Je weet van tevoren wat het minimum en het maximum loon is voor de functie waarnaar je solliciteert. Tijdens het arbeidsvoorwaardengesprek wordt er gekeken naar je opleiding en ervaring en hoe je onderhandelt en schalen ze je ergens tussen het minimum en het maximum in.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:20 schreef Jojoortje het volgende:
Dus dan moet je het hele sollicitatieproces doorgaan en dan pas helemaal aan het eind weten hoeveel je gaat verdienen? Lijkt me niet..
Ik vind dat je het best kan vragen in het 2e gesprekje![]()
Nee, geef snel de indruk dat het je alleen om het geld te doen is. Dan zul je inderdaad niet het hele sollicitatieproces moeten doorgaan ...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:20 schreef Jojoortje het volgende:
Dus dan moet je het hele sollicitatieproces doorgaan en dan pas helemaal aan het eind weten hoeveel je gaat verdienen? Lijkt me niet..
Ik vind dat je het best kan vragen in het 2e gesprekje![]()
Dan krijg je toch die schaalindicaties (die ook vaak in advertenties staan)? Vaak nog erg breed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 02:34 schreef popolon het volgende:
Meteen vragen, voordat je op gesprek gaat.
10%... jij leeft wel erg bescheiden. Gewoon 25% exlusief 13de maand en de auto etc.. Niet ingaan op ee aanbod van stockopties binnen het bedrijf als ze daarmee komen..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:38 schreef TheChemeng het volgende:
De potentiėle werkgever zal je wel informeren tijdens het tweede of derde gesprek wat zij op het oog hadden (beschouw dit als een bod). Met een beetje argumenteren heb je er vaak toch wel zo'n 10% bij en het vragen om dat soort bedragen heeft nog nooit iemand een baan gekost.
Veel succes
Auto van de zaak en 25% erbovenop voor een starter? Dat is van 1800 naar 2250 plus auto. Ik zeg niet dat het niet kan maar je kunt jezelf makkelijk buiten de markt prijzen. Op een positie die werkervaring vereist is de band breedte vaak wat groter maar op een starters functie is het vaak niet meer dan een euro of 200. Maar ja je kunt het altijd proberen nee heb je en ja kun je krijgen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:25 schreef r.liong het volgende:
10%... jij leeft wel erg bescheiden. Gewoon 25% exlusief 13de maand en de auto etc.. Niet ingaan op ee aanbod van stockopties binnen het bedrijf als ze daarmee komen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |