abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 november 2005 @ 23:12:33 #26
81237 releaze
best of both worlds
pi_32439858
ik heb nu 1200+ custom content voorwerpen gedownload 300mb. Skins, haar, kleding, voorwerpen, you name it they've got it. Het mooie is dat het de snelheid van het spel niet extreem verlaagt wat natuurlijk een absolute voorwaarde is als je al die junk download.

het is in mn bouw- en koop mappen een beetje een zootje. Het is wel overzichtelijk, maar het is véél...

Van't weekend is mn broertje blijven logeren. Hij had al wel eerder vluchtig kennis gemaakt met sims2 maar nu met al die extra's heeft ie het hele weekend achter mn pc gezeten Hij is verslaafd en hij hoopt dat zijn computer het spel binnenkort aankan. Ondertussen zit ik wel met 5 grafstenen op al mn kavels :S

Hoe dat kan weet ik nog niet, aangezien hij niet met mijn university buurt heeft zitten spelen maar met "downtown".

Het spel zelf is heerlijk, maar met al de cheats, de tutorials, de mods, custom content en de programmas die je allemaal kan downloaden kan je het spel nog veel leuker maken en bepaalde acties ook veel makkelijker. (DATGEN en SimPE zijn echt must-haves!) Maar dan moet je wel een simsnerd zijn.. uh
Het plaatje uit de OT staat momenteel ook op m'n custom giropas

Sims2.. fijn spelletje.
pi_33064807
Wij hebben nu ook de Sims 2 en moet zeggen dat ik er helemaal gek van wordt. Je kan elkaars vriendjes en vriendinnetjes jatten en dat is ook leuk maar moet nu nog eens leren hoe je sneller geld kan verdienen en minder snel oud wordt zonder cheating want ik heb de reaper nu wel vaak genoeg gezien
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_33064809
En het volgende uitbreidingspakket is weer aangekondigd; The Sims 2: Open for Business. Release is 2 maart 2006.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_33087503
Ik ben eens naar die modthesims2.com site geweest maar kan er niet zoveel halen waar ik echt iets aan heb... en de site is wel extreem sloom.. is er ook een nederlandse versie?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  donderdag 15 december 2005 @ 09:55:55 #30
81237 releaze
best of both worlds
pi_33095635
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:02 schreef Chandler het volgende:
Ik ben eens naar die modthesims2.com site geweest maar kan er niet zoveel halen waar ik echt iets aan heb... en de site is wel extreem sloom.. is er ook een nederlandse versie?
!!!!

modthesims2 heeft tienduizenden downloads! Kleding, objecten, van alles! Als je het daar niet kan vinden kan je het nergens vinden En nee, zo'n site is er niet op z'n nederlands.
pi_33095668
Je zal gelijk hebben hoor, maar vind dat het er een beetje onoverzichtelijk uit ziet helaas
Like trump...
pi_33212178
Hoe kan ik een kind maken/krijgen met mijn vriendin? Daar heb je toch zo'n speciaal bed ofzo voor nodig?
  maandag 19 december 2005 @ 11:35:11 #33
81237 releaze
best of both worlds
pi_33213396
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:21 schreef Scarface_ het volgende:
Hoe kan ik een kind maken/krijgen met mijn vriendin? Daar heb je toch zo'n speciaal bed ofzo voor nodig?
een gewoon bed. daar moeten ze dan allebei op relaxen, kusjes geven, making out.. dan kan je op een gegeven moment Whoohoo! (ojaaaaa op zn nederlands) .. En ik geloof dat dan een latere optie is try for baby. (kindje proberen te maken)
pi_33218512
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:35 schreef releaze het volgende:

[..]

een gewoon bed. daar moeten ze dan allebei op relaxen, kusjes geven, making out.. dan kan je op een gegeven moment Whoohoo! (ojaaaaa op zn nederlands) .. En ik geloof dat dan een latere optie is try for baby. (kindje proberen te maken)
Dankje! Heb ik nog een vraagje als je een objest ofzo download waar moet je die dan neerzetten?
pi_33219076
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:50 schreef Scarface_ het volgende:

[..]

Dankje! Heb ik nog een vraagje als je een objest ofzo download waar moet je die dan neerzetten?
Als in de zip een *.package file zit:
jouw docomentenmap/EAgames/(sims2?/)downloads
Als het zo'n bestand is met een blauw icoontje kan je hem in een tijdelijke map zetten en openen en dan gaat het vanzelf.
  vrijdag 23 december 2005 @ 16:02:09 #36
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33346541
In het voorjaar verschijnt de nieuwe expansianpack. Er staan previews op de EA site.

Your Sims Get Down To Business

Now your Sims can create their own businesses. They can design their own clothing boutique, beauty salon, florist, high-end electronics shop, bustling restaurant chain, or virtually any other type of business. Hire your staff as the business grows and put talented Sims to work making toys, running the register, crafting floral bouquets, giving sales pitches, or manufacturing robots. But watch out for slacker employees and be prepared to fire them on the spot. From clever tinkerer to master craftsman, develop your Sim's talents to best suit your business needs. Will they build a thriving business empire or become eccentric entrepreneurs designing the next big thing?

Create Thriving Businesses:
Open up shops selling just about anything from clothing, electronics, and toys to flowers, baked goods, robots and more. Customize any business to your choosing by tailoring the store theme, layout and prices. Hire employees with high sales skills and employ independent managers to run things while your Sim is away. Watch as your business grows from a mom and pop shop into a booming empire.

Be The Boss:

Train employees, promote the best, and fire the rest. Cater to different customers including browsers and loyal shoppers. Dress your Sims in outrageous mascot outfits that resemble Knights, Ninjas, Gorillas, and more. Promote your best employees, but beware of slacker workers and be prepared to lay them off without hesitation!

Learn The Tricks Of The Trade:

Customer is king. Develop your Sims' sales skills and determine if your employees should use a hard sell or drop the price to close the deal. Win the Best-of-the-Best Award to establish your Sim's business rep. Will your Sim's business make more money selling low quality products at basement rates or luxurious goods at scale-tipping prices?

Turn Talents Into Cash:
Arrange flowers, make toys, and create robots to catch thieves at home or clean up the shop. Develop master-skilled Sims to make the most prized and expensive goods. Settle for an entry-level crafter and churn out pet bricks or faulty toy robots. Just bring home the bacon any way you can!

More Than 125 New Items:
Stock up on essentials for your Sims' business, including display cases, a beauty salon chair, a toy workbench, a floral station, cash registers, and more. Complete your shop atmosphere with awnings and elevators for easy store navigation, or matching uniforms for all employees. With all the new items, there will never be another dull day building a business!

http://thesims2.ea.com/about/ep3_index.php?sssdmh=dm24.79899

Hij lijkt me leuk!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 28 december 2005 @ 15:52:31 #37
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_33472716
Mijn PC trekt nog steeds alleen het originele spel. Of misschien flipte Nachtleven gewoon door al mijn gare downloads, kan ook.
Ik heb laatst per ongeluk mijn hele installmap weggeflikkerd doordat ik een laatste restant Nachtleveninstall weggooide. Kon ik weer helemaal opnieuw beginnen met een back-up van het spel van toen ik een paar weken aan de gang was.
Maar het ruimt wel lekker op en mijn spel is weer een stuk sneller.

Al zie ik af en toe wel erg gave auto's voor Nachtleven en dan vind ik 't wel jammer dat 't niet werkt.

Wat screencaps :

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 28 december 2005 @ 15:53:51 #38
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_33472747
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:42 schreef Morgil het volgende:
Die Holiday pack is gaaf!
Wat kun je daar nu precies mee? Vraagt dat nou nog extra cpu/geheugen/etc.?

Die kastelen zouden trouwens voor geen meter draaien op mijn 900mhz .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_33473673
Hai!
Wat leuk, nog meer Sims fans Ik heb Sims2 een hele tijd op mijn computer gehad, maar helaas moest op het gegeven moment door een probleem de hele harde schijf leeg gehaald worden. Dag Sims
Nu probeer ik Sims2 weer opnieuw te installeren ( zelfde CD, zelfde computer), maar hij geeft steeds aan ( bij 62 procent van de installatie) dat er een probleem is opgetreden bij het kopieren van het bestand E:\TSData\Res\Sound\Sfx2.package' Aangezien ik echt helemaal geen verstand heb van dit soort dingen, heb ik geen idee wat het probleem precies is. Mijn computer heeft gewoon een videokaart namelijk. Zou het misschien een fout op de CD kunnen zijn?
Hopelijk is er iemand die mij even kan helpen, alvast heel erg bedankt!
  woensdag 28 december 2005 @ 17:11:17 #40
81237 releaze
best of both worlds
pi_33475105
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:25 schreef Varvara het volgende:
Hai!
Wat leuk, nog meer Sims fans Ik heb Sims2 een hele tijd op mijn computer gehad, maar helaas moest op het gegeven moment door een probleem de hele harde schijf leeg gehaald worden. Dag Sims
Nu probeer ik Sims2 weer opnieuw te installeren ( zelfde CD, zelfde computer), maar hij geeft steeds aan ( bij 62 procent van de installatie) dat er een probleem is opgetreden bij het kopieren van het bestand E:\TSData\Res\Sound\Sfx2.package' Aangezien ik echt helemaal geen verstand heb van dit soort dingen, heb ik geen idee wat het probleem precies is. Mijn computer heeft gewoon een videokaart namelijk. Zou het misschien een fout op de CD kunnen zijn?
het is iig iets met geluid. misschien is de cd beschadigd maar misschien ook iets mis met je geluidskaart...
pi_33507519
Hey, ik wil een feest geven maar ik kan maar TWEE mensen uitnodigen waarom is dit?
pi_33523003
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:34 schreef Belthazor het volgende:

[..]

-edit-
ik heb namelijk CD1 met een kras erop en kan hem dus niet kopieeren en dan branden maar hij kan hem wel lezen. aangezien we meerdere pc hebben in huis vind ik het heel vervelend om steeds beneden de cd op te halen

[ Bericht 16% gewijzigd door peristilius op 30-12-2005 02:40:42 ]
  vrijdag 30 december 2005 @ 02:14:59 #43
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_33527666
Hmmmm mijn grafische kaart, die normaal geen problemen heeft met het spel, doet raar sinds ik heb geprobeerd de spiegeling in spiegels aan te zetten .
Ik krijg dan een soort freeze van het hele beeld. Zodra ik de effecten op een lagere stand zet of de resolutie vna het spel lager zet, wordt dat weer opgeheven. Voorheen nooit last van gehad. Wel net na het crashen van het spel na het installeren van huizen die verdomme toch weer stiekem nachtleven of University-spulletjes bevatten.
  vrijdag 30 december 2005 @ 02:16:21 #44
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_33527695
quote:
Op donderdag 29 december 2005 22:54 schreef Guidoow het volgende:

[..]

ik heb namelijk CD1 met een kras erop en kan hem dus niet kopieeren en dan branden maar hij kan hem wel lezen. aangezien we meerdere pc hebben in huis vind ik het heel vervelend om steeds beneden de cd op te halen
Mounten? Ik heb ook alle cd's gemount met DAEMON Manager.
  vrijdag 30 december 2005 @ 02:17:22 #45
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_33527715
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:41 schreef Scarface_ het volgende:
Hey, ik wil een feest geven maar ik kan maar TWEE mensen uitnodigen waarom is dit?
Dat vraag ik me ook nog steeds af. Ik dacht dat ik grotere feesten kon geven als ik grotere huizen zou kopen of gewoon veel bubbelbaden en bars zou hebben, maar da's dus niet waar.
pi_33528182
Paar warez posts en niet toegestane zaken verwijderd.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_33529022
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:25 schreef Varvara het volgende:
Hai!
Probeer de cd eens een beetje schoon te maken.. Ik had dit probleem ook en dat heeft mij toen geholpen. Ook precies die file trouwens. Raar.
  vrijdag 30 december 2005 @ 04:13:55 #48
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_33529254
tvp komend jaar weer instaleren en dan kan ik dit topic mischien wel gebruiken
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_33621768
Waar kan ik een auto kopen? Ik heb een garage en dergelijke, maar weet niet waar ik een auto kan kopen
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_33622526
quote:
Op maandag 2 januari 2006 12:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waar kan ik een auto kopen? Ik heb een garage en dergelijke, maar weet niet waar ik een auto kan kopen
Bij diversen in de koopstand
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')