quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:34 schreef zoalshetis het volgende:
we ruiken naar bloemen. mijn surinaamse vriendin verbaast zich altijd over mijn frisse lichaamsgeur, terwijl zij best wel penetrant kan ruiken. maar zij kan weer heel erg goed schoonmaken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:27 schreef Karmijne het volgende:
Buitenlandse mensen hebben wel eens zo'n geur
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:27 schreef Karmijne het volgende:
Buitenlandse mensen hebben wel eens zo'n geur, die specifiek is. Wat is onze geur? Ik heb eens ergens gelezen, dat door negers de geur van blanke mensen heel scherp wordt gevonden. Iemand hier meer verstand van?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:30 schreef --- het volgende:
werkzweet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
![]()
Ik had een klasgenoot en ook een collega van afrikaanse afkomst die naar Unicura zeep ruikten. Die groene versie.. heel appart
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Gatver die penistrante olie ook altijd![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:23 schreef morgaine21 het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat wij (blanken) heel zuur schijnen te ruiken voor andere rassen. Scheen te komen door onze hoge zuivelconsumptie oid.
Ik weet wel dat ik negers soms een onprettige geur vind hebben, kan er niks aan doen maar vind het echt vies; tis een licht zoete, weeige geur die id ergens iets weg heeft van cocos dat hierboven ergens al genoemd werd.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:33 schreef Pearl22 het volgende:
De geur is afhankelijk van het voedsel en de drank die de mens eet en drinkt, niet van de huidskleur (en dan was er nog iets met feromonen).
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:37 schreef Karmijne het volgende:
[..]
A pheromone is a chemical that triggers a natural behavioral response in another member of the same species. There are alarm pheromones, food trail pheromones, sex pheromones, and many others that affect behavior or physiology.
Maar we zijn toch... dezelfde soort? Of hebben verschillende 'mensenrassen' verschillende feromonen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:57 schreef SpecialK het volgende:
Dat's dus wel handig want als je vriendin ineens naar negers ruikt dan weet je dat er iets mis is.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:53 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zat laatst in de sneltram..
Staat een of andere Pakistaan, nota bene nog op weg naar z'n werk gezien het vroege tijdstip op de dag.. En die meurde echt een uur in de wind, een soort zure scherpe knoflooklucht. Heb al eens vaker zo'n Pakistaan bij me in de buurt gehad in de tram en het is echt niet leuk meer. Ik kon met moeite m'n ontbijtje en koffie binnenhouden
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:49 schreef Elusive het volgende:
[..]
jaaa die pakistanen zijn helemaal erg
moet je eens in london lopen, wat een curry lucht hangt daar![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:36 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Die kokosgeur vind ik juist heel lekker ruiken. Huizen van anderen hebben ook altijd bepaalde geuren, maar in mijn eigen huis ruik ik niets. Net zoals ik niets merk van geuren van blanken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |