Geen kwestie van willen, maar van moeten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zou je echt iemand in elkaar willen slaan omdat-ie een klein vandaaltje is?
Tuurlijk, werkt beter als een keer foei roepen en een kopje thee drinken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:58 schreef Herald het volgende:
Blaat.
PS dit bericht is getypt met mijn penis van 22cm
Net weer een hoofdstukje uit mijn lesboek psychologie gelezen. daaruit blijkt dat mensen opvallende informatie beter onthouden (een irritante Marrokaan valt op, 100 stille niet). Daarom zijn we snel geneigd te denken dat een flink deel van de Marrokanen irritant is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:53 schreef Varr het volgende:
Ik was een jaar of paar jaar geleden volledig objectief, maar onderhand komen die berichten over buitenlanders me zo de strot uit, dat ik echt een hekel aan ze begin te krijgen.
Bepleit ik dat dan ergens?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, werkt beter als een keer foei roepen en een kopje thee drinken.
Je maatregelen komen zo ongeveer daar op neer ja.quote:
Een maand cel en een strafblad is niet niks.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je maatregelen komen zo ongeveer daar op neer ja.
Je zegt überstreng en komt dan aanzetten met een maandje cel.
Wat is normaal streng aanpakken dan ?? 10 uur harken ofzo??
Waarom, een tasjesroof, vernieling of iets dergelijks is toch totaal niet vergelijkbaar met bijv 30km/h te hard rijden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een maand cel en een strafblad is niet niks.
Zullen we verkeersovertreders eens zo gaan straffen?
Tasjesroof? Het gaat in de OP om hinderlijk rondhangen en in portieken pissen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom, een tasjesroof, vernieling of iets dergelijks is toch totaal niet vergelijkbaar met bijv 30km/h te hard rijden.
Bijv een verkeersovertreding blijf je gewoon van andermans eigendom af en dat is voor mij een essentieel verschil.
Voor het hardcore probleemtuig is een strafblad eerder een erekwestie. Die moet je op een heel andere manier aanpakken. Fysiek straffen dus. Het taboe daarop zou eindelijk eens ter discussie moeten worden gesteld.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een maand cel en een strafblad is niet niks.
Zullen we verkeersovertreders eens zo gaan straffen?
Het hardcore tuig kun je gewoon bij elke overtreding nog zwaarder straffen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Voor het hardcore probleemtuig is een strafblad eerder een erekwestie. Die moet je op een heel andere manier aanpakken. Fysiek straffen dus. Het taboe daarop zou eindelijk eens ter discussie moeten worden gesteld.
Inderdaad. Een veel hardere aanpak van recidivisten is noodzakelijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het hardcore tuig kun je gewoon bij elke overtreding nog zwaarder straffen.
Ze rennen weg voor de politie, hoor. Natuurlijk willen ze niet opgepakt worden
En hoe zou het komen dat veel mensen ze niet moeten ? Hebben ze soms willekeurig 1 volk uitgekozen ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:22 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Ik zou niet met jullie willen integreren als ik Marrokaan was geweest. Mezelf een beetje aanpassen aan mensen die mij uitkotsen en mijn lijk aan de boom willen hangen..
Nee, men moet Antillianen en Polen tegenwoordig ook niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:31 schreef znarch het volgende:
[..]
En hoe zou het komen dat veel mensen ze niet moeten ? Hebben ze soms willekeurig 1 volk uitgekozen ?
Feiten zijn er ook, toen ze berekenen welk % van de jongeren het meest problemen veroorzaakten bleken dit de marokkanen. Ook de klapperijen richting homos worden voor 50% door marokkanen gepleegd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:22 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Net weer een hoofdstukje uit mijn lesboek psychologie gelezen. daaruit blijkt dat mensen opvallende informatie beter onthouden (een irritante Marrokaan valt op, 100 stille niet). Daarom zijn we snel geneigd te denken dat een flink deel van de Marrokanen irritant is.
Mensen kunnen negatieve informatie beter onthouden. De kranten springen daar op in door met negatieve berichten te komen. Als je de kranten mag geloven zijn we zo ongeveer in staat van beleg. In mijn dagelijks leven zie ik er echter helemaal niets van.
Trieste is, dat door dit soort berichtgeving een aanzienlijk deel van dit forum al enthousiast aan het praten is over een 'definitieve oplossing van het Marrokanenprobleem'.
Ik zou niet met jullie willen integreren als ik Marrokaan was geweest. Mezelf een beetje aanpassen aan mensen die mij uitkotsen en mijn lijk aan de boom willen hangen..
Vraag jezelf dan eens af waarom ze niks tegen indonesiers en jappaners hebben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, men moet Antillianen en Polen tegenwoordig ook niet.![]()
Wat? Rob Geus?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:34 schreef Varr het volgende:
[..]
Feiten zijn er ook, toen ze berekenen welk % van de jongeren het meest problemen veroorzaakten bleken dit de marokkanen. Ook de klapperijen richting homos worden voor 50% door marokkanen gepleegd.
[afbeelding]
hier word ik niet vrolijk van..
Het ging ook wel degelijk om vernieling en andere lichte criminaliteit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Tasjesroof? Het gaat in de OP om hinderlijk rondhangen en in portieken pissen.
En als jij mijn kind doodrijdt dan blijf jij niet van andermand lijf af
Waarom zou ik me dat moeten afvragen? Dat weet ik al: omdat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit (iets van 3% tegen 1% Nederlanders).quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:35 schreef znarch het volgende:
[..]
Vraag jezelf dan eens af waarom ze niks tegen indonesiers en jappaners hebben.
Dus jij vindt ook dat hardrijders in woonwijken "brandend aan bomen moeten worden gehangen, door de knieen en het hoofd geschoten"?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het ging ook wel degelijk om vernieling en andere lichte criminaliteit.
Verschil is dat geen ongelukken in het verkeer niet mogelijk is en dat deze zonder enige opzet gebeuren vaak.
Als er sprake is van roekeloos rijgedrag of alcohol in het verkeer wordt dat wat mij betreft te licht bestraft.
Als ze meerdere malen opzettelijk iemand aanrijden ja, lijkt me niet dat dan nog veel mensen voor in aanmerking komen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus jij vindt ook dat hardrijders in woonwijken "brandend aan bomen moeten worden gehangen, door de knieen en het hoofd geschoten"?
Er gaan anders jaarlijks een factor honderd meer mensen dood door verkeer dan door zinloos geweld.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als ze meerdere malen opzettelijk iemand aanrijden ja, lijkt me niet dat dan nog veel mensen voor in aanmerking komen.
Ging om straffen na meerdere overtredingen overigens, verkeer is zowieso geheel andere situatie en naar mijn mening helemaal niet vergelijkbaar.
Die van dat 50% van de homoklappers marokkanen zijn kwam voor in de aflevering bimbo's of burka's in de wereld draait door, de exacte bron weet ik niet. Dat grotendeels van de jeugdcriminaliteit van marokkanen komt heeft in de krant gestaan. Tis gewoon overduidelijk dat dit volk in NL een probleem vormt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat? Rob Geus?
En heb je ook een bron voor die cijfers?
Zinloos geweld is het gevolg van een bewuste actie, verkeersdoden (praktisch altijd) niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er gaan anders jaarlijks een factor honderd meer mensen dood door verkeer dan door zinloos geweld.
Individuen. Zeker de helft is niet crimineel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:50 schreef Varr het volgende:
[..]
Die van dat 50% van de homoklappers marokkanen zijn kwam voor in de aflevering bimbo's of burka's in de wereld draait door, de exacte bron weet ik niet. Dat grotendeels van de jeugdcriminaliteit van marokkanen komt heeft in de krant gestaan. Tis gewoon overduidelijk dat dit volk in NL een probleem vormt.
Dronken achter het stuur zitten of te hard rijden is wel moedwillig het in gevaar brengen van een ander.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:51 schreef Varr het volgende:
[..]
Zinloos geweld is het gevolg van een bewuste actie, verkeersdoden (praktisch altijd) niet.
Het % van dit volk dat wel crimineel is is echter aanzienlijk hoger dan andere volken in NL. Dit maakt het probleem.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Individuen. Zeker de helft is niet crimineel.
Dit veroorzaakt ten eerste niet het grootste deel van de verkeersdoden, en staat daarnaast niet gekoppeld aan een bepaalde bevolkingsgroep.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dronken achter het stuur zitten of te hard rijden is wel moedwillig het in gevaar brengen van een ander.
Tsja zo simpel kan je ook weer niet stellen. In het verkeer zitten zoveel variabelen dat elk ongeluk op zich staat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dronken achter het stuur zitten of te hard rijden is wel moedwillig het in gevaar brengen van een ander.
Een bekende van me werkt als supermarkt-manager. Ongeveer een half jaar geleden hebben ze hem gevraagd om een filiaal in Rotterdam over te nemen, omdat het niet lekker liep. De persoon in kwestie had nog nooit direct met Marokkanen te maken gehad, wel met Turken, Surinamers en andere nationaliteiten. Met al deze mensen kon hij over het algemeen prima werken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:22 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Net weer een hoofdstukje uit mijn lesboek psychologie gelezen. daaruit blijkt dat mensen opvallende informatie beter onthouden (een irritante Marrokaan valt op, 100 stille niet). Daarom zijn we snel geneigd te denken dat een flink deel van de Marrokanen irritant is.
Mensen kunnen negatieve informatie beter onthouden. De kranten springen daar op in door met negatieve berichten te komen. Als je de kranten mag geloven zijn we zo ongeveer in staat van beleg. In mijn dagelijks leven zie ik er echter helemaal niets van.
Trieste is, dat door dit soort berichtgeving een aanzienlijk deel van dit forum al enthousiast aan het praten is over een 'definitieve oplossing van het Marrokanenprobleem'.
Jij vindt criminaliteit erger wanneer die 'gekoppeld aan een bepaalde bevolkingsgroep' is?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:56 schreef Varr het volgende:
[..]
Dit veroorzaakt ten eerste niet het grootste deel van de verkeersdoden, en staat daarnaast niet gekoppeld aan een bepaalde bevolkingsgroep.
Dan is het probleemgebied toch een stuk duidelijker, daar gaat dit topic om.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Jij vindt criminaliteit erger wanneer die 'gekoppeld aan een bepaalde bevolkingsgroep' is?
Ja. Maar wilde je ook niet-criminelen aankijken op wat criminelen doen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:55 schreef Varr het volgende:
[..]
Het % van dit volk dat wel crimineel is is echter aanzienlijk hoger dan andere volken in NL. Dit maakt het probleem.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja. Maar wilde je ook niet-criminelen aankijken op wat criminelen doen?
Dat laatste lijkt me irrelevant, en dat eerste is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:56 schreef Varr het volgende:
[..]
Dit veroorzaakt ten eerste niet het grootste deel van de verkeersdoden, en staat daarnaast niet gekoppeld aan een bepaalde bevolkingsgroep.
Leuke anecdotische info, not. Ik neem aan dat die lui ontslagen werden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:04 schreef Roellio het volgende:
Binnen een half jaar is er een cassiere aangerand door Marokkanen, zijn er complete muren vernield door Marokkanen, wordt er bedreigd en gescholden richting vrouwelijke leidinggevenden. Er was er 1'tje die het wel heel goed deed, en die werd na 3 maanden gepakt voor diefstal. En het ergste is nog, het zijn geen jongens van 14 uit een achterbuurt, maar grotendeels gasten die HBO of soms zelfs Uni doen.
Uiteraard, maar het is dweilen met de kraan open. Het heeft die kennis van me (en mij) in ieder geval weer een iets realistischer beeld gegeven van hoe groot het probleem met die lui nu daadwerkelijk is. Ik was zelf ook nog steeds iemand die neigde naar: "Een kleine groep verpest het voor de rest". Dat denkbeeld heb ik inmiddels laten varen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Leuke anecdotische info, not. Ik neem aan dat die lui ontslagen werden.
Jouw keuze, maar de feiten van het cbs spreken anders.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het is dweilen met de kraan open. Het heeft die kennis van me (en mij) in ieder geval weer een iets realistischer beeld gegeven van hoe groot het probleem met die lui nu daadwerkelijk is. Ik was zelf ook nog steeds iemand die neigde naar: "Een kleine groep verpest het voor de rest". Dat denkbeeld heb ik inmiddels laten varen.
Volgens mij was het eerder 10 % van de marokkanen ... (geen bronnen ervoor , heb wel een keer een tabel erover gezien)quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom zou ik me dat moeten afvragen? Dat weet ik al: omdat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit (iets van 3% tegen 1% Nederlanders).
Wat heeft dat te maken met wat ik zei?
Welke cijfers? Hoeveel Marokkanen er procentueel in het gevang zitten? Men maakt zich schuldig aan intimidatie, geweldpleging, inbraak, vernieling, heling, drugsdealen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jouw keuze, maar de feiten van het cbs spreken anders.
Tsja, dat geloof ik ook wel. Maar stel (verzonnen cijfers) dat de Marrokaanse jongens tien keer zoveel problemen veroorzaken als Nederlandse jonges. Als van de Nederlanders 1% crimineel is, is dat dan bij de Marrokanen 10% Behandel je nog steeds 90% van de Marrokanen onterecht als tuig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:34 schreef Varr het volgende:
[..]
Feiten zijn er ook, toen ze berekenen welk % van de jongeren het meest problemen veroorzaakten bleken dit de marokkanen. Ook de klapperijen richting homos worden voor 50% door marokkanen gepleegd.
[afbeelding]
hier word ik niet vrolijk van..
Dat zei men vroeger ook altijd van de kampers.. zelf nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:03 schreef japojapo16 het volgende:
ik heb een hekel aan morokanen ze zoeken altijd ruzie en als je maar tegen 1 wat terug zegt komen ze met al hun (gejate) "180"cc scooters achter je aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |