of met lego.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Sims is toch dat spel voor volwassenen die nog graag met een poppenhuis spelen?
Jeetje. Ik heb amper het geduld voor een simpel huis met 2 verdiepingenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:59 schreef Morgil het volgende:
http://www.webalice.it/mikebur50/Antiche_Dimore_pag1.html
Dit kon ik jullie niet onthouden. DAMN wat maakt die gozer een huizen/kastelen.
Dan heb je echt geen levenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:59 schreef Morgil het volgende:
da's echt heel vet!quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:59 schreef Morgil het volgende:
weinig hobbies zal het meer zijn.. ik vind huisjes bouwen en kleding maken voor sims leuker dan het spel zelf, het doet een beroep op je creativiteit en niet op je voyeurisme oidquote:
De grafsteen / urn deleten.quote:Op zondag 13 november 2005 16:26 schreef Shreyas het volgende:
Kan iemand me misschien vertellen wat je kan doen tegen die klotegeesten. Eerst vond ik het nog wel enigzins geestigdat ze kwamen, het leverde namelijk wenspunten op. Maar nu komen ze zowat elke nacht kloten, maken alle tv's en radio's aan, zodat mijn sims niet normaal meer kunnen slapen. Ook koken, speech oefenen (charisma krijgen), etc. is niet meer mogelijk om dat die domme geesten ze voortdurend laten schrikken. Ik kan amper meer normaal spelen.
![]()
Dank jequote:
Bel EA gewoon even op. Nummer staat in de handleiding, voor vijf euro ofzo heb je compleet nieuwe disksquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:59 schreef Kajalevi het volgende:
Heb een probleem, althans mijn dochter. We hebben net gekocht studentenleven, nu is echter
CD1 van Sims2 kapot, er zit een dikke kras op, kan je die apart bestellen? Downloaden via
inet is niet echt een succes omdat er niemand hier in huis verstand van heeft en dan krijg
je een hele zooi waar je weer wat aparts mee moet doen d.m.v. cracks enzo en daar hebben
we geen verstand van maar dat hebben we helemaal niet nodig ,we hebben gewoon de orignele versie dus ook alle codes.
Dus kan je ergens die 1ste cd apart bestellen?
Ik ga dat inderdaad maandag even doen, ik had al wel naar ze gemail maar tot op hedenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Bel EA gewoon even op. Nummer staat in de handleiding, voor vijf euro ofzo heb je compleet nieuwe disks. Goede service
!!!!quote:Op woensdag 14 december 2005 23:02 schreef Chandler het volgende:
Ik ben eens naar die modthesims2.com site geweest maar kan er niet zoveel halen waar ik echt iets aan heb... en de site is wel extreem sloom.. is er ook een nederlandse versie?
een gewoon bed. daar moeten ze dan allebei op relaxen, kusjes geven, making out.. dan kan je op een gegeven moment Whoohoo! (ojaaaaa op zn nederlands) .. En ik geloof dat dan een latere optie is try for baby. (kindje proberen te maken)quote:Op maandag 19 december 2005 10:21 schreef Scarface_ het volgende:
Hoe kan ik een kind maken/krijgen met mijn vriendin? Daar heb je toch zo'n speciaal bed ofzo voor nodig?
Dankje! Heb ik nog een vraagje als je een objest ofzo download waar moet je die dan neerzetten?quote:Op maandag 19 december 2005 11:35 schreef releaze het volgende:
[..]
een gewoon bed. daar moeten ze dan allebei op relaxen, kusjes geven, making out.. dan kan je op een gegeven moment Whoohoo! (ojaaaaa op zn nederlands) .. En ik geloof dat dan een latere optie is try for baby. (kindje proberen te maken)
Als in de zip een *.package file zit:quote:Op maandag 19 december 2005 15:50 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Dankje! Heb ik nog een vraagje als je een objest ofzo download waar moet je die dan neerzetten?
Wat kun je daar nu precies mee? Vraagt dat nou nog extra cpu/geheugen/etc.?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:42 schreef Morgil het volgende:
Die Holiday pack is gaaf!
het is iig iets met geluid. misschien is de cd beschadigd maar misschien ook iets mis met je geluidskaart...quote:Op woensdag 28 december 2005 16:25 schreef Varvara het volgende:
Hai!
Wat leuk, nog meer Sims fansIk heb Sims2 een hele tijd op mijn computer gehad, maar helaas moest op het gegeven moment door een probleem de hele harde schijf leeg gehaald worden. Dag Sims
![]()
Nu probeer ik Sims2 weer opnieuw te installeren ( zelfde CD, zelfde computer), maar hij geeft steeds aan ( bij 62 procent van de installatie) dat er een probleem is opgetreden bij het kopieren van het bestand E:\TSData\Res\Sound\Sfx2.package'Aangezien ik echt helemaal geen verstand heb van dit soort dingen, heb ik geen idee wat het probleem precies is. Mijn computer heeft gewoon een videokaart namelijk. Zou het misschien een fout op de CD kunnen zijn?
Hopelijk is er iemand die mij even kan helpen, alvast heel erg bedankt!
ik heb namelijk CD1 met een kras erop en kan hem dus niet kopieeren en dan branden maar hij kan hem wel lezen. aangezien we meerdere pc hebben in huis vind ik het heel vervelend om steeds beneden de cd op te halenquote:
Mounten? Ik heb ook alle cd's gemount met DAEMON Manager.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:54 schreef Guidoow het volgende:
[..]
ik heb namelijk CD1 met een kras erop en kan hem dus niet kopieeren en dan branden maar hij kan hem wel lezen. aangezien we meerdere pc hebben in huis vind ik het heel vervelend om steeds beneden de cd op te halen
Dat vraag ik me ook nog steeds af. Ik dacht dat ik grotere feesten kon geven als ik grotere huizen zou kopen of gewoon veel bubbelbaden en bars zou hebben, maar da's dus niet waar.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:41 schreef Scarface_ het volgende:
Hey, ik wil een feest geven maar ik kan maar TWEE mensen uitnodigen waarom is dit?
Probeer de cd eens een beetje schoon te maken.. Ik had dit probleem ook en dat heeft mij toen geholpen. Ook precies die file trouwens. Raar.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:25 schreef Varvara het volgende:
Hai!
Wat leuk, nog meer Sims fansIk heb Sims2 een hele tijd op mijn computer gehad, maar helaas moest op het gegeven moment door een probleem de hele harde schijf leeg gehaald worden. Dag Sims
![]()
Nu probeer ik Sims2 weer opnieuw te installeren ( zelfde CD, zelfde computer), maar hij geeft steeds aan ( bij 62 procent van de installatie) dat er een probleem is opgetreden bij het kopieren van het bestand E:\TSData\Res\Sound\Sfx2.package'Aangezien ik echt helemaal geen verstand heb van dit soort dingen, heb ik geen idee wat het probleem precies is. Mijn computer heeft gewoon een videokaart namelijk. Zou het misschien een fout op de CD kunnen zijn?
Hopelijk is er iemand die mij even kan helpen, alvast heel erg bedankt!
Bij diversen in de koopstandquote:Op maandag 2 januari 2006 12:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waar kan ik een auto kopen? Ik heb een garage en dergelijke, maar weet niet waar ik een auto kan kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |