Precies, ik zit hier niet voor m'n plezier!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:35 schreef ThE_ED het volgende:
Leuk?!
Eens!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:28 schreef je_oma het volgende:
Meeste mensen zitten hier denk uit verveling. Vroeg gingen mensen uit verveling naar de tv kijken. Maar goed, tv kijken is geen zak meer aan buiten de films die je download, dus gaan de mensen maar fokken.
tvpquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:15 schreef TNA het volgende:
We posten berichtjes waar mensen nauwelijks op reageren, het merendeel van de viewers reageert helemaal niet.
sad but true...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:28 schreef je_oma het volgende:
Meeste mensen zitten hier denk uit verveling. Vroeg gingen mensen uit verveling naar de tv kijken. Maar goed, tv kijken is geen zak meer aan buiten de films die je download, dus gaan de mensen maar fokken.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:25 schreef Thieske het volgende:
Het wachten tot een topic geladen is!
Voorpret.Minutenlang.
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:15 schreef TNA het volgende:
Wat doen we hier eigenlijk allemaal? We posten berichtjes waar mensen nauwelijks op reageren, het merendeel van de viewers reageert helemaal niet, we zeiken in KLB en worden daar nauwelijks serieus genomen, we spammen wat in Fotoboeken van mensen die we niet kennen en voeren discussies in POL waar we nooit toegeven dat de ander gelijk heeft.
Hebben we dan echt niets beters te doen?
neejoh, voor losers met te veel vrije tijd of een kutbaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:58 schreef Jihadjoestinkt het volgende:
Fok is niet leuk, FOk is voor losers zonder vrije tijd.
Ow neequote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Hier heb ik tenminste het gevoel dat ik echte vrienden heb!
Jij hebt vrienden op fok! ?!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:22 schreef KosterT het volgende:
Bezigheidstherapie.
Hahahaha!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:43 schreef BaajGuardian het volgende:
"het gevoel"quote:
lolquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:43 schreef BaajGuardian het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |