Hallo Jesse ( remeber mequote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:48 schreef Jesse_ het volgende:
hosters houden een domeinnaam vaak nog een jaar langer aan, zodat wanneer je hem alsnog wil gaan gebruiken je mag betalen [afbeelding]
Nooit, vandaar ook dat mailtje wat ik gestuurd heb. Maar geen reactie en telefoon wordt niet opgenomen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:50 schreef _Flash_ het volgende:
Heb je een bevestiging van opzegging ontvangen?
Als je de site nog actief gebruikt zal je niet zo heel sterk staan als je straks weigert te betalen. (Mochten ze je nog factureren)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:16 schreef mvc het volgende:
[..]
Hallo Jesse ( remeber me) Vandaar, vind het wel makkelijk zo. Het enige waar ik last van heb is dat Directadmin niet meer actief is en dat ik niet meer via ftp.mijndomein.nl in kan loggen maar via een omweg kan ik wel weer bestanden uploaden en m'n site gebruiken
De opzegbrief heb ik niet aangetekend verstuurd.
De webspace gebruik ik niet actief, ik heb er een index.html opstaan die forward naar een andere locatie.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:00 schreef soylent het volgende:
[..]
Als je de site nog actief gebruikt zal je niet zo heel sterk staan als je straks weigert te betalen. (Mochten ze je nog factureren)
Als je na het opzeggen nog een keer bent ingelogd gebruik je dus het account nog wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:09 schreef mvc het volgende:
De webspace gebruik ik niet actief, ik heb er een index.html opstaan die forward naar een andere locatie.
Dus je gebruikt het wél actief.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:09 schreef mvc het volgende:
[..]
De webspace gebruik ik niet actief, ik heb er een index.html opstaan die forward naar een andere locatie.
Niet persé.quote:
Je gebruikt het of je gebruikt het niet.quote:
Het is denk ik de vraag of TS de redirect (index.html) ná de opzegging of vóór de opzegging erop heeft gezet.quote:En dat de provider dat een jaar na opzegging de site nog op de server heeft staan kan TS niet worden aangerekend
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:03 schreef _Flash_ het volgende:
TS heeft helemaal geen bevestiging ontvangen, dikke kans dat het contract nog gewoon loopt en verlengd wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |