of met lego.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Sims is toch dat spel voor volwassenen die nog graag met een poppenhuis spelen?
Jeetje. Ik heb amper het geduld voor een simpel huis met 2 verdiepingenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:59 schreef Morgil het volgende:
http://www.webalice.it/mikebur50/Antiche_Dimore_pag1.html
Dit kon ik jullie niet onthouden. DAMN wat maakt die gozer een huizen/kastelen.
Dan heb je echt geen levenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:59 schreef Morgil het volgende:
da's echt heel vet!quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:59 schreef Morgil het volgende:
weinig hobbies zal het meer zijn.. ik vind huisjes bouwen en kleding maken voor sims leuker dan het spel zelf, het doet een beroep op je creativiteit en niet op je voyeurisme oidquote:
De grafsteen / urn deleten.quote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef Shreyas het volgende:
Kan iemand me misschien vertellen wat je kan doen tegen die klotegeesten. Eerst vond ik het nog wel enigzins geestigdat ze kwamen, het leverde namelijk wenspunten op. Maar nu komen ze zowat elke nacht kloten, maken alle tv's en radio's aan, zodat mijn sims niet normaal meer kunnen slapen. Ook koken, speech oefenen (charisma krijgen), etc. is niet meer mogelijk om dat die domme geesten ze voortdurend laten schrikken. Ik kan amper meer normaal spelen.
![]()
Dank jequote:
Bel EA gewoon even op. Nummer staat in de handleiding, voor vijf euro ofzo heb je compleet nieuwe disksquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:59 schreef Kajalevi het volgende:
Heb een probleem, althans mijn dochter. We hebben net gekocht studentenleven, nu is echter
CD1 van Sims2 kapot, er zit een dikke kras op, kan je die apart bestellen? Downloaden via
inet is niet echt een succes omdat er niemand hier in huis verstand van heeft en dan krijg
je een hele zooi waar je weer wat aparts mee moet doen d.m.v. cracks enzo en daar hebben
we geen verstand van maar dat hebben we helemaal niet nodig ,we hebben gewoon de orignele versie dus ook alle codes.
Dus kan je ergens die 1ste cd apart bestellen?
Ik ga dat inderdaad maandag even doen, ik had al wel naar ze gemail maar tot op hedenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Bel EA gewoon even op. Nummer staat in de handleiding, voor vijf euro ofzo heb je compleet nieuwe disks. Goede service
!!!!quote:Op woensdag 14 december 2005 23:02 schreef Chandler het volgende:
Ik ben eens naar die modthesims2.com site geweest maar kan er niet zoveel halen waar ik echt iets aan heb... en de site is wel extreem sloom.. is er ook een nederlandse versie?
een gewoon bed. daar moeten ze dan allebei op relaxen, kusjes geven, making out.. dan kan je op een gegeven moment Whoohoo! (ojaaaaa op zn nederlands) .. En ik geloof dat dan een latere optie is try for baby. (kindje proberen te maken)quote:Op maandag 19 december 2005 10:21 schreef Scarface_ het volgende:
Hoe kan ik een kind maken/krijgen met mijn vriendin? Daar heb je toch zo'n speciaal bed ofzo voor nodig?
Dankje! Heb ik nog een vraagje als je een objest ofzo download waar moet je die dan neerzetten?quote:Op maandag 19 december 2005 11:35 schreef releaze het volgende:
[..]
een gewoon bed. daar moeten ze dan allebei op relaxen, kusjes geven, making out.. dan kan je op een gegeven moment Whoohoo! (ojaaaaa op zn nederlands) .. En ik geloof dat dan een latere optie is try for baby. (kindje proberen te maken)
Als in de zip een *.package file zit:quote:Op maandag 19 december 2005 15:50 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Dankje! Heb ik nog een vraagje als je een objest ofzo download waar moet je die dan neerzetten?
Wat kun je daar nu precies mee? Vraagt dat nou nog extra cpu/geheugen/etc.?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:42 schreef Morgil het volgende:
Die Holiday pack is gaaf!
het is iig iets met geluid. misschien is de cd beschadigd maar misschien ook iets mis met je geluidskaart...quote:Op woensdag 28 december 2005 16:25 schreef Varvara het volgende:
Hai!
Wat leuk, nog meer Sims fansIk heb Sims2 een hele tijd op mijn computer gehad, maar helaas moest op het gegeven moment door een probleem de hele harde schijf leeg gehaald worden. Dag Sims
![]()
Nu probeer ik Sims2 weer opnieuw te installeren ( zelfde CD, zelfde computer), maar hij geeft steeds aan ( bij 62 procent van de installatie) dat er een probleem is opgetreden bij het kopieren van het bestand E:\TSData\Res\Sound\Sfx2.package'Aangezien ik echt helemaal geen verstand heb van dit soort dingen, heb ik geen idee wat het probleem precies is. Mijn computer heeft gewoon een videokaart namelijk. Zou het misschien een fout op de CD kunnen zijn?
Hopelijk is er iemand die mij even kan helpen, alvast heel erg bedankt!
ik heb namelijk CD1 met een kras erop en kan hem dus niet kopieeren en dan branden maar hij kan hem wel lezen. aangezien we meerdere pc hebben in huis vind ik het heel vervelend om steeds beneden de cd op te halenquote:
Mounten? Ik heb ook alle cd's gemount met DAEMON Manager.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:54 schreef Guidoow het volgende:
[..]
ik heb namelijk CD1 met een kras erop en kan hem dus niet kopieeren en dan branden maar hij kan hem wel lezen. aangezien we meerdere pc hebben in huis vind ik het heel vervelend om steeds beneden de cd op te halen
Dat vraag ik me ook nog steeds af. Ik dacht dat ik grotere feesten kon geven als ik grotere huizen zou kopen of gewoon veel bubbelbaden en bars zou hebben, maar da's dus niet waar.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:41 schreef Scarface_ het volgende:
Hey, ik wil een feest geven maar ik kan maar TWEE mensen uitnodigen waarom is dit?
Probeer de cd eens een beetje schoon te maken.. Ik had dit probleem ook en dat heeft mij toen geholpen. Ook precies die file trouwens. Raar.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:25 schreef Varvara het volgende:
Hai!
Wat leuk, nog meer Sims fansIk heb Sims2 een hele tijd op mijn computer gehad, maar helaas moest op het gegeven moment door een probleem de hele harde schijf leeg gehaald worden. Dag Sims
![]()
Nu probeer ik Sims2 weer opnieuw te installeren ( zelfde CD, zelfde computer), maar hij geeft steeds aan ( bij 62 procent van de installatie) dat er een probleem is opgetreden bij het kopieren van het bestand E:\TSData\Res\Sound\Sfx2.package'Aangezien ik echt helemaal geen verstand heb van dit soort dingen, heb ik geen idee wat het probleem precies is. Mijn computer heeft gewoon een videokaart namelijk. Zou het misschien een fout op de CD kunnen zijn?
Hopelijk is er iemand die mij even kan helpen, alvast heel erg bedankt!
Bij diversen in de koopstandquote:Op maandag 2 januari 2006 12:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waar kan ik een auto kopen? Ik heb een garage en dergelijke, maar weet niet waar ik een auto kan kopen
Tnxquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:31 schreef phileine het volgende:
verse sims2-fan meldt zich! Voorheen was mijn computer niet snel genoeg, maar met mijn nieuwe lapje kan het eindelijk. Ik heb ook university erbij. Over nachtleven twijfel ik nog, is dat nou echt de moeite waard? Hot Date heb ik eigenlijk ook nooit zo interessant gevonden, ik merk dat ik zelden naar die community-lots ga.
Scarface en Semtex: Het aantal mensen dat je kan uitnodigen is afhankelijk van de snelheid van je computer en hoeveel mensen je al in huis hebt rondlopen. Op een snelle bak kan je er maximaal 8 uitnodigen, hoe langzamer je computer, hoe minder je er kunt uitnodigen. In een dorm op de universiteit kan ik er altijd maar twee uitnodigen, waarschijnlijk omdat er al zoveel lui rondwandelen daar.
Dat wordt genieten Phileine!quote:Op maandag 2 januari 2006 13:31 schreef phileine het volgende:
verse sims2-fan meldt zich! Voorheen was mijn computer niet snel genoeg, maar met mijn nieuwe lapje kan het eindelijk. Ik heb ook university erbij. Over nachtleven twijfel ik nog, is dat nou echt de moeite waard? Hot Date heb ik eigenlijk ook nooit zo interessant gevonden, ik merk dat ik zelden naar die community-lots ga.
kan niet in sims2.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:47 schreef Scarface_ het volgende:
Waar kan je een huisdier kopen?
op publieke kavels, waar je ook magazines enzo kan kopen. je kan ook zelf een kaveltje maken en een mobiele telefoonstand erin zetten, kopen en klaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:28 schreef marc1982 het volgende:
ga deze topics wel doorlezen tvp dus,
ik weet me te herinneren dat ik een keer een mobiele telefoon kon kopen,
weet iemand op welk kavel?
Die komt 2 maart pas uit.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:44 schreef Dreuzel het volgende:
Heeft iemand al die nieuwe uitbreiding? De Sims 2 gaan het maken.
quote:Op maandag 30 januari 2006 10:46 schreef Sanne het volgende:
Die komt 2 maart pas uit.
kan 'm niet vinden,quote:Op maandag 30 januari 2006 10:40 schreef releaze het volgende:
[..]
op publieke kavels, waar je ook magazines enzo kan kopen. je kan ook zelf een kaveltje maken en een mobiele telefoonstand erin zetten, kopen en klaar.
Het is een blauw geval met een gele display.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:08 schreef marc1982 het volgende:
[..]
kan 'm niet vinden,
staat niet bij elektronica,
ook niet bij overige
wel games, en tijdschriften en dergelijke
kan het zijn dat ie in studentleven zit?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:11 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het is een blauw geval met een gele display.
Misschien heb je er wat aan, kan helaas geen fotootje vinden voor je.
Ja. (sorry late reactiequote:Op maandag 30 januari 2006 17:34 schreef marc1982 het volgende:
[..]
kan het zijn dat ie in studentleven zit?
heb nu alleen sims 2 + nachtleven..
en als ik studentenleven installeer en dan nachtleven ga spelen,
heb ik 'm dan ook?
Moet zeggen dat het er erg leuk uit ziet. Daarnaast is het nu echt meer een soort management game, a la Simcity.quote:Je Sims hebben hart voor de zaak
Je Sims kunnen nu hun eigen bedrijf beginnen. Ze kunnen hun eigen kledingboetiek openen, een schoonheidssalon, een bloemenwinkel, een elektronicazaak, een restaurantketen, of eigenlijk alles wat ze maar willen. Huur personeel in als je zaak begint te groeien en laat getalenteerde Sims speelgoed maken, achter de kassa staan, bloemen schikken, verkooppraatjes houden of robots bouwen. Maar pas op voor nietsnutten, want die kun je het best op staande voet ontslaan. Ontwikkel de talenten van je Sims, zodat die het best bij je zaak passen, of ze nou knutselen of een echte vakman (of vrouw) worden. Lukt het ze om een eigen imperium op poten te zetten, of zijn het excentrieke ondernemers die het gat in de markt ontdekken?
Ik wil dus ook dingen downloaden maar ik kan echt geen mapje downloads vinden in mijn sims map! Kan ook geen nieuwe map aanmaken. Kan het er ook mee te maken hebben dat ik de geripte versie heb?quote:Als in de zip een *.package file zit:
jouw docomentenmap/EAgames/(sims2?/)downloads
Als het zo'n bestand is met een blauw icoontje kan je hem in een tijdelijke map zetten en openen en dan gaat het vanzelf.
Ja, gewoon vaker door de telescoop kijken, dan komen ze je halen.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:17 schreef Typmuts het volgende:
Ik werd vorige week ontvoerd door Aliens!! Haha.
Maar nu staat er bij mijn behoeftes steeds dat ik weer aliens wil ontmoeten.
Moet ik door die telescoop blijven staren?
(Tevens TVP)
mijn tuinkabouter wordt steeds gejat!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 01:43 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ja, gewoon vaker door de telescoop kijken, dan komen ze je halen.
Nee gewoon fan!quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:56 schreef Dementor het volgende:
Ik heb open for business vandaag gewoon in Rotterdam kunnen kopen.
Wat wil je zien?quote:
- De nieuwe Pre-made families die in dat nieuwe deel van de stad wonen.quote:
Bodyshop componenten (kleding, haren, skintone, make-up, brillen en ogen) en objecten (stoelen, plantjes e.d.) moeten in de map D:/My Documents/EA Games/The Sims 2/Downloads geplaatst worden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef heaven7 het volgende:
En ik ben vast gek maar ik kan nergens duidelijk vinden hoe je die dingen moet downloaden van die site en in welke map je ze moet zetten om het te laten werken...
Iemand?
Ik heb ergens gelezen dat als je Nightlife hebt je alles in subfolders kan plaatsen, maar dit weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:48 schreef heaven7 het volgende:
Dank jullie wel! Dus alles wat in de map downloads moet komt door elkaar heen te staan?
Ik meen me te herinneren bij Sims1 dat overal aparte mappen voor waren..
Je hebt o.a. een espressoapparaat en een schilderij waarmee je je 'behoeftes' in 1 'ruk' kunt aanvullen (ik weet niet waar je ze kunt downloaden, maar ms kom je verder als je googlet op sims2 en 'energizer painting'. Zo kun je ze bijv. langer laten trainen zonder te gaan stinken of mekkeren ze niet meer om de zoveel tijd om eten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:41 schreef heaven7 het volgende:
Pff bestaat er niet gewoon een douche waarna ze alles weer groen hebben?
* heaven7 vindt het aardig vermoeiend steeds die behoeftes aan te moeten vullen, niet te doen met een vent, vrouw en 2 kids oid
maxMotives (voor alle Sims op de kavel)quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:41 schreef heaven7 het volgende:
Pff bestaat er niet gewoon een douche waarna ze alles weer groen hebben?
Welke deel van het spel is dat dan? Winkeltjes beheren enzo? Laat maar heb het al gevonden, sims gaan het maken!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:10 schreef Sanne het volgende:
Zo, gisteren een uur of zes nog kunnen spelen.
Het is weer een hoop werk. Als je een beetje een leuk winkeltje wilt hebben moet je hard aan de bak. Ik heb met de familie Larsson inmiddels het hoekwinkeltje gekocht (wel de geldcheat voor moeten gebruiken) en die heeft inmiddels vijf sterren.
Doet me een beetje denken aan University, als je echt resultaat wilt moet je flink doorspelen. Nu is dat meestal niet het probleem, het spel is moeilijk genoeg om mee te stoppen. Maar je moet er de tijd voor vinden.
Jij hebt dus we gaan het maken??quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef Sanne het volgende:
Het lukte mij niet iemand te promoveren, zag de optie niet in Management, en nu is ie boos opgestapt.
Had hem nog wel loonsverhoging gegeven maar dat was kennelijk niet genoeg.
Gewoon unrarren en in je downloadsmap zetten! Doe je met het programma WINrar. De ene site biedt z'n download als RAR-bestand en de ander als ZIP. Zelfde soort bestandjes...quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:18 schreef Danaa het volgende:
Ik heb een site gevonden waar je kleren kan downloaden voor je sims (o.a zwangerschapskleding) en dus ook voor baby's. Onder andere ook meubels en dergelijke. Maar het probleem is nu hij slaat het op als WINRAR bestand en volgens mij is dat niet goed?? Kan iemand mij uitleggen hoe dat wel moet? Of weet iemand anders een andere site waarmee het bij diegene wel is gelukt?![]()
Ja maar hoe moet je dan unrarren??quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gewoon unrarren en in je downloadsmap zetten! Doe je met het programma WINrar. De ene site biedt z'n download als RAR-bestand en de ander als ZIP. Zelfde soort bestandjes...
Er staat toch dat je da met t programma WINrar moet doenquote:
Sorry heb je ff toegevoegdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Er staat toch dat je da met t programma WINrar moet doen![]()
Je dubbelklikt, je ziet wat er in de RAR zit en dat kopieer je naar je download-map. Zelfs ik als blonde vrouw snapt dat!![]()
Gaaf!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:06 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
Mijn Apple winkel ( een eerste opzet).
Coolquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:06 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
Mijn Apple winkel ( een eerste opzet).
Heeft www.modthesims2.com het niet dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:30 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Cool![]()
Ik moet mijn eerste bedrijfje nog opzetten, maar dat duurt nog wel even! Word waarschijnlijk een Hawaiiaans clubje met hoelameisjes enzo![]()
Jammer dat er niet veel tropische spullen in The Sims zitten, weet iemand misschien een site waar je tropische spullen kan downloaden (Kleding, palmen+bamboe en ander spul)?
Ow ja ik zie hetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heeft www.modthesims2.com het niet dan?
Ik ben er inmiddels uit. Pas als iemand voldoende onderscheidingen heeft kun je hem tot manager promoveren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef Sanne het volgende:
Het lukte mij niet iemand te promoveren, zag de optie niet in Management, en nu is ie boos opgestapt.
Had hem nog wel loonsverhoging gegeven maar dat was kennelijk niet genoeg.
Ja klopt.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:11 schreef Sanne het volgende:
Ik moet nog even een perfect winkel-aan-huis huis bouwen. Dat heen en weer gaan naar die andere kavel kost zoveel tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |