abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53832410
En dan wel over de zeik gaan over een dubbelzinnige krabbel op Hyves waar niks achter zat en het feit dat mijn vorige ex me nog regelmatig belde.

Ja de ex die ongeveer hetzelfde flikte. Die heeft spijt, spijt spijt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53832497
Mijn ex was ook jaloers. Ik mocht niet eens korte rokjes dragen, want stel je voor dat er iemand naar me zou kijken. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_53832515
Wat doet het er aan af dat hij eenmalig of meerdere keren contact met haar heeft gehad? Vreemdgaan is vreemdgaan... Ook al was het on a break, het zegt toch wel wat over hoe hij de relatie ziet.
Ik zou sowieso ook geen half jaar op hem gaan wachten, het verwerken en daarna je eigen leven weer oppakken. En die bron zou ik in de tussentijd in de gaten blijven houden.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:17:22 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53832534
Tja. Het 'leest' alsof het toch wat meer was dan een one night stand tijdens jullie break. En het feit dat hij nu voor een half jaar pleite gaat, zal de relatie zoals ie nu is ook niet echt helpen.
Als ik jou was, had ik mijn verlies genomen. Maar ik ben jou niet .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_53832544
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:11 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik feliciteer de bron alvast

Mooi opgezet, goed getimed, keurig uitgevoerd.. op naar fase 2
Waarom zo krampachtig vasthouden aan de timing van dit bericht? Net alsof de TS al niet klaar is met die gozer, of ze het nu weet of 2 maanden geleden. Feit blijft dat die gozer een loser van de bovenste plank is die zn lul niet in zn broek kan houden in een monogame relatie, en dus gewoon exit is.
pi_53832555
Ohja en dat zit me ook dwars, dat hij het dan doet met iemand die hem werkelijk leuk vond.
Dan komt haar eetstoornis die ze afgelopen jaar had ineens ook in een ander licht te staan.
Hij vond haar al labiel en sneu en dik en dom en whatever, maar dan is ze ineens goed genoeg?!
Och ja, ze ziet me wel zitten, ik ben pissig op dat andere labiele wijf dat het lef heeft om weg te lopen.

En dan komt ze terug en dan ga ik nog maar even door met die andere, just in case de labielo er wederom vandoor gaat of een hissyfit krijgt. En dan maakt het neukertje er maar een eind aan onder druk, och ja, de labielo heeft zich al die maanden netjes gedragen, mooi zo. Houden we die toch aan.

"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53832570
Denk dat de alarmbellen ook wel iets eerder hadden mogen afgaan ......... beddengoed elke week verschonen, alleen op zondagmiddag elkaar zien etc etc.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:19:02 #58
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53832574
Syreen..

Hufter een schop onder z'n reet geven en waneer je je weer wat lekkerder voelt het nummer van die ene jongen die je leuk vond opzoeken!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_53832576
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:10 schreef Syrena het volgende:
Ik kan er gewoon met mijn verstand nog niet bij. Hoe iemand met altijd zijn mond vol over moraal en beter weten wat goed is, eerlijkheid en rechtdoorzee zijn me zo een rad voor ogen heeft kunnen draaien.

"Mijn vrienden waarderen het als ik gewoon eerlijk tegen ze ben". Mjaaaaaaa heur.
je wil het niet in zien he?

Dan probeer ik het: je relatie is over. Einde. Punt. Uit. Hij is vreemdgegaan, al dan niet in de break, hij heeft er over gelogen en gaat 6 maanden naar Zuid Amerika om de bloemetjes daar buiten te zetten. Einde dus.

En je bron is mannelijk ( dat heb je niet gezegd, maar dat kan je aan je thee water aanvoelen) en heeft zeker wel bedoelingen bij deze vermelding. Hij weet dat je vriend naar Zuid Amerika gaat en weet dat je na een maandje of twee maximaal je alleen gaat voelen. Hij gaat dan nog even in op je gevoel die je nu hebt en tadaaaaaa, je wordt getroost in zijn of jouw bed.

Niet netjes van je vriend om vreemd te gaan, maar je "bron" houdt er zijn eigen agenda op na.

Wordt nou eens wakker..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_53832596
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:18 schreef Syrena het volgende:
Ohja en dat zit me ook dwars, dat hij het dan doet met iemand die hem werkelijk leuk vond.
Dan komt haar eetstoornis die ze afgelopen jaar had ineens ook in een ander licht te staan.
Hij vond haar al labiel en sneu en dik en dom en whatever, maar dan is ze ineens goed genoeg?!
Och ja, ze ziet me wel zitten, ik ben pissig op dat andere labiele wijf dat het lef heeft om weg te lopen.

En dan komt ze terug en dan ga ik nog maar even door met die andere, just in case de labielo er wederom vandoor gaat of een hissyfit krijgt. En dan maakt het neukertje er maar een eind aan onder druk, och ja, de labielo heeft zich al die maanden netjes gedragen, mooi zo. Houden we die toch aan.

Rustig meid, adem blijven halen, rustig adem blijven halen
pi_53832603
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat een onzin dat je niet met een ander naar bed gaat als je relatie net uit is. Als je tijdelijk even wat afstand neemt met de bedoeling weer bij elkaar te komen,ligt het aan de afspraken die er gemaakt zijn. Maar als het uit is, is het uit en heb je de vrijheid om te doen wat je wilt. De een doet dat sneller en gemakkelijker dan de ander, daar is niets mis mee hoor.
Oké, ik persoonlijk vind dat niet kunnen. Uiteraard is dat geheel aan de ander. Maar als iemand zo snel al over een relatie van 2,5 jaar heen is, vind ik dat het toch wel wat zegt over de ander.
pi_53832646
Nou ja dan heeft de anonieme mailer dus pech, want geen enkele van zijn vrienden vond ik woest-aantrekkelijk. Ook niet bij zeer vergaande eenzaamheid of whatever *ril*.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:21:30 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_53832648
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Maar als iemand zo snel al over een relatie van 2,5 jaar heen is, vind ik dat het toch wel wat zegt over de ander.
Dat je tijdens een break met een ander het bed induikt, zegt imo niets over het al dan niet over de vorige relatie heen zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_53832661
Die zogenaamde bron zal dit heus niet doen omdat ze zo heilig gelooft in rechtvaardigheid, zeker omdat kan worden aangenomen dat het een vrouw is. Vrouwen zijn krengen onderling, ze zal er dus wel wat bij te winnen hebben want het is inderdaad wel erg toevallig zo vlak voor vertrek.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_53832665
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:19 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Dan probeer ik het: je relatie is over. Einde. Punt. Uit. Hij is vreemdgegaan, al dan niet in de break, hij heeft er over gelogen en gaat 6 maanden naar Zuid Amerika om de bloemetjes daar buiten te zetten. Einde dus.

En je bron is mannelijk ( dat heb je niet gezegd, maar dat kan je aan je thee water aanvoelen) en heeft zeker wel bedoelingen bij deze vermelding. Hij weet dat je vriend naar Zuid Amerika gaat en weet dat je na een maandje of twee maximaal je alleen gaat voelen. Hij gaat dan nog even in op je gevoel die je nu hebt en tadaaaaaa, je wordt getroost in zijn of jouw bed.

Niet netjes van je vriend om vreemd te gaan, maar je "bron" houdt er zijn eigen agenda op na.

Wordt nou eens wakker..
Dat is een mogelijkheid. Op blijven letten dus TS
  Admin woensdag 10 oktober 2007 @ 10:22:16 #66
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53832669
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:18 schreef paricos het volgende:

Denk dat de alarmbellen ook wel iets eerder hadden mogen afgaan ......... beddengoed elke week verschonen, alleen op zondagmiddag elkaar zien etc etc.
Owjee, iedereen die z'n beddegoed wekelijks verschoont gaat vreemd.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_53832692
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat je tijdens een break met een ander het bed induikt, zegt imo niets over het al dan niet over de vorige relatie heen zijn.
Das een 50/50; de ene helft vind het no-go, de andere helft heeft er geen probleem mee.
Kortom; wat je ook kiest; je hebt altijd kans dat je partner het tegenovergestelde doet
  Admin woensdag 10 oktober 2007 @ 10:23:26 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53832701
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:21 schreef Syrena het volgende:
Nou ja dan heeft de anonieme mailer dus pech, want geen enkele van zijn vrienden vond ik woest-aantrekkelijk. Ook niet bij zeer vergaande eenzaamheid of whatever *ril*.
Mwoah, eerste doel is bereikt, je bent over de zeik.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_53832702
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Oké, ik persoonlijk vind dat niet kunnen. Uiteraard is dat geheel aan de ander. Maar als iemand zo snel al over een relatie van 2,5 jaar heen is, vind ik dat het toch wel wat zegt over de ander.
De break was na 10 maanden "ferkering". We hebben nu in totaal 2.5 jaar, maar vanaf de break geteld ongeveer 1.5 jaar dus. Van het weekend zei hij zelf nog tegen iedereen 2.5 jaar trouwens.
pi_53832755
TS. Ga door met je leven. Neuk zelf ook wat in het rond en doe zo wat ervaring op tussen de lakens.
Wellicht dat je volgende relaties dan wel sexueel geintresseerd in je blijven.

Oh en, ferkering is met een v, verkering dus.
pi_53832786
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Op het moment zelf vond ik alleen een beetje raar, maar wel verklaarbaar. Door de week werken, dan kan ik me voorstellen dat je het weekend gebruikt voor de was.
Maar weken achterelkaar ELK weekend ineens geen overtrekken op de matrassen, kussens en het dekbed?

En dan ineens is dat afgelopen, zitten de hoezen weer om het matras en heeft ie er duidelijk al een week in geslapen.
pi_53832818
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:21 schreef Syrena het volgende:
en je bron valt opeens daar niet tussen?
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_53832839
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:25 schreef Cowboy.Billie.Bilnaad het volgende:
TS. Ga door met je leven. Neuk zelf ook wat in het rond en doe zo wat ervaring op tussen de lakens.
Wellicht dat je volgende relaties dan wel sexueel geintresseerd in je blijven.

Oh en, ferkering is met een v, verkering dus.
Ik voel geen behoefte om nog in de rondte te gaan neuken en ik weiger te denken dat er iets mis is met mijn seksuele prestaties. Al m'n ex-en staan vroeg of laat weer voor de deur, zo vreselijk absurd slecht zal ik niet zijn.

Ik weet hoe je verkering hoort te schrijven, jij kunt blijkbaar geen sarcasme onderscheiden van een echte spelfout.
pi_53832872
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:28 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

en je bron valt opeens daar niet tussen?
Waartussen?
pi_53832885
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:19 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

De relatie is over als zij inderdaad niet hier overheen wil stappen. Er zijn mensen die vinden dat de relatie na zulke acties nog niet over is, dat al sje van elkaar houdt, je de ander nog een kans geeft, etc. Dat bepaal jij dus niet voor haar, dat kan alleen zij of haar vriend bepalen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  FOK!fotograaf woensdag 10 oktober 2007 @ 10:31:54 #76
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53832914
Maar bekijk meer het nu. Is het vertrouwen er nog? Nee? Dan ermee kappen. Hoe dingen gekomen zijn etc veranderen waarschijnlijk niets aan hoe je je voelt. Kijk gewoon naar hoe het nu is, en of dat iets is waarmee jullie verder kunnen. Ook eerljik naar jezelf zijn. Als hij tijdens een break zich uitleeft met een ander is een inherent risico van een break nemen. Hij is niet verplicht je alles te vertellen. Ik weet ook niet wat de afspraken zijn geweest, dat kan je zelf bepalen.

Probeer niet teveel in het verleden te hangen. Kijk hoe je er NU tegenover staat, neem een beslissing en ga door met je leven. Rondjes rennen op de plaats schiet niet op.

Sterkte .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  Admin woensdag 10 oktober 2007 @ 10:32:34 #77
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53832931
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:26 schreef Syrena het volgende:

[..]

Op het moment zelf vond ik alleen een beetje raar, maar wel verklaarbaar. Door de week werken, dan kan ik me voorstellen dat je het weekend gebruikt voor de was.
Maar weken achterelkaar ELK weekend ineens geen overtrekken op de matrassen, kussens en het dekbed?

En dan ineens is dat afgelopen, zitten de hoezen weer om het matras en heeft ie er duidelijk al een week in geslapen.
En je vraagt je verder niets af bij de anonieme melder en bron?

Moeten ze jou hebben?
Moeten ze je vriend hebben?
Kijk eens naar de ziekelijk perfecte timing, wat zit erachter?!

pi_53832997
1 van zijn beste vrienden is onlangs getrouwd. Elke keer weer het commentaar: "Ja, E (de vriend) is ooit vreemdgegaan tijdens die relatie. Maar ze zijn toch getrouwd".

Komt ineens ook in een ander licht te staan Ik heb er nooit antwoord op gegeven trouwens, ik ken de achtergrond van dat verhaal niet.

En verder over z'n beste vriend E. dat het toch zooooooo'n vreselijke versierder was in z'n jonge jaren.
pi_53833000
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als dat een heel ander patroon dan gebruikelijk is kan dat een aanwijzing zijn, ja .... maar er was meer blijkbaar
pi_53833050
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

En je vraagt je verder niets af bij de anonieme melder en bron?

Moeten ze jou hebben?
Moeten ze je vriend hebben?
Kijk eens naar de ziekelijk perfecte timing, wat zit erachter?!
Ja hem nog ff naaien, DAT zit erachter. De timing zal wel iets van "nu of nooit" zijn, als hij al weg is kan ik moeilijk verhaal halen en hij kan blijven ontkennen.

Overigens hoop ik vandaag meer details (als in mails etc) te krijgen van de bron.
  Admin woensdag 10 oktober 2007 @ 10:38:51 #81
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53833089
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:36 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja hem nog ff naaien, DAT zit erachter. De timing zal wel iets van "nu of nooit" zijn, als hij al weg is kan ik moeilijk verhaal halen en hij kan blijven ontkennen.

Overigens hoop ik vandaag meer details (als in mails etc) te krijgen van de bron.
Je weet toch hopelijk wel dat de enige "bron" je vriend is?
Of denk je nu werkelijk dat jouw bron naast ze heeft gelegen?

pi_53833095
En m'n GSM ligt verdomme nog in de auto bij m'n vriendin.
Uit m'n tas gevallen toen we terugkwamen van onze chickmissie. Iets dat best hilarisch was als het allemaal niet zo klote was.

Over een jaar lachen we erom Hoop ik dan toch.
pi_53833136
We gaan nu toch niet de vriend in bescherming nemen he Yvonne
Hij heeft het zelf toegegeven
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:41:28 #84
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_53833146
Als ik jou was zou ik een flinke doos chocola en een familiepak tissues kopen, een paar jankfilms huren, en lekker op de bank gaan zitten, met de gordijnen dicht. Je hebt je relatie al opgegeven, en wilt duidelijk niet weten waarom iemand je een week deze streek levert. Prima.

Zorg wel dat je niet te veel aankomt, dat verkleint je kansen op de vrijgezellen markt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_53833154
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je weet toch hopelijk wel dat de enige "bron" je vriend is?
Of denk je nu werkelijk dat jouw bron naast ze heeft gelegen?
Dan nog zit er teveel discrepantie tussen zijn "eenmalig" en de puzzelstukjes die ik zelf zie. De kleine dingen waar je toen van dacht: maar niet op in wilde gaan, want kom, dan zit je zo weer in een relatie van stiekem telefoon nakijken en mailwachtwoord achterhalen. Dat had ik al eens gehad en wilde ik niet meer. En daarbij, hij was toch oprecht, eerlijk, rechtdoorzee?! Er was niks, andere meiden waren lelijk, dom, stom, dik. Dit werd ook meegedeeld zonder dat ik erom vroeg.
pi_53833180
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:41 schreef RonaldV het volgende:
Als ik jou was zou ik een flinke doos chocola en een familiepak tissues kopen, een paar jankfilms huren, en lekker op de bank gaan zitten, met de gordijnen dicht. Je hebt je relatie al opgegeven, en wilt duidelijk niet weten waarom iemand je een week deze streek levert. Prima.

Zorg wel dat je niet te veel aankomt, dat verkleint je kansen op de vrijgezellen markt.
Ik eet alleen veel als ik gelukkig ben. De kilo's van ons weekje weg vorige week zijn er al bijna af
  Admin woensdag 10 oktober 2007 @ 10:44:03 #87
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53833206
quote:
. Je hebt je relatie al opgegeven, en wilt duidelijk niet weten waarom iemand je een week deze streek levert. Prima.
Wat hij zegt.

pi_53833295
Wat heb ik er verdomme aan om te weten WAAROM iemand me deze streek levert?!

Dat het alsnog een zieke, flauwe grap is soms, whahaha... ja hoor. Ik heb gisteren iemand gezien die stijf stond van de schrik en die probeerde te redden wat er nog te redden viel met z'n "eenmalig".

Het. Was.Niet.Eenmalig.
pi_53833304
quote:
Je hebt je relatie al opgegeven, en wilt duidelijk niet weten waarom iemand je een week deze streek levert. Prima.
Dat zou te confronterend zijn.
burgerweeshuis
pi_53833354
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:47 schreef Syrena het volgende:
Het zal je relatie niet redden denk ik. En dat is misschien de bedoeling van je "bron".
burgerweeshuis
pi_53833394
Eenmalig is het was uit, ik was boos, verdrietig, voelde me kut liet me vollopen en nam een volslagen vreemde mee naar huis.

Niet ik ga willens en wetens achter iemand aan waarvan ik weet dat ze me ziet zitten en hou dat nog eventjes vol voor de zekerheid en de egostreling. Bovendien moet ik haar vriend niet, en kan ze wel wat beters krijgen, alleen mij niet, want ik ga dus echt niet met d'r over straat, laat staan naar m'n ouders
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:50:20 #92
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_53833397
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:47 schreef Syrena het volgende:

Dat het alsnog een zieke, flauwe grap is soms, whahaha... ja hoor. Ik heb gisteren iemand gezien die stijf stond van de schrik en die probeerde te redden wat er nog te redden viel met z'n "eenmalig".

Het. Was.Niet.Eenmalig.
Tja... Als je nog verder wil gaan met hem dan is de eerste stap hem vertrouwen op zijn woord..
En ze leefden nog lang en gelukkig
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 oktober 2007 @ 10:51:43 #93
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53833440
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:23 schreef Syrena het volgende:

[..]

De break was na 10 maanden "ferkering". We hebben nu in totaal 2.5 jaar, maar vanaf de break geteld ongeveer 1.5 jaar dus. Van het weekend zei hij zelf nog tegen iedereen 2.5 jaar trouwens.
Dus anderhalf jaar geleden heeft hij tijdens een break een keer een one night stand gehad en nu ben je pissed?
pi_53833469
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:41 schreef Syrena het volgende:

[..]

Er was niks, andere meiden waren lelijk, dom, stom, dik. Dit werd ook meegedeeld zonder dat ik erom vroeg.
Nou ja, dat op zich vind ik al vreemd. Niemand vindt iedereen van het andere geslacht behalve de partner stom, lelijk, dik en dom...ikzou het tenminste op z'n zachtst gezegd vreemd vinden als mijn vriend ineens niet meer kan zien dat andere vrouwen mooi(er), leuk, slank(er), slim(mer) etc kunnen zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_53833487
Lief topic
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_53833498
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dus anderhalf jaar geleden heeft hij tijdens een break een keer een one night stand gehad en nu ben je pissed?
Het was geen one-night. Het was maanden, met een bekende.
Of het is beide. Twee dames dus.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 oktober 2007 @ 10:54:17 #97
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53833521
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het was geen one-night. Het was maanden, met een bekende.
Of het is beide. Twee dames dus.
Zegt 1 bron
pi_53833585
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou ja, dat op zich vind ik al vreemd. Niemand vindt iedereen van het andere geslacht behalve de partner stom, lelijk, dik en dom...ikzou het tenminste op z'n zachtst gezegd vreemd vinden als mijn vriend ineens niet meer kan zien dat andere vrouwen mooi(er), leuk, slank(er), slim(mer) etc kunnen zijn.
Het was ook wel dat iemand "wel aardig" was. Maar dan meteen erachteraan de negatieve dingen.
Vandaar ook mijn onzekerheid voor de break, bij iemand die op elk negatief dingetje let, kan er bij mij toch ook genoeg vinden? Maaaaahjaaaaa....van mij HIELD hij heur
pi_53833599
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zegt 1 bron
Twee. Anonieme mailert en de bron.
pi_53833645
Kom op Syreentje volgens je profiel ben je 31 jaar. Loop niet te zeiken , neem een beslissing ipv hier op fok alles in geuren en kleuren uit te leggen.

Take Him or leave Him zegmaar.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')