Bij mij wilt het totaal niet. De laadtijden waren altijd allang, maar nu met Op Reis erbij is het bijna slaapverwekkend. En tijdens het spelen zelf loopt het ook al niet erg soepel!quote:Op zondag 16 september 2007 13:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ook een TVP. Gisteren weer gespeeld. Het spelen met alle vakantieoorden gaat op zich prima, maar zodra mijn sims naar een geheime op de kaart gevonden lokatie willen, slaat het spel vast...
Da's echt strontvervelend.. heb je al geprobeerd om zoveel mogelijk programma's die op de achtergrond draaien af te sluiten voordat je opstart? En als je gaat simmen en je hebt daarvoor al 'n hoop op je computer gedaan, eerst even opnieuw opstarten? Als dat ook niet helpt, misschien kan je dan even kijken hoeveel ram geheugen je hebt, wellicht is dat net iets te weinig..?quote:Op zondag 16 september 2007 19:57 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Bij mij wilt het totaal niet. De laadtijden waren altijd allang, maar nu met Op Reis erbij is het bijna slaapverwekkend. En tijdens het spelen zelf loopt het ook al niet erg soepel!
Dat is een veelgehoord probleem..quote:Op zondag 16 september 2007 19:57 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Bij mij wilt het totaal niet. De laadtijden waren altijd allang, maar nu met Op Reis erbij is het bijna slaapverwekkend. En tijdens het spelen zelf loopt het ook al niet erg soepel!
Hou jequote:Op maandag 17 september 2007 07:00 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is een veelgehoord probleem..![]()
Mja, ik heb me al voorgenomen om volgend jaar mijn pc te trakteren op een nieuwe binnenkant. De Sims is trager dan ooit. Ik irriteer me mateloos aan die wachttijden.quote:Op maandag 17 september 2007 17:18 schreef dennisw het volgende:
Ik wacht wel met spelen voordat deze PC geupgrade is, want dit is echt 3x niks
Mijn PC heeft ook een 2.0 Ghz processor, en bij mij loopt het wel normaal. Het was eerder aan de hoeveelheid RAM en je videokaart liggen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijn computer kan het ook al niet aan.
Alles werkt gewoon prima, tot ze daadwerkelijk op vakantie gaan.
Na 20 minuten (echte tijd, geen sims minuten) in zo'n hotel te zijn geweest en ik nog niet eens normaal van de ene naar de andere kant van het hotel kon komen ben ik maar gestopt.
Stom gedoe
Mijn vriend had nagekeken dat de aanbevolen systeemeisen voor de processor 2.8 GHz was ofzo iets, die van mij is maar 2. Ik snap nu wel waarom het voor geen meter werkt
De minimale systeem vereisten voor Bon Voyage zijn:quote:Op woensdag 19 september 2007 21:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijn computer kan het ook al niet aan.
Alles werkt gewoon prima, tot ze daadwerkelijk op vakantie gaan.
Na 20 minuten (echte tijd, geen sims minuten) in zo'n hotel te zijn geweest en ik nog niet eens normaal van de ene naar de andere kant van het hotel kon komen ben ik maar gestopt.
Stom gedoe
Mijn vriend had nagekeken dat de aanbevolen systeemeisen voor de processor 2.8 GHz was ofzo iets, die van mij is maar 2. Ik snap nu wel waarom het voor geen meter werkt
Ik denk het niet, want onder NPC's vallen ook de krantenjongen, de postbode enz. En die zijn toch echt nodig.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:08 schreef Again het volgende:
Vraagje: Is er een code om de NPC's uit te schakelen?
Maak zelf een buurt en vind het leuk als mijn sims ook echt alleen mensen uit die buurt tegen kunnen komen. Die stomme lelijke NPC's ook altijd.....
Ik gebruik hier empty templates voor. Je speelt dan zonder townies en NPC's worden alleen gecrëeerd als ze nodig zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:08 schreef Again het volgende:
Vraagje: Is er een code om de NPC's uit te schakelen?
Maak zelf een buurt en vind het leuk als mijn sims ook echt alleen mensen uit die buurt tegen kunnen komen. Die stomme lelijke NPC's ook altijd.....
Je kunt de empty templates hier vinden...quote:EMPTY Pleasantview
Sick of having Pleasantview's townies and NPCs in every custom neighborhood? Sick of fixing the mess that "DeleteAllCharacters" leaves behind? If you replace your Pleasantview template with this empty template, neither of the above will be a problem anymore. Any time you create a custom neighborhood, it will be completely empty, with no sims at all.
maxmotivesquote:Op zondag 16 september 2007 22:06 schreef Maartel het volgende:
Pff, opzich blijft het leuk maar het is met dates/vakanties wel nog altijd hetzelfde euvel: ik zorg goed voor mezelf en heb de tijd van mijn leven maar mijn date wordt met de dag sjagrijniger omdat ie heel nodig moet douchen/naar wc en het vertikt dit zelf te doen..![]()
Is er iets wat ik hier aan kan doen, want dit bederft de vakanties nogal behoorlijk![]()
Dat laatste is ram geheugen, volgens mijquote:Op zondag 23 september 2007 13:58 schreef SEMTEX het volgende:
Welk geheugen? Ik merk dat geheugen/RAM ook erg van invloed is.
Ja normaal heb je inderdaad 1 gig ofzo, heb ik ook officieel maar volgens mijn pc is het 892 ofzoiets, weet verder ook geen ene bal van pc's dus dat zal wel goed zijnquote:Op zondag 23 september 2007 14:11 schreef SEMTEX het volgende:
Hmm da's waar. Vond het alleen zo'n raar getal.
Ik denk dat wat meer geheugen (1GB bijv. of meer) je spel ook wat rapper zal laten draaien. Op Reis zal ook meer RAm vragen, gok ik.
Heb je de originele versie van sims? Vista en illegale software is meestal niet echt een goede combinatie... Vista en maakt eigenlijk niet uit wat, is sowieso geen goede combi.quote:Op zondag 23 september 2007 17:35 schreef Jivis het volgende:
Godver zeg, iemand ervaring met Sims 2 onder Vista? Hij sluit bij mij echt om de vijf minuten spontaan af, terwijl de specs van m'n pc de game echt prima aan moeten kunnen. Tips anyone? Compatibiliteit aanpassen werkt niet.
Heb Sims 2 van Usenet getrokken, dus inderdaad illegaal.quote:Op zondag 23 september 2007 17:41 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Heb je de originele versie van sims? Vista en illegale software is meestal niet echt een goede combinatie... Vista en maakt eigenlijk niet uit wat, is sowieso geen goede combi.
Vista is alleen leuk als je van een mooi start-up scherm houd, voor de rest heb ik er weinig voordelen aan kunnen ontdekken. En met illegale software werkt het echt k*t. Vooral als je flink van usenet gebruikt maaktquote:Op zondag 23 september 2007 17:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heb Sims 2 van Usenet getrokken, dus inderdaad illegaal.
En Vista zat bij de nieuwe pc die ik heb gekocht, maar denk er sterk over het eraf te mieteren en good old XP weer te gaan gebruiken. In jaren niet meer zoveel gereboot als de laatste tijd.
Klopt als een bus. Maar sowieso is het bagger, ik moet elk uur wel een keer rebooten omdat er telkens een ander programma crasht.quote:Op zondag 23 september 2007 17:49 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Vista is alleen leuk als je van een mooi start-up scherm houd, voor de rest heb ik er weinig voordelen aan kunnen ontdekken. En met illegale software werkt het echt k*t. Vooral als je flink van usenet gebruikt maakt![]()
Loopt als een trein hier.. en ik heb alleen 't originele spel legaal geinstalleerdquote:Op zondag 23 september 2007 17:35 schreef Jivis het volgende:
Godver zeg, iemand ervaring met Sims 2 onder Vista? Hij sluit bij mij echt om de vijf minuten spontaan af, terwijl de specs van m'n pc de game echt prima aan moeten kunnen. Tips anyone? Compatibiliteit aanpassen werkt niet.
Te laat, XP staat er alweer opquote:Op zondag 23 september 2007 23:16 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Loopt als een trein hier.. en ik heb alleen 't originele spel legaal geinstalleerd.
Wat ik bij een ander spel wel tegenkwam, is dat je het spel moet opstarten als administrator. Maakt niet uit dat je dat al bent, Vista heeft die extra bevestiging nodig, anders start 't spel in safe mode oid. Dus probeer eens rechtermuisknop > als administrator uitvoeren?
Ja, die heb ikquote:Op donderdag 27 september 2007 20:47 schreef SEMTEX het volgende:
Heb je de CEP al geinstalleerd? Zo niet, dan ziet je spel geen enkele custom download.
die hack doet niet alleen dat.. die zorgt er bv ook voor dat je dingen schuin kan wegzetten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:44 schreef Troel het volgende:
Geen idee, ik hoef die penissen niet te zien en gebruik die hack dus niet
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef kontenlikker het volgende:
M'n computer werkte totaal niet met vista, dus heb m'n vriend XP er weer op laten zetten.. nog duidelijk gezegd dat hij m'n downloads van de sims even op een cd'tje moest zetten voor dat hij alles leeggooide, heeft ie 't niet kunnen vinden en toch weggepluurd
arggg jongens![]()
Dat zei ik ook al.. Maar daar had ie niet aan gedachtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:En hij kon niet even vragen waar die downloads stonden?
Ja, de meeste mensen maken zelf eerst backups van hun zooi.. Dat is toch jouw verantwoordelijkheid, niet de zijne, hij zet alleen maar XP erop. Ik snap dat je gefrustreerd bent dat je 'n hoop dingen kwijt bent, maar 't is wel je eigen verantwoordelijkheid imo.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:26 schreef kontenlikker het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al.. Maar daar had ie niet aan gedacht
arghhhh
kan ik echt allless opnieuw gaan downloaden, bovendien moet ik ook nog wachten totdat hij de sims opnieuw kan downloaden, want dat was ie ook al vergeten op te slaan.. soms kunnen kerels echt niet nadenken
Nou.. ikheb daar geen geschikte CD's etc voor dus ik had 't m gevraagd.. dus in principe lag de verantwoordelijkheid nou bij hem.. ik had het hem de avond van tevoren nog laten zien waar het stond enzoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, de meeste mensen maken zelf eerst backups van hun zooi.. Dat is toch jouw verantwoordelijkheid, niet de zijne, hij zet alleen maar XP erop. Ik snap dat je gefrustreerd bent dat je 'n hoop dingen kwijt bent, maar 't is wel je eigen verantwoordelijkheid imo.
Ik zou er wel de voordelen van inzien though: je kunt je downloads map nu weer lekker overzichtelijk indelen en je kan allemaal nieuwe dingen erin zetten. Heb je ook geen last meer van downloads die maar half werken ofzo. Die map heb je zo weer vol
.
http://box156.bluehost.co(...)teenimater/index.phpquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:27 schreef Biebijtje het volgende:
hallo waar kan ik de inteenimator vinden?
heb 48 euro uitgegeven voor een geheugenbankje van 1gb ddr geheugen..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:28 schreef Kuukske het volgende:
Dat is wel kut releaze..
Ik heb het al een tijd niet meer gespeeld. Het is veuls te traag. Eerst mijn pc eens updaten volgend jaar en dan kijk ik wel of de Sims weer tof loopt.
een trekpleister aan zee.. hotel, restaurant, bowlingbaan, bioscoop, shrine, overdekte 'markt', gamecentrum en kledingwinkel ala h&m. Geprobeerd een sfeertje te creeeren zoals in Darling Harbour en Circual Quay in Sydney.. *zucht* Had ik het lot maar ingepakt... Nahja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:26 schreef Purky het volgende:
Ahh wat rot releaze..! Wat voor reis kavel was je aan het bouwen?
Bedankt!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:04 schreef releaze het volgende:
hey dat ziet er erg goed uit!
Heb je voor het dak cheats gebruikt of zit dat er in? ik heb echt al sinds sims1 niet meer met daken gewerkt
Ik geloof dat je niet eens verliefd-makende interacties met Grootvoet kan doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:02 schreef Double-U het volgende:
Omg, 1 verkeerde muisklik en Alwin Grootvoet is ineens m'n huisgenoot! Ik heb 'm snel een eigen huis laten zoeken, dat wil je toch niet in je huis hebben! Alhoewel ... wat voor kinderen zouden dat worden ...
Je kunt in principe bij het basisspel al dingen downloaden, je moet alleen wel opletten dat je er dan geen uitbreidingspakket bij nodig hebtquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:50 schreef ravoo het volgende:
Ik heb Sims2deluxe. kunje daarbij ook kleren en haar downloaden? of heb je daar een uitbreidingspaket voor nodig?
Ik dacht dat jij al je posts wilde laten wissen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:38 schreef N.Frufo het volgende:
Ja Lid Troel inderdaad.
quote:Op maandag 10 december 2007 20:15 schreef crossover het volgende:
Ik krijg 'm niet geinstalleerdBij het invoeren van de DVD gebeurt er niks, als ik dan de autorun op wil starten krijg ik deze foutmelding:
Kan een vereist bestand niet vinden, of is beschadigd
C:/windows/system32/autorunGUI.DLL
Ik gebruik Windows Vista
Iemand de oplossing?
Ja, die .DLL staat inderdaad op de dvd zelf, heb ook al geprobeerd handmatig te kopieren. Het is idd een originele versiequote:Op dinsdag 11 december 2007 07:40 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is wel raar...
Volgens de site http://www.desims.nl/news.read.asp?id=354 zou het gewoon met Vista moeten werken.
Wat ik gek vindt is dat hij een dll zoekt in je system32 directory, die zou hij op de DVD moeten zoeken.
Heb je wel een legale versie?
Je moet compabiliteit (setup --> rechter muisknop --> eigenschappen --> tabblad compabiliteit --> compabiliteitsmodus XP) op XP zetten. DAN pas installeren.. althans, dat werkte bij mijn Sims 2 op Vistaquote:Op maandag 10 december 2007 20:15 schreef crossover het volgende:
Ik krijg 'm niet geinstalleerdBij het invoeren van de DVD gebeurt er niks, als ik dan de autorun op wil starten krijg ik deze foutmelding:
Kan een vereist bestand niet vinden, of is beschadigd
C:/windows/system32/autorunGUI.DLL
Ik gebruik Windows Vista
Iemand de oplossing?
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je moet compabiliteit (setup --> rechter muisknop --> eigenschappen --> tabblad compabiliteit --> compabiliteitsmodus XP) op XP zetten. DAN pas installeren.. althans, dat werkte bij mijn Sims 2 op Vista
Het werkt nu, na een keer opstarten werkte de dvd wel gewoon.quote:Op dinsdag 11 december 2007 07:40 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is wel raar...
Volgens de site http://www.desims.nl/news.read.asp?id=354 zou het gewoon met Vista moeten werken.
Wat ik gek vindt is dat hij een dll zoekt in je system32 directory, die zou hij op de DVD moeten zoeken.
Heb je wel een legale versie?
Nóg een uitbreiding.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:48 schreef Kuukske het volgende:
De nieuwe uitbreiding wordt leuk. Sims 2 Vrije tijd.
Volgens mij is dat de laatste.quote:
Geef 50 euro uit in de winkel, dan mag je op de achterkant van het boekje dat nummer gaan zoeken, niet hier.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef kontenlikker het volgende:
Wil iemand mij even zo'n code geven die je met het installeren moet invoeren of vertellen waar ik op moet zoeken? kan ik ook weer es spelen
Ik speel thuis met 512MB RAM en hij trekt 't nog primaquote:Op woensdag 12 december 2007 18:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moet idd echt eens mijn RAM gaan upgraden, want zelfs met 1,5GB kom ik er niet meer.
Je RAM is mooi meegenomen, maar als je wil uitbreiden voor de Sims zou ik m'n geld steken in een videokaart .quote:Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik speel thuis met 512MB RAM en hij trekt 't nog prima. Hij is niet zo snel met laden van buurten e.d. als mijn laptop maarja die heeft 2GB, behoorlijk verschil. (Ok, tel daar 40% vanaf want dat heeft Vista
nodig, maargoed.)
wat zijn je specs als ik vragen mag en heb je ook downloads of niet?quote:Op donderdag 13 december 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb laatst m'n geheugen uitgebreid én een nieuwe videokaart gekocht. Het loopt als een zonnetje bij mij.
sorry hoor schatteboutquote:Op woensdag 12 december 2007 19:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Geef 50 euro uit in de winkel, dan mag je op de achterkant van het boekje dat nummer gaan zoeken, niet hier.
Yup, dan moet je de Inteenimenator downloaden, te downloaden via www.insimenator.netquote:Op donderdag 13 december 2007 17:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm was er nu ook een of ander ding om tieners zwanger te laten worden? Kben van plan een rebeltiener te maken xD
Geen idee wat m'n specs zijn, XP, nvidia 7600GS, ehh..quote:Op donderdag 13 december 2007 15:50 schreef dennisw het volgende:
wat zijn je specs als ik vragen mag en heb je ook downloads of niet?
Ik akn er amper nog tijd voor vinden en met ong. 1,5/2 uur opstarttijd is 't soms ook de moeite niet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 07:36 schreef santax het volgende:
Schaamteloze tvp omdat ik ook weer begonnen ben met spelen!
Ja de laadtijden zijn hier ook verschrikkelijk. Daarom laat ze ook maar zelden op vakantie of naar downtown ofzo gaan. 5 a 10 minuten wachten op zo een buurt is gewoon te lang. Maar zo afentoe stof ik het spel toch weer af, speel ik een week 8 uur per dag, word ik pissig dat mijn sims een mooier leven heb dan mij en ga ik weer lopen baggeren op Fok!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik akn er amper nog tijd voor vinden en met ong. 1,5/2 uur opstarttijd is 't soms ook de moeite niet.
Toch vind ik 't nog steeds leuk.
Is het niet andersom? Waarom zijn tentamenweken altijd als je weer lekker aan het gamen/Simmen bent?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vraag me dan alleen af waarom ik net in een tentamenperiode weer moet beginnen
En dat als je weer terug komt thuis ... dat het dezelfde tijd is als je weg was gegaan ..quote:Op zondag 16 december 2007 10:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
En nu heeft 1 gewoon een eigen bedrijfje.. maar idd dat op en neer reizen is![]()
oké mooiquote:Op zondag 16 december 2007 12:47 schreef Again het volgende:
Nee hoor dat werkt prima koejoeloek.. Ik heb lang niet alle uitbreidingen en hier loopt ie perfect! Ook geen lange laadtijden etc..
Verwijderen uit je downloads mapquote:Op woensdag 19 december 2007 17:26 schreef Biebijtje het volgende:
hallo,
Hoe kan je de Insiminator verwijderen?
daag
Dat zou het wel eens kunnen zijn. Ik ga het zo gelijk uitproberen. Als ik het geprobeerd heb, zal ik hier weer posten of het gelukt is of niet.quote:Op zondag 23 december 2007 18:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moveobjects on ??
Ik heb het geprobeerd en het is me gelukt, dus hartelijk dankquote:Op zondag 23 december 2007 18:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moveobjects on ??
Ziet er zeer mooi uit.quote:Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk Versailles projectje...nog iemand die leuke spulletjes weet.
Je moet ze zoiezo uitpakken anders herkent ie het niet denk ik.quote:Op zondag 30 december 2007 14:31 schreef mirrie1986 het volgende:
Ik ben ook weer bezig met de sims. en ben aan het downloaden geslagen. Maar ik heb nu zip bestanden. Kan ik die ook gewoon in de map downloads zetten. Want als ik ze open met winrar, dan kan ik dat niet kopieren naar de map downloads. Wie kan me helpen.
Je moet de zip bestanden uitpakken in de map downloads. Je kan dit op een aantal manieren doen:quote:Op zondag 30 december 2007 14:31 schreef mirrie1986 het volgende:
Ik ben ook weer bezig met de sims. en ben aan het downloaden geslagen. Maar ik heb nu zip bestanden. Kan ik die ook gewoon in de map downloads zetten. Want als ik ze open met winrar, dan kan ik dat niet kopieren naar de map downloads. Wie kan me helpen.
Misschien kan jouw computer de hogere instellingen niet aan.quote:Op zondag 30 december 2007 12:55 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
1. Hoe maak ik de foto's van hogere kwaliteit.
2. Mijn menu instellingen springen telkens weer terug, hoe kan ik dit oplossen.
3. Mijn bordestrappen verspringen 1 vakje in mijn buurtoverzicht, bij andere mensen is dit niet zo.
Herkenbaar probleem.quote:Op maandag 31 december 2007 14:21 schreef mirrie1986 het volgende:
Nog een vraagje.. Bedankt voor het vorige trouwens! Maar ik heb huizen gedownload, maar kan ze niet terugvinden in de sims. Net zoals dat wanneer ik een tweede verdieping wil bouwen, ik niet overal vloedbedekking neer kan leggen. Waar ligt dat aan?
Ik wens jullie alvast een prettig nieuwjaar.
geen idee hoe het precies werkt. Op modthesims staat er een knopje naast de download om het via dat programma'tje te downloaden en dan wordt het via dat programma geïnstalleerd en werkt bij mij alles primaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:39 schreef mirrie1986 het volgende:
q-express hoe werkt dat? En heb ook gezichten/skins gedownload, maar die zie ik ook niet. Net zoals een aantal downloads voor muren, etc.
Heb je het nu gewoon over een uitbreiding of over een accesoirses pakket? Mijn favoriete uitbreiding is Gaan het Maken en daarna Seizoenen, maar die worden helaas nergens voor rond de 15 euro verkocht.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja hoi ik wil een leuke add on kopen voor mn zusje
Welke is leuk , liefst rond 15 euro ...
Met die werktafel waar je robots mee maakt. Je kunt ze maken als je de gouden badge ervoor hebtquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:37 schreef LRN het volgende:
Ik heb alleen geen flauw idee waarmee je die servo's maakt. Ik heb alle uitbreidingspakketten. Kan iemand me dat even uitleggen?
Ik weet niet of het iets met een tienermoeder te maken heeft.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:22 schreef Elmo-cool het volgende:
haha grappige foto's
servo's zijn melig, maar ik heb geen gaan het maken;)
sorry biebijtje ik heb geen verstand van de insimenator. ik weet niet wat het precies inhoud maar heb er wel van gehoord. dat is toch ook iets met tienermoeder?
maar zie je alleen het hoofd of wel het lijf? dat snap ik niet
uhmm Luctor.et.Emergo, gaat dat over sims 2? wie is bruto ??
als je geld nodig hebt moet je gewoon shift ctrl C doen en dan motherlode intypen;)
xx emma
ik weet niet of ik andere sites mag noemen maar ik zit ook op dit forum; www.simsforum.nlquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:27 schreef Biebijtje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het iets met een tienermoeder te maken heeft.
ik zie alleen maar het hoofd en dat is zo stom
Dank jequote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:06 schreef Elmo-cool het volgende:
[..]
ik weet niet of ik andere sites mag noemen maar ik zit ook op dit forum; www.simsforum.nl
sorry als ik het niet mag noemen![]()
daar kun je even kijken of iemand een oplossing weer![]()
xx emma
Nee, het is niet iets dat al standaard in het spel aanwezig is, tenminste ik heb het anders ook nog niet ontdektquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is wel een leuk ideedat maakt het wel echt
![]()
Ik dacht van is er 1 of ander iets wat ik weer niet ontdekt heb
me2quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:59 schreef WRNL het volgende:
Binnenkort maar weer een keer instaleren.
De foto's zagen er best geinig uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Jep, the Sims Freetime. Kan je simmie voetballen of aan ballet doen ofzo.
De Sims 2: Vrij Tijd inderdaad. Staat gepland voor februari. Screenshots staat hier: http://spzone.simparool.nl/gallerij/v/desims2/pc/freetime/ . Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Binnenkort kwam er toch weer een nieuwe uitbreidingspakket uit?
Ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:44 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
De Sims 2: Vrij Tijd inderdaad. Staat gepland voor februari. Screenshots staat hier: http://spzone.simparool.nl/gallerij/v/desims2/pc/freetime/ . Ziet er goed uit![]()
Echt leuk! Hebben! ^^ Hahah moet dit een LAN-party voorstellen of wat?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:44 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
De Sims 2: Vrij Tijd inderdaad. Staat gepland voor februari. Screenshots staat hier: http://spzone.simparool.nl/gallerij/v/desims2/pc/freetime/ . Ziet er goed uit![]()
Volgens mij kun je al LAN-nen als Sim zijnde. Als je 2 pc's in huis hebt met 2 Sims laat gamen, komt er dan niet de optie LANspel spelen tevoorschijn?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Echt leuk! Hebben! ^^ Hahah moet dit een LAN-party voorstellen of wat?http://spzone.simparool.nl/gallerij/d/9646-2/vt_0021.jpg
.
Oew, ik vind 'm echt leuk ^^. (Zul je net zien dat ie uitkomt wanneer ik keiveul tentamens heb ofzo).
Ja, klopt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij kun je al LAN-nen als Sim zijnde. Als je 2 pc's in huis hebt met 2 Sims laat gamen, komt er dan niet de optie LANspel spelen tevoorschijn?
OMG waarom wist ik dat nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij kun je al LAN-nen als Sim zijnde. Als je 2 pc's in huis hebt met 2 Sims laat gamen, komt er dan niet de optie LANspel spelen tevoorschijn?
Heb ik ooit een topic over geopend op een sims forum, met 2 screenshots erbij: http://forums.simparool.nl/index.php?showtopic=5618&hl=quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
OMG waarom wist ik dat niet![]()
. lol.
Als je 2 telefoons in huis hebt en je laat één Sim een gezamelijke vriend bellen, en de andere ook de lijn oppakken kun je deelnemen aan het telefoongesprek. Ook een vorm van LANquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:51 schreef hetzusjevan het volgende:
OMG waarom wist ik dat niet![]()
. lol.
Dat heb ik wel eens meegemaakt. Mijn ene Sim was aan de telefoon en toen wou mijn andere Sim ook gaan bellen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 07:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je 2 telefoons in huis hebt en je laat één Sim een gezamelijke vriend bellen, en de andere ook de lijn oppakken kun je deelnemen aan het telefoongesprek. Ook een vorm van LAN.
huh ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:44 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Die is best aardigquote:Op zondag 13 januari 2008 09:15 schreef Clauw het volgende:
Ik heb nu toch Tiener accesoires besteld, lijkt me wel een mooie aanvulling.
die moet je zelf aanmaken in: C:\Documents and Settings\[user name]\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\quote:Op zondag 20 januari 2008 14:25 schreef GGMM het volgende:
Vraagje: waar zet ik gedownloade skins neer? Er staat altijd dat ik die in de map 'downloads' moet plaatsen, maar die bestaat niet
Oh! Ik vind 'm wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:57 schreef Chanty87 het volgende:
En ja hoor, nog een stuffpack aangekondigd:
Vind ik ook. En ben ook benieuwd hiernaar, maar eerst naar Vrije Tijd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:47 schreef Purky het volgende:
Voor keukens en badkamers mag nog wel wat leuks komen vind ik. Heb bijna altijd dezelfde combi's omdat het meeste gewoon niet bij elkaar past in mijn smaakBen benieuwd!
Ja, laatstgenoemde komt 28 februari al uit. Ik dacht dat ik nog maanden moest wachtenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vind ik ook. En ben ook benieuwd hiernaar, maar eerst naar Vrije Tijd.
Eensch. Maar ze moeten het gewoon bij gewone uitbreidingen doen, en niet apart. Dit is gewoon ontzettende geldklopperij. Die gewone uitbreidingen hebben sinds the Sims 2 al zo weinig speciaals. Het zijn allemaal vernieuwe versies van TS1 uitbreidingen, en die hadden nog veel meer objecten ook. En niet allemaal decoratie-zooi.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:47 schreef Purky het volgende:
Voor keukens en badkamers mag nog wel wat leuks komen vind ik. Heb bijna altijd dezelfde combi's omdat het meeste gewoon niet bij elkaar past in mijn smaakBen benieuwd!
Mja, ik ben het met je eens. Maar och, ik koop het toch wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:14 schreef Chanty87 het volgende:
Eensch. Maar ze moeten het gewoon bij gewone uitbreidingen doen, en niet apart. Dit is gewoon ontzettende geldklopperij. Die gewone uitbreidingen hebben sinds the Sims 2 al zo weinig speciaals. Het zijn allemaal vernieuwe versies van TS1 uitbreidingen, en die hadden nog veel meer objecten ook. En niet allemaal decoratie-zooi.
de laatste drivers installeren kan wellicht ook helpen. Kan je verder ook niet helpen. Ik heb nooit errors in het spel (ff afkloppen)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:26 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb het nu al 1/1,5 maand niet gespeeld. Teveel errors en vastslaan om niks. Hele spel doorgezocht op conflicterende bestanden met de Sims2Clean installer; niks. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen: weer opnieuw installeren van alle EP's is weer zo tijdrovend en heb ik 2 maanden geleden al gedaan..
Ik denk echt dat het aan de 19GB aan downloadbagger die ik erop heb staan, maar ik zal nog een keer de drivers van mijn videokaart gaan updaten, jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de laatste drivers installeren kan wellicht ook helpen. Kan je verder ook niet helpen. Ik heb nooit errors in het spel (ff afkloppen)
19 gigquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het aan de 19GB aan downloadbagger die ik erop heb staan, maar ik zal nog een keer de drivers van mijn videokaart gaan updaten, ja
Eh, nee. Tenzij je beurzen aanvraagt. Telefonisch of via de pc.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sinds kort ook weer even begonnen:
Weet iemand of het mogelijk is om je "kind" een zak geld mee te geven c.q. doneren als ze naar de Universiteit gaat? (Voor Sims University)
Das best jammer, (gescheiden) papa heeft best veel geld in dat spel en eigenlijk is die beurs niet nodig..quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eh, nee. Tenzij je beurzen aanvraagt. Telefonisch of via de pc.
Tsja..quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Das best jammer, (gescheiden) papa heeft best veel geld in dat spel en eigenlijk is die beurs niet nodig..
Wat ik dan wel eens doe is iets duurs kopen wat dat kind vast niet zal gebruiken in het studentenhuis en dan in het studentenhuis dus verkopen en er iets voor kopen dat ie wel gebruiktquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sinds kort ook weer even begonnen:
Weet iemand of het mogelijk is om je "kind" een zak geld mee te geven c.q. doneren als ze naar de Universiteit gaat? (Voor Sims University)
Dus je koopt iets van 10 mobiele telefoontjes oid voor je kind en die kun je weer aan andere personen in je studentenhuis verkopen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:50 schreef Purky het volgende:
[..]
Wat ik dan wel eens doe is iets duurs kopen wat dat kind vast niet zal gebruiken in het studentenhuis en dan in het studentenhuis dus verkopen en er iets voor kopen dat ie wel gebruikt
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt wat, kan ook een duur beeld zijn o.i.d. en dan in het inventaris stoppen van de sim die naar de universiteit gaat, daar haal je het uit het inventaris en verkoop je het gewoon (niet aan een andere sim, gewoon deleten).quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dus je koopt iets van 10 mobiele telefoontjes oid voor je kind en die kun je weer aan andere personen in je studentenhuis verkopen?
Geeft niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:35 schreef CherryLips het volgende:
woohoo ik kan het eindelijk ook spelen.
Ik weet het, ik loop een beetje achter.
Volgens mij was dat niet echt een ideale combinatie. Er was nog iemand in dit topic met die combi.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Kan Sims 2 wel op Vista trouwens? Of krijgt ie dan allemaal rare kuren?.
Nog nooit problemen gehad met Vistaquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Kan Sims 2 wel op Vista trouwens? Of krijgt ie dan allemaal rare kuren?.
Zoals NoralyZ zei. Ik koop wat duurs, idd een beeld of een bubbelbad of whatever. Stop het in de inventaris en in het studentenhuis verwijder ik dat weer zodat ik geld in de plaats krijgquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dus je koopt iets van 10 mobiele telefoontjes oid voor je kind en die kun je weer aan andere personen in je studentenhuis verkopen?
Ok het is dus een soort extraquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, je kan gewoon de normale dingen spelen, die je in Sims 2 kan spelen. Zodra je dus een uitbreiding installeert, heb je dus alles wat je eerder al geïnstalleerd hebt ook erin zitten. Dus je kiest er zelf voor om die "uitbreidings" levensdoelen te vervullen of niet. Dus als je zelf nog geen zin hebt om een winkeltje te starten dan doe je het toch lekker niet.. Eigenlijk heb je alleen meer mogelijkheden, maar uiteindelijk kies je zelf nog wat je doet.
Dan kun je volgende week donderdag meteen de nieuwe uitbreiding scoren.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem aan de praat gekregen! Halleluja! Het is enorm wennen nadat ik de gewone Sims echt grijsgespeeld hebm zeg maar. Ik krijg hyet nog niet eens voor elkaar om de muren te behangen.
Officieel inderdaad, maar bij Dynabyte lag 'ie gisteren al in de winkel. Hij's tof.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:00 schreef avotar het volgende:
Morgen komt de nieuwe uitbreiding...
oftewel:
kick
Als dat zo is dan ga ik hem wel halen die uitbreiding. Dat vond ik toch zo irritant, hebben ze net verkering blijft die ander in zijn kindertijd hangen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
En het schijnt ook nog zo te zijn dat je vriendjes en vriendinnetjes nu "meegroeien" dus als je bijvoorbeeld van tiener naar volwassen gaat. Dan groeit de rest mee. Dat was wel een gemis in heel het Sims gebeuren..
Bij mij kwamen tot nu toe alleen townies te voorschijn in dat menutje. En niet de Simkoters waar je al mee aan het spelen was. Ik heb nu 2 tieners die iets met elkaar hebben, ik ben benieuwd hoe het dan zit. Ik vermoed dat het voor hen niet gaan werkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:53 schreef Sanne het volgende:
Als dat zo is dan ga ik hem wel halen die uitbreiding. Dat vond ik toch zo irritant, hebben ze net verkering blijft die ander in zijn kindertijd hangen.
Thanks voor de foto's!!!
Ze moeten wel natuurlijk gelijk met elkaar ouder worden.. Dus als 1 van die koters jarig is en vervolgens richting volwassen gaat. Dan kun je kiezen of je die vrienden/vriendinnetjes ervan mee laat groeien.quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij mij kwamen tot nu toe alleen townies te voorschijn in dat menutje. En niet de Simkoters waar je al mee aan het spelen was. Ik heb nu 2 tieners die iets met elkaar hebben, ik ben benieuwd hoe het dan zit. Ik vermoed dat het voor hen niet gaan werken.
Mja ik snap het. En toch werkt het volgens mij alleen met townies. Want ik had twee kinderen; even oud. Burenquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ze moeten wel natuurlijk gelijk met elkaar ouder worden.. Dus als 1 van die koters jarig is en vervolgens richting volwassen gaat. Dan kun je kiezen of je die vrienden/vriendinnetjes ervan mee laat groeien.
Althans ik zie dat ze dat uitleggen in die Designer Walkthrough video ergens net voor de helft van het filmpje.
http://thesims2.ea.com/about/ep7_videos.php
Die zijn toch met name voor de laptop en console?quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:09 schreef Again het volgende:
Speelt niemand de verhalen?
Het is me gelukt eilandverhalen te installeren. Mijn advies: koop hem niet. Hij is echt geen zak aan..
Maar goed wil hem natuurlijk wel uitspelenZit al in hoofdstuk 13 ofzo na een middagje spelen vorige week..
In het boekje staat het volgende:quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik snap het. En toch werkt het volgens mij alleen met townies. Want ik had twee kinderen; even oud. Buren. Maar dat jongetje kwam niet in de keuzelijst toen dat meisje jarig was.
Dus allen NPC's kunnen meegroeien, dus de speelbare personages zul je zelf ouder moeten laten worden.quote:Als je Sims nu een nieuwe levensfase ingaan, kunnen ze maximaal drie vrienden die niet-speelbare personages (NPC's) zijn, met zich meenemen. Dus je hoeft geen vrienden meer achter te laten als je de sprong maakt van kind naar tiener, van tiener naar volwassene of van volwassene naar oudere!
Mja, dat had ik gezien. Maar stiekem hoopte ik dat het zou kunnenquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In het boekje staat het volgende:
[..]
Dus allen NPC's kunnen meegroeien, dus de speelbare personages zul je zelf ouder moeten laten worden.
Dan is het op zich nog steeds geen probleem hoor, die tieners kun je gewoon naar "College" sturen worden ze Young Adults van..quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het boekje staat het volgende:
[..]
Dus allen NPC's kunnen meegroeien, dus de speelbare personages zul je zelf ouder moeten laten worden.
Het is zó simpel CLquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:20 schreef CherryLips het volgende:
ik kan nog steeds niet behangen. het is echt heel ziek.
Dat meen je niet..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Vast wel, maar op de een of andere manier gebeurt er helemaal niks.
Daarom snap ik ook niet waarom ie het niet pakt, het staat er nota bene bij als je behang aankliktquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat meen je niet..Het is zo makkelijk dat ik het niet eens ga uit leggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |