn gegaan is een volgende keer ineens een stuk makkelijker
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2007 @ 13:16:38 #155
43556 miss_dynastie
pi_53836958
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:11 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee zijn "vrienden" zijn ook fout geweest, maar wat hij heeft geflikt vind ik echt zo ontzettend beneden peil.
Ja, maar hou je ook de mogelijkheid open dat die vrienden hem eens terug proberen te naaien voor die lullige dingen die hij over ze zegt -en die hoe dan ook bij ze terug zijn gekomen, de meeste mensen houden hun mond niet- ? Ik bedoel, hun timing is wel heel toevallig, en dan eerst anoniem een mail sturen en zo... als ze echt om jou geven of echt bezorgd zijn om je zouden ze je dit niet aandoen, sorry. Dus ik vermoed wraak. Hetgeen niet wil zeggen dat het niet vaker dan eens gebeurd is, maar wel wil zeggen dat je ze niet zomaar op hun woord moet geloven. Wat mij betreft dan.
quote:

Ik kan er echt niks anders van maken dat dan hij een stoornis ofzo heeft, een gezond iemand kan zoiets toch niet jaren volhouden?
Waar doel je precies op? Wat heeft hij jaren volgehouden? Het vreemdgaan, het geroddel over vrienden?
pi_53837037
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:13 schreef milagro het volgende:

[..]

heeft hij gezegd dan dat het idd meer dan tijdens die break enkel was?

ik zou toch nog effe wachten met kwaad worden, ik weet niet, hoor, maar zou je niet wat meer waarde hechten vooralsnog aan zijn uitleg dan aan de woorden van mensen die eerst anonieme mailtjes gaan sturen?
Hij hield gisteren vol: Eenmalig, tijdens de break.

Waarom ik meer waarde hecht aan de uitleg van derden? Omdat het klopt. Alle rare dingetjes en eigenschappen zijn op hun plaats gevallen. Dingen waar ik eerst mijn vinger niet achter kreeg, omdat ik dan aan hem vroeg hoe en waarom en hij dan een lulverhaal ophing. En dingen die ik maar niet eens vroeg.
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2007 @ 13:22:48 #157
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53837114
volgens mij maakt het niet meer uit wat de waarheid is: je bent het vertrouwen in hem kwijt.
en vertrouwen is de basis van een relatie.

dus maak het verhaal af en kleur de plaatjes
pi_53837125
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar hou je ook de mogelijkheid open dat die vrienden hem eens terug proberen te naaien voor die lullige dingen die hij over ze zegt -en die hoe dan ook bij ze terug zijn gekomen, de meeste mensen houden hun mond niet- ? Ik bedoel, hun timing is wel heel toevallig, en dan eerst anoniem een mail sturen en zo... als ze echt om jou geven of echt bezorgd zijn om je zouden ze je dit niet aandoen, sorry. Dus ik vermoed wraak. Hetgeen niet wil zeggen dat het niet vaker dan eens gebeurd is, maar wel wil zeggen dat je ze niet zomaar op hun woord moet geloven. Wat mij betreft dan.
[..]

Waar doel je precies op? Wat heeft hij jaren volgehouden? Het vreemdgaan, het geroddel over vrienden?
Vreemdgaan (ook in een vorige relatie dus). Het contstante ontkennen dat wat er ook verkeerd ging NIET aan hem lag. Zeven jaar gedaan over opleiding: ze moesten me niet. Fouten gemaakt op het werk: schuld van zijn voorganger. Met de band lukt het niet: schuld van de andere leden.

Ga maar door. Ik ben super de rest van de wereld niet. Ja goed, af en toe was ik ook super maar dat was puur en alleen zodra ik hem op intellectueel gebied voor was met iets.
pi_53837195
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:20 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hij hield gisteren vol: Eenmalig, tijdens de break.

Waarom ik meer waarde hecht aan de uitleg van derden? Omdat het klopt. Alle rare dingetjes en eigenschappen zijn op hun plaats gevallen. Dingen waar ik eerst mijn vinger niet achter kreeg, omdat ik dan aan hem vroeg hoe en waarom en hij dan een lulverhaal ophing. En dingen die ik maar niet eens vroeg.
het lijkt bijna alsof je het wil geloven omdat hij toch voor lange tijd weggaat, maakt het ms makkelijker?

ik vind het raar dat jij bij voorbaat compleet uit je dak gaat of wil gaan, terwijl je hem nog niet eens gesproken hebt na die 2e intens laffe mail.

je mag hem vooralsnog wel ietsje meer krediet geven, zeg, en als het dan waar blijkt, ja, dán mag je gaan flippen, als het idd zo is dus dat hij tijdens jullie relatie al met een ander liep te kutten.

was het enkel tijdens die break , dan zou ik niet zo moeilijk doen, hij had op dat moment de vrijheid dat te doen, en bovendien het was maar sex, en had niets te betekenen, dus waarom dan melden als het enkel jaloezie en pijn oplevert.
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2007 @ 13:26:02 #160
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53837202
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:23 schreef Syrena het volgende:

[..]

Vreemdgaan (ook in een vorige relatie dus). Het contstante ontkennen dat wat er ook verkeerd ging NIET aan hem lag. Zeven jaar gedaan over opleiding: ze moesten me niet. Fouten gemaakt op het werk: schuld van zijn voorganger. Met de band lukt het niet: schuld van de andere leden.

Ga maar door. Ik ben super de rest van de wereld niet. Ja goed, af en toe was ik ook super maar dat was puur en alleen zodra ik hem op intellectueel gebied voor was met iets.
hahaha je hebt toch geen relatie met mijn ex he?
die deed dat ook.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 13:26:29 #161
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_53837217
quote:

[..]

Tot hier dus.
Wat jij doet moet jij zelf weten, niet laten pushen door ons

Als ik het even mag opmereken, jij bent vreselijk paranoia, al dan niet terecht, en jij gaat jouzelf pijnigen want jij wilt alles weten. Niet alleen met wie allemaal en wanneer, maar ook waarom. En dat waarom kan je wel schudden, gaat ie nooit vertellen.De kans is groot, nee sterker het is zeker, dat het niet jou schuld is; hij gaat vreemd, jij niet. Simpel, kan ik zelfs bedenken.Niet jezelf pijnigen, dat is het niet waard, echt niet.

Laat je nu even niet leiden door emoties. Ik bedoel, iemand k toewensen is niet lief, echt niet, maar wel begrijpelijk. Bovendien is de kans groot dat er in een eventueel gesprek, wat je overigens niet moet aangaan volgens mij, over het waarom, je emoties de boventoon gaan voeren, en dan ben je nog verder van huis. Nu dus gewoon boos, geketst, verdrietig, depressief en weet ik veel wat zijn, maar daar hem niet mee confronteren; hij verdient die genoegdoening niet.

Over de timing, iemand kan hem wel eens een hak willen zetten. Het is niet alleen rot voor jou dat het op dit moment naar boven komt.

Sterkte
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_53837269
Of zijn was deed of iets anders zorgzaams dat zijn andere waardeloze ex-en NOOIT voor hem deden

Ok, hij deed ook dingen voor mij die mijn ex-en niet voor me deden. Alleen zes maanden buiten de deur neuken deden die niet.
pi_53837282
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:23 schreef Syrena het volgende:

[..]

je wil dus gewoon van hem af

zeg dat dan gewoon

oh nee, hij moet deze keer écht de schuldige zijn natuurlijk
  woensdag 10 oktober 2007 @ 13:29:18 #164
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53837289
quote:
Ik moest toch nog een beetje lachen in dit übertreurige topic...
Nog sneuer is dat mensen dus echt niet fatsoenlijk lezen wat er aan de hand is en 10x over met een reply komen als 'ja, maar het was toch tijdens je break en maar 1x!'

Naast dat ik em zelf gepeerd zou zijn had ik toch wel geprobeerd iets in zijn koffer te stoppen waardoor inhoud onbruikbaar wordt (zakje zwarte inkt ofzo? rotte eieren?).
Succes iig...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_53837385
Dat mensen nog gaan zeggen dat ze zich niet moet leiden door emoties.

Het is wel ontzettend obvious dat hij haar voor maanden heeft belazerd, op een volwassen manier afstand van hem doen is de beste keuze.

Succes.
pi_53837407
Oh ik geloof best dat iemand hem een hak wil zetten hoor. Grif.

Milagro> Hoe krijg ik de waarheid dan boven de tafel als ik het meisje in kwestie niet mag geloven? Die me dus zojuist gemaild heeft met details. Die kloppen. Ze beschrijft zijn gedrag, dingen die hij heeft gezegd en die hij ook tegen mij heeft gezegd. Letterlijk. Die al lang een nieuwe vriend heeft, een vriend die volgens de lul in kwestie "niet bij haar past". Heeft hij haar gemaild en mij gezegd. Ik dacht nog: Wat kan dat jou nou schelen... maar ja, meneer had immers overal altijd commentaar op dus tja.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 oktober 2007 @ 13:35:07 #167
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53837432
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:33 schreef slaapvaak het volgende:

Het is wel ontzettend obvious dat hij haar voor maanden heeft belazerd, op een volwassen manier afstand van hem doen is de beste keuze.

Succes.
Hoe is dat obvious dan?
Omdat de andere partij het hier zegt?

Ik vind het nogal een middelbare school topic
  woensdag 10 oktober 2007 @ 13:36:45 #168
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_53837495
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:33 schreef slaapvaak het volgende:

Succes.
Meneer schijnt van het manipulatieve type te zijn, dan moet je geen emotioneel gesprek voeren, als je al gemotioneerd bent, dan delf je het onderspit. Volwassen is het sleutelwoord dank daarvoor. Das logisch he. Ik bedoelde niet dat zij nu geen beslissing moet nemen, dat moet TS helemaal zelf weten.
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_53837528
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:34 schreef Syrena het volgende:

Milagro> Hoe krijg ik de waarheid dan boven de tafel als ik het meisje in kwestie niet mag geloven? Die me dus zojuist gemaild heeft met details. Die kloppen. Ze beschrijft zijn gedrag, dingen die hij heeft gezegd en die hij ook tegen mij heeft gezegd. Letterlijk. Die al lang een nieuwe vriend heeft, een vriend die volgens de lul in kwestie "niet bij haar past". Heeft hij haar gemaild en mij gezegd. Ik dacht nog: Wat kan dat jou nou schelen... maar ja, meneer had immers overal altijd commentaar op dus tja.
tja, dan sla je hem toch gelijk op zijn bek als hij thuiskomt
dingen kunnen kloppen zonder dat het klopt, hoor, het kan, ik zou hem toch eerst ff rustig aanhoren , desnoods om hem zich klem te laten lullen om dan los te gaan, en niet bij voorbaat al gaan gillen, vanwege 1 fucking mailtje van een of ander wijf, hoezeer dat ook lijkt te kloppen, maar goed, dan ben ik, en jij wil anders

maar je klinkt ueberhaupt niet positief over hem hier (in die post hierboven ergens) , los van dit al, wat vind je eigenlijk nog wel leuk aan hem?
pi_53837580
Wat ik nog wel leuk vond? Dat hij me zo anders behandelde als mijn ex Oprecht en eerlijk pretendeerde te zijn

Hij woont een uur reizen verderop, ik ben er gisteren geweest, hem geconfronteerd en wat ik zag was iemand die door had dat hij keihard door de mand was gevallen.
pi_53837597
Nou dan doe jij het toch ook met een ander
Lambo of Rekt
pi_53837616
Jezus, het is ook wel typisch vrouwelijk om vooral de schuld bij hunzelf te zoeken en niet bij hun vreemdgaande klootzak van een vent
pi_53837630
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:40 schreef Syrena het volgende:
Wat ik nog wel leuk vond? Dat hij me zo anders behandelde als mijn ex Oprecht en eerlijk pretendeerde te zijn

Hij woont een uur reizen verderop, ik ben er gisteren geweest, hem geconfronteerd en wat ik zag was iemand die door had dat hij keihard door de mand was gevallen.
en ms is jouw blik nu effe ook niet meer helemaal helder, wat op zich niet onlogisch is, hoor, maar toch, ik zou toch ietsje meer krediet geven aan iemand waar je 2,5 jaar lief en leed mee gedeeld hebt, ondanks dat bepaalde dingen in die mail LIJKEN te kloppen, dan aan iemand die anoniem out of the blue jouw huis binnen komt vallen middels een mailtje...
pi_53837632
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:34 schreef Syrena het volgende:

Het is zijn woord tegen het hare.
Ik zie niet in waarom zij uit schuldgevoel nu opeens jou het 'eerlijke' verhaal vertelt, terwijl ze er blijkbaar geen probleem mee had om volgens haar verhaal maanden met jouw vriend vreemd te gaan. Ergo, zij is wmb niet geloofwaardiger dan je vriend. Dan heb je het over bedden verschonen.. sja, ik verschoon ook iedere week mijn bed hoor, niks vreemds aan.

Het lijkt wel alsof je gewoon wil dat hij maanden is vreemd gegaan, zodat je hem kan dumpen en boos kan zijn om wat hij gedaan zou moeten hebben ipv voor jezelf toe te geven dat er andere dingen waren waar je je misschien aan stoorde.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 13:42:23 #175
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53837635
Meid, wat doe je moeilijk. De conclusie is in twee lettergrepen samen te vatten: dum-pen

Waarom zou je nog aan zo'n vent blijven hangen? Er is geen handvol maar een landvol en hij is straks het land uit. Opgeruimd staat netjes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53837646
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:22 schreef Syrena het volgende:
Alleen dat "zonder enig schuldgevoel" zal een probleem worden. Ik denk namelijk niet dat hij dat heeft. Het enige gevoel dat hij op dit moment heeft volgens mij is dat hij razend kwaad is dat alles in de openheid ligt en IK het nu schuld ben dat hij nu razend kwaad naar Costa Rica toe moet.

IK IK IK Narcissus.
Valt wel mee... anders was-ie toch niet zo geschrokken toen jij met het nieuws kwam dat je er van wist?
Het klinkt eerder alsof hij het snel even uit wil maken voordat hij weggaat... gun het hem niet!
pi_53837661
Jep, als je zeker weet dat die meid er niets uit te winnen heeft, kan je er vanuit gaan dat ze de waarheid spreekt. Iemand's relatie op de kast jagen doe je alleen als je wraak wil, of er iets uit wil halen.
Lambo of Rekt
pi_53837670
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hoe is dat obvious dan?
Omdat de andere partij het hier zegt?

Ik vind het nogal een middelbare school topic
Omdat hij zelf beweerd dat het maar eenmalig was, maar voor een langere tijd een bepaald gedrag vertoonde dat het achteraf duidelijk maakt dat hij wat verborg. Daarnaast gaat zo'n meisje niet zomaar erkennen dat ze langere tijd met hem vreemdging, ook al gebeurt dit vanuit het idee om hem een hak te zetten, uiteindelijk valt alles wel op z'n plaats voor TS. TS mag blij zijn dat er mensen zijn die nog een rekening te vereffenen hadden met (ex)-vriend.
pi_53837688
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:42 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom zij uit schuldgevoel nu opeens jou het 'eerlijke' verhaal vertelt, terwijl ze er blijkbaar geen probleem mee had om volgens haar verhaal maanden met jouw vriend vreemd te gaan. Ergo, zij is wmb niet geloofwaardiger dan je vriend. Dan heb je het over bedden verschonen.. sja, ik verschoon ook iedere week mijn bed hoor, niks vreemds aan.

Het lijkt wel alsof je gewoon wil dat hij maanden is vreemd gegaan, zodat je hem kan dumpen en boos kan zijn om wat hij gedaan zou moeten hebben ipv voor jezelf toe te geven dat er andere dingen waren waar je je misschien aan stoorde.
pi_53837716
Het is TS overig wel aan te rekenen dat ze nu pas concludeert dat hij toch wel een narcistische en onbetrouwbare klootzak was, blijkbaar geloofde ze in een bepaald beeld wat hij haar presenteerde.
pi_53837720
Wat is dit voor Cosmo gelul eigenlijk, sinds wanneer schoppen vrouwen de vreemdgaande vent niet de deur meer uit, maar moet er eerst uitvoering recherchewerk gedaan worden over het waarom, het aantal keer, met wie en hoe lang?
pi_53837737
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:32 schreef teamlead het volgende:
wat ik wél vreemd vind is dat iemand het blijkbaar nodig vindt om dit anoniem aan ts te melden. Nogal laffe actie en ik vraag me dan vooral af wat er achter zit
Dit klopt dus niet...
Evenals wat andere mensen die erover vielen dat zogenaamde echte vrienden dit nóóit anoniem zouden melden.

TS gaf al aan dat ze het met haar ouders besproken had en dat die meteen kwaad werden op de melder.

De boodschapper heeft dus goed aangevoeld dat de brenger van slecht nieuws zichzelf niet geliefd maakt.
pi_53837751
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:42 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Natuurlijk, nu is het opeens haar schuld Prachtig dit, Dr.Phil is er niks bij
pi_53837824
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:40 schreef Syrena het volgende:

Zag je dat of wilde je dat zien?
burgerweeshuis
pi_53837825
was de anonieme melder trouwens een goede vriend, type broertje? dan is zn motivatie ook meteen duidelijk
pi_53837854
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:46 schreef Scorpie het volgende:
Wat is dit voor Cosmo gelul eigenlijk, sinds wanneer schoppen vrouwen de vreemdgaande vent niet de deur meer uit, maar moet er eerst uitvoering recherchewerk gedaan worden over het waarom, het aantal keer, met wie en hoe lang?
hallo , zeg, een wildvreemde zegt dat hij vreemdgegaan is

en dan schop je hem dus maar beter meteen de deur uit?

wat hij toegegeven heeft, was tijdens een break up, dus dat doet er totaal niet toe verder.

maar goed, wijventopic dit, schopje OUD, want half OUD zit hier geloof ik
daar loop je ook minder kans op relativering
pi_53837891
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Natuurlijk, nu is het opeens haar schuld Prachtig dit, Dr.Phil is er niks bij
Ik zeg helemaal niet dat het haar schuld is.
Ik zeg alleen dat het mogelijk is dat dat meisje haar verhaal niet helemaal klopt.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 13:55:20 #188
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_53837903
Of vriend van TS nou nul, een, of veel keer zijn geslacht in een andere vrouw heeft gehangen, is niet meer ter zake doende. TS heeft alle vertrouwen verloren. Op die basis kan je geen relatie hebben, zeker niet als de vriend nog zes maanden vertrekt.
pi_53837919
Ze heeft er niks bij te winnen. Nou ja, het beruchte "schone geweten" -idee he. Feestje, drank, gesprek komt op de lul, jaaaa gaat zomaar 6 mnd weg en laat haar hier wachten wat hij geflikt heeft niet normaal we moeten wat doen, we moeten wat doen... vervolgens komt er nog iemand met Ja hij belde deze week en weer zooooo arrogant joh. Nou dan even beslissen wie dat gmailadres aanmaakt en wat daar in moet. Klaar.
pi_53837931
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:51 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Zag je dat of wilde je dat zien?

Sommige mensen staan zo ver van de realiteit dat ze alleen nog maar van diepgaande intriges en complotten kunnen uitgaan.
pi_53837987
Next !

Slotje
pi_53837989
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:52 schreef milagro het volgende:

[..]

maar goed, wijventopic dit, schopje OUD, want half OUD zit hier geloof ik
daar loop je ook minder kans op relativering
Ja hoor, die redenering komt bij jou altijd naar boven als er niet meer dan twee mensen direct "Ja en Amen" Milagro roepen. Ik zie hier geen massale OUD-mensen reageren.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:00:27 #193
31101 _Led_
pi_53838026
Zo, even een anonieme PM gestuurd naar TS
zzz
  Admin woensdag 10 oktober 2007 @ 14:01:15 #194
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53838044
Ah het loopt nog, mooi.

Ik dacht met een 17-jarige te doen te heben Silly me.

De "break" was niets anders dan boos weglopen in een ruzie en niks meer van je laten horen.
Dus zo'n "break" was het niet, verder heb je nog geen goed woord over hem weten te vinden, wil je alleen maar volop medelijden en afschuwelijk boos zijn.
En waarom heb ik nou het gevoel dat je hier lekker veilig boos durft te zijn en in het eggie niet?
Gwoon, gvoel

Verder is het nu eik wel vermakelijk.

Admin woensdag 10 oktober 2007 @ 14:01:53 #195
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53838052
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:00 schreef L.Denninger het volgende:
Kut! Ik wilde net een mooi gmailadres aanmaken

woensdag 10 oktober 2007 @ 14:01:58 #196
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_53838053
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:55 schreef Syrena het volgende:
Ze heeft er niks bij te winnen. Nou ja, het beruchte "schone geweten" -idee he. Feestje, drank, gesprek komt op de lul, jaaaa gaat zomaar 6 mnd weg en laat haar hier wachten wat hij geflikt heeft niet normaal we moeten wat doen, we moeten wat doen... vervolgens komt er nog iemand met Ja hij belde deze week en weer zooooo arrogant joh. Nou dan even beslissen wie dat gmailadres aanmaakt en wat daar in moet. Klaar.
Ow, "Anoniempje" is een complot dus?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_53838059
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:00 schreef L.Denninger het volgende:
Zo-ene gemene leugen over mijn dooie opa
pi_53838094
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:56 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Sommige mensen staan zo ver van de realiteit dat ze alleen nog maar van diepgaande intriges en complotten kunnen uitgaan.
jouw idee is: ts krijgt een eerlijk mailtje van vriendin met gewetensproblemen. Vervolgens heeft ze allemaal dingen gezien in het verleden die erop wijzen dat dit inderdaad klopt en gaat over de zeik.

een andere versie is: ts krijgt een mailtje van een vriendin van haar vriend die misschien boos op hem is of weet ik veel, vervolgens gaat ts over de zeik en ziet alleen nog maar dingen die haar idee dat hij vreemd is gegaan versterken (lang leve de tunnelvisie). In dit geval hoeft ts's vriend helemaal niet maanden vreemd te zijn gegaan.

Zelfde gebeurtenissen, twee verschillende verhalen. Ik zeg niet dat iets waar is, maar ts gaat blijkbaar meteen van het eerste geval uit.
  Admin woensdag 10 oktober 2007 @ 14:04:15 #199
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53838100
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:55 schreef Inekris het volgende:
Of vriend van TS nou nul, een, of veel keer zijn geslacht in een andere vrouw heeft gehangen, is niet meer ter zake doende. TS heeft alle vertrouwen verloren. Op die basis kan je geen relatie hebben, zeker niet als de vriend nog zes maanden vertrekt.
Mwoach, als ik zo teruglees was ze al boos omdat ie 6 maanden op reis ging.

woensdag 10 oktober 2007 @ 14:04:16 #200
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_53838101
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:01 schreef yvonne het volgende:
Ah het loopt nog, mooi.
Ah, je bent er weer, mooi. Doe es efkes contact maken?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')