abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53838102
Milagro! Je bent er!
  Admin woensdag 10 oktober 2007 @ 14:05:18 #202
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53838122
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:04 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ah, je bent er weer, mooi. Doe es efkes contact maken?
Ik duik zo m'n bedje weer in, wilde even bijlezen,
komt goed een dezer dagen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:05:19 #203
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_53838123
Sinds wanneer is een keer vreemdgaan een reden om iemand te dumpen, gelijk?

hoeveel % gaat ook alweer een keer vreemd, maar de mijne niet hoor!
Mijn vriend doet dat niet, en ik ook niet, dus zullen het wel allebei de buren zijn, wat een gezeik.
Dat gebeurt gewoon, als ze het een beetje goed spelen, hoeft niemand er ooit achter te komen(en heeft er dus niemand last van)en als je er wel achterkomt, is dat niet een reden om meteen iemand de deur te wijzen.

Het is iets om samen over te praten en als hij er spijt van heeft, waarom zou je dan niet proberen of het kan? Het vertrouwen is wellicht weg, maar dat komt wel terug, als je wilt en er allebei aan werkt.
Mensen die zeggen dat je noooit meer het vertrouwen in hem kan hebben, hebben zelf niks meegemaakt op dat gebied en kiezen de weg van de minste weerstand als ze wel iets meemaken.

Mijn vriend is vreemdgegaan, (jaren geleden) ik vertrouw hem volledig.(heeft wel even geduurd, maar ik ben blij dat WE de moeite hebben gedaan om daar aan te werken)
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:05:50 #204
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_53838131
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mwoach, als ik zo teruglees was ze al boos omdat ie 6 maanden op reis ging.
Ja, vandaar de nul in mn postje.
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
  Moderator woensdag 10 oktober 2007 @ 14:07:01 #205
5428 crew  miss_sly
pi_53838155
quote:

[..]

Ja, ik begin ook wel steeds meer te denken dat dat er heel veel mee te maken heeft.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_53838177
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:46 schreef Scorpie het volgende:
Wat is dit voor Cosmo gelul eigenlijk, sinds wanneer schoppen vrouwen de vreemdgaande vent niet de deur meer uit, maar moet er eerst uitvoering recherchewerk gedaan worden over het waarom, het aantal keer, met wie en hoe lang?
Omdat er niks bewezen is. Het is te gemakkelijk om te zeggen dat ik gezien heb dat iemand vreemd ging, en de vriendin van die "vreemdganger" het graag wil geloven. Voor hetzelfde geld lieg ik en is er niks gebeurt.

Hij heeft bekend tijdens de break vreemd te zijn gegaan. De rest ontkent hij.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  Moderator woensdag 10 oktober 2007 @ 14:08:11 #207
5428 crew  miss_sly
pi_53838182
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:05 schreef JamesBrownie het volgende:
sinds sommige mensen daar heel strikt in zijn en andere mensen minder.
Volgens mij is er geen gouden regel die van toepassing is op alles en iedereen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:09:13 #208
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_53838213
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Maar niet iedereen is zo lief als jij
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_53838231
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:04 schreef Wolkje het volgende:

[..]

jouw idee is: ts krijgt een eerlijk mailtje van vriendin met gewetensproblemen. Vervolgens heeft ze allemaal dingen gezien in het verleden die erop wijzen dat dit inderdaad klopt en gaat over de zeik.

een andere versie is: ts krijgt een mailtje van een vriendin van haar vriend die misschien boos op hem is of weet ik veel, vervolgens gaat ts over de zeik en ziet alleen nog maar dingen die haar idee dat hij vreemd is gegaan versterken (lang leve de tunnelvisie). In dit geval hoeft ts's vriend helemaal niet maanden vreemd te zijn gegaan.

Zelfde gebeurtenissen, twee verschillende verhalen. Ik zeg niet dat iets waar is, maar ts gaat blijkbaar meteen van het eerste geval uit.
Je vergeet dat hij al gelijk "doorsloeg" en toegaf 1 keer zn lul erin te hebben gehangen
Elke man weet dan al dat het minimaal 10 keer is geweest, want zoiets toegeven is een verkapte bekentenis van het hele verhaal.
pi_53838259
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:08 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Omdat er niks bewezen is. Het is te gemakkelijk om te zeggen dat ik gezien heb dat iemand vreemd ging, en de vriendin van die "vreemdganger" het graag wil geloven. Voor hetzelfde geld lieg ik en is er niks gebeurt.

Hij heeft bekend tijdens de break vreemd te zijn gegaan. De rest ontkent hij.
En daar zit het hem al in. Hij bekende veel te gemakkelijk.
pi_53838276
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je vergeet dat hij al gelijk "doorsloeg" en toegaf 1 keer zn lul erin te hebben gehangen
Elke man weet dan al dat het minimaal 10 keer is geweest, want zoiets toegeven is een verkapte bekentenis van het hele verhaal.
Eensch, ik denk dat de overige vrouwen(en enkele relpuberjongens) in dit topic, ondanks hun vermeende alwetendheid betreffende dit soort situaties, dat en mannen in deze context niet helemaal begrijpen.
pi_53838294
quote:

[..]

Precies. 1 keer maar vreemdgaan met een bekende die op 5 minuten afstand woont en je vriendin woont op dik een uur reizen... uhuh.
Verder ook geen naam noemen, neehee, stug volhouden "eenkeermaarhouvanJOUJOUJOU".
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53838339
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En daar zit het hem al in. Hij bekende veel te gemakkelijk.
En niet eens direct, nee toen zat ie nog te hopen dat iedereen zijn kaken op elkaar zou houden.
Dat deed hij wel, het was immers "Niet belangrijk" en hij wilde me niet kwetsen door het te bekennen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53838369
quote:

[..]

of het is gewoon bij een keer gebleven, hij had er spijt van en het is nooit weer gebeurd.
Ik weet het niet. Jij ook niet, want we hebben allebei niet 24/7 aan zijn handje gelopen en we waren er allebei niet bij.
pi_53838375
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:59 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja hoor, die redenering komt bij jou altijd naar boven als er niet meer dan twee mensen direct "Ja en Amen" Milagro roepen. Ik zie hier geen massale OUD-mensen reageren.
ja, hoor, ik wil persé gelijk hebben, tuurlijk, schat. zoveel waarde hecht ik aan wat men hier vindt allemaal, het lullige is alleen dat ik gewoon vaak gelijk heb (kom maar kom maar, je bent toch lekker op dreef) , jij wil gewoon van hem af, lijkt wel, zo graag ga je op 1 fucking mailtje af.

ik heb je nog niet 1 positief ding hier over hem zien posten, je bent boos, lekker boos, het voelt goed, zo komt het over, heerlijk, eindelijk , god zij dank voor deze anonieme mail.

hij is over een poosje opgerot, je vindt hem sowieso al tijden niets zo te lezen ("hij geeft altijd de schuld aan anderen, toen en toen en toen ook") en nu heb je een extra reden om hem niet te missen , de zak is nog vreemdgegaan ook, gelukkig, kan je tenminste lekker los gaan.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:15:14 #216
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_53838403
Je was niet zo goed in bed zei je he...
Tja, dan is het inderdaad wel ver gezocht, "maar 1x".
zzz
pi_53838427
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef Syrena het volgende:

[..]

En niet eens direct, nee toen zat ie nog te hopen dat iedereen zijn kaken op elkaar zou houden.
Dat deed hij wel, het was immers "Niet belangrijk" en hij wilde me niet kwetsen door het te bekennen.
Weet je, zoals al eerder gezegd. Het maakt helemaal niet uit wat wij hier allemaal typen.
Ts is er van overtuigd dat hij maanden is vreemd gegaan en dat hij god weet wat allemaal gedaan heeft met het meisje.
Dan moet ze daar maar haar conclusie uit trekken.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:16:22 #218
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_53838430
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef Syrena het volgende:

[..]

Meid.. maak je flink kwaad.. maar maak het niet uit...

laat hem maar denken dat ie nog een kans heeft..
laat hem maar vertrekken naar Cuba..
laat hem maar 6 maanden zweten... en hopen...

en haal hem na de tijd op van schiphol met je nieuwe vriend waar je net mee bent gaan samenwonen en zwanger van bent..

"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_53838441
quote:

[..]

en ze 'rammelt' en hij niet
pi_53838465
Het zijn inmiddels zes of zeven mails trouwens en niet meer anoniem, dus over de zeik van 1 mailtje gaat niet op.

Ik WIL niet losgaan, zou ik dat wel gewild hebben dan had ik dat gewoon gedaan, alleen never in een vriendengroep en dan maar hopen dat ie er nooit achter komt.
pi_53838476
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:13 schreef Wolkje het volgende:

[..]

of het is gewoon bij een keer gebleven, hij had er spijt van en het is nooit weer gebeurd.
Ik weet het niet. Jij ook niet, want we hebben allebei niet 24/7 aan zijn handje gelopen en we waren er allebei niet bij.
Nee, maar het verschil is dat ik wel een lul tussen mijn benen heb hangen en jij niet, en daarmee redeneer je een stuk makkelijker over een vent en zijn motieven.
pi_53838510
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:16 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee vreemd zeg, de kans op de vrouwenmarkt schijnt toch exponentieel toe te nemen als je met een schattige kleuter door de supermarkt banjert enzo.
pi_53838525
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, maar het verschil is dat ik wel een lul tussen mijn benen heb hangen en jij niet, en daarmee redeneer je een stuk makkelijker over een vent en zijn motieven.
Ik denk dat de verschillen tussen personen minstens zo groot is als de verschillen tussen groepen (mannen en vrouwen dus in dit geval).
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 oktober 2007 @ 14:23:51 #224
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53838625
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zegt meer over jou dan over mannen in het algemeen vrees ik. Ik kan het ook niet helpen dat JIJ een leugenachtige zakkenwasser ben. Zegt ook veel over het waarheidsgehalte van je posts hier.
pi_53838630
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:20 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ik denk dat de verschillen tussen personen minstens zo groot is als de verschillen tussen groepen (mannen en vrouwen dus in dit geval).
Dat zie je verkeerd. Als mannen 1 maal vreemdgaan, blijven ze vreemdgaan totdat er iets substantieels veranderd (denk aan sterke verbetering huidige relatie, verbreken huidige relatie, vriendin komt erachter). Puur en alleen omdat het zo makkelijk gaat, en mannen nu eenmaal jagers zijn.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:24:33 #226
31101 _Led_
pi_53838647
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:17 schreef Syrena het volgende:
Het zijn inmiddels zes of zeven mails trouwens en niet meer anoniem, dus over de zeik van 1 mailtje gaat niet op.

Ik WIL niet losgaan, zou ik dat wel gewild hebben dan had ik dat gewoon gedaan, alleen never in een vriendengroep en dan maar hopen dat ie er nooit achter komt.
Oh dus je zou hetzelfde dus ook gewoon gedaan hebben, alleen slimmer ?
zzz
pi_53838660
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:17 schreef Syrena het volgende:
Nu maak je je onsterfelijk.. " Als ik het wilde had ik het wel gedaan"...

Je bent nu volwassen, gedraag je er ook eens naar dan. Als hij niet vreemd ging en niet 6 maanden naar Zuid Amerika gaat zal je waarschijnlijk iets anders vinden. Kap gewoon met die relatie, het gaat niet meer werken.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_53838662
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zegt meer over jou dan over mannen in het algemeen vrees ik. Ik kan het ook niet helpen dat JIJ een leugenachtige zakkenwasser ben. Zegt ook veel over het waarheidsgehalte van je posts hier.
Natuurlijk, want met dat ding tussen mijn benen ga ik automatisch vreemd
Beetje begrijpend lezen kan geen kwaad. Denk dat mannen over het algemeen beter kunnen redeneren over andere mannen dan vrouwen over mannen, denk je ook niet?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:25:26 #229
172358 oddman
Introspecteur
pi_53838671
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:14 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, hoor, ik wil persé gelijk hebben, tuurlijk, schat. zoveel waarde hecht ik aan wat men hier vindt allemaal, het lullige is alleen dat ik gewoon vaak gelijk heb (kom maar kom maar, je bent toch lekker op dreef) , jij wil gewoon van hem af, lijkt wel, zo graag ga je op 1 fucking mailtje af.

ik heb je nog niet 1 positief ding hier over hem zien posten, je bent boos, lekker boos, het voelt goed, zo komt het over, heerlijk, eindelijk , god zij dank voor deze anonieme mail.

hij is over een poosje opgerot, je vindt hem sowieso al tijden niets zo te lezen ("hij geeft altijd de schuld aan anderen, toen en toen en toen ook") en nu heb je een extra reden om hem niet te missen , de zak is nog vreemdgegaan ook, gelukkig, kan je tenminste lekker los gaan.

Lijkt me een uitstekende en zeer efficiënte verwerkingsmethode.

Niet voor mij, maar als het werkt, hey, het is beter dan de rest van je leven obsessief zijn over die dude.

Vraag mij alleen niet het met onz' Syrena te proberen .
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:25:40 #230
31101 _Led_
pi_53838677
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd. Als mannen 1 maal vreemdgaan, blijven ze vreemdgaan totdat er iets substantieels veranderd (denk aan sterke verbetering huidige relatie, verbreken huidige relatie, vriendin komt erachter). Puur en alleen omdat het zo makkelijk gaat, en mannen nu eenmaal jagers zijn.
Wat een quatsch, jij zit hier alleen maar je eigen schijnheilige zieltje uit te leggen
zzz
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:27:03 #231
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_53838710
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:20 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Er is één belangrijk verschil die een man wel begrijpt en een vrouw niet.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_53838727
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:25 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Wat een quatsch, jij zit hier alleen maar je eigen schijnheilige zieltje uit te leggen
Tuurlijk jongen, je hebt gelijk.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:29:04 #233
31101 _Led_
pi_53838759
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:27 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen, je hebt gelijk.
Noem eens een andere reden waarom ie anders uit naam van ALLE mannen praat ?
"alle mannen doen zus en zo !"
Flikker toch een end op
zzz
pi_53838763
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:24 schreef Scorpie het volgende:
Volgens jou kan een man zich dus niet schuldig voelen en daarom ergens mee stoppen?
Aparte redenering. Zegt waarschijnlijk meer over jou als persoon dan over 'alle mannen'. Aangezien er maar weinig dingen opgaan voor 'alle mannen'.
pi_53838764
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:25 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

1 op 4 mannen gaat vreemd blijkt uit onderzoek. Die vreemdgaanders doen dat over een langere periode dan eenmalig.

Zelfde geld voor de vrouw; 1 op de 5 gaat vreemd.

Kortom; wie lult nou welk straatje schoon
pi_53838793
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:19 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee vreemd zeg, de kans op de vrouwenmarkt schijnt toch exponentieel toe te nemen als je met een schattige kleuter door de supermarkt banjert enzo.
heerlijk rancuneus, zo snel al

damn, wat is het makkelijk een relatie om zeep te helpen, zeg, dat wist ik niet , je mailt gewoon wat naar een dame, beweert wat, smijt met wat her en der verkregen feitjes, en hoppa, vriendlief heeft geen schijn van kans meer, en dat na 2 en half jaar... hij krijgt straks de volle laag en weet niet eens waarom precies

god, wat zal hij blij zijn dat hij voor 6 maanden weg moet.... en jij blijkbaar ook, dus dit is eigenlijk een heel positief topic

eind goed, al goed
pi_53838806
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:29 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Noem eens een andere reden waarom ie anders uit naam van ALLE mannen praat ?
"alle mannen doen zus en zo !"
Flikker toch een end op
Het gedrag van vreemdgangers valt te verklaren volgens bepaalde psychologische/sociale principes, daar is niks vreemd aan.
pi_53838815
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:29 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Volgens jou kan een man zich dus niet schuldig voelen en daarom ergens mee stoppen?
Aparte redenering. Zegt waarschijnlijk meer over jou als persoon dan over 'alle mannen'. Aangezien er maar weinig dingen opgaan voor 'alle mannen'.
Jezus, zijn jullie dom of lezen jullie gewoon verkeerd. Ik zeg niks over alle mannen, ik zeg dingen over vreemdgaande mannen.

Even resume:

Alle mannen != vreemdgaande mannen.

Iedereen die hier vreemd is gegaan, raise your fucking hands up, dan kan ik mooi even mijn bewering staven dat het meerdere malen gebeurt is.
Tering zeg, lagere school niveau doet ook in R&P zijn intrede. Lees fucking eerst eens een post voordat je hysterisch gaat lopen rammen op je toetsenbord.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:31:38 #239
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_53838820
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

1 op 4 mannen gaat vreemd blijkt uit onderzoek. Die vreemdgaanders doen dat over een langere periode dan eenmalig.

Zelfde geld voor de vrouw; 1 op de 5 gaat vreemd.

Kortom; wie lult nou welk straatje schoon
1 op de 4 mannen zegt vreemd te gaan, en dat geldt ook voor 1 op de 5 vrouwen. Vrowuen zijn dus promiscuer dan mannen.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:32:27 #240
31101 _Led_
pi_53838841
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:31 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Het gedrag van vreemdgangers valt te verklaren volgens bepaalde psychologische/sociale principes, daar is niks vreemd aan.
Dat is heel wat anders dan het omdraaien, zeggen dat aangezien deze vreemdganger een man is alle mannen vreemdgangers zijn
zzz
pi_53838849
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:30 schreef milagro het volgende:

[..]

heerlijk rancuneus, zo snel al

damn, wat is het makkelijk een relatie om zeep te helpen, zeg, dat wist ik niet , je mailt gewoon wat naar een dame, beweert wat, smijt met wat her en der verkregen feitjes, en hoppa, vriendlief heeft geen schijn van kans meer, en dat na 2 en half jaar... hij krijgt straks de volle laag en weet niet eens waarom precies

god, wat zal hij blij zijn dat hij voor 6 maanden weg moet.... en jij blijkbaar ook, dus dit is eigenlijk een heel positief topic

eind goed, al goed
Jij bent ook echt vol van jezelf he, haar emoties niet kunnen scheiden van de feiten die voor zich spreken.
Of gewoon expres ermee verwarren, makkelijk en zielig.
pi_53838863
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jezus, zijn jullie dom of lezen jullie gewoon verkeerd. Ik zeg niks over alle mannen, ik zeg dingen over vreemdgaande mannen.
Voordat je hysterisch wordt. Mijn post ging ook over vremdgaande mannen.
Iemand die jaren achter elkaar vreemgaat is niet te vergelijken met iemand die '1 keer een foutje maakt'.
pi_53838886
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Even resume:

Alle mannen != vreemdgaande mannen.

Iedereen die hier vreemd is gegaan, raise your fucking hands up, dan kan ik mooi even mijn bewering staven dat het meerdere malen gebeurt is.
Tering zeg, lagere school niveau doet ook in R&P zijn intrede. Lees fucking eerst eens een post voordat je hysterisch gaat lopen rammen op je toetsenbord.
wat heb jij ineens, joh, waarom zo fel en boos
pi_53838892
syrena, ik heb net even kort bijgelezen en ik denk dat je best op je gevoel af mag gaan als alles zo op z'n plaatst lijkt te vallen. wees blij dat je er nu achter komt dat 't zo'n onbetrouwbaar type is (en dan heb ik het niet eens alleen over het vreemdgaan op zich, maar ook over hoe huichelachtig hij er mee omgaat nu het boven tafel komt en z'n volstrekt hieraan tegenovergestelde praatjes altijd), en niet pas als je zwanger van 'm bent ofzo. ik krijg ook de indruk dat er een steekje los zit bij 'm. erg shit voor je dat je nu nogmaals zo belazerd bent, veel sterkte met 't verwerken van deze klap!
pi_53838895
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:33 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Voordat je hysterisch wordt. Mijn post ging ook over vremdgaande mannen.
quote:
Zegt waarschijnlijk meer over jou als persoon dan over 'alle mannen'.

pi_53838972
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Als je wil mierenneuken. In mijn eerste zin heb ik het over mannen die vreemdgaan. Nou daar sloeg de rest van het stuk dus ook op.
pi_53838982
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:34 schreef milagro het volgende:

[..]

wat heb jij ineens, joh, waarom zo fel en boos
Er word niet goed gelezen, en daar word ik pissig om. Ik haat het om dingen 2 keer uit te moeten leggen omdat iemand niet de moeite neemt begrijpend te willen lezen. Maar ik ben niet boos op jou hoor
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:38:28 #248
193702 Chanell
Meer Chanel dan Coco.
pi_53839008
Een break word door de meeste mensen gezien als even een pauze, dus niet een definief afkapping van relatie, daarbij vind ik het gewoon respect/smakeloos dat je break misbruikt om met een ander te lopen fozen.
Should've known better.
En zeker na 2.5 jaar relatie, maar goed.. nu weet je misschien wel waarom die break dus echt nodig was;

Om jou de ogen te openen.

Moeilijk, maar maak de juiste beslissingen voor jezelf, denk met je verstand en laat je niet misleiden door je
hart, dit zal altijd een part draaien in je relatie, verwijten zullen er altijd over blijven.
Hoop dat je et allemaal goed op een rijtje krijgt voor jezelf, sterkte.
22.10.2007.
Jij bent de bekroning op onze liefde!
  Admin woensdag 10 oktober 2007 @ 14:41:07 #249
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53839068
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:16 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik klik nu pas op haar postgeschiedenis, ik dacht al in OUD te zitten

Oké,
meid het is een klootzak en het is zonde dat er nu weer goede jaren voorbij zijn gegaan zonder dat je bevrucht bent.
Wat een vuilak om je zo lang aan het lijntje te houden, je bent beter af zonder hem hoor!

Er lopen heus nog goede mannen rond hoor, succes!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_53839419
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik klik nu pas op haar postgeschiedenis, ik dacht al in OUD te zitten

Oké,
meid het is een klootzak en het is zonde dat er nu weer goede jaren voorbij zijn gegaan zonder dat je bevrucht bent.
Wat een vuilak om je zo lang aan het lijntje te houden, je bent beter af zonder hem hoor!

Er lopen heus nog goede mannen rond hoor, succes!
Wat doe jij mild
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')