Ik duik zo m'n bedje weer in, wilde even bijlezen,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ah, je bent er weer, mooi. Doe es efkes contact maken?
Ja, vandaar de nul in mn postje.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoach, als ik zo teruglees was ze al boos omdat ie 6 maanden op reis ging.
Ja, ik begin ook wel steeds meer te denken dat dat er heel veel mee te maken heeft.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat er niks bewezen is. Het is te gemakkelijk om te zeggen dat ik gezien heb dat iemand vreemd ging, en de vriendin van die "vreemdganger" het graag wil geloven. Voor hetzelfde geld lieg ik en is er niks gebeurt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:46 schreef Scorpie het volgende:
Wat is dit voor Cosmo gelul eigenlijk, sinds wanneer schoppen vrouwen de vreemdgaande vent niet de deur meer uit, maar moet er eerst uitvoering recherchewerk gedaan worden over het waarom, het aantal keer, met wie en hoe lang?
sinds sommige mensen daar heel strikt in zijn en andere mensen minder.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Sinds wanneer is een keer vreemdgaan een reden om iemand te dumpen, gelijk?
Maar niet iedereen is zo lief als jijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Sinds wanneer is een keer vreemdgaan een reden om iemand te dumpen, gelijk?
Je vergeet dat hij al gelijk "doorsloeg" en toegaf 1 keer zn lul erin te hebben gehangenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:04 schreef Wolkje het volgende:
[..]
jouw idee is: ts krijgt een eerlijk mailtje van vriendin met gewetensproblemen. Vervolgens heeft ze allemaal dingen gezien in het verleden die erop wijzen dat dit inderdaad klopt en gaat over de zeik.
een andere versie is: ts krijgt een mailtje van een vriendin van haar vriend die misschien boos op hem is of weet ik veel, vervolgens gaat ts over de zeik en ziet alleen nog maar dingen die haar idee dat hij vreemd is gegaan versterken (lang leve de tunnelvisie). In dit geval hoeft ts's vriend helemaal niet maanden vreemd te zijn gegaan.
Zelfde gebeurtenissen, twee verschillende verhalen. Ik zeg niet dat iets waar is, maar ts gaat blijkbaar meteen van het eerste geval uit.
En daar zit het hem al in. Hij bekende veel te gemakkelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:08 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Omdat er niks bewezen is. Het is te gemakkelijk om te zeggen dat ik gezien heb dat iemand vreemd ging, en de vriendin van die "vreemdganger" het graag wil geloven. Voor hetzelfde geld lieg ik en is er niks gebeurt.
Hij heeft bekend tijdens de break vreemd te zijn gegaan. De rest ontkent hij.
Eensch, ik denk dat de overige vrouwen(en enkele relpuberjongens) in dit topic, ondanks hun vermeende alwetendheid betreffende dit soort situaties, dat en mannen in deze context niet helemaal begrijpen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij al gelijk "doorsloeg" en toegaf 1 keer zn lul erin te hebben gehangen
Elke man weet dan al dat het minimaal 10 keer is geweest, want zoiets toegeven is een verkapte bekentenis van het hele verhaal.
Precies. 1 keer maar vreemdgaan met een bekende die op 5 minuten afstand woont en je vriendin woont op dik een uur reizen... uhuh.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij al gelijk "doorsloeg" en toegaf 1 keer zn lul erin te hebben gehangen
Elke man weet dan al dat het minimaal 10 keer is geweest, want zoiets toegeven is een verkapte bekentenis van het hele verhaal.
En niet eens direct, nee toen zat ie nog te hopen dat iedereen zijn kaken op elkaar zou houden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En daar zit het hem al in. Hij bekende veel te gemakkelijk.
of het is gewoon bij een keer gebleven, hij had er spijt van en het is nooit weer gebeurd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
ja, hoor, ik wil persé gelijk hebben, tuurlijk, schat. zoveel waarde hecht ik aan wat men hier vindt allemaal, het lullige is alleen dat ik gewoon vaak gelijk hebquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja hoor, die redenering komt bij jou altijd naar boven als er niet meer dan twee mensen direct "Ja en Amen" Milagroroepen. Ik zie hier geen massale OUD-mensen reageren.
Weet je, zoals al eerder gezegd. Het maakt helemaal niet uit wat wij hier allemaal typen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
En niet eens direct, nee toen zat ie nog te hopen dat iedereen zijn kaken op elkaar zou houden.
Dat deed hij wel, het was immers "Niet belangrijk" en hij wilde me niet kwetsen door het te bekennen.
Meid.. maak je flink kwaad.. maar maak het niet uit...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
En niet eens direct, nee toen zat ie nog te hopen dat iedereen zijn kaken op elkaar zou houden.
Dat deed hij wel, het was immers "Niet belangrijk" en hij wilde me niet kwetsen door het te bekennen.
en ze 'rammelt' en hij nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar het verschil is dat ik wel een lul tussen mijn benen heb hangen en jij niet, en daarmee redeneer je een stuk makkelijker over een vent en zijn motieven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef Wolkje het volgende:
[..]
of het is gewoon bij een keer gebleven, hij had er spijt van en het is nooit weer gebeurd.
Ik weet het niet. Jij ook niet, want we hebben allebei niet 24/7 aan zijn handje gelopen en we waren er allebei niet bij.
Nee vreemd zeg, de kans op de vrouwenmarkt schijnt toch exponentieel toe te nemen als je met een schattige kleuter door de supermarkt banjert enzo.quote:
Ik denk dat de verschillen tussen personen minstens zo groot is als de verschillen tussen groepen (mannen en vrouwen dus in dit geval).quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, maar het verschil is dat ik wel een lul tussen mijn benen heb hangen en jij niet, en daarmee redeneer je een stuk makkelijker over een vent en zijn motieven.
Zegt meer over jou dan over mannen in het algemeen vrees ik. Ik kan het ook niet helpen dat JIJ een leugenachtige zakkenwasser ben. Zegt ook veel over het waarheidsgehalte van je posts hier.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, maar het verschil is dat ik wel een lul tussen mijn benen heb hangen en jij niet, en daarmee redeneer je een stuk makkelijker over een vent en zijn motieven.
Dat zie je verkeerd. Als mannen 1 maal vreemdgaan, blijven ze vreemdgaan totdat er iets substantieels veranderd (denk aan sterke verbetering huidige relatie, verbreken huidige relatie, vriendin komt erachter). Puur en alleen omdat het zo makkelijk gaat, en mannen nu eenmaal jagers zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:20 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik denk dat de verschillen tussen personen minstens zo groot is als de verschillen tussen groepen (mannen en vrouwen dus in dit geval).
Oh dus je zou hetzelfde dus ook gewoon gedaan hebben, alleen slimmer ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:17 schreef Syrena het volgende:
Het zijn inmiddels zes of zeven mails trouwens en niet meer anoniem, dus over de zeik van 1 mailtje gaat niet op.
Ik WIL niet losgaan, zou ik dat wel gewild hebben dan had ik dat gewoon gedaan, alleen never in een vriendengroep en dan maar hopen dat ie er nooit achter komt.
Nu maak je je onsterfelijk.. " Als ik het wilde had ik het wel gedaan"...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:17 schreef Syrena het volgende:
Ik WIL niet losgaan, zou ik dat wel gewild hebben dan had ik dat gewoon gedaan, alleen never in een vriendengroep en dan maar hopen dat ie er nooit achter komt.
Natuurlijk, want met dat ding tussen mijn benen ga ik automatisch vreemdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over mannen in het algemeen vrees ik. Ik kan het ook niet helpen dat JIJ een leugenachtige zakkenwasser ben. Zegt ook veel over het waarheidsgehalte van je posts hier.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, hoor, ik wil persé gelijk hebben, tuurlijk, schat. zoveel waarde hecht ik aan wat men hier vindt allemaal, het lullige is alleen dat ik gewoon vaak gelijk heb(kom maar kom maar, je bent toch lekker op dreef) , jij wil gewoon van hem af, lijkt wel, zo graag ga je op 1 fucking mailtje af.
ik heb je nog niet 1 positief ding hier over hem zien posten, je bent boos, lekker boos, het voelt goed, zo komt het over, heerlijk, eindelijk , god zij dank voor deze anonieme mail.
hij is over een poosje opgerot, je vindt hem sowieso al tijden niets zo te lezen ("hij geeft altijd de schuld aan anderen, toen en toen en toen ook") en nu heb je een extra reden om hem niet te missen , de zak is nog vreemdgegaan ook, gelukkig, kan je tenminste lekker los gaan.![]()
![]()
Wat een quatsch, jij zit hier alleen maar je eigen schijnheilige zieltje uit te leggenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Als mannen 1 maal vreemdgaan, blijven ze vreemdgaan totdat er iets substantieels veranderd (denk aan sterke verbetering huidige relatie, verbreken huidige relatie, vriendin komt erachter). Puur en alleen omdat het zo makkelijk gaat, en mannen nu eenmaal jagers zijn.
Er is één belangrijk verschil die een man wel begrijpt en een vrouw niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:20 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik denk dat de verschillen tussen personen minstens zo groot is als de verschillen tussen groepen (mannen en vrouwen dus in dit geval).
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wat een quatsch, jij zit hier alleen maar je eigen schijnheilige zieltje uit te leggen
Noem eens een andere reden waarom ie anders uit naam van ALLE mannen praat ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:27 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, je hebt gelijk.
Volgens jou kan een man zich dus niet schuldig voelen en daarom ergens mee stoppen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:24 schreef Scorpie het volgende:
Dat zie je verkeerd. Als mannen 1 maal vreemdgaan, blijven ze vreemdgaan totdat er iets substantieels veranderd (denk aan sterke verbetering huidige relatie, verbreken huidige relatie, vriendin komt erachter). Puur en alleen omdat het zo makkelijk gaat, en mannen nu eenmaal jagers zijn.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wat een quatsch, jij zit hier alleen maar je eigen schijnheilige zieltje uit te leggen
heerlijk rancuneus, zo snel alquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee vreemd zeg, de kans op de vrouwenmarkt schijnt toch exponentieel toe te nemen als je met een schattige kleuter door de supermarkt banjert enzo.
Het gedrag van vreemdgangers valt te verklaren volgens bepaalde psychologische/sociale principes, daar is niks vreemd aan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:29 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Noem eens een andere reden waarom ie anders uit naam van ALLE mannen praat ?
"alle mannen doen zus en zo !"
Flikker toch een end op
Jezus, zijn jullie dom of lezen jullie gewoon verkeerd. Ik zeg niks over alle mannen, ik zeg dingen over vreemdgaande mannen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:29 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Volgens jou kan een man zich dus niet schuldig voelen en daarom ergens mee stoppen?
Aparte redenering. Zegt waarschijnlijk meer over jou als persoon dan over 'alle mannen'. Aangezien er maar weinig dingen opgaan voor 'alle mannen'.
1 op de 4 mannen zegt vreemd te gaan, en dat geldt ook voor 1 op de 5 vrouwen. Vrowuen zijn dus promiscuer dan mannen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]1 op 4 mannen gaat vreemd blijkt uit onderzoek. Die vreemdgaanders doen dat over een langere periode dan eenmalig.
Zelfde geld voor de vrouw; 1 op de 5 gaat vreemd.
Kortom; wie lult nou welk straatje schoon![]()
Dat is heel wat anders dan het omdraaien, zeggen dat aangezien deze vreemdganger een man is alle mannen vreemdgangers zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:31 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Het gedrag van vreemdgangers valt te verklaren volgens bepaalde psychologische/sociale principes, daar is niks vreemd aan.
Jij bent ook echt vol van jezelf he, haar emoties niet kunnen scheiden van de feiten die voor zich spreken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:30 schreef milagro het volgende:
[..]
heerlijk rancuneus, zo snel al
damn, wat is het makkelijk een relatie om zeep te helpen, zeg, dat wist ik niet , je mailt gewoon wat naar een dame, beweert wat, smijt met wat her en der verkregen feitjes, en hoppa, vriendlief heeft geen schijn van kans meer, en dat na 2 en half jaar... hij krijgt straks de volle laag en weet niet eens waarom precies![]()
god, wat zal hij blij zijn dat hij voor 6 maanden weg moet.... en jij blijkbaar ook, dus dit is eigenlijk een heel positief topic![]()
eind goed, al goed![]()
Voordat je hysterisch wordt. Mijn post ging ook over vremdgaande mannen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jezus, zijn jullie dom of lezen jullie gewoon verkeerd. Ik zeg niks over alle mannen, ik zeg dingen over vreemdgaande mannen.
wat heb jij ineens, joh, waarom zo fel en boosquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jezus, zijn jullie dom of lezen jullie gewoon verkeerd. Ik zeg niks over alle mannen, ik zeg dingen over vreemdgaande mannen.
Even resume:
Alle mannen != vreemdgaande mannen.
Iedereen die hier vreemd is gegaan, raise your fucking hands up, dan kan ik mooi even mijn bewering staven dat het meerdere malen gebeurt is.
Tering zeg, lagere school niveau doet ook in R&P zijn intrede. Lees fucking eerst eens een post voordat je hysterisch gaat lopen rammen op je toetsenbord.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:33 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Voordat je hysterisch wordt. Mijn post ging ook over vremdgaande mannen.
quote:Zegt waarschijnlijk meer over jou als persoon dan over 'alle mannen'.
Als je wil mierenneuken. In mijn eerste zin heb ik het over mannen die vreemdgaan. Nou daar sloeg de rest van het stuk dus ook op.quote:
Er word niet goed gelezen, en daar word ik pissig om. Ik haat het om dingen 2 keer uit te moeten leggen omdat iemand niet de moeite neemt begrijpend te willen lezen. Maar ik ben niet boos op jou hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:34 schreef milagro het volgende:
[..]
wat heb jij ineens, joh, waarom zo fel en boos
Ik klik nu pas op haar postgeschiedenis, ik dacht al in OUD te zittenquote:
Wat doe jij mildquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik klik nu pas op haar postgeschiedenis, ik dacht al in OUD te zitten
Oké,
meid het is een klootzak en het is zonde dat er nu weer goede jaren voorbij zijn gegaan zonder dat je bevrucht bent.
Wat een vuilak om je zo lang aan het lijntje te houden, je bent beter af zonder hem hoor!
Er lopen heus nog goede mannen rond hoor, succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |