abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53695885
Beste Fokkers

In Januari 2005 heb ik bij één van de vele hosting aanbieders 2 domeinnamen met hostingpakket gekocht. Aan het einde van de contractsperiode heb ik alles opgezegt zoals dit op de website van de aanbied vermeld stond. Nu iets meer dan een jaar later zijn de domeinnamen nogsteeds actief. Uiteraard heb ik hun hier een mail over gestuurd waar ik geen reactie op heb mogen ontvangen. Wat ik mij nu afvraag is of ik dadelijk verplicht ben een rekening te betalen al ik deze ooit krijg ?

De naam noem ik niet voor het geval dat de aanbieder of een bekende op Fok! zit
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:45:44 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53695992
heb je de brief aangetekend gestuurd? want ik geloof dat je wel moet kunnen aantonen dat je hem hebt opgezegd
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_53696096
hosters houden een domeinnaam vaak nog een jaar langer aan, zodat wanneer je hem alsnog wil gaan gebruiken je mag betalen
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:50:37 #4
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_53696169
Heb je een bevestiging van opzegging ontvangen?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_53696960
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:48 schreef Jesse_ het volgende:
hosters houden een domeinnaam vaak nog een jaar langer aan, zodat wanneer je hem alsnog wil gaan gebruiken je mag betalen [afbeelding]
Hallo Jesse ( remeber me ) Vandaar, vind het wel makkelijk zo. Het enige waar ik last van heb is dat Directadmin niet meer actief is en dat ik niet meer via ftp.mijndomein.nl in kan loggen maar via een omweg kan ik wel weer bestanden uploaden en m'n site gebruiken De opzegbrief heb ik niet aangetekend verstuurd.
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_53696971
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:50 schreef _Flash_ het volgende:
Heb je een bevestiging van opzegging ontvangen?
Nooit, vandaar ook dat mailtje wat ik gestuurd heb. Maar geen reactie en telefoon wordt niet opgenomen.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 18:00:26 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53697975
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:16 schreef mvc het volgende:

[..]

Hallo Jesse ( remeber me ) Vandaar, vind het wel makkelijk zo. Het enige waar ik last van heb is dat Directadmin niet meer actief is en dat ik niet meer via ftp.mijndomein.nl in kan loggen maar via een omweg kan ik wel weer bestanden uploaden en m'n site gebruiken De opzegbrief heb ik niet aangetekend verstuurd.
Als je de site nog actief gebruikt zal je niet zo heel sterk staan als je straks weigert te betalen. (Mochten ze je nog factureren)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_53698190
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:00 schreef soylent het volgende:

[..]

Als je de site nog actief gebruikt zal je niet zo heel sterk staan als je straks weigert te betalen. (Mochten ze je nog factureren)
De webspace gebruik ik niet actief, ik heb er een index.html opstaan die forward naar een andere locatie.
pi_53699732
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:09 schreef mvc het volgende:
De webspace gebruik ik niet actief, ik heb er een index.html opstaan die forward naar een andere locatie.
Als je na het opzeggen nog een keer bent ingelogd gebruik je dus het account nog wel.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_53700439
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:09 schreef mvc het volgende:

[..]

Dus je gebruikt het wél actief.
Sponsor mij voor de RoPaRun 2008
pi_53706919
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 19:34 schreef Linden het volgende:
[..]
Dus je gebruikt het wél actief.
Niet persé.
Het is niet ongebruikelijk om bij verhuizing van domein een dergelijk 'verhuisbericht' achter te laten.

En dat de provider dat een jaar na opzegging de site nog op de server heeft staan kan TS niet worden aangerekend.

Het zou wat anders zijn wanneer TS na opzegging nog regelmatig wijzigingen heeft aangebracht op de site.
In dat geval maakt hij nog van de dienst gebruik.

Verder gaat het erom dat jij kunt aantonen dat je daadwerkelijk hebt opgezegd.
Dus de opzegging aangetekend versturen zodat je kunt bewijzen dat je wat verstuurd hebt en eventueel een bevestiging van opzegging terug.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_53716136
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:45 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Niet persé.
Je gebruikt het of je gebruikt het niet.
quote:
En dat de provider dat een jaar na opzegging de site nog op de server heeft staan kan TS niet worden aangerekend
Het is denk ik de vraag of TS de redirect (index.html) ná de opzegging of vóór de opzegging erop heeft gezet.
Sponsor mij voor de RoPaRun 2008
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:03:40 #13
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_53717095
TS heeft helemaal geen bevestiging ontvangen, dikke kans dat het contract nog gewoon loopt en verlengd wordt.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_53726081
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 12:03 schreef _Flash_ het volgende:
TS heeft helemaal geen bevestiging ontvangen, dikke kans dat het contract nog gewoon loopt en verlengd wordt.

Normaal gezien wordt er toch jaarlijks een factuur gestuurd. Deze zou ik dan toch in januari 2006 en 2007 ontvangen moeten hebben? Daarnaast is wel toegang tot Directadmin afgesloten en voor ftp via mijn domeinnaam. Dus ik ben gedeeltelijk afgesloten.

edit: ik denk net laat ik nogmaar eens een mailtje naar het bedijf sturen krijg ik een mailt terug met het onderwerp: Delivery Status Notification (Failure) volgens mij bestaan ze niet meer. Zal maandag eens met SIDN bellen.

[ Bericht 16% gewijzigd door mvc op 05-10-2007 20:02:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')