abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:59:31 #251
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_53839519
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

sinds sommige mensen daar heel strikt in zijn en andere mensen minder.
Volgens mij is er geen gouden regel die van toepassing is op alles en iedereen.
Dat denk ik dus ook.
Het is alleen veel meer geaccepteerd als je zegt: ik ga! dan als je zegt: Ik wil blijven en proberen onze relatie te repareren.
Je wilt niet weten hoe vaak ik uit heb moeten leggen waarom ik bij hem wilde blijven, is gewoon te belachelijk voor woorden.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2007 @ 15:46:48 #252
43556 miss_dynastie
pi_53840646
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:17 schreef Syrena het volgende:
Het zijn inmiddels zes of zeven mails trouwens en niet meer anoniem, dus over de zeik van 1 mailtje gaat niet op.
Ik ben wel heel benieuwd wat er gebeurd was als je op dat eerste mailtje niet had gereageerd.
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2007 @ 16:10:03 #253
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53841213
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 15:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ben wel heel benieuwd wat er gebeurd was als je op dat eerste mailtje niet had gereageerd.
lijkt me vrij onwaarschijnlijk om daar achter te komen
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2007 @ 16:17:48 #254
43556 miss_dynastie
pi_53841371
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:10 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

lijkt me vrij onwaarschijnlijk om daar achter te komen
Yep, mij ook

Ik vind Syreen alleen ehm... wel heel ontvankelijk voor dit soort verhalen. Er is natuurlijk een kans dat het inderdaad bij een keer is gebleven en ze gewoon door zijn gegaan omdat zij wil luisteren en zij hem een hak willen zetten.
pi_53841912
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:30 schreef milagro het volgende:

[..]

heerlijk rancuneus, zo snel al

damn, wat is het makkelijk een relatie om zeep te helpen, zeg, dat wist ik niet , je mailt gewoon wat naar een dame, beweert wat, smijt met wat her en der verkregen feitjes, en hoppa, vriendlief heeft geen schijn van kans meer, en dat na 2 en half jaar... hij krijgt straks de volle laag en weet niet eens waarom precies

god, wat zal hij blij zijn dat hij voor 6 maanden weg moet.... en jij blijkbaar ook, dus dit is eigenlijk een heel positief topic

eind goed, al goed
Dit dus.
pi_53843131
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je vergeet dat hij al gelijk "doorsloeg" en toegaf 1 keer zn lul erin te hebben gehangen
Elke man weet dan al dat het minimaal 10 keer is geweest, want zoiets toegeven is een verkapte bekentenis van het hele verhaal.
100% absolutely true.

En ik val van mijn stoel dat een wijs mens als Milagro deze absolute waarheid niet kent, en dat zoveel posters het terug proberen te brengen tot een enkele keer vreemd gaan tijdens een break.
"All evidence" in dit topic suggereert dat de zes maanden serieel vreemd gaan nog laag geschat zijn, en wat de laakbare motieven van de wel/niet anonieme mailers zijn is buitengewoon interessant om over te speculeren, maar staat los van de simpele waarheid dat TS minimaal een half jaar neukenderwijs bedrogen is.

Daarbij: leer mij de ingewikkelde sociale relaties in bands kennen. Op de een of andere manier eindigt elke band vroeg of laat in een sociaal drama, wat bij een familieband des te genadelozer is qua mechanisme. Daar hoef je niet eens meer een motief bij te verzinnen voor dat mailen als een NSB-ert.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_53843259
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:53 schreef Roquefort het volgende:

[..]

100% absolutely true.

En ik val van mijn stoel dat een wijs mens als Milagro deze absolute waarheid niet kent, en dat zoveel posters het terug proberen te brengen tot een enkele keer vreemd gaan tijdens een break.
"All evidence" in dit topic suggereert dat de zes maanden serieel vreemd gaan nog laag geschat zijn, en wat de laakbare motieven van de wel/niet anonieme mailers zijn is buitengewoon interessant om over te speculeren, maar staat los van de simpele waarheid dat TS minimaal een half jaar neukenderwijs bedrogen is.

Daarbij: leer mij de ingewikkelde sociale relaties in bands kennen. Op de een of andere manier eindigt elke band vroeg of laat in een sociaal drama, wat bij een familieband des te genadelozer is qua mechanisme. Daar hoef je niet eens meer een motief bij te verzinnen voor dat mailen als een NSB-ert.
Dit sums it all up inderdaad. Ik heb nu mensen live gesproken en mailtjes gelezen waar de honden geen brood van lusten.

Meneer zit inmiddels nog hevig te ontkennen, zijn moeder stond zelfs al op m'n voicemail.

Morgen komt hij langs en ik ben enorm benieuwd hoe lang hij nog gaat volhouden dat het allemaal een groot complot is.
Serieus mensen, als dit allemaal verzonnen zou zijn wat ik vandaag gehoord heb dan krijgen ze een Oscar voor beste scenario.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:05:47 #258
193702 Chanell
Meer Chanel dan Coco.
pi_53843369
Als het allemaal verzonnen is hebben mensen serieus (!!) geen leven, en écht niks te doen,
ik hoop wel dat ie morgen gewoon open staat en alles eerlijk verteld, dit is moe.
Je kan hier niks mee en je word alleen maar meer in die verwarring en verdriet getrokken.

Wanneer vertrekt hij trouwens?
Zou ook nog eens kunnen dat hij tot de laatste dag wacht en dan pas toegeeft.
22.10.2007.
Jij bent de bekroning op onze liefde!
pi_53843403
Ik vind het wel triest dat je zijn ouders er mogelijk bij betrekt.
Het is niet quiche om hun op de hoogte te brengen van zijn doen of laten.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_53843413
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:53 schreef Roquefort het volgende:

[..]

100% absolutely true.

doe niet zo suf, daar gaat het niet om, of het maar 1 keer was of meerdere keren, niets is zeker.
je gunt iemand met wie je al 2,5 jaar op zijn minst eerst wederhoor, lijkt me, vooraleer je hem op een forum nav wat aanvankelijke anonieme mails met allerhande claims aan de hoogste boom ophangt.

het zal wel een reden hebben dat TS compleet wil afgaan op de woorden van een buitenstaander en niet die van haar vriend sinds jaar en dag, een al langer woekerend gebrek aan vertrouwen, en dan vraag ik me af wat doe je dan al die tijd bij die vent als je vertrouwen in hem zo snel compleet weg is, vanwege wat mails van een rancuneuze kut?
zit je al die tijd te 'rammelen' in OUD, neukt je vent zich, volgens de TS dan, een slag in de rondte elders
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:23:21 #261
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_53843743
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:07 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind het wel triest dat je zijn ouders er mogelijk bij betrekt.
Het is niet quiche om hun op de hoogte te brengen van zijn doen of laten.
Quiches zijn in het algemeen erg lekker, zeker als ik ze maak.

TS betrekt ouders van vriendje er niet in, dat zou zeker niet chique zijn, dat doet iemand anders.
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:07 schreef milagro het volgende:
doe niet zo suf, daar gaat het niet om, of het maar 1 keer was of meerdere keren, niets is zeker.
je gunt iemand met wie je al 2,5 jaar op zijn minst eerst wederhoor, lijkt me, vooraleer je hem op een forum nav wat aanvankelijke anonieme mails met allerhande claims aan de hoogste boom ophangt.

het zal wel een reden hebben dat TS compleet wil afgaan op de woorden van een buitenstaander en niet die van haar vriend sinds jaar en dag, een al langer woekerend gebrek aan vertrouwen, en dan vraag ik me af wat doe je dan al die tijd bij die vent als je vertrouwen in hem zo snel compleet weg is, vanwege wat mails van een rancuneuze kut?
zit je al die tijd te 'rammelen' in OUD, neukt je vent zich, volgens de TS dan, een slag in de rondte elders
Natuurlijk kennen wij alleen het verhaal van TS, maar vooral de conclusie van TS. Nogmaals of vriendje nou 0,1 of tig keer buiten zijn relatie om zich met het andere geslacht heeft laten converseren, is niet ter zake doende. TS wil kappen met vriendje.
Dat impliceert, en de reactie van TS op het eerst 'anonieme' mailtje ook al, dat er meer is dan zij vertelt, en dit iets heeft van druppels en emmers.

Overigens uit de OP:
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:23 schreef Syrena het volgende:
Oké, voelen hoe bloed uit je handen, armen, benen en hoofd trekt. Trillen. WTF is dit?! Terugmailen met de vraag om meer info. Die mail komt niet. Dan mail doorsturen naar vriend en die hangt even later aan de telefoon. Dat het ab-so-luut niet waar is enzovoorts. Nou ja, erg misselijke grap dan maar goed.
Vriendje heeft wel degelijk wederhoor gehad. Of telt dit niet voor milagro?

TS voelt zich vaginaal, en heeft daar klaarblijkelijk reden toe, ongetwijfeld meer dan zij hier vertelt, al geeft wel een soort van ANWB paal als aanwijzing:
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:09 schreef Syrena het volgende:
En dat Milagro nog niet is langsgekomen met: En je bent nog ergens anders kwaad over...

Want dat is ook nog zo. Namelijk de beslissing om out of the blue voor 6 maanden te vertrekken. Dat meegedeeld werd van "Ik wil je dit voorleggen" maar gaande het gesprek al meer ging richting "en probeer me niet tegen te houden". Wat ik niet eens zou willen, want persoonlijke groei etc. maar dat wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben.

Aangezien het betekende dat hij ontslag nam en weer thuis ging wonen, onze samenwoonplannen de ijskast in verdwenen omdat het maar afwachten is wat voor baan hij kan krijgen bij terugkomst.
Je mag TS best wel kritisch benaderen, maar leer ook eerst lezen geef haar wel de juiste redenen dan.
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_53844063
nou, ze vertrouwt hem niet, al tijden niet, want vertrouwen van 2,5 jaar is niet zomaar door wat mailtjes vlak na elkaar weg ineens, lijkt mij, .... wat hij ook zegt aan tegenwerpingen, ze gelooft hem toch niet, hij moet met keiharde bewijzen komen dat hij NIET vreemdgegaan is, dat is zo goed als onmogelijk maar ach, als derden gewoon maar wat mailen worden ze meteen geloofd, omdat het "precies past in wat ik al vermoedde ergens", meneer legt al sinds jaar en dag de schuld steevast bij anderen, ergelijk volgens de TS, hij wil maar niet aan de kinderen, ze vindt zijn vrienden eigenlijk maar niets, heeft weinig op met die 'banddingen' en dan beslist hij ook nog eens dat hij 6 maanden weg gaat...

geen wonder dat deze stok onmiddelijk opgepakt wordt, er deugde sowieso al niet veel aan hem

heerlijk hoor, al die privé sores en beschuldigingen op internet smijten voordat het ueberhaupt echt besproken is met vriendstout, geeft wel aan in welke staat de relatie sowieso al verkeerde, krediet 0,0 en dat binnen enkele uren
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:57:58 #263
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_53844511
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 12:02 schreef mgerben het volgende:
Niet uitmaken!

Dat maakt het te makkelijk voor hem om in Cuba en Z-Amerika zonder enig schuldgevoel met zijn mannelijkheid rond te wapperen.

Doe in plaats daarvan wat toneelspel: Het is allemaal heeeel erg, maar ik vergeef je.

Dan, als-ie daar zit, ga je mails sturen over wat hij precies gedaan heeft, of hij je nu echt wel trouw is en dat je snotterend thuis zit, en of hij je even gerust wil stellen.

Precies het enige wat hij niet wil dus.

Ondertussen weet jij allang dat het uit is en zoek je gewoon een nieuwe vriend - of eerst even een rebound of twee.
Hij verdient het!
LOL!

Dat is dus echt iets wat ik zou doen

Verder hou ik niet van slapzakken en stiekemneukers. Jouw ex-vriend is er zo 1 en jijzelf eigenlijk ook.
Het is namelijk wel vreemd dat juist jou dat steeds overkomt...durf ook vragen aan jezelf te stellen. ( Dit bedoel ik niet lullig; trust me )
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:59:17 #264
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_53844544
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:38 schreef milagro het volgende:
nou, ze vertrouwt hem niet, al tijden niet, want vertrouwen van 2,5 jaar is niet zomaar door wat mailtjes vlak na elkaar weg ineens, lijkt mij, .... wat hij ook zegt aan tegenwerpingen, ze gelooft hem toch niet, hij moet met keiharde bewijzen komen dat hij NIET vreemdgegaan is, dat is zo goed als onmogelijk maar ach, als derden gewoon maar wat mailen worden ze meteen geloofd, omdat het "precies past in wat ik al vermoedde ergens", meneer legt al sinds jaar en dag de schuld steevast bij anderen, ergelijk volgens de TS, hij wil maar niet aan de kinderen, ze vindt zijn vrienden eigenlijk maar niets, heeft weinig op met die 'banddingen' en dan beslist hij ook nog eens dat hij 6 maanden weg gaat...

geen wonder dat deze stok onmiddelijk opgepakt wordt, er deugde sowieso al niet veel aan hem

heerlijk hoor, al die privé sores en beschuldigingen op internet smijten voordat het ueberhaupt echt besproken is met vriendstout, geeft wel aan in welke staat de relatie sowieso al verkeerde, krediet 0,0 en dat binnen enkele uren
en dit dus. Maar Milo zegt wel vaker wat ik te vermoeiend vind om in een reply te zetten.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:28:59 #265
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_53845351
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:38 schreef milagro het volgende:

Zoiets dus ja
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
  woensdag 10 oktober 2007 @ 21:35:14 #266
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_53848876
TVP van een zeer betrouwbare, lieve, goed verzorgde, goed uitziende vriendinhebbende man!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_53851762
Op zich wel charmant dat hij het bed elke week verschoonde en je niet in hun liefdessappen hoefde te slapen. Dat pleit voor hem
pi_53852396
Ja dat vind ik ook wel attent van hem.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_53853059
break-sex
A little bit hateful
pi_53853193
Jaha hij kan ook erg lief en attent zijn, mijn klootzakje

We hadden afgesproken voor morgen, ik was de inquisitie al aan het voorbereiden maar zijn geweten heeft toch de overhand gekregen. Hij belde net op en heeft eindelijk, na 2.5 jaar, de waarheid vertelt. Die overeenkomt met alles correspondentie en telefoontjes die ik heb gehad.

En ik hou niet eens van soaps en toch kom ik er regelmatig in terecht.

SHE> Ik heb al therapie gehad, maar we zijn er niet uit waarom ik dit nou altijd heb. Waarschijnlijk had ik toch gewoon psychologie moeten gaan doen, aangezien ik feilloos de kerels eruitpik die ook wel wat hulp kunnen gebruiken. Of misschien is dit wel mijn manier van thrillseeken. Andere mensen springen van een berg af, ik zoek kerels uit die loopjes met me nemen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 10 oktober 2007 @ 23:54:05 #271
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_53853296
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:48 schreef Syrena het volgende:
SHE> Ik heb al therapie gehad, maar we zijn er niet uit waarom ik dit nou altijd heb. Waarschijnlijk had ik toch gewoon psychologie moeten gaan doen, aangezien ik feilloos de kerels eruitpik die ook wel wat hulp kunnen gebruiken. Of misschien is dit wel mijn manier van thrillseeken. Andere mensen springen van een berg af, ik zoek kerels uit die loopjes met me nemen.
Daar helpt geen studie tegen, ook niet een studie psychologie. Dit boek gaat er trouwens over.

Maaruhm, mensen nemen een loopje met jou, omdat jij meeloopt he. Of ga jij net als jouw ex-vriend de wereld de schuld geven, en geen verantwoordelijkheid bij jouzelf leggen?
pi_53853402
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:54 schreef Inekris het volgende:

[..]

Daar helpt geen studie tegen, ook niet een studie psychologie. Dit boek gaat er trouwens over.

Maaruhm, mensen nemen een loopje met jou, omdat jij meeloopt he. Of ga jij net als jouw ex-vriend de wereld de schuld geven, en geen verantwoordelijkheid bij jouzelf leggen?
Nee hoor, ik weet verdomde goed dat het ook aan mij ligt hoor. Ik loop al stukken minder mee dan eerst, maar ik loop wel mee. Ik wist dat er dingen niet klopten, ik had daar veel meer bij stil moeten staan dan "Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks".

Overigens geeft hij de wereld niet de schuld, hij weet heel goed bij wie de schuld ligt.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 00:06:59 #273
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_53853546
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:59 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee hoor, ik weet verdomde goed dat het ook aan mij ligt hoor. Ik loop al stukken minder mee dan eerst, maar ik loop wel mee. Ik wist dat er dingen niet klopten, ik had daar veel meer bij stil moeten staan dan "Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks".
Chapeau, dat is knap, en siert je.
quote:
Overigens geeft hij de wereld niet de schuld, hij weet heel goed bij wie de schuld ligt.
Volgens mij zei je iets in die trant, dat hij in het algemeen overal de schuld legt behalve bij zichzelf, maar ik kan mij vergissen.

Er is trouwens een groot verschil tussen schul en verantwoordelijkheid.
pi_53853583
Nou ja klote, maar wel 'fijn' dat je nu de waarheid weet. Nu kan je weer doorpakken en verdergaan in ieder geval. Op z'n tijd, eerst verdriet enzo natuurlijk.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_53853765
quote:

We hadden afgesproken voor morgen, ik was de inquisitie al aan het voorbereiden maar zijn geweten heeft toch de overhand gekregen. Hij belde net op en heeft eindelijk, na 2.5 jaar, de waarheid vertelt. Die overeenkomt met alles correspondentie en telefoontjes die ik heb gehad.

En ik hou niet eens van soaps en toch kom ik er regelmatig in terecht.

Krijgen wij de sappige details ook nog te horen? Of heb ik nou 6 pagina's voor niets zitten lezen?
#geen
pi_53853975
quote:

Volgende keer beter, Milagro.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 07:20:33 #277
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_53855248
We were on a BREAK!!!!!
LOL...sorry....

Sterkte.....tijd voor een nieuwe lijkt me zo.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_53855384
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 00:36 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Volgende keer beter, Milagro.
oh jeetje, sukkeltje, dan mis je mijn punt gewoon even, geeft niet, hoor.
het ging me om de happigheid van de TS iets van een 'derde' aan te nemen zo snel, waardoor het leek alsof het voorval een stok was om mee te slaan, en er verder sowieso, los van dit , niet erg positief gesproken werd door de TS over vriendstout, er leek zo te lezen nog maar weinig leuk aan deze relatie.

nu, Syrena, klaar over dan dus, neem ik aan, of ben je nog bereid hem te belonen voor zijn eerlijkheid

wees blij dat hij meteen sowieso al oprot, zal het een stuk makkelijker maken allemaal, mocht je toch nog veel gevoelens hebben voor hem, ondanks alles, uit het oog uit het hart gaat niet altijd op, maar als iemand flink op je hart gestaan heeft, wel.

sterkte in ieder geval, en korte metten nu, hup, tas pakken zijn spullen erin en weg ermee.
pi_53855593
Syrena, ik ben blij voor je dat je nu eindelijk de hele waarheid hebt gehoord. Hopelijk kan dit voor jou ook een soort afsluiting zijn, waardoor je verder kan met je leven.
pi_53855719
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 00:20 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Krijgen wij de sappige details ook nog te horen? Of heb ik nou 6 pagina's voor niets zitten lezen?
feitelijk weten we nu nog niks!
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_53855779
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je vergeet dat hij al gelijk "doorsloeg" en toegaf 1 keer zn lul erin te hebben gehangen
Elke man weet dan al dat het minimaal 10 keer is geweest, want zoiets toegeven is een verkapte bekentenis van het hele verhaal.
quote:
Damn, ik ben helderziend ofzo

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2007 08:43:37 ]
  donderdag 11 oktober 2007 @ 09:33:40 #282
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_53856602
quote:

[..]

Maareh, jullie waren dus op een break ?
zzz
  donderdag 11 oktober 2007 @ 09:47:16 #283
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_53856865
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

On a break
  Admin donderdag 11 oktober 2007 @ 09:51:57 #284
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53856952
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 07:50 schreef milagro het volgende:

[..]

oh jeetje, sukkeltje, dan mis je mijn punt gewoon even, geeft niet, hoor.
het ging me om de happigheid van de TS iets van een 'derde' aan te nemen zo snel, waardoor het leek alsof het voorval een stok was om mee te slaan, en er verder sowieso, los van dit , niet erg positief gesproken werd door de TS over vriendstout, er leek zo te lezen nog maar weinig leuk aan deze relatie.

nu, Syrena, klaar over dan dus, neem ik aan, of ben je nog bereid hem te belonen voor zijn eerlijkheid

wees blij dat hij meteen sowieso al oprot, zal het een stuk makkelijker maken allemaal, mocht je toch nog veel gevoelens hebben voor hem, ondanks alles, uit het oog uit het hart gaat niet altijd op, maar als iemand flink op je hart gestaan heeft, wel.

sterkte in ieder geval, en korte metten nu, hup, tas pakken zijn spullen erin en weg ermee.

Tik, tak, tik, tak.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 11 oktober 2007 @ 09:54:05 #285
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53856989
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Groot woord hoor,

Over de break: daar waren geen afspraken. Ik ben weggelopen tijdens een ruzie waarin ik verwijten naar m'n hoofd kreeg waar ik op dat moment niks tegen kon doen. We hebben er later nog over gebeld en het enigszins uitgepraat maar het was wel echt even over. Paar weken later heb ik het contact hersteld en daar ging hij grif op in.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 11 oktober 2007 @ 10:14:37 #286
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_53857450
Laat me nou
zzz
  Admin donderdag 11 oktober 2007 @ 10:24:00 #287
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53857667
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:14 schreef L.Denninger het volgende:
Laat me nou
En het was óók nog eens anderhalf jaar geleden

* inwrijft*

pi_53857698
Ik heb niet alles gelezen maar ik snap het probleem niet rond dat sex hebben in de periode dat ze uiteen waren. Of hij nu sex had met een ander terwijl ze niet samen waren heeft toch niets te maken met zijn gevoelens voor haar?
pi_53857733
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:57 schreef BubblegumBarbie het volgende:

Je gaat niet met een ander als je op een break bent, of als je relatie net uit is.
Ik zou wel eens willen weten in welke grondwet dat geschreven staat.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_53857766

[ Bericht 99% gewijzigd door pimmm op 11-10-2007 10:30:27 ]
pi_53857788
syrena, heel veel sterkte met alles!!
weet even niet wat ik verder moet zeggen, heb soortgelijk iets meegemaakt, was alleen net niet zo erg, mja ik leef met je me.. dat je dat even weet
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2007 @ 10:31:52 #292
43556 miss_dynastie
pi_53857852
quote:
Dat is knap van je syreen, echt.
Ik vind het jammer voor je dat het zo gelopen is, ik had je beter gegund.
pi_53857942
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:31 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat is knap van je syreen, echt.
Ik vind het jammer voor je dat het zo gelopen is, ik had je beter gegund.
Beetje hypocriet als je eerder dit:
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Yep, mij ook

Ik vind Syreen alleen ehm... wel heel ontvankelijk voor dit soort verhalen. Er is natuurlijk een kans dat het inderdaad bij een keer is gebleven en ze gewoon door zijn gegaan omdat zij wil luisteren en zij hem een hak willen zetten.
neerpende. Ze heeft het gewoon altijd bij het rechte einde gehad, en nu opeens heb je haar beter gegund? Eerst trek je haar motieven in twijfel en dan nu dit
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2007 @ 10:38:21 #294
43556 miss_dynastie
pi_53858008
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Beetje hypocriet als je eerder dit:
[..]

neerpende. Ze heeft het gewoon altijd bij het rechte einde gehad, en nu opeens heb je haar beter gegund? Eerst trek je haar motieven in twijfel en dan nu dit
Ik ben helemaal niet hypocriet. Ik heb haar motieven en in het bijzonder die van de vrienden, die ik trouwens nog steeds in twijfel trek, ze hebben in elk geval niet haar best interest voor ogen, er zit iets anders achter inderdaad in twijfel getrokken, vond net als Milagro dat ze wel heel makkelijk uitging van mailtjes i.p.v. d'r relatie van 2 1/2 jaar. Dat wil niet zeggen dat ik haar deze ellende op wat voor manier dan ook gegund heb.
pi_53858293
Wil iemand even een sprookjeswereld voor de TS aanmaken ergens? Volgens mij staat ze namelijk niet in deze wereld met dingen die ze verwacht van deze wereld.

Ik vind je zielig reageren. Je kan toch wel voor jezelf een mening vormen of je met je kerel verder wilt? Hij geeft toe dat hij een keer is vreemd gegaan. Is er dan nog verschil of hij het vaker heeft gedaan? Of je vindt het erg, of je vindt het niet erg. Er is geen tussenweg van, ja nou als hij het vaker gedaan heeft dan vind ik het wel erg blabalbla. Of het is erg of het is niet erg. Daar moet je je conclusies aan verbinden. Of je kan er mee overweg of je kan het niet.
Je wilt het wel uitmaken, maar je durft het niet of je wilt het niet. Je zou voor jezelf daar eerst maar eens antwoord op moeten vinden. Waarom wil ik verder met iemand die me een keer bedriegt (die andere mogelijke keren doen er niet toe) of die de rondte inneukt als we even op een onofficiele break zijn? Kan ik hem in de toekomst nog vertrouwen? Wil ik hem nog al mijn liefde geven? Waarom wil ik nog bij hem blijven? Je zoekt antwoord naar die vragen op dit forum. En al het goedbedoelde advies daar gelaten, je moet zelf het antwoord op die vragen bedenken, anders krijg je alleen maar spijt.
pi_53858354
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet hypocriet. Ik heb haar motieven en in het bijzonder die van de vrienden, die ik trouwens nog steeds in twijfel trek, ze hebben in elk geval niet haar best interest voor ogen, er zit iets anders achter inderdaad in twijfel getrokken, vond net als Milagro dat ze wel heel makkelijk uitging van mailtjes i.p.v. d'r relatie van 2 1/2 jaar. Dat wil niet zeggen dat ik haar deze ellende op wat voor manier dan ook gegund heb.
En nu dus achteraf blijkt dat je het bij het verkeerde eind had, dat die gozer wel degelijk het roomsoesje van een andere dame langdurig en meerdere keren met zijn puddingbuks penetreerde, toen vond je het tijd eens wat medeleven te tonen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2007 10:52:20 ]
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2007 @ 10:54:51 #297
43556 miss_dynastie
pi_53858460
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En nu dus achteraf blijkt dat je het bij het verkeerde eind had, dat die gozer wel degelijk het roomsoesje van andere dames met zijn puddingbuks penetreerde, toen vond je het tijd eens wat medeleven te tonen?

Ik ga niet bij voorbaat al zitten meehuilen, nee. Overigens heb ik nooit gezegd dat hij het roomsoesje van een ander niet penetreerde, maar ik heb wel gezegd dat je ook de andere mogelijkheid open moet houden. Zeker als je al 2 1/2 jaar bij elkaar bent en je TS nog nooit eerder hebt gehoord over vermoedens van vreemdgaan (nou heb ik niet alles van haar gevolgd, maar wel regelmatig dingen van haar hand gelezen- daar zat dit niet bij). Maar blijkbaar mag je alleen maar 'ach-en-wee-en'
pi_53858562
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ga niet bij voorbaat al zitten meehuilen, nee. Overigens heb ik nooit gezegd dat hij het roomsoesje van een ander niet penetreerde, maar ik heb wel gezegd dat je ook de andere mogelijkheid open moet houden. Zeker als je al 2 1/2 jaar bij elkaar bent en je TS nog nooit eerder hebt gehoord over vermoedens van vreemdgaan (nou heb ik niet alles van haar gevolgd, maar wel regelmatig dingen van haar hand gelezen- daar zat dit niet bij). Maar blijkbaar mag je alleen maar 'ach-en-wee-en'
Ach, dat je mee moet huilen hoeft niet. Maar je maakte de klassieke fout door een gozer te verdedigen die de beroemde zin "het was meer 1 keer" gebruikte.
Leermomentje
pi_53858801
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach, dat je mee moet huilen hoeft niet. Maar je maakte de klassieke fout door een gozer te verdedigen die de beroemde zin "het was meer 1 keer" gebruikte.
Leermomentje
nee, er werd geen vreemdganger verdedigd, er was kritiek op de te makkelijk opgepakte door derden aangeleverde stok... (wat deed vermoeden dat er al veel langer veel meer mis was, en blijkbaar terecht, het is een patroontje bij de TS blijkbaar)
  Admin donderdag 11 oktober 2007 @ 11:18:56 #300
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53859090
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En nu dus achteraf blijkt dat je het bij het verkeerde eind had, dat die gozer wel degelijk het roomsoesje van een andere dame langdurig en meerdere keren met zijn puddingbuks penetreerde, toen vond je het tijd eens wat medeleven te tonen?

Och, ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat ze niet veel om d'r vriendje gaf maar hem voornamelijk zag als leverancier van vrolijke, kindjes opleverende, zwemmertjes.
Dat hij zijn kostbare zwemmertjes "zomaar" verspilde terwijl er klokken aan het tikken zijn, stokken aan het rammelen, maakt het geheel uiterst zuur nietwaar?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')