Ik heb een buurman aan de achterkant van mijn huis wonen dat is een turkse wat oudere man, denk dat hij wel 47 is oid..
Maar goed flink getrouwd met een flink wijf, en veel kids..volgens mij wel 5 ofzo.
Elke zomer gaan zij een paar maanden op vakantie dus dan is het even weer lekker rustig hier in onze nette wijk.
Ik snap ook niet waarom de woningbouw toestond dat zij hier kwamen wonen maar goed..
Nou goed het gaat om het volgende, elke avond als ik ga douchen, zie ik aan de achterkant van mijn huis aan de overkant, iemand boven voor een raampje staan, ik neem aan dat niemand mij kan zien.
Maar dat schijnt toch anders te zijn.
Ik loop vandaag naar de winkel en moest daar langs, en ook door een smal steegje naast hun huis.
Ineens springt die man op mij af en staat voor mij, te hijgen.
Hij zegt: hij zeg hij zeg, zoecht
ieke zo gail bin
ik vraag;wat zeg je?
hij zek; jij mai goete bekrijp he
jij vieze maisje ben he
ik: zeg je?
Hij zegt: iek jou wel kezien achter die gordijne bloot
ja jij vieze maisje
![]()
Ik zeg zout op man!
Ja jij weet jij doe eksprex jai mai gail maak! Jai weet iek heb frau en kienderen!
Jij niet eerlijke maisje! Jij moet genaikt worden jai!
Vieze maisje,
Ik was sprakeloos!
HIj greep me vast bij mijn armen en duwde mij in de taxissen dat lekker prikkelde dat dan weer wel en zijn ongeschoren baard nog veel erger,
Hij begon mij te zoenen en ik heb er nu nog rooie wangen van,
dus ik gillen gillen! Ik schopte hem naar zijn benen!
HELPPPPPPPPPPPPPHELPPPPPPP
hij zegt: Jai Skrieuweeeeeee, jai bek houwe jij vieze niederlandse maisje!
Jai moet kepakt woerd..
Gelukkig zag ik mijn kans vrij en schopte hem snoeiend hard in zijn kinderbijslag en ben weggerend!
Ik durf er nu niet meer langs en nu moet ik nieuwe gordijnen kopen
en ik heb mijn extra spaargeld al opgemaakt aan dvdtjes!
Moet ik ermee?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!