abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 november 2005 @ 10:19:39 #1
81237 releaze
best of both worlds
pi_31952927

vorige topic: deel 19!

Handige link: http://www.modthesims2.com
voor downloads van oa huizen, kleding, objecten, voor tutorials en voor vele antwoorden op vragen...!

Deel 20 alweer van het leukste spelletje op't Aard!
pi_31957421
Ik ben geloof ik bij hot date blijven hangen
pi_31957471
Sims is toch dat spel voor volwassenen die nog graag met een poppenhuis spelen?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:23:38 #4
81237 releaze
best of both worlds
pi_31958287
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Sims is toch dat spel voor volwassenen die nog graag met een poppenhuis spelen?
of met lego.
pi_31960996
TVP (ik heb gewoon even niks nuttigs te melden)
pi_32009081
Even een vraag. Ik heb nu een Sims famile dat woont in een klein huis. Ik wil die Sims-familie nu weer uit dat huis halen, opnieuw bewerken en dan weer in een (ander) huis plaatsen. Ik weet alleen niet hoe ik mijn sims uit hun huis moet krijgen
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 6 november 2005 @ 00:27:54 #7
81237 releaze
best of both worlds
pi_32009433
de familie zelf kan je niet bewerken nadat je'm heb opgeslagen. als je kleren wilt veranderen enzo, dan moet je een taxi bellen naar een openbare kavel

in het neighbourhood schermpje bij het tabje families, daar staat ook een bulldozertje of iets dergelijks, of een pijl met een familie erop. als je op dat icoontje klikt, dan kan je een familie uit een huis halen. zo komen dan wel in de familie-depot terecht en raken, geloof ik, al hun bezittingen kwijt.
pi_32082353
http://www.webalice.it/mikebur50/Antiche_Dimore_pag1.html

Dit kon ik jullie niet onthouden. DAMN wat maakt die gozer een huizen/kastelen.
pi_32086257
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 10:59 schreef Morgil het volgende:

Jeetje. Ik heb amper het geduld voor een simpel huis met 2 verdiepingen
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_32086624
tvp
pi_32086707
quote:

Dan heb je echt geen leven
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:55:52 #12
81237 releaze
best of both worlds
pi_32090285
quote:

da's echt heel vet!
een van die gasten van modthesims2, mikeinside ofzo, die maakt ook wel gave huizen. of iig, die kan ie maken. Maar dit is sprookjesachtig. geweldig!
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:38 schreef Burbo het volgende:

[..]

Dan heb je echt geen leven
weinig hobbies zal het meer zijn.. ik vind huisjes bouwen en kleding maken voor sims leuker dan het spel zelf, het doet een beroep op je creativiteit en niet op je voyeurisme oid ipv dat je dan de hele dag achter photoshop zit of je schildersezeltje (of MSN of xbox of op je scootertje)... zit je dan de hele dag te simmen
pi_32091964
Mijn 2 sims zijn ''ouder'' geworden, het was een leuk feestje

Alleen de schoonmaker komt toch echt te laat om alles op te ruimen, je gaat toch niet je eigen rommel opruimen
pi_32135914
Is de sims 2 voor Console al uit in Nederland?
pi_32139113
Ja, is vorige week uitgekomen
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:37:39 #16
81237 releaze
best of both worlds
pi_32187606
Ik heb gewoon zere handen van het simmen Ben al dagen lang bezig huisjes en openbare kavels te maken voor mijn Starfleet Academy (yep ik ben zó'n startrek nerd) en ik heb ondertussen meer dan 130mb aan custom content gedownload... Echt geweldig spul dat die lui maken! heb hele toffe ramen die de hele oppervlakte van de muur bestrijken... trappen die als een soort transporter naar een volgende verdieping dienen, heb de career en asprirationrewards kunnen downloaden zodat ik een gym heb kunnen maken MET een boksbal erin.. Whoa, huisjes bouwen

Maar ik was een beetje "ontevreden" over het feit dat er nog geen Borg Drones bestonden... Dus die heb ik zelf gemaakt Ging ook aardig wat tijd in zitten maar ik vind ze prima gelukt
http://modthesims2.com/showthread.php?t=102569

Ohh wat is het toch een asociaal spel...
pi_32194530
Heb een probleem, althans mijn dochter. We hebben net gekocht studentenleven, nu is echter
CD1 van Sims2 kapot, er zit een dikke kras op, kan je die apart bestellen? Downloaden via
inet is niet echt een succes omdat er niemand hier in huis verstand van heeft en dan krijg
je een hele zooi waar je weer wat aparts mee moet doen d.m.v. cracks enzo en daar hebben
we geen verstand van maar dat hebben we helemaal niet nodig ,we hebben gewoon de orignele versie dus ook alle codes.

Dus kan je ergens die 1ste cd apart bestellen?
  zaterdag 12 november 2005 @ 00:04:19 #18
81237 releaze
best of both worlds
pi_32194639
kijk of Maxis een filiaal heeft in nederland en bel hun op. Misschien kan je wel je cd bij hen omruilen. Jij stuurt jouw kapotte versie en zij een nieuwe.
pi_32234483
Kan iemand me misschien vertellen wat je kan doen tegen die klotegeesten. Eerst vond ik het nog wel enigzins geestig dat ze kwamen, het leverde namelijk wenspunten op. Maar nu komen ze zowat elke nacht kloten, maken alle tv's en radio's aan, zodat mijn sims niet normaal meer kunnen slapen. Ook koken, speech oefenen (charisma krijgen), etc. is niet meer mogelijk om dat die domme geesten ze voortdurend laten schrikken. Ik kan amper meer normaal spelen.
pi_32235742
quote:
Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef Shreyas het volgende:
Kan iemand me misschien vertellen wat je kan doen tegen die klotegeesten. Eerst vond ik het nog wel enigzins geestig dat ze kwamen, het leverde namelijk wenspunten op. Maar nu komen ze zowat elke nacht kloten, maken alle tv's en radio's aan, zodat mijn sims niet normaal meer kunnen slapen. Ook koken, speech oefenen (charisma krijgen), etc. is niet meer mogelijk om dat die domme geesten ze voortdurend laten schrikken. Ik kan amper meer normaal spelen.
De grafsteen / urn deleten.
pi_32236454
quote:
Op zondag 13 november 2005 17:19 schreef Kuukske het volgende:

[..]

De grafsteen / urn deleten.
Dank je
pi_32256166
Of elke dag even rouwen bij het graf/ urn.
pi_32374821
Die Holiday pack is gaaf!
pi_32383522
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 23:59 schreef Kajalevi het volgende:
Heb een probleem, althans mijn dochter. We hebben net gekocht studentenleven, nu is echter
CD1 van Sims2 kapot, er zit een dikke kras op, kan je die apart bestellen? Downloaden via
inet is niet echt een succes omdat er niemand hier in huis verstand van heeft en dan krijg
je een hele zooi waar je weer wat aparts mee moet doen d.m.v. cracks enzo en daar hebben
we geen verstand van maar dat hebben we helemaal niet nodig ,we hebben gewoon de orignele versie dus ook alle codes.

Dus kan je ergens die 1ste cd apart bestellen?
Bel EA gewoon even op. Nummer staat in de handleiding, voor vijf euro ofzo heb je compleet nieuwe disks . Goede service
pi_32387036
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Bel EA gewoon even op. Nummer staat in de handleiding, voor vijf euro ofzo heb je compleet nieuwe disks . Goede service
Ik ga dat inderdaad maandag even doen, ik had al wel naar ze gemail maar tot op heden
dus geen antwoord. Bellen dus maar want mn dochter wordt erg ongeduldig nu en
ik eigenlijk ook wel een beetje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')