Ik heb vakantiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:27 schreef McKillem het volgende:
[..]
Juist ja.
Leg jij eens uit hoe zoiets gelogt word dan, tot in de details.(zou je als systeembeheerder moeten weten)
(en vooral, WAAROM het gelogd wordt)
quote:
Dat is schattig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:23 schreef Dimarki het volgende:
Is in de lerarenkamer schijten ook een "streek", of is dat gewoonweg smerig?
Die vonden het super hip.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:27 schreef Dimarki het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af of de schoonmakers er ook zo over dachten destijds![]()
Voor het bezoeken van foute websites ofzo? Dat is namelijk weer een heel ander verhaal dan een Netsend commando.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik heb vakantieheb al maanden niet achter een server gezeten
![]()
Maar kijk maar is bij system logs enzozo heb ik iemand betrapt op mijn stage. Was meteen geschorst
![]()
he-he.. schorsingen.. he-he...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:03 schreef enter het volgende:
schorsingen voor verschillende dingen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:12 schreef BeatUpYourMomma het volgende:
agenda verplicht moeten kaften van de klastitularis, bleek dat haar schoonvader overleden was , Blaadje uit de krant met overlijdensberichten gebruikt
, bleek dat haar schoonvader er tussen stond...oeps
![]()
agenda verplicht moeten kaften van de klastitularis, bleek dat haar schoonvader overleden was , Blaadje uit de krant met overlijdensberichten gebruikt
![]()
![]()
Die is goed! Ga ik bij mijn eigen lokaal doenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
Of als je een tussenuur hebt bij lokalen waar les wordt gegeven muntjes tussen de deur doen. In dat kiertje tussen de deurpost en de deur en dan aan de kant van het scharnier. Door die muntjes kan je dan de deur niet meer open krijgen en zit die hele klas opgesloten in hun lokaal.
dat is mijn stijlquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:49 schreef releaze het volgende:
voor de rest, het bloed onder de nagels van leerkrachten vandaan halen, heel irritant, eigenwijs zijn en als de dode onschuld erbij blijven zitten. dan eruit geknikkerd worden, een lulsmoes bij de conrector en met een dikke lange neus weer terug de les in
En je bent homo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:53 schreef SpixFM.nl het volgende:
ik keek altijd telekids!
Whahaha te goed manquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:54 schreef Tommmm het volgende:
betrapt op proefwerken jatten uit een kast achterin de klas...tegen 2 afdelingcordinatoren een totaal verschillen verhaal geluld en tegen de leraar die me betrapte ook nog es een ander verhaal gelult
mijn verhaal tegen de leraar: ik wist niet dat er proefwerken in de kast lagen ik was gewoon nieuwsgierig wat er in de kast zouw zitten...
verhaal tegen ACO 1: (khep niks tegen die verteld over dat ik betrapt was op proefwerken jatten) gwoon gezegd dat ik de les zat te verstoren....
verhaal tegen ACO 2: er was een misverstand in de klas...de leraar dacht dat ik proefwerken zat te jatten uit de kast achterin de klas....
ik kon er voor geschorst worden maar ik kwam er uiteindelijk van af met een half uurtje nablijven
IK OWN DA SJEIT!![]()
![]()
.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:42 schreef Handschoen het volgende:
*In de pauze met wat vrienden zitten blowen en dan het lesuur daarna moeten voorlezen omdat de leraar donders goed wist wat we gedaan hadden![]()
HahaHAhaahaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:23 schreef Pr0-n00b het volgende:
Enige ernstige wat ik/de klas hebben gedaan;
in de 2e klas hadden we verzorging van een of ander vies wijf, echt ze was net een kerel, had zelfgemaakte kettingen om (van die gele vierkante blokken enzo, van die kleuterkralen), oude verotte hippiekleding en zo naief als de pest.
Op een gegeven moment kregen we natuurlijk sexuele voorlichting, wat er dan allemaal met je lichaam gebeurt en bla bla, tot we bij lichaamsbeharing kwamen. 'ja en meisjes krijgen dan haargroei onder de oksels en bij de schaamstreek' meisje schreeuwt de klas in 'ja dat is echt vet ranzig, dat moet je echt wel scheren'
Lerares; nee joh dat hoeft helemaal niet, dat is hardstikke natuurlijk waarop ze haar armen omhoog doet en haar overvolle begroeide oksels aan ons laat zien. Maar dat was het ergste nog niet (voor haar dan), nee dat kwam daarna pas. Iemand had bedacht dat het wel leuk zou zijn om 'hoofd schouders okselhaar okselhaar' met nog wat varianten te gaan zingen. Waarop de hele klas dat overnam en we haar zo'n 10 min. hebben toegezongen.
![]()
Volgens mij wordt ze nu nog badend in het zweet wakker in haar okselh.... bed, hebben daarna iig tijdje geen les meer van haar gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |